Įkraunama...
Įkraunama...

Dyzelinis ar benzininis/dujinis

QUOTE(džu @ 2015 04 29, 09:14)
gražus copy past, dabar siūlau atsiversti auto skelbimus, ne lietuvoj, čia trūkumų nerašo, tarkim, mobile, autoscout ir pasižiūrėt, su kokiais gedimais auto parduodami.

Koks dar copy past. Viskas iš patirties. Gal nuo dešimt metų sėdžiu apsikrovęs žurnalais, pradedant Za Ruliom, vėliau Automobil Revue ir dašimtimis kitų. Būti su tėčiu garaže ir ką nors remontuoti, būdavo daug įdomiau nei pamokas ruošti. Atėjus interneto erai akivaizdžiai per daug laiko prlaidžiu "žaisdamas su mašinytėmis internete". smile.gif

Priminsiu paprastą dalyką. Jau seniai praėjo tie laikai, kai dyzelinas buvo traktorių kuras. Dyzelinu varoma visa sunkioji technika: sunkvežimiai, didžioji dalis autobusų, spec. technika, kombainai, traukiniai, laivai ir t.t. Ši technika kur kas sudėtingesnė ir dešimtimis ar net šimtais kartrų brangesnė negu mūsų lengvosios mašinos. Nuo šių mašinų sėkmingos veiklos priklauso mūsų ekonomika. Tad dyzeliniai varikliai seniai ištobulinti ir toliau tobulinami. Dyzelino daug daugiau gaminama ir sunaudojama. smile.gif

Ir pabaigai dar kartą priminsiu, kad nepasisakau prieš benzinu varomas mašinas. smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dešimtukas: 29 balandžio 2015 - 09:58
QUOTE(džu @ 2015 04 28, 23:55)
na, čia apie dyzelinus, kaip matau, nelabai kas išmano, pradėsiu, kuro siurblys, dyzeliai kenčia nuo jo problemų n+1 kartą labiau, teko kažkada sustot vidury miesto, nes nuduso, mašina nebevažiuoja ir tiek, purkštukai, daug bėdų su jais, tą sužinojau, kai įsigijau golfą, vadinamą pumpadūzą, pakaitinimo žvakės ir t.t., kuro filtrai žymiai labiau kemšasi, teko su vienu dyzeliu grįžinėt namo 120 km autostrada 30 km/h greičiu, 4 val važiavo kelkraščiu  doh.gif  o gi pasirodė, kaltas filtras, po pirkimo nespėta pakeisti. čia tik menki keli momentai ant smūgio, turint laiko, galima pasiskaityt ir prirašyt dar nemažai. Benzinui tereikia benzino, akumuliatoriaus ir jis važiuoja ir važiuoja, lengviau atrast jo bėdas, lengviau nupirkt sveiką ir neužvaikytą.

Bet Dešimtukas nieko tokio nekeitė, vadinasi jam dyzelio pirkimas pasiteisino. O prižiūrėti reikia visas mašinas, tam gamintojas net nustato ridą arba laiko intervalą kada reikia daryti pilną apžiūrą. Mes iš tavo minėtų per 2 važinėjimo metus keitėme pakaitinimo žvakes ir tai dėl to, kad atvėsus ir esant drėgnam orui sunkiai vedėsi mašina. O šiaip tai visos turėtos mašinos buvo idealiai prižiūrėtos, todėl parduodant nebuvo jokių problemų, nupirko labai greitai. O mašinos buvo benzinas+dujos, benzinas, dabar dyzelis.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2015 04 28, 20:44)
Ne visi zmones masinas keicia kaip kojines, yra kas nusiperka is salono ir vazineja kol numirsta (arba masina arba vairuotojas biggrin.gif ). Ne visu vienodi prioritetai. Kazkam svarbu kuo naujesnis modelis, kazkam patikimumas ir pan. Jei masina vaziuoja ir tenkina savininka, kodel ja reik keisti?
O vaziuokle tai ir naujom reik remontuot, ne visos gatves tokios puikios.
Ir valytuvus privalu keisti min karta per metus.

O beje kas yra specifinio dyzeliuose?

