Įkraunama...
Įkraunama...

Padėkit išsirinkti automobilį

Važinėjau Opel Ascona ir brendo būtinybė keisti mašiną, pirkti naujesnę. Pasirinkimas vėl linko prie Opel markės. Tuo metu mūsų darbovietėje buvo direktoriaus tarnybinis automobilis Peugeot 406 šviesiai mėlynos spalvos. Man kartais tekdavo tą mašiną vairuoti. Ji tada buvo beveik nauja, važiavo labai tyliai, minkštai, švelniai. Labai patiko salonas, sėdėsena, na žodžiu viskas. Išvaizda šios mašinos jau seniai buvo kritusi į akį. Taigi, apsisprendžiau ir ėmiau ieškoti tik tokio automobilio. Beje, apsisprendžiau ir dėl spalvos, kadangi nenaujai mašinai spalvą pasirinkti sunku, tai atmetimo principu rinkausi. Žinojau, kad jokiu būdu nenoriu juodos, tamsiai mėlynos ir tamsiai pilkos, visos kitos tiko. Paieškos truko pusę metų, perskaityta daugybė skelbimų, gyvai skirtinguose miestuose apžiūrėjau devynis Peugeot 406 ir devintąjį, sidabrinės spalvos, nupirkau. Dabar važinėju šia mašina jau penki metai ir esu patenkintas pasirinkimu. Vis tik kai reiks pirkti sekančią mašiną, tai tikrai nebus sedanas, nes daug kas netelpa. smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dešimtukas: 18 kovo 2013 - 16:19
QUOTE(denaxa @ 2013 03 18, 16:33)
kartais geriau nezinoti,ko nori-as zinojau,buvo be galo sunku surasti ax.gif  Sverbiausia zinoti,ko nori,pagal techninius ir kebulo parametrus...spalvos,deja,neissirinksi kai perki deveta...as ieskojau konkrecios markes ir modelio caravano su konkreciais techniniais parametrais (deja,nepavyko rasti su pilnu ipurskimu,kai pirkau antra),ir butinai turejo buti kablys ir stogo bagazine-tam juk ir yra universalas,kad jau visiems gyvenimo atvejams tiktu... ax.gif

Tiesa,pasirinkimas didelis yra tik tada,kai nezinai,ko nori...o jei zinai-tada paaiskeja,kad to pasirinkimo visai nera... smile.gif


paguodei:)
Atsakyti
Kas liecia spalva,as nenorejau juodos ir baltos...na ir ka-pirma buvo balta,dabar vazineju su juoda...pripratau... ax.gif Vis del to svarbiausia-technine dalis.man dar labai svarbu detaliu ir remonto kainos-del to niekada nesirinkciau prancuzo...vazineju su opel astra perechodu... ax.gif O svajonese-opel vivaro,deja,neiperkamas kol kas,net naudoti apie 15000 kainuoja... verysad.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2013 03 18, 20:48)
man dar labai svarbu detaliu ir remonto kainos-del to niekada nesirinkciau prancuzo...

Kas čia dezinformavo tamstą, kad prancūziškų mašinų detalių ir remonto kainos didesnės? g.gif Detales juk gamina tos pačios firmos (pvz. TRW, Valeo, Bosch, Lemforder ir šimtai kitų) įvairių markių automobiliams. Tad ar ta detalė bus dedama į Peugeot ar į Opel, jokio skirtumo, todėl detalių kainos nedaug skiriasi. Kai kurios detalės gali būti Peugeot brangiau nei Opel, kai kurios Opel brangiau nei Peugeot. Bet kokiu atveju skirtumai nedideli. Remonto darbų kainos irgi nepasakyčiau, kad skirtųsi. Tarkime, savo seno Opel ir dabartinio Peugeot važiuoklę remontuoju pas tą patį meistrą, kainos tos pačios. smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dešimtukas: 18 kovo 2013 - 21:11
QUOTE(Dešimtukas @ 2013 03 18, 22:04)
Kas čia dezinformavo tamstą, kad prancūziškų mašinų detalių ir remonto kainos didesnės?  g.gif Detales juk gamina tos pačios firmos (pvz. TRW, Valeo, Bosch, Lemforder ir šimtai kitų) įvairių markių automobiliams. Tad ar ta detalė bus dedama į Peugeot ar į Opel, jokio skirtumo, todėl detalių kainos nedaug skiriasi. Kai kurios detalės gali būti Peugeot brangiau nei Opel, kai kurios Opel brangiau nei Peugeot. Bet kokiu atveju skirtumai nedideli. Remonto darbų kainos irgi nepasakyčiau, kad skirtųsi. Tarkime, savo seno Opel ir dabartinio Peugeot važiuoklę remontuoju pas tą patį meistrą, kainos tos pačios.  smile.gif

