Įkraunama...
Įkraunama...

Padėkit išsirinkti automobilį

QUOTE(Dešimtukas @ 2013 03 15, 11:12)
Lyg ir nieko atrodo, nenusidėvėjusi. Kaip ten kas iš tiesų, patarčiau tikrinti patikimam servise. Kažkada buvau sumanęs padėvėtą  Vectra pirkti, tai toks išsamus patikrinimas pas Opel atstovą kainavo man 100 Lt. Atrodė labai puikiai, bet rado variklio trūkumą, tad nepirkau. Ar kaina čia  gera nežinau, Jums spręsti lyginat su kitomis panašių metų Zafiromis. Tik, va tas kablys gale...  g.gif Jei jis jums nereikalingas tai greičiau trūkumas nei privalumas. Jeigu kablys yra, greičiausiai mašina tampė kažką. Vakaruose, tai dažniausiai namukas ant ratų būna. Tampymas daugeliui mašinos agregatų ne į gerą, ypač sankabai, o ir kėbului nesveika. Kita vertus niekas dabar nepaskys, gal per visą gyvenimą tik kokius tris kartus prikabinę ką nors buvo. Jums spręsti. Šiaip graži.  smile.gif

na kiek maciau masinu turguj tai tik kelios su kabliais...bet ar negeriau su juo?juk jis apsaugo kaip ir kazkiek ir bufery nuo ziopliu vairuotoju kuriems patinka tavo masinos uzpakalis:D ar cia tik man atrodo kad jei masina su kabliu tai dedu didely +smile.gif
Atsakyti
QUOTE(labusia @ 2013 03 15, 13:25)
na kiek maciau masinu turguj tai tik kelios su kabliais...bet ar negeriau su juo?juk jis apsaugo kaip ir kazkiek ir bufery nuo ziopliu vairuotoju kuriems patinka tavo masinos uzpakalis:D ar cia tik man atrodo kad jei masina su kabliu tai dedu didely +smile.gif
Kuo kablys blogai jau parašiau. Namelis, priekaba su laivu, priekaba motociklams vežti ir kt. gan daug gali sverti, o dar koks vėjo pasipriešinimas susidaro. Jei kelionė su juo keli tūkstančiai km, tai galima įsivaizduoti kaip kenčia sankaba, variklis, tamposi kėbulas, dviratės priekabos svoris nuolat spaudžia galine automobilio dalį. Jeigu dar vairuotojas nelabai patyręs, tai kai su ta priekaba apsisukti ar ją įvairuoti kur nors reikia, gerokai mašinėlę pakankina. Niekas nežino kiek ten kas ką tampė, gal nei kart niekas nieko netempė, tad kalbos teorinės. smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dešimtukas: 15 kovo 2013 - 14:51
As kai ieskojau masinos-man kablys buvo privalumas,siaip,del viso pikto,jei tektu priekaba prisikabint smile.gif keliu neblogu variantu atsisakiau butent del to kad kablio nebuvo...jei nieko nesiruosi tampyt-tai aisku kad tas kablys nera reikalingas,o ir per technikine,jei yra kablys-turi buti ir veikianti rozete,tikrina sita...beje,jei kablys nepatinka-ji galima nuimti,nesunkiai... smile.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2013 03 15, 14:48)
As kai ieskojau masinos-man kablys buvo privalumas,siaip,del viso pikto,jei tektu priekaba prisikabint smile.gif keliu neblogu variantu atsisakiau butent del to kad kablio nebuvo...jei nieko nesiruosi tampyt-tai aisku kad tas kablys nera reikalingas,o ir per technikine,jei yra kablys-turi buti ir veikianti rozete,tikrina sita...beje,jei kablys nepatinka-ji galima nuimti,nesunkiai... smile.gif
Priekabą turite? Tempėte nors kartą? smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Dešimtukas @ 2013 03 15, 15:56)
Priekabą turite? Tempėte nors kartą?  smile.gif