Tai aš to ir nesuprantu kaip savininką tai tenkina, kai į senutę vis kiša ir kiša mirksiukas.gif
Važiuoklė turbūt dar ir nuo modelio priklauso. Tikrai negirdėjau, kad pastoviai visi pažįstami remontuotųsi g.gif
Papildyta:
QUOTE(denaxa @ 2015 04 28, 21:30)
dar daugelis gamintoju turi isleistu modeliu su nepavykusiais dyzeliniais variantais- tai perkant reikia ziureti kad "neuzsirauti" ant tokio. Jei keisiu masina i didesne kada nors- teks pirkti dyzeline, nes tas modelis kurio noriu tik dyzeliai yra (vienas is ju- taip pat nevykes smile.gif )

kaip apie tai sužinoti? Vyras irgi dabar ateičiai mąsto apie didesnę ir būtnet dyzelinę, o tai būtų mūsų pirma dyzelinė...
Atsakyti
turbūt sėdėjimai garaže nelabai padėjo, jei išeina į metus keli tūkstančiai sena valiuta ant einamų darbų tokiai mašinai, ponas smile.gif
Atsakyti
QUOTE(džu @ 2015 04 29, 10:38)
turbūt sėdėjimai garaže nelabai padėjo, jei išeina į metus keli tūkstančiai sena valiuta ant einamų darbų tokiai mašinai, ponas smile.gif

Labai padėjo, dag ko išmokau ir jau savo mašinas pats remontuodavau, taip gerokai sutaupydamas. Patikslinsiu, išleidžiu ne kelis tūkstančiuds, o apie du tūkstančiaus litų kartais mažiau. Buvo metų kai ir tūkstančio pakakdavo. Tai nėra daug, nes į tą skaičių įeina ratlankai, padangos ir kt. dalykai kurių prireikia bet kuriai mašinai nepriklausomai nuo amžiaus. Tiesa, netaupau ieškodamas būtinai padėvėtų dalių, juo labaiu padangų, ir neperku pigių no name gamintojų dalių. Be to pas mane mašinoje, niekas niekada negali neveikti, negali bildėti ar smirdėti. Viskas iš kart taisoma.
Jūs visiškai be reikalo priešiškai nusiteikusi. Nors šiandien ir lija, pavasarais vienok. Su kuo ir sveikinu! smile.gif
Atsakyti
ne priešiškai, ir prieš dyzelinius automobilius nesu nusistačiusi, turėjau, patiko, smagus sukimo momentas, geros sąnaudos trasoje, patinka, kai užsipili ir pamiršti, ypač, jei bakas kokių 80l.
ai, dar pačipavus, galima turėt smagų daiktą, aš tik nesutinku, kad jo išlaikymas yra toks pats paprastas, kaip benzininio. Kiek pati turėjau, galų gale, kiek automobilistų pažįstu, kiek forumuose kas dalinasi bėdomis, su benzinu kur kas paprasčiau, neskaitant, kad benzininiai praktiškai visada ir pigesni, ir mažiau nujoti.
Atsakyti
QUOTE(Monteverte @ 2015 04 29, 11:21)
Tai aš to ir nesuprantu kaip savininką tai tenkina, kai į senutę vis kiša ir kiša mirksiukas.gif
Važiuoklė turbūt dar ir nuo modelio priklauso. Tikrai negirdėjau, kad pastoviai visi pažįstami remontuotųsi g.gif

kaip apie tai sužinoti? Vyras irgi dabar ateičiai mąsto apie didesnę ir būtnet dyzelinę, o tai būtų mūsų pirma dyzelinė...

Naujesnis modelis nereiškia patikimesnis, be to, dažnai ir brangesnis kišimas, nes tarkim kondicionierius jau bus naujesnis, automatinis, vadinasi ir remontas bus brangesnis, gal net lemputės pats nepasikeisi, kaip kad naujas Civic, nes reik nuardyti visą priekį. O kai kuriuos dalykus visom reikia keisti, nepriklausomai nuo mašinos naujumo, tai tepalai, filtrai, stabdžių diskai, kaladėlės ir pan., ypač jei daug per metus nuvažiuoji. Tai vat paskaičiuoji, ar tokia investicija įkandama tavo kišenei ir ar nori su ta mašinyte važinėti, ir toliau investuoji į patikimą automobilį.

www.google.lt viską galima rasti. Nusižiūri patinkantį modelį ir šarini po netą.
Atsakyti
QUOTE(Monteverte @ 2015 04 29, 10:21)
Tai aš to ir nesuprantu kaip savininką tai tenkina, kai į senutę vis kiša ir kiša mirksiukas.gif
Važiuoklė turbūt dar ir nuo modelio priklauso. Tikrai negirdėjau, kad pastoviai visi pažįstami remontuotųsi g.gif


Jeigu tiek kiek aš išleidžiu Jums atrodo daug, tai Jūs labai mažai težinot kiek kainuoja naujesnių mašinų išlaikymas. Tos pačio klasės visiškai naujos mašinos išlaikymas yra kur kas brangesnis. Ten vien garantiniai techniniai apsilankymai pas atstovą kainuoja vai vai kiek. Jeigu mašina pirkta lizingu, dar ir kasko draudimas yra privalomas. Nežiūrint to mielai pirkčiau naują mašiną, nes tai, nors ir nelabai praktiška, tačiau labai malonu.
5-10 metų amžiaus mašinų išlaikymas yra kur kas brangesnis negu mano mašinos, nes kuo naujesnė mašina tuo dalys brangesnės. Genda mašinos ne dėl metų skaičiaus, o dėl nusidėvėjimo ir to kaip ji buvo prižiūrėta ankstesnių savininkų. Penkių metų mašina gali atrodyti gan gerai, bet jos rida gali būti didesnė ir ji gali būti mačiusi daugiau vargo negu kitos dešimt ar penkiolios metų mašinos, tad vien amžius mažai pasako apie mašinos tech. būklę. smile.gif

