QUOTE(džu @ 2014 11 16, 22:43)
žiūrint, kaip daužta, jeigu nedaug, tuomet nieko baisaus, koks sparnas pakeistas pvz. Bet jeigu automobilis virintas iš kelių, ar penkių, tuomet saugumo jokio nerasta sekančio kontakto metu, išlakstys, kaip kortų kaladė. Jeigu pažeista kėbulo geometrija, sunku atstatyt, toks automobilis nebus stabilus, jeigu galas iš armonikos ištemptas ir prikrauta kilogramais špakliaus, po kurio laiko jis gali pradėt skilt, trupėt, pats kėbulas rūdija žymiai sparčiau, čia galioja ir visiems suvirinimams, jeigu pvz užpakalis nupjautas ir privirintas kitas, praeis kelios žiemos ir gali gali pradėt rūdyt per siūles, toliau skylės ir vėl galvos skausmas, ką su tokiu invalidu daryt. Iššaudžiusios ir atgal nesudėtos saugos pagalvės irgi nedžiugina, aišku. Čia tik ką ant smūgio prisiminiau
Būtent, kad nežinai kiek ji buvo sudaužyta. Nes jei buvo neblogai suvaryta, tai tikrai negali žinoti ar geometrija atstatyta, nes Lietuvoje nėra vėjo tunelių, kur gali išbandyti. Ir dar aišku nežinau kas ir kaip sutaisė.
QUOTE(denaxa @ 2014 11 16, 23:01)
O idomiausia tai kad zmones,pirkdami turguje,tiki,kad perka nedauzta masina...nera ten tokiu...tik gali buti gerai sutvarkyta,ir blogai sutvarkyta,jei sutvarkyta gerai-ma ji sunes,koks skirtumas,bet jei blogai...
Galima ir nedaužta nusipirkti, bet retas variantas arba turi gerų pažįstamų tarp vežančių, kurie pasakys ar daužtą pirko ar ne.
Buvo labai juokinga kai turguj apžiūrinėjom mašinas, įsėdam į vieną, o ten viskas išdrąskyta, nes iššovę pagalvės, bet pardavėjas: nedaužta mašina, tikrai ne

Arba dar būna, kad sako jog viskas čiki su mašina, prižiūrėta, tvarkinga ir t.t., bet vos tik pasiūlai nuvažiuot į kokį servisą patikrint, prasideda - tai laiko neturiu, tai dar kas.
Vat dėl to mes mašiną pirkom iš salono, nenaują, važinėta buvo Vokietijoje, grąžinta į saloną po lizingo, su serviso knygute ir istorija. Tiesa permokėjom kelis tūkstančius litų, bet bent ramu, kad nei daužta, nei neaišku kur tvarkyta, plius dar garantiją davė.
QUOTE(valkata @ 2014 11 17, 09:52)
Šiaip jau tiek vairas, tiek sėdynių aukštis yra reguliuojami...
Taip, reguliuojami, bet ne visose patogiai. Man patinka aukštai sėdėt ir kuo daugiau matyt, bet dabartinėj mašinoj taip neišeina, nes kelias vis atsitrenkia į vairo kolonėlę, jei pasikeliu vairą, jis man užstoją dalį vaizdo per langą. Tad teko pasižeminti sėdynę.