
QUOTE(hi
@ 2013 03 01, 10:54)

A, apie prietarus.
Smulkmena, kad vadovavimasį prietarais Bažnyčia vertina kaip nuodėmę, nusikaltimą pirman Dievo įsakymui (2110 ). Puikus variantas krikščioniško kelio pradžiai.
Tai va taip ir tenka rinktis kuo labiau tiki - globojančio ir mylinčio Dievo gerumu ar prietarais. Tik kam tada krikštyt, jei prietarais, nes tai visiškai nesuderinami dalykai. ;]


Tai va taip ir tenka rinktis kuo labiau tiki - globojančio ir mylinčio Dievo gerumu ar prietarais. Tik kam tada krikštyt, jei prietarais, nes tai visiškai nesuderinami dalykai. ;]
Na,jei jau kapstytumėmės taip giliai, tai nepamirškim, kad tikėjimas gamta,pagonybė ar kaip bepavadintume- daug ankstesnis tikėjimas nei atsiradusios vėliau visos kitos,kurios perėmė visas archaiškas tradicijas, paversdamos katalikiškomis dogmomis (kalbant apie katalikybę)

Kaip žinia nors ir veždami vaikelį krikštyti lietuviai atlikdavo visas pagoniškas apeigas

Taip,kad čia galim žiūrėti iš katros nori pusės,vaizduoti labai didelį kataliką,bet šaknys vis vien tos pačios

Aš laikau save katalike,bet priimu tuos faktus kaip savaime suprantamą,istoriškai susiklosčiusią tradiciją ir nematau tame problemos

Kitas reikalas- kičas ir šventė dėl pačios šventės,tuštybės mugės imitacija. Manau, kad tai ir sukelia daugiausia diskusijų, o ne gilinimasis į tikėjimo priešistorę

O jei jums toks svarbus tikėjimas, tai pagal tikėjimą turite tiesiog be absoliučiai jokių papildomų ceremonijų nuvežti,pakrikštyti ir viskas- visi išsiskirstyti po namus
