QUOTE(Fera82 @ 2013 06 06, 07:53)
Maniskis instruktorius patare iskart tik isedus i masina sviesas issijungti ir dirza prisisegti. Tikrai nuo to blogiau nebus.
O kai sakys, kad jau vaziuojam i miesta, tai sakyk- noriu veidrodelius susireguliuoti ir vsio. Sakys sustok ir reguliuokis.
O kai sakys, kad jau vaziuojam i miesta, tai sakyk- noriu veidrodelius susireguliuoti ir vsio. Sakys sustok ir reguliuokis.
Taip, aš irgi tik įlipus užsisegu, nors pagal Regitros nurodymus iš pradžių susitvarkom sėdynę, susireguliuojam veidrodžius, papildomus valdymo įtaisus (prie jų ir diržai priklauso). dar man instruktorius buvo minėjęs, kad patikrinti, ar laisva pavara yra.
QUOTE(ERVInga @ 2013 06 06, 09:32)
Streso buvo kai pamačiau, kad atbulinis jungiamas kaip ir pirma pavara, kol dašuto kad jungiant atbulinį reikia pakelt tokią svirtelę... Egzaminatorius iš kart pasakė, bet man ne iš kart daėjo kas ir kaip, kol nereikėjo pajudėt atbulomis
. Važiavau su Fordu - nu tai labai patiko - lengva gera, tokia mašinytė. Mano bėdelė kad kartais užgęsti galiu, tai sankaba nebuvo labai jautri kas labai džiugino
Sėkmės laikančioms


Sėkmės laikančioms

Sveikinu su išlaikymu, aš pati ką tik išsišiepus užsisakius vairuotojo grįžau. Irgi su Fordu naujuoju teko važiuot, bet dėl atbulinio tai egzaminuotojas parodė, kaip jungiasi. Vat su užgesimu, kol mokiausi su instruktoriaus auto, jokių bėdų nebuvo, man kaip tik tas kalniukas super pratimas būdavo, nu su forduku kelis kartus užgesau, bet po to jau buvo normaliai.