QUOTE(Lisbeta @ 2015 03 17, 08:17)
Sveiki, manęs ir nedomina tie įtartinai pigūs automobiliukai
Šiuo metu dairausi į padorią sumą kainuojančius tad, manau, ar Lietuvoje ar iš Vokietijos varyt man kainuos panašiai.
Tačiau su parvarytais bijau rizikuoti, nes jie būna dažniausiai apibraižyti, o kosmetiniai remontai kainuoja daug. Gal ir naivi mano nuomonė na, bet jau taip aš manau.
Na, pirkdama brangų auto Lietuvoje iš prekeivių, jūs rizikuojate būti apgauta lygiai taip pat kaip ir pirkdama pigų 
Tačiau su parvarytais bijau rizikuoti, nes jie būna dažniausiai apibraižyti, o kosmetiniai remontai kainuoja daug. Gal ir naivi mano nuomonė na, bet jau taip aš manau.

QUOTE(Lisbeta @ 2015 03 17, 08:17)
Lietuvoje irgi nesidairau į variantus turguje, ieškau žmonių, kurie patys parvaro, na vistiek taip tikiuosi, kad jie geresnias parvarydinėja.
O tai kaip jūs manote kokios ten tos mašinos turguje stovi? juk tų pačių "žmonių, kurie patys parvaro".QUOTE(Lisbeta @ 2015 03 17, 08:17)
Taip pat šiuo metu Lietuvoje nusižiūrėjus vieną 2006 metų modeliuką, kurio rida 144 k. Kaip jūs manote ar realu tiek?
Jei benzinas - gali būti, kad rida tikra. Na bet cia priklauso nuo įvairių aplinkybių. Jei dyzelinas - tikrai ne.Bendrai paėmus, reikia nežiūrėti į kilometražą, o įvertinti vairuotojo vietą - gazo ir sankabos pedalus (mačiau mašinų su atseit 120kkm rida ir kiaurai iki metalo prasitrynusiais pedalais), pavarų svirties būklę, sėdynės būklę, vairą, dažniausiai naudojamus mygtukus (posūkiai, šviesų jungikliai) ir t.t. - jie yra geriausi ridos indikatoriai. Jei mašina nuvaziavusi mažiau 200kkm - ten viskas kone kaip kaip nauja turi būti
