Įkraunama...
Įkraunama...

Dyzelinis ar benzininis/dujinis

QUOTE(axa @ 2007 01 16, 10:14)
net jei tą įrangą sumontuota gamykloje?

As juk sakiau, nesvarbu kur ir kaip... ax.gif
manai čia tik lietuvių išmislas dujos?Ar as ka nors panasaus sakiau? blink.gif ...
Neteko važinėti po Europą ir matyti kiek ten dujų degalinių? Čia ne iš biednumo turbūt? Tikrai neteko vazineti, o kodel ne is biednumo?...Paziurim i Amerika, ten benzino kainos tikrai nemazos, o ir automobiliu kubaturos taip pat, bet kazkodel nepasinese ant duju...net ir nelabai pasiturintys pilasi benza...zinoma nesakau kad visi, yra turbut kurie ir dujas statos... ax.gif
Dujomis yra beje ekologiškiau važinėti nei benzinu ar tuo labiau dyzeliu. wink.gif
Su senesne masina tai gal ir dujos ekologiskiau drinks_cheers.gif , bet ne su naujesnem..Per tv kazkokioj laidoj dare tokius "tyrimus", tai naujesnes benzinines parode daug geresnius rezultatus nei dujos... tongue.gif

Tad jei ruošiatės važiuoti tik kokį 10 tūkst km/metus, šiuo metu dujų dėti neverta. Bet jei po 30-40 tūkst ir daugiau - kodėl gi ne?

Vyras per metus padaro 30-40tukst. bet jis dujas iskeite i dyzeli, nes jos jam neapsimokejo....
Vienzo, savo nuomone del duju vietos as issakiau ankstesniame poste kaip suprantu si tema tam ir skirta mirksiukas.gif o jei jums dujos tinka, patinka, iseina sitaip sutaupyti kapeiku, tai puiku, as dziaugiuosi... thumbup.gif sekmes vazinejant... mirksiukas.gif
Atsakyti
Tai kodel 99proc parvarytų mašinų yra benzinines ar dyzelines?. Labai retos mašinos su gamyklinem dujom europoje g.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dafnė: 16 sausio 2007 - 12:35
pripažinkit,
kurie pasisakot kategoriškai prieš dujas - jums tai yra 'ne lygis' smile.gif Dar suprantu kad žmogus bent bandęs eksploatuoti tokį automobilį ir yra pats susidaręs nuomonę. Bet aršiausiai nusiteikę tie, kurie patys tai nebandė. Iš prinicipo.

manot, kad tai kuras ubagams, o visi kiti argumentai - tik tarp kitko smile.gif
'jei turi pinigų nusipirkti bmw tai turėk ir už ką pilti kurą. Arba pirk pigesnę/silpnesnę mašiną jei jos neišlaikai' - tokius argumentus tenka girdėti daužniausiai.

Aš kitaip į tą dalyką žiūriu: jei atlikus elementarius skaičiavimus dujomis apsimoka važinėti finansiškai (lyginant su tokio pat galingumo tokiu pačiu automobiliu varomu benzinu) - tai ir važinėju. Pas mane kiti prioritetai- sutaupytą sumą galiu skirti pvz. vasaros kelionei. Arba naują objektyvą nusipirkti. Ar aš iš taško A į tašką B nukaksiu perjungusi myguko padėtį ant 'Benzinas', ar ant 'Dujos' - man nuo to niekas nesikeičia: nei greičiau atvažiuosiu, nei patogiau , nei saugiau. Tik piniginė mėnesio gale liks gerokai pilnesnė. O tai jau yra pliusas, išreiškiamas labai apčiuopiamais dalykais.

Pvz., jei turi pinigų pietauti prabangiuose restoranuose - ar būtinai turi ten pietauti? Rezultatas bus tas pats kas ir pavalgius kompleksinius pietus už 10 lt.

Kiekvieno pasirinkimas kiek remti tuos naftininkus, aš juos remiu kiek mažiau smile.gif Vadovaujuosi grynai praktiškumu, ir kaip jau minėjau - kitur sustatyti akcentai prioritetuose wink.gif
Atsakyti
mano 2.4 l variklis dyzelio suvalgo 8-9 l. vidut. Dyzelis 30 proc ekonomiskiau uz benzina, tai vadinasi toks pats benzininis valgytu apie 11-12 l, jei gera duju iranga, tai duju valgo tiek pat kiek benzo, t.y. 12 l. paskaiciuojam: su dyzeliu 100-ui km isleidziu apie 24 lt, su dujomis 21 lt, duju iranga man atsiperka vidutiniskai per 5 menesius (nes daug nuvaziuoju). Apsimoka abu variantai..bet... yra tiesiog nusikaltimas i galinga masina su pilnu ipurskimu statyt dujas..jei jau taupai, tai pataupyk ant kubaturos ir galios (puikiausiai su dujom sugyvena 1.8 varikliukai, taupumas 100procentinis), labai juokinga atrodo, kai masina 3.0 l, o duju uzpylimo anga sviecia biggrin.gif jei jau turi pinigu vazinet su 3.0 l masina, tai turet pinigu ir benza pilt..

