Įkraunama...
Įkraunama...

Padėkit išsirinkti automobilį

Aš kažkaip nesuprantu kodėl taip kratomasi kažkadais avarijas patyrusių automobilių. Kas ten baisaus jeigu buvo sudaužyta ir suremontuota? pvz., mano priekis buvo suvarytas, bet kai sutvarkė tai dar geriau atrodo nei prieš tai ir važiavimui neturi jokios neigiamos įtakos. Arba kai sako durys dažytos, na dažytos tai dažytos, valio, kad dažytos, o ne paliktos nudaužytos. Arba esu girdėjus "taigi jos sparnai plastmasiniai", o man tai koks skirtumas, nors ir variniai, svarbu, kad gerai atlieka savo funkciją.

Pagalvoju apie automobilio keitimą, bet taip sunku išsirinkti ir dar nusipirkti be vyro.. Be to, pastebiu, kad ne į visus automobilius telpu, tai vienuose kojos vairą siekia, tai kituose galva į stogą remiasi... doh.gif biggrin.gif
Atsakyti
žiūrint, kaip daužta, jeigu nedaug, tuomet nieko baisaus, koks sparnas pakeistas pvz. Bet jeigu automobilis virintas iš kelių, ar penkių, tuomet saugumo jokio nerasta sekančio kontakto metu, išlakstys, kaip kortų kaladė. Jeigu pažeista kėbulo geometrija, sunku atstatyt, toks automobilis nebus stabilus, jeigu galas iš armonikos ištemptas ir prikrauta kilogramais špakliaus, po kurio laiko jis gali pradėt skilt, trupėt, pats kėbulas rūdija žymiai sparčiau, čia galioja ir visiems suvirinimams, jeigu pvz užpakalis nupjautas ir privirintas kitas, praeis kelios žiemos ir gali gali pradėt rūdyt per siūles, toliau skylės ir vėl galvos skausmas, ką su tokiu invalidu daryt. Iššaudžiusios ir atgal nesudėtos saugos pagalvės irgi nedžiugina, aišku. Čia tik ką ant smūgio prisiminiau smile.gif
Atsakyti
O idomiausia tai kad zmones,pirkdami turguje,tiki,kad perka nedauzta masina...nera ten tokiu...tik gali buti gerai sutvarkyta,ir blogai sutvarkyta,jei sutvarkyta gerai-ma ji sunes,koks skirtumas,bet jei blogai... g.gif Buvo man motera i autiko gala ivaziavusi (megino lenkti kai stoteleje sustojau,galvojo-pratilps,nepratilpo,nusivare visa desini sona kartu su veidrodziu pilnai i mano gala,man-tik apibraizymas ir nezymus ilenkimas,iki iseiginiu net netvarke).Tai va,apziurejau jos ta dauzta sona,ir klausiu-deveta pirkot,nedauzta?Sako-taip,tai va,sakau,ziurekit-spaklius negamyklinis cia,buvo tvarkyta.Ten kazkoks mandras bmw buvo,brangus,bet kad ir dauztas-sutvarkyta gerai,tai tokios kaip ir nebutu reikalo kratytis net ir zinant kad dauzta...
Atsakyti
o pagalvės iššovė?
Atsakyti
QUOTE(Kliamka @ 2014 11 16, 22:32)
Pagalvoju apie automobilio keitimą, bet taip sunku išsirinkti ir dar nusipirkti be vyro.. Be to, pastebiu, kad ne į visus automobilius telpu, tai vienuose kojos vairą siekia, tai kituose galva į stogą remiasi...  doh.gif  biggrin.gif
Šiaip jau tiek vairas, tiek sėdynių aukštis yra reguliuojami...
Atsakyti
Ne visose auto reguliuojasi,arba ne visose reguliuojasi pakankamai...labai aukstiems ir labai maziems zmonems buna problematiska,as priklausau nykstuku kategorijai,tai irgi amzinos problemos,jei ir susireguliuosi kad viska siektum,tai labai retoj masinoj sedyne fiziologine stuburo padeti atitiks,ir tokia aisku jau netinka-nebent isvarza norisi isitaisyt ax.gif
Papildyta:
QUOTE(džu @ 2014 11 17, 01:25)
o pagalvės iššovė?