Priekabos neturiu,bet tampyti teko-ir dviase,ir Lukoiline...smile.gif Sudetingo ten nieko nera,ir nelabai isivaizduoju,kokiu budu priekabos tampymas galetu pakenkti masinai...na,gal kad tik kuro daugiau sunaudoja... ax.gif
Atsakyti
QUOTE(Dešimtukas @ 2013 03 15, 15:46)
Kuo kablys blogai jau parašiau. Namelis, priekaba su laivu, priekaba motociklams vežti ir kt. gan daug gali sverti, o dar koks vėjo pasipriešinimas susidaro. Jei kelionė su juo keli tūkstančiai km, tai galima įsivaizduoti kaip kenčia sankaba, variklis, tamposi kėbulas, dviratės priekabos svoris nuolat spaudžia galine automobilio dalį. Jeigu dar vairuotojas nelabai patyręs, tai kai su ta priekaba apsisukti ar ją įvairuoti kur nors reikia, gerokai mašinėlę pakankina. Niekas nežino kiek ten kas ką tampė, gal nei kart niekas nieko netempė, tad kalbos teorinės.  smile.gif

Šiaip jau kablys yra privalumas ir dar vienatūriui g.gif Taigi,jei pats tą kablį prisikonstruosi,tai kentės ne tik sankaba ir variklis,bet jei gamyklinė,pritaikyta tam tikrą svorį tempt,tai jau tikrai neištampys kėbulo smile.gif Va su važiavimu ir įvažiavimu jau kita kalba.Bet niekada nežinai,pirkdamas nenaują mašiną,kas su ja prieš tai važiavo ir kaip.Su kabliu ar be kablio ...

Atsakyti
QUOTE(adija5 @ 2013 03 16, 06:49)
Šiaip jau kablys yra privalumas ir dar vienatūriui g.gif Taigi,jei pats tą kablį prisikonstruosi,tai kentės ne tik sankaba ir variklis,bet jei gamyklinė,pritaikyta tam tikrą svorį tempt,tai jau tikrai neištampys kėbulo smile.gif Va su važiavimu ir įvažiavimu jau kita kalba.Bet niekada nežinai,pirkdamas nenaują mašiną,kas su ja prieš tai važiavo ir kaip.Su kabliu ar be kablio ...
Privalumas jeigu buvo tempiant perkaitęs variklis? Senesnės mašinos, o šiai jau dešimt metų, net sutrata kėbulas kai pradedi tempi, ką nors sunkesnio. Per savo 23 metų vairavimo patirtį, teko važinėti su visokiomis mašinomis, ir tempti priekabas, nemelį, kitas mašinas ant buksyro. Kartą užteko su viditiniško senumo ir susidėvėjimo Passatu nutempti sugedusi Volvo apie penkis km mieste iki serviso. Po šio tempimo sankaba labai greit nusibaigė. Žinoma, ji gal nelabai gera ir bebuvo, bet gal dar būtų pagyvenusi metelius kitus, tempimas sunkios mašinos pribaigė. Kablys yra privalumas kai tikrai žinai, kad jo reikės, kai ketini pats kažką tampyti, jei ne, tai tik trūkumas. smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dešimtukas: 16 kovo 2013 - 12:45
QUOTE(Dešimtukas @ 2013 03 16, 13:32)
Privalumas jeigu buvo tempiant perkaitęs variklis? Senesnės mašinos, o šiai jau dešimt metų, net sutrata kėbulas kai pradedi tempi, ką nors sunkesnio. Per savo 23 metų vairavimo patirtį, teko važinėti su visokiomis mašinomis, ir tempti priekabas, nemelį, kitas mašinas ant buksyro. Kartą užteko su viditiniško senumo ir susidėvėjimo Passatu nutempti sugedusi Volvo apie penkis km mieste iki serviso. Po šio tempimo sankaba labai greit nusibaigė. Žinoma, ji gal nelabai gera ir bebuvo, bet gal dar būtų pagyvenusi metelius kitus, tempimas sunkios mašinos pribaigė. Kablys yra privalumas kai tikrai žinai, kad jo reikės, kai ketini pats kažką tampyti, jei ne, tai tik trūkumas. smile.gif