ir vaje vaje - negi labai stereotipiskai pasakiau.. O gi is savo patirties kalbu, nusipirkau 2.3 l masina su dujom, tos nelemtos dujos visa elektronika subalamutino.. Meistrai tik pirsta pasukiojo prie smilkinio.. sako maziau probelmu butu, jei tu duju nebutu.. Ant benzo butu pigiau vaziuot, nes duju srebe kibirais smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo zhmonijus: 16 sausio 2007 - 13:24
QUOTE(zhmonijus @ 2007 01 16, 13:21)
labai juokinga atrodo, kai masina 3.0 l, o duju uzpylimo anga sviecia biggrin.gif jei jau turi pinigu vazinet su 3.0 l masina, tai turet pinigu ir benza pilt..


mašinytė 3.8 l kol kas be dujų, bet neatsisakom minties įsidėti dujas blush2.gif kol kas pinigų turim benzinui, bet isidėjus dujas pinigų liktų daugiau tongue.gif
Atsakyti
QUOTE(zhmonijus @ 2007 01 16, 14:21)
ir vaje vaje - negi labai stereotipiskai pasakiau.. O gi is savo patirties kalbu, nusipirkau 2.3 l masina su dujom, tos nelemtos dujos visa elektronika subalamutino.. Meistrai tik pirsta pasukiojo prie smilkinio.. sako maziau probelmu butu, jei tu duju nebutu.. Ant benzo butu pigiau vaziuot, nes duju srebe kibirais smile.gif



taip, pasakei stereotipiškai,
bet tavo patirtis taip sako, ir esi teisus. Įskaičiuoji kad reikės įsidėti įrangą, pakeisti kuro siurblį, suremontuoti elektroniką , ir tada išvedi 1km kainą, ir nusprendi kad neapsimoka smile.gif

bet negi taip sunku patikėti, kad yra žmonių kurie važiuoja su dujomis 10 metų, ir jiems nei elektronika genda, nei kuro siurbliai pareina, nei sprogsta, nei detonuoja... Kaip tada tokiems žmonėms patikėti, kad dujos blogai? Vien todėl kad 'neprestižas' ? smile.gif

Ir dar - čia su kokiais automobiliais važinėji.
Mano auto kolkas 10-20 tūkst ribose (dabar jau net netraukia iki 10 tūkst, nes nuvertėjo per 4 metus) - geros dyzelinės mašinos už tiek nenusipirksiu. Ar bent tokios kad nesijaustų skirtumo ant traukos. Tokio lygio dyzelių problemų yra daugiau ir jų sprendimas kainuoja brangiau. Belieka benzininės. O lyginant su benzinu tavo aritmetika šiek tiek kitaip atrodo.
Na jei kada nors pribręsiu naujai mašinai, arba bent jau skirsiu 30-40 tūkst, tai dėl dujų dar gerai paabejočiau, nes kuro sąnaudos proporcingai būtų mažesnės lyginant su kitomis auto išlaidomis (dabar santykis kažkur 50:50, o su naujesniu automobiliu, priskaičiuojant nusidėvėjimą, draudimus, eksploataciją ir kt, manau santykis 30:70).
Kaip jau minėjau - skaičiuokim. Ir jei akivaizdi nauda, dujos gerai.
jei naudos nėra - dujos blogai smile.gif

O jei tai principinis klausimas (dėl 'lyyyyyygio') - tada sorry , aš tokioje diskusijoje nedalyvauju smile.gif
Atsakyti
hmm..likau nesuprasta. Visu pirma -as moteris. Antra - mano masina 15 metu senumo. Trecia - cia pirma dyzeline. Kitos turetos buvo benzas/dujos. Su pilnu ipurskimu buvo probelmu, todel ir sakau, kad i toki varikli det dujas - nusikaltimas. Kita buvo 1.8 l mono su dujom, tai dziaugiausi labai. taupi masinyte thumbup.gif
kam dujos "ne lygis", tai ir tegul sau...as irgi nematau prasmes diskutuot