Ne.bet tikriausiai ir neturejo,nes smugis buvo toks "braukiantis"-ji nusitarkavo desini sona i mano kairi galini kampa-buvau sustojusi stoteleje.As nieko nepajutau,keleiviai pindos nepasake(jie gi vaziuot nori bet kokia kaina),tai gerai kad bent jau nepabego moteriske-as buciau turejusi problemu.Jei butu pasilikusi po smugio-buciau pamacius per veidrodi,bet ji susistresavo ir isvaziavo is vietos,as tik ziuriu-kazkoks bmw pries mane uzvaziuoja,islipa moteriske ir eina i desini sona ziuret,tada man atsigamino kad kazkoki netipini garsa girdejau sustodama,islipau,sakau-cia gal jus man ivaziavot? sako-taip... doh.gif Tada islaipinau keleivius,o gale vaziave pindos pasirodo mate ir tylejo... doh.gif Deklaracija ramiai susipildem ir tiek ax.gif
Atsakyti
QUOTE(džu @ 2014 11 16, 22:43)
žiūrint, kaip daužta, jeigu nedaug, tuomet nieko baisaus, koks sparnas pakeistas pvz. Bet jeigu automobilis virintas iš kelių, ar penkių, tuomet saugumo jokio nerasta sekančio kontakto metu, išlakstys, kaip kortų kaladė. Jeigu pažeista kėbulo geometrija, sunku atstatyt, toks automobilis nebus stabilus, jeigu galas iš armonikos ištemptas ir prikrauta kilogramais špakliaus, po kurio laiko jis gali pradėt skilt, trupėt, pats kėbulas rūdija žymiai sparčiau, čia galioja ir visiems suvirinimams, jeigu pvz užpakalis nupjautas ir privirintas kitas, praeis kelios žiemos ir gali gali pradėt rūdyt per siūles, toliau skylės ir vėl galvos skausmas, ką su tokiu invalidu daryt. Iššaudžiusios ir atgal nesudėtos saugos pagalvės irgi nedžiugina, aišku. Čia tik ką ant smūgio prisiminiau  smile.gif

Būtent, kad nežinai kiek ji buvo sudaužyta. Nes jei buvo neblogai suvaryta, tai tikrai negali žinoti ar geometrija atstatyta, nes Lietuvoje nėra vėjo tunelių, kur gali išbandyti. Ir dar aišku nežinau kas ir kaip sutaisė.

QUOTE(denaxa @ 2014 11 16, 23:01)
O idomiausia tai kad zmones,pirkdami turguje,tiki,kad perka nedauzta masina...nera ten tokiu...tik gali buti gerai sutvarkyta,ir blogai sutvarkyta,jei sutvarkyta gerai-ma ji sunes,koks skirtumas,bet jei blogai... g.gif 

Galima ir nedaužta nusipirkti, bet retas variantas arba turi gerų pažįstamų tarp vežančių, kurie pasakys ar daužtą pirko ar ne.
Buvo labai juokinga kai turguj apžiūrinėjom mašinas, įsėdam į vieną, o ten viskas išdrąskyta, nes iššovę pagalvės, bet pardavėjas: nedaužta mašina, tikrai ne lotuliukas.gif Arba dar būna, kad sako jog viskas čiki su mašina, prižiūrėta, tvarkinga ir t.t., bet vos tik pasiūlai nuvažiuot į kokį servisą patikrint, prasideda - tai laiko neturiu, tai dar kas.
Vat dėl to mes mašiną pirkom iš salono, nenaują, važinėta buvo Vokietijoje, grąžinta į saloną po lizingo, su serviso knygute ir istorija. Tiesa permokėjom kelis tūkstančius litų, bet bent ramu, kad nei daužta, nei neaišku kur tvarkyta, plius dar garantiją davė.

QUOTE(valkata @ 2014 11 17, 09:52)
Šiaip jau tiek vairas, tiek sėdynių aukštis yra reguliuojami...

Taip, reguliuojami, bet ne visose patogiai. Man patinka aukštai sėdėt ir kuo daugiau matyt, bet dabartinėj mašinoj taip neišeina, nes kelias vis atsitrenkia į vairo kolonėlę, jei pasikeliu vairą, jis man užstoją dalį vaizdo per langą. Tad teko pasižeminti sėdynę.
Atsakyti
QUOTE(Kliamka @ 2014 11 16, 22:32)
Aš kažkaip nesuprantu kodėl taip kratomasi kažkadais avarijas patyrusių automobilių. Kas ten baisaus jeigu buvo sudaužyta ir suremontuota? pvz., mano priekis buvo suvarytas, bet kai sutvarkė tai dar geriau atrodo nei prieš tai ir važiavimui neturi jokios neigiamos įtakos. Arba kai sako durys dažytos, na dažytos tai dažytos, valio, kad dažytos, o ne paliktos nudaužytos. Arba esu girdėjus "taigi jos sparnai plastmasiniai", o man tai koks skirtumas, nors ir variniai, svarbu, kad gerai atlieka savo funkciją.