Aha...dar gali buti taip,kad jei kas gerai ivaziuos i sikna-tai nuostoliai bus didesni,nei butu be kablio-kablys gali apsaugoti tik nuo menko stuktelejimo,o jei rimciau tai... schmoll.gif del tempimo-labai priklauso,ar tas,kuri tempi,moka vaziuoti ant buksyro,jei nemoka-nenuostabu,kad sankaba nusibaige...tada ir variklis gali perkaisti ir isvis greiciu deze subyreti...as asmeniskai nepazistamu netampau...vien paziurejus,kaip iprastai liaudis ant buksyro vaziuoja-nu sakes,kamikadzes...labai retai kada tenka pamatyti teisinga tempima...posukiuose ar letejant trosas zeme velkasi... doh.gif
Atsakyti
QUOTE(Dešimtukas @ 2013 03 15, 16:46)
Kuo kablys blogai jau parašiau. Namelis, priekaba su laivu, priekaba motociklams vežti ir kt. gan daug gali sverti, o dar koks vėjo pasipriešinimas susidaro. Jei kelionė su juo keli tūkstančiai km, tai galima įsivaizduoti kaip kenčia sankaba, variklis, tamposi kėbulas, dviratės priekabos svoris nuolat spaudžia galine automobilio dalį. Jeigu dar vairuotojas nelabai patyręs, tai kai su ta priekaba apsisukti ar ją įvairuoti kur nors reikia, gerokai mašinėlę pakankina. Niekas nežino kiek ten kas ką tampė, gal nei kart niekas nieko netempė, tad kalbos teorinės.  smile.gif


Aciu uz pagalba 4u.gif kuo toliau tuo labiau linkstu ne prie vienaturiu blush2.gif g.gif ryt leksiu apziureti audines 2002m universalo....
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo labusia: 17 kovo 2013 - 13:35
QUOTE(labusia @ 2013 03 17, 13:25)
Aciu uz pagalba 4u.gif kuo toliau tuo labiau linkstu ne prie vienaturiu blush2.gif  g.gif  ryt leksiu apziureti audines 2002m universalo....
Audi Lietuvije labai pervertintos, už Jūsų minėtą sumą išeis keliais metais senesnė Audi, nei už tuos pačius pinigus galima būtų nupirkti kitos markės mašiną. Mat Lietuva vienintelė šalis pasaulyje kur Audi populiariausi automobiliai. Kodėl, sunku atsakyti, nes jie niekuo ne gerisni už daugelio kitų, bet pas mus pigesnių markių automobilius. Jūs neišeidama iš namų pirma išsirinkite automobilo markę ir modelį kokio norėtumėte, kokio išvaizda iš tiesų patinka. Taip pat ir su spalva. O tada tik tokios mašinos ir ieškokite. Kai nelabai žinai ko nori, tai baigiasi kaip mano vienam pažįstam. Išvažiavo žmogus į turgų pirkti Audi 100, grįžo su dviejų durų Honda Civic. laugh.gif Sėkmės renkantis!
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dešimtukas: 18 kovo 2013 - 11:09
QUOTE(Dešimtukas @ 2013 03 18, 13:04)
Audi Lietuvije labai pervertintos, už Jūsų minėtą sumą išeis keliais metais senesnė Audi, nei už tuos pačius pinigus galima būtų nupirkti kitos markės mašiną. Mat Lietuva vienintelė šalis pasaulyje kur Audi populiariausi automobiliai. Kodėl, sunku atsakyti, nes jie niekuo ne gerisni už daugelio kitų, bet pas mus pigesnių markių automobilius. Jūs neišeidama iš namų pirma išsirinkite automobilo markę ir modelį kokio norėtumėte, kokio išvaizda iš tiesų patinka. Taip pat ir su spalva. O tada tik tokios mašinos ir ieškokite. Kai nelabai žinai ko nori, tai baigiasi kaip mano vienam pažįstam. Išvažiavo žmogus į turgų pirkti Audi 100, grįžo su dviejų durų Honda Civic.  laugh.gif Sėkmės renkantis!


tai vat butent kad jau susipainiojau...pasirinkimas isties didelis o ko noriu nebezinau jau...Man kaip mazam vaikui nuvede parode 3-4 variantus ir issirinkau...bet deja tokio zmogaus ner kad parodytu... doh.gif
Atsakyti
kartais geriau nezinoti,ko nori-as zinojau,buvo be galo sunku surasti ax.gif Sverbiausia zinoti,ko nori,pagal techninius ir kebulo parametrus...spalvos,deja,neissirinksi kai perki deveta...as ieskojau konkrecios markes ir modelio caravano su konkreciais techniniais parametrais (deja,nepavyko rasti su pilnu ipurskimu,kai pirkau antra),ir butinai turejo buti kablys ir stogo bagazine-tam juk ir yra universalas,kad jau visiems gyvenimo atvejams tiktu... ax.gif

Tiesa,pasirinkimas didelis yra tik tada,kai nezinai,ko nori...o jei zinai-tada paaiskeja,kad to pasirinkimo visai nera... smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo denaxa: 18 kovo 2013 - 14:34