Niekas nedezinformavo,as zinau kainas...o darbu kainos stipriai skiriasi-visa esme priejime,astra-paprasta kaip dvi kapeikos,ko nepasakysi apie peugeot,ypac kas liecia vaziuokle...detaliu kainos irgi skiriasi,taip pat,kaip ir tiems patiems opel-viskas priklauso dar ir nuo to,koks variklis stovi ir kiek ten tu visokiu elektriniu pribumbasu prikista,pvz.,zvaklaidziu kaina mano senutei ir naujesniai astrai nuo 99m. skiriasi net kelis kartus... ax.gif beje,astros pasizymi itin kantria vaziuokle (gale isvis nera kam luzti),ko tikrai nepasakysi apie prancuzus,o man tai yra labai svarbu-masina naudojama sportui,vaziuokle turi buti patvari ir ne minksta,specialiai dedu kietesnius amortizatorius... smile.gif
Atsakyti
Astras ir as ziurinejau bet man jos kvadratines kazkokios;)
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2013 03 18, 21:47)
Niekas nedezinformavo,as zinau kainas...o darbu kainos stipriai skiriasi-visa esme priejime,astra-paprasta kaip dvi kapeikos,ko nepasakysi apie peugeot,ypac kas liecia vaziuokle...detaliu kainos irgi skiriasi,taip pat,kaip ir tiems patiems opel-viskas priklauso dar ir nuo to,koks variklis stovi ir kiek ten tu visokiu elektriniu pribumbasu prikista,pvz.,zvaklaidziu kaina mano senutei ir naujesniai astrai nuo 99m. skiriasi net kelis kartus... ax.gif  beje,astros pasizymi itin kantria vaziuokle (gale isvis nera kam luzti),ko tikrai nepasakysi apie prancuzus,o man tai yra labai svarbu-masina naudojama sportui,vaziuokle turi buti patvari ir ne minksta,specialiai dedu kietesnius amortizatorius... smile.gif

Vienu metu pas tą patį meistrą remontuoju panašaus amžiaus Peugeot 406 ir VW Passat, nei detalių, nei darbų kainų skirtumo nematau. Tamsta lygini skirtingų klasių ir kartų mašinas. Esminis darbų kainų skirtumas yra ne kokios markės mašina, o kur remontas atliekamas. Mano važiuoklės meistras dirba provincijoje, tad kainos nuo Vilniaus skiriasi kartais net perpus. Per penkis metus jis mano Pegeot daug važiuoklės dalių pakeitė, bet nei kart nesiskundė, kad blogas priėjimas, nors visada kai tariamės dėl kainos, pasako, kad priklausys nuo to kaip seksis, kiek laiko užims, bet nei kart kainos dėl to nepadidino. Beje, praeitą kartą skundėsi, kad pavėlavo mane priimti, nes neplanuotai ilgai užtruko su Opel Vectra stabdžiais, na neatsisuko varžtas, nors tu ką.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dešimtukas: 18 kovo 2013 - 23:54
QUOTE(Dešimtukas @ 2013 03 19, 00:37)
Vienu metu pas tą patį meistrą remontuoju panašaus amžiaus Peugeot 406 ir VW Passat, nei detalių, nei darbų kainų skirtumo nematau. Tamsta lygini skirtingų klasių ir kartų mašinas. Esminis darbų kainų skirtumas yra ne kokios markės mašina, o kur remontas atliekamas. Mano važiuoklės meistras dirba provincijoje, tad kainos nuo Vilniaus skiriasi kartais net perpus. Per penkis metus jis mano Pegeot daug važiuoklės dalių pakeitė, bet nei kart nesiskundė, kad blogas priėjimas, nors visada kai tariamės dėl kainos, pasako, kad priklausys nuo to kaip seksis, kiek laiko užims, bet nei kart kainos dėl to nepadidino. Beje, praeitą kartą skundėsi, kad pavėlavo mane priimti, nes neplanuotai ilgai užtruko su Opel Vectra stabdžiais, na neatsisuko varžtas, nors tu ką.