Bloga žinia yra ta, kad naujų mašinų resursas vis mažesnis. Jeigu Mercedes Benz 123 kėbulu turėjo 30 metų resursą (dar ir dabar jie rieda vios pasaulio keliais), tai labai abejotina, kad dabartiniai tiek ištrauks.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dešimtukas: 29 balandžio 2015 - 13:45
QUOTE(Dešimtukas @ 2015 04 29, 14:22)
Jeigu tiek kiek aš išleidžiu Jums atrodo daug, tai Jūs labai mažai težinot kiek kainuoja naujesnių mašinų išlaikymas. Tos pačio klasės visiškai naujos mašinos išlaikymas yra kur kas brangesnis. Ten vien garantiniai techniniai apsilankymai pas atstovą kainuoja vai vai kiek. Jeigu mašina pirkta lizingu, dar ir kasko draudimas yra privalomas. Nežiūrint to mielai pirkčiau naują mašiną, nes tai, nors ir nelabai praktiška, tačiau labai malonu.
5-10 metų amžiaus mašinų išlaikymas yra kur kas brangesnis negu mano mašinos, nes kuo naujesnė mašina tuo dalys brangesnės. Genda mašinos ne dėl metų skaičiaus, o dėl nusidėvėjimo ir to kaip ji buvo prižiūrėta ankstesnių savininkų. Penkių metų mašina gali atrodyti gan gerai, bet jos rida gali būti didesnė ir ji gali būti mačiusi daugiau vargo negu kitos dešimt ar penkiolios metų mašinos, tad vien amžius mažai pasako apie mašinos tech. būklę.  smile.gif

Bloga žinia yra ta, kad naujų mašinų resursas vis mažesnis. Jeigu Mercedes Benz 123 kėbulu turėjo 30 metų resursą (dar ir dabar jie rieda vios pasaulio keliais), tai labai abejotina, kad dabartiniai tiek ištrauks.

Ar aš kalbu apie visiškai naują? Atsinaujinti metus, aš turiu omenyje atsinaujinti pagal kišenę. Jei šiuo metu žmogus turi jau pakankamai senoką 99 mašiną, tai nė nesitikiu, kad jis šoks į naujausią.
Aišku, žinoma, galiu klysti. Gal taupė taupė, laikė seną ir dabar jau pirks naujausią...
Bet aš kalbėjau apie tuos atvejus, kai žmonės neužsilaiko tiek senų ir vis po kažkiek laiko kažkeliais metais atnaujina. Todėl ir nesuprantu to, kaip jau ta bus žymiai blogesnė doh.gif Nelogiškai man skamba rolleyes.gif 99 metų iš kažkur jau auksinė ištraukta, o jau atsinaujinti ir nusipirkti 2003-2005 metų tarkime nebeįmanoma, nes bus griuvena? doh.gif Atleiskite, bet savo aplinkoje negirdėjau taip mąstančių, todėl ir nesusišnekame tikriausiai g.gif

Būtent, pats rašote, kad genda dėl nusidėvėjimo ir ankstesnių savininkų veikos. Taip kaip senutė bus mažiau nudėvėta už naujesnę? doh.gif Nebent laikoma tik garaže kaip relikvija cool.gif Kodėl ta 99 metų kažka nupirkta turėjo idealius savininkus, o 2005 m. jau niekaip neturės? Nebent ta 99 metų buvo pirkta iš salono kažkada, tai tada suprantu: labai daug sukišta, dabar gausi kapeikas ir jei pinigų kalnai baigėsi, tai ir tenka sėdėti su ta senute, kol iki galo susivarys. Taip, tokius variantus aš žinau. Tuomet reikėjo iš karto apie tai paaiškinti, nes akivaizdžiai nesusišnekame.
Atsakyti
QUOTE(Monteverte @ 2015 04 29, 14:36)
Ar aš kalbu apie visiškai naują? Atsinaujinti metus, aš turiu omenyje atsinaujinti pagal kišenę. Jei šiuo metu žmogus turi jau pakankamai senoką 99 mašiną, tai nė nesitikiu, kad jis šoks į naujausią.
Aišku, žinoma, galiu klysti. Gal taupė taupė, laikė seną ir dabar jau pirks naujausią...
Bet aš kalbėjau apie tuos atvejus, kai žmonės neužsilaiko tiek senų ir vis po kažkiek laiko kažkeliais metais atnaujina. Todėl ir nesuprantu to, kaip jau ta bus žymiai blogesnė doh.gif Nelogiškai man skamba rolleyes.gif 99 metų iš kažkur jau auksinė ištraukta, o jau atsinaujinti ir nusipirkti 2003-2005 metų tarkime nebeįmanoma, nes bus griuvena? doh.gif Atleiskite, bet savo aplinkoje negirdėjau taip mąstančių, todėl ir nesusišnekame tikriausiai g.gif