Pagalvoju apie automobilio keitimą, bet taip sunku išsirinkti ir dar nusipirkti be vyro.. Be to, pastebiu, kad ne į visus automobilius telpu, tai vienuose kojos vairą siekia, tai kituose galva į stogą remiasi...  doh.gif  biggrin.gif

Kai tik dar pradėjau savo gyvenimo automobilių maratoną, tai irgi pirkau bet kokias, net ir daužytas. Ir žinote ką, visos kurios jau buvo daužtos, dužo ir man vienaip ar kitaip unsure.gif Sutapimai? Gal. Bet kažkaip nebesinori man jų. Jau vien net dėl to perku nedaužtas dabar biggrin.gif
Kitas dalykas, žiūrint kur daužta, bet dažnai tose vietose ima daug greičiau rūdyti. Jei kam tai ne minusas ir gražu važinėti taip ar vis tvarkyti ir tvarkyti tuos rūdžius, tai prašau. Jau nekalbu apie tai, kad ypač jei daužėti ne jūs, tai tas daužėjas greičiausiai nepasivargino atgal sudėti geriausių detalių, nes įdaužus neblogai priekį galimai buvo kai kas keista.
Atsakyti
Turiu klausimą. Ieškausi mašinos, automato. Labai galingos nereikia, bet kad ir koks "pirdukas" nebūtų. Dabar važinėju su Opel astra 1998 m., variklis 1,6 kv.cm ir 74 kW. Panašaus galingumo ir ieškau. Bet dabar užregėjau, kad pvz., naujos NOTE variklio tūris 1,2 kv.cm (mano manymu, mažokas), bet galia 72 kw. Vistik kas turi didesnės įtakos, tūris (kv.cm) ar galia (kW)? Ar kas galit populiariai paaiškinti, žiūrįti į abu parametrus, ar į kurį nors vieną?

Beje, anksčiau buvo klausimas apie Astras. Maniškė, kaip jau minėjau 98 m., pirkau 2008, iki šiol tik šiemet pirma rimta investija (1,6 tūkst Lt), aišku, saikingai parūdijusi, bet šiaip tai mašinėle OK. PIrkau turguje, netgi be rimtos apžiūros. Kam papasakoju, sako, kad žiauriai pasisekė.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo DaliaS: 18 lapkričio 2014 - 17:08
galia kilovatais matuojama, litražas tai cilindrų tūrių suma. Dabartiniuose automobiliuose išgaunama vis daugiau galios iš mažalitražinių, klausimas tik patvarume smile.gif
Atsakyti
Labas,ka galite pasakyti apie peugeot 3008,dyzelis.Iki nauju metu turiu isirinkti masina,tai dabar dairausi.
Atsakyti
QUOTE(DaliaS @ 2014 11 18, 17:07)
Turiu klausimą. Ieškausi mašinos, automato. Labai galingos nereikia, bet kad ir koks "pirdukas" nebūtų. Dabar važinėju su Opel astra 1998 m., variklis 1,6 kv.cm ir 74 kW. Panašaus galingumo ir ieškau. Bet dabar užregėjau, kad pvz., naujos NOTE variklio  tūris 1,2 kv.cm (mano manymu, mažokas), bet galia 72 kw. Vistik kas turi didesnės įtakos, tūris (kv.cm) ar galia (kW)? Ar kas galit populiariai paaiškinti, žiūrįti į abu parametrus, ar į kurį nors vieną?
Na, yra dar toks dalykas kaip sukimo momentas. Taip pat dar ir sukimo momento ir galingumo kreivės priklausomai nuo apsukų. Labai tikėtina, kad mažesnio tūrio tokio pat maksimalaus galingumo auto gerokai prasčiau trauks žemose apsukose (iki 3500-4000, t.y. tos apsukos, kuriomis mes įprastai važinėjame), o tas maksimalus galingumas visvien pasiekiamas ties tokiom apsukom, iki kokių daugelis vairuotojų variklio niekad ir neišsuka. Tad palyginkite dar ir ir tų variklių maksimalų sukimo momentą bei atkreipkite dėmesį į tai ties kokiomis apsukomis pasiekiamas maksimalus galingumas ir sukimo momentas. Kuo tos apsukos mažesnės, tuo komfortiškaiu bus mieste trintis.

Beje, 1,2 ir 1,6 ten ne kvadratiniai centimetrai, o litrai. Arba atitinkamai 1200 ir 1600 kubinių centimetrų.
Atsakyti