Vaziuokle-taip,bet yra visokiu kitokiu gedimu,kur kaina priklauso nuo priejimo...o kas liecia vaziuokle-renkuosi kuo paprastesne,todel vazineju su astra,nes bet kokiu atveju visko uztenka mazdaug porai metu ir ne daugiau,tai kuo maziau galinciu luzti mazgu-tuo masina,mano akimis ziurint,vertingesne,cia labai priklauso nuo to,kam masina naudojama,savo atveju-pasirinkau tam tinkamiausia,tokia kuri tiktu visiems gyvenimo atvejams,nes 2-3 auto islaikyti nepajegciau... ax.gif Beje,yra masinu,kur nei ratu,nei stabdziu kaladeliu nepakeisi prie kompiuterio nepasijunges-tik nereikia sakyti,kad ir cia kainos vienodos... ax.gif Yra tokiu,kur nuolat knisasi elektronika (labiausiai tuo pasizymi butent prancuzai),o tokie gedimai ypatingai pratustina kisenes,ir butent cia kaina labiausiai priklauso nuo priejimo...variklio remonto,dirzo keitimo ir pan kainos taip pat labai priklauso nuo priejimo ir darbo sudetingumo-kainos skiriasi simtais,taip pat,kaip ir daliu-priklausomai nuo masinos amziaus ir variklio...Ir tokius visokius dalykus reiketu susizinoti is anksto,jei pinigai kisenes labai nedrasko... ax.gif Kad ir toks paprastas dalykas kaip ratu suvedimas-jo kaina skirtinga skirtingoms masinoms,uz saviske moku minimaliai ax.gif
Atsakyti
Viską čia teisingai tamsta surašei. Tokių mašinų kur ratų be kompo nepakeisti visai kitas kainų segmentas, arba amžius, tad apie jas nekalbam dabar. Reiktų lyginti vienodo kainų segmento, ir vienodos klasės ir tos pačios kartos automobilių remonto ir detalių kainas. Opel ir Peugeot priklauso tam pačiam kainų segmentui, nors nauji Peugeot truputi ir brangesni, nei Opel. Tad Astros H remonto ir detalių kainas reiktų lyginti su Peugeot 307, Peugeot 406 su Vectra C.
Aš pats turėjau Opel, mano draugai turėjo ir turi Opel markės automobilius, tad puikiai žinau kokie jie patvarūs, patikimi ir kiek jų išlaikymas kainuoja.
Dabar turiu Peugeot ir nematau skirtumo, beje, mano Peugeot jokie elektronikos gedimai nekankina. Per penkis metus nei karto niekas nebuvo sugedę.
Tik keista, kad tamsta Peugeot neturi, ir neturėjai, bet žinai, kad jo išlaikymas brangus, o aš nežinau, ar nesuprantu, kad turiu brangiai išlaikomą mašiną. smile.gif
Vienok, linkiu tamstai sėkmingai važinėti savo Astra ir kuo greičiau įsigyti norimą Vivaro. Kai man reiks rinktis kitą mašiną, kandidatų saraše būtinai bus Peugeot, bet bus ir Opel Signum. smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dešimtukas: 19 kovo 2013 - 15:00
siandien is viso turgaus issirinkau 3 opel zafyras...2003-2004m...ryt vaziuosiu su nusimananciu zmogumi ju apziureti thumbup.gif
Atsakyti
QUOTE(labusia @ 2013 03 19, 18:17)
siandien is viso turgaus issirinkau 3 opel zafyras...2003-2004m...ryt vaziuosiu su nusimananciu zmogumi ju apziureti thumbup.gif

Na, pasakykite man kelias priežastis kodėl jums reikia tokios didelės mašinos? smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Dešimtukas @ 2013 03 19, 15:55)
Viską čia teisingai tamsta surašei. Tokių mašinų kur ratų be kompo nepakeisti visai kitas kainų segmentas, arba amžius, tad apie jas nekalbam dabar. Reiktų lyginti vienodo kainų segmento, ir vienodos klasės ir tos pačios kartos automobilių remonto ir detalių kainas. Opel ir Peugeot priklauso tam pačiam kainų segmentui, nors nauji Peugeot truputi ir brangesni, nei Opel. Tad Astros H remonto ir detalių kainas reiktų lyginti su Peugeot 307, Peugeot 406 su Vectra C.
Aš pats turėjau Opel, mano draugai turėjo ir turi Opel markės automobilius, tad puikiai žinau kokie jie patvarūs, patikimi ir kiek jų išlaikymas kainuoja.
Dabar turiu Peugeot ir nematau skirtumo, beje, mano Peugeot jokie elektronikos gedimai nekankina. Per penkis metus nei karto niekas nebuvo sugedę.
Tik keista, kad tamsta Peugeot neturi, ir neturėjai, bet žinai, kad jo išlaikymas brangus, o aš nežinau, ar nesuprantu, kad turiu brangiai išlaikomą mašiną. smile.gif
Vienok, linkiu tamstai sėkmingai važinėti savo Astra ir kuo greičiau įsigyti norimą Vivaro. Kai man reiks rinktis kitą mašiną, kandidatų saraše būtinai bus Peugeot, bet bus ir Opel Signum.  smile.gif

Astra H-tikiu,kad remonto kainos kaip ir Peugeot,taip pat ir astros G,bet pas mane Astra F,taigi kainos kaip diena ir naktis skiriasi (taigi rasiau kad perechodas mirksiukas.gif )...Neisiskaitei tamsta i mano postus ir praziopsojai dar viena dalyka-masina naudojama sportui,ne vien tik civiliniam vazinejimui (+ kaip krovinine kai reikia,+kaip kelionine)Peugeot paprasciausiai neatlaikytu tokiu kruviu, del remontu i bankrota sueiciau...taigi ka as tuo norejau pasakyti-masina renkamasi ne tik pagal patinkancia isvaizda,spalva ar pan.,bet atsizvelgiant dar ir i poreikius ir savo kisenes isteklius...paprastam civiliniam vazinejimui nuo tasko A iki tasko B,aisku,tiktu bet kas,kitais atvejais renkamasi atidziau viska apgalvojant... smile.gif
Atsakyti