Būtent, pats rašote, kad genda dėl nusidėvėjimo ir ankstesnių savininkų veikos. Taip kaip senutė bus mažiau nudėvėta už naujesnę? doh.gif Nebent laikoma tik garaže kaip relikvija cool.gif Kodėl ta 99 metų kažka nupirkta turėjo idealius savininkus, o 2005 m. jau niekaip neturės? Nebent ta 99 metų buvo pirkta iš salono kažkada, tai tada suprantu: labai daug sukišta, dabar gausi kapeikas ir jei pinigų kalnai baigėsi, tai ir tenka sėdėti su ta senute, kol iki galo susivarys. Taip, tokius variantus aš žinau. Tuomet reikėjo iš karto apie tai paaiškinti, nes akivaizdžiai nesusišnekame.

Taip ir neaišku kam keisti, jeigu mašina gera, prižiūrėta, kuro ima mažai. Vien tam, kad turėti naujesnį modelį? Jau rašiau, turime ir naujesne 2008 m. mašiną. smile.gif Jeigu ir pirksime dar vieną mašiną, tai ta 99 m. vistiek liks. smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dešimtukas: 29 balandžio 2015 - 14:54
QUOTE(Monteverte @ 2015 04 29, 14:36)
rolleyes.gif 99 metų iš kažkur jau auksinė ištraukta, o jau atsinaujinti ir nusipirkti 2003-2005 metų tarkime nebeįmanoma, nes bus griuvena?

Net ir ne griuvenai reikės pirkti padangas, remontuoti mūsų duobių neatlaikiusios važiuoklės, keisti nudususį akumuliatorių ir t.t. ir pan.

Šiaip aš sutinku, kad ta 16 metų senumo masina ko gero reikėtų atsikratyti pakliuvus avarijon, konkreciai sugedus varikliui/pavarų dėžei, bet jei ten tik kokia traukę ar granatą reikia pakeisti karts nuo karto - kodėl gi ne?
Atsakyti
QUOTE(Monteverte @ 2015 04 29, 11:21)
Tai aš to ir nesuprantu kaip savininką tai tenkina, kai į senutę vis kiša ir kiša mirksiukas.gif


kaip apie tai sužinoti? Vyras irgi dabar ateičiai mąsto apie didesnę ir būtnet dyzelinę, o tai būtų mūsų pirma dyzelinė...


Nes i nauja reiketu kisti daugiau- vaziuokles remontai tie patys tik kad didesnemis kainomis, einamiejo darbai+ detales- brangiau, + prisideda sposus megstanti elektronika smile.gif Kuo paprastesne masina- tuo pigiau yra ja islaikyti. Kol, aisku, dar galima gauti daliu.

Manau, googleje galima butu atkapstyti... kazkada kazkas i fb buvo imetes problematiskiausiu varikliu top20 ar kazka panasaus, tame sarase beveik vien dyzeliniai... Arba dar variantas- issirinkus kazkoki konkretu modeli ziureti tos markes fanu forumuose, paklausineti oficialiu atstovu ir pan... tikrai verta sugaisti del to laiko, nes kitaip galima nemaza beda isigyti...
Papildyta:
QUOTE(valkata @ 2015 04 29, 15:54)
Net ir ne griuvenai reikės pirkti padangas, remontuoti mūsų duobių neatlaikiusios važiuoklės, keisti nudususį akumuliatorių ir t.t. ir pan.

Šiaip aš sutinku, kad ta 16 metų senumo masina ko gero reikėtų atsikratyti pakliuvus avarijon, konkreciai sugedus varikliui/pavarų dėžei, bet jei ten tik kokia traukę ar granatą reikia pakeisti karts nuo karto - kodėl gi ne?

drinks_cheers.gif
As savo 19 metu senumo masinai pernai dariau variklio kapitalini- nes pasiskaiciavus tai tikrai apsimokejo labiau, nei atsikratyti sutvarkytos masinos del variklio , pirkti neaisku ka ir viska is eiles vel keisti...( nes tikrai nebus taip kad "sedi ir vaziuoji" su deveta masina).
Atsakyti