Kita masina pirksiu naujesne, bet butinai desiu dujas, nes planuoju isigyt su 1.6-1.8 varikliu wink.gif nes tiek pinigu beznui neturiu (nes daug nuvaziuoju)
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo zhmonijus: 16 sausio 2007 - 14:17
QUOTE(zhmonijus @ 2007 01 16, 15:16)
hmm..likau nesuprasta. Visu pirma -as moteris. Antra - mano masina 15 metu senumo. Trecia - cia pirma dyzeline. Kitos turetos buvo benzas/dujos. Su pilnu ipurskimu buvo probelmu, todel ir sakau, kad i toki varikli det dujas - nusikaltimas. Kita buvo 1.8 l mono su dujom, tai dziaugiausi labai. taupi masinyte  thumbup.gif
kam dujos "ne lygis", tai ir tegul sau...as irgi nematau prasmes diskutuot

Kita masina pirksiu naujesne, bet butinai desiu dujas, nes planuoju isigyt su 1.6-1.8 varikliu wink.gif nes tiek pinigu beznui neturiu (nes daug nuvaziuoju)


ups,
tikrai kai ką neteisingai supratau 4u.gif
vardas irgi suklaidino ax.gif

bet pas mane antra mašina su pilnu įpurškimu - taip pat 0 problemų, o įranga paprasta (ankstesnė mašina irgi buvo su dujomis, mono įpurškimas, ir taip pat puikiai riedėjo ir kiek žinau teberieda). Ne visada pilnas ar mono įpurškimas lemia, ir net ne variklio kubatūra. Taip, sako kad vieni automobiliai labiau 'draugauja' su dujomis, kiti mažiau. Ir ko gero tai tiesa.

Dabar dar uždaviau sau klausimą:
jei pinigai būtų visai visai nesvarbu, pilčiausi tarkime už dyką ir vieną ir kitą - kurį kurą pasirinkčiau? negalėjau taip vienareikšmiškai atsakyti . Gal jei pinigai būtų nesvarbu, rinkčiausi benziną . Vis tik kaina man yra pagrindinis privalumas, jei jo neliktų - nebeliktų ir prasmės važinėti dujomis (aišku, ekologinė pusė svarbus dalykas, bet tada geriau koks hibridinis variklis).
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo axa: 16 sausio 2007 - 14:28
QUOTE(zhmonijus @ 2007 01 15, 17:48)
Na dujos atpigo, tai atsipirks, jei daug nuvaziuojama... kas daug nuvaziuoja - gali but bedu su dyzeliu..be to, pamirsai koki karta uzsipilt kuro ir bac - baigesi..taip pora kartu ir galima suvaryt kuro siurbli  doh.gif
Turiu dyzelini, bet daug nuvaziuoju, todel mastau vel apie benzina/dujas. Tik aisku, masinos varikli okubatura ne didesne rinksiuos nei 1.8 l


Nepamiršk, kad dabar kiekvieną kartą atliekant techninę apžiūrą turėsi pateikti tvarkingos dujų įrangos pažymėjimą (nežinau jo tikslaus pavadinimo) ir už tech. apžiūrą privalėsi mokėti dvigubai daugiau nei kad vairuotum benzininę/dyzelinę auto smile.gif
Ir nepamirškime dujų įrangos kainos, kuri tikrai yra nemaža.
Atsakyti
nepamirskim, kad ta iranga jau gerokai atpigusi. Kitas variantas - galima rast masina jau su dujine iranga.. TA tiek nekainuos, kiek vaziavimas vien ant benzo smile.gif jei galeciau sau leist ipirkt gera dyzeli, tai pirkciau (kokiu 2003-2006), bet pvz.: mano planuojamos isigyt Vectra B nera dyzelio su automat.deze ax.gif
Atsakyti
QUOTE(zhmonijus @ 2007 01 16, 18:05)
nepamirskim, kad ta iranga jau gerokai atpigusi. Kitas variantas - galima rast masina jau su dujine iranga.. TA tiek nekainuos, kiek vaziavimas vien ant benzo smile.gif jei galeciau sau leist ipirkt gera dyzeli, tai pirkciau (kokiu 2003-2006), bet pvz.: mano planuojamos isigyt Vectra B nera dyzelio su automat.deze  ax.gif


