QUOTE(Ponybreakout @ 2013 06 08, 00:57)
1.Numinti sankabą vedant mašiną yra būtina.
Šeip Regitros mašinos užsivestų ir neišmynus sankabos ar iš antro bėgio, bet pagal taisykles čia yra kritinė klaida.
Pagal taisykles nekritinė klaida gaunasi, jeigu laikai taip sankabą ilgiau negu 3 sekundes. Nors realiai kai žmonės laiko, nei dėl tų sekundžių nei dėl to 30 km/h greičio kurį reikia pasiekti problemų nebūna. Čia tuos du dalykus realioje situacijoje yra sunku pamatuoti ir egzaminuotojai nėra linkę prie jų kibti.
2.Vienintelis dalykas kas kelia problemų šitame pratime neužminti STOP linijos, nes šitai yra labai matoma, ir net Jūsų atžvilgiu draugiškai nusiteikęs egzaminuotojas nelabai turės galimybių šito nepastebėti.
Šeip Regitros mašinos užsivestų ir neišmynus sankabos ar iš antro bėgio, bet pagal taisykles čia yra kritinė klaida.
Pagal taisykles nekritinė klaida gaunasi, jeigu laikai taip sankabą ilgiau negu 3 sekundes. Nors realiai kai žmonės laiko, nei dėl tų sekundžių nei dėl to 30 km/h greičio kurį reikia pasiekti problemų nebūna. Čia tuos du dalykus realioje situacijoje yra sunku pamatuoti ir egzaminuotojai nėra linkę prie jų kibti.
2.Vienintelis dalykas kas kelia problemų šitame pratime neužminti STOP linijos, nes šitai yra labai matoma, ir net Jūsų atžvilgiu draugiškai nusiteikęs egzaminuotojas nelabai turės galimybių šito nepastebėti.
1. Ir turi būti laisvas bėgis.
2. Ir čia papildyčiau kad ir atstumas iki STOP linijos negali būti didesnis nei 1 m., už didesnį irgi nuima nuo egzo