bet su TA žinok tikrai pieva - kažkas gerai prasisuko. Teko praeitą mėnesį su tuo susidurti.
Dujinės įrangos apžiūrą praeini kartu su mašinos apžiūra, čia suprantu viskas OK. Susimoki šiek tiek brangiau, tebūnie. Bet turi turėti galiojantį baliono patikros taloną (jis 5 metus galioja). O tą patikrą turi teisę atlikti tik kelios firmos ant lietuvos, ir tikrinama yra ... išėmus balioną! Už išėmimą/įdėjimą paprašo 200 litukų. Kaip jums patinka?
(bent jau mano atveju taip buvo paporinta suvalkietijos žemėje)
Aišku, niekas to baliono neėmė (kažkas užsidirbo 50lt), lipdukas yra. Bet ar tai ne nonsensas?
Tas pats, kas atlikti apžiūrą mašinai, o benzo baką liepti važiuoti pasitikrinti pas gamintojo atstovą!
Ir dar nesu tikra, ar neapgavo:
pas mane dar buvo galiojanti ta baliono apžiūra, buvo likę keli mėnesiai, bet nepraleido technikinės kol negavau naujo antspaudėlio - atseit, kadangi baliono patikra baigs galioti negu ateis kitos TA laikas, tai reikia iš naujo praeiti patikrą umn.gif
Atsakyti
QUOTE(axa @ 2007 01 16, 14:17)
pripažinkit,
kurie pasisakot kategoriškai prieš dujas - jums tai yra 'ne lygis' smile.gif

Man cia juokingiausia fraze buvo lotuliukas.gif lotuliukas.gif man kazkaip atrodo jog tu pati manai kad su dujom vazineti "ne lyyygis"... lotuliukas.gif

QUOTE(zhmonijus @ 2007 01 16, 14:21)
mano 2.4 l variklis dyzelio suvalgo 8-9 l. vidut. Dyzelis 30 proc ekonomiskiau uz benzina, tai vadinasi toks pats benzininis valgytu apie 11-12 l, jei gera duju iranga, tai duju valgo tiek pat kiek benzo, t.y. 12 l. paskaiciuojam: su dyzeliu 100-ui km isleidziu apie 24 lt, su dujomis 21 lt, duju iranga man atsiperka vidutiniskai per 5 menesius (nes daug nuvaziuoju). Apsimoka abu variantai..bet... yra tiesiog nusikaltimas i galinga masina su pilnu ipurskimu statyt dujas..jei jau taupai, tai pataupyk ant kubaturos ir galios (puikiausiai su dujom sugyvena 1.8 varikliukai, taupumas 100procentinis), labai juokinga atrodo, kai masina 3.0 l, o duju uzpylimo anga sviecia biggrin.gif jei jau turi pinigu vazinet su 3.0 l masina, tai turet pinigu ir benza pilt..

drinks_cheers.gif drinks_cheers.gif drinks_cheers.gif
Papildyta:
QUOTE(axa @ 2007 01 16, 18:28)
bet su TA žinok tikrai pieva  - kažkas gerai prasisuko. Teko praeitą mėnesį su tuo susidurti.
Dujinės įrangos apžiūrą praeini kartu su mašinos apžiūra, čia suprantu viskas OK. Susimoki šiek tiek brangiau, tebūnie. Bet turi turėti galiojantį baliono patikros taloną (jis 5 metus galioja). O tą patikrą turi teisę atlikti tik kelios firmos ant lietuvos, ir tikrinama yra ... išėmus balioną! Už išėmimą/įdėjimą paprašo 200 litukų. Kaip jums patinka?
(bent jau mano atveju taip buvo paporinta suvalkietijos žemėje)
Aišku, niekas to baliono neėmė (kažkas užsidirbo 50lt), lipdukas yra. Bet ar tai ne nonsensas?
Tas pats, kas atlikti apžiūrą mašinai, o benzo baką liepti važiuoti pasitikrinti pas gamintojo atstovą!
Ir dar nesu tikra, ar neapgavo:
pas mane dar buvo galiojanti ta baliono apžiūra, buvo likę keli mėnesiai, bet nepraleido technikinės kol negavau naujo antspaudėlio - atseit, kadangi baliono patikra baigs galioti negu ateis kitos TA laikas, tai reikia iš naujo praeiti patikrą  umn.gif


Joooo, stai ir dar prisideda papildomi rupesciai del duju... doh.gif nors siaip is kitos puses gerai kad grieztesni reikalavimai dujoms, o tai susideda bele kokia "iranga", ir paskui sprogineja bevaziuodami (teko toki vaizdeli apturet blink.gif ) ax.gif
Atsakyti