QUOTE(pikkolo @ 2013 04 25, 10:02)
Ne nesuprantu, o turėčiau? Man to nereikia.
O kas yra vidutinybė? Jūs vis vartojate šį žodį, bet taip ir nesuprantu koks tai vaikas?
Jūs įsivaizduojate, kad jūsų vaikai tai genijai, bet jokiu būdu ne vidutinybės.
O kiek jau toj mokykloje reikalauja? Jei nklystu tai dabar mokiniai gali rinktis dalykus kuriuos mokysis sustiprintu lygiu, kurių visai nesimokys. Bet ar tokia sistema pasiteisino? Manau, kad ne. Nes ne visada mokykloje gali žinoti ko gyvenime prireiks ar kur norėsi stoti. Reikia bendram išsilavinimui žinoti ir pasaulio valstybes, ir sostines, kad nenusišnekėtum viešai kalbėdamas.
Gal tiesiog nesuprantate kas yra krizė? Paskaitykit daugiau psichologinių žurnalų. Visa tai ką parašėte ir yra amžiaus krizė, kuomet vaikas tampa savarankiškas ir pradeda reikšti savo nuomonę. Tačiau nuolaidžiauti ir leisti rinktis ar eit miegot, ar ne, ar valytis dantis ar ne, ar valgyt ar ne, negalima, nes taip tik parodot, kad valdžią namie turi vaikas, o ne jūs. O jūs vedėt vaikus į darželį? Ar tik girdėjau, kad yra taip?
O jūs namie visai nesilaikot jokio režimo?
Režimas mažam vaikui labai svarbus, nes dar nesuvokia laiko tėkmės, todėl jam labai svarbu žinoti kas kada bus.
Nieko nemoku. Nes vaikui neužtenka paduoti pieštukus, ar plastilino, reikia su juo sėdėti ir užsiimti, pasiūlyti temą. Viso to aš nemoku, mane jau po 10 min nervuoja nuolatinis klausinėjimas ir to pačio kartojimas. Todėl aš labai džiaugiuosi, kad yra sugalvoti darželiai, kur visu tuo su vaiku gali užsiimti auklėtoja.
Įkurkit savo privatų darželį, kas trukdo? Galėsit kurti pagal savo supratimą ir suvokimą, kuriame bus lankstus grafikas, įvairesnė veikla, nebus ugdomos vidutinybės. Kas trukdo? Juk per 8 darbo metus (mokytojos?????) susikrovėt kapitalą (taip juk rašėt), tad galit investuoti į savo vaikų ateitį.
Įdomu tik toks dalykas, kaip jūs nusprendėt, kad jūsų vaikam netinka mokymosi mokykloje sistema? Gal jie yra visiškos vidutinybės, o gal netgi visai negabūs mokslams? Ar tik nebandot realizuoti kažkokias neįgyvendintas savo svajones per savo vaikus?
Perskaiciau jusu postus ir pagalvojau,kad SM veiika daznai kaip sugedes telefonas(jei pamenat toki zaidima)
Manau, daugelis cia susedusios gyvai visai kitaip sneketume ir tuos pacius dalykus labai paprastai issiaiskintumem, ypac pazystant viena kita, nes labai daug laiko ir tikslinimosi praeina kas kaip ,ka dirba, ka baiges is kurios puses dalykus mato, kas kaip vartoja tam tikrus zodzius ir t.t.
Nu taip, turetumet, keikvienas sveikas zmogus jaucia ritma, net kurtieji ji jaucia. Nejau niekad nesokate gyvenime, nepadainuojate.Jei to nesugebat reiskia yra kazkokie sutrikimai, gal vaikystej lavinus butu pataisyti
Jei butumet atidziau skaiciusi, butumet radusi mano fraze, kad vaiku vidutinybiu nera, tokiu buna suaugusiu. Vidutinybe, bent as vadinu, toki zmogu kuriam niekas neidomu, kuris dirba nemegstamame darbe pzv koki 20 m ir nieko nenori, nezada keisti, kuris gyvena kaip robotas, valgo ,miega, atidirba, kazkiek papromogauja ir viskas, niekur netobuleja, pamazu degraduoja ir i senatve tampa piktas ant viso pasaulio....Genijai yra isskirtiniai zmones, kurie turi labai ypatingus sugebejimus kazkokiose srityse. I vaikus VISUS ziuriu kaip i brestancius zmones, kurie dar turi noro tobuleti , atrasti savus pasaukimus, kazka kurti ir t.t.
Nezinai ko gyvenime prireiks, bet mokintis viska is eiles irgi beprasmiska, nes kad ir kiek visko mintinai ismoksi, neismoksi visko, o gal butent to kitko labiau prireiks.Manau, tikslingiau yra ismokti susirasti reikiama informacija, tureti pagrindus, suvokima, didesne praktika, nei teorija. Labai labai gyvenime reikia ismanyti finansus, musu to nemokino, nezinau gal dabar daugiau i tai demesio kreipia, beveik kiekvienam reikia ismanyti apie vaikus, ju auginima , pastojima , nestuma, zindyma-ar tai mokina? LAbai reikai zinoti apie savo kuna, tam bent mano laikais buvo skirta metai biologijos pamoku ir tai labai prabegom pavirsutiniskai ir viskas. Situ dalyku reiks gyvenime daug labiau, nei ismanyti chemijos lygciu lyginimo teorijas

Cia tik pvzdys to,kad mokykla daug moko to,ko mums labai mazai sansu,kad reiks, o jei reiks bus galima ismokti su maziesniais nuostoliais ir moko labai neproduktyviai. Kad ir tas pacias kalbas anglu mokiausi 7 m ir baigusi nors zu egzamina gavau 10 negalejau laisvai susisneketi. Instutute per metus destytoja mus gerokai pralauze, butent bedravimo prasme, o tei kas atejo be pagrindu ismoko ne maziau, nei mes mokejom,cia palyginimui kaip galima dirbti geriau...
As ne zurnalus studijavau tuo klausimu, man buvo sitie dalykai per psichologijos paskaitas

Nu perskaitykit dar ka paryskinau ir pasakykit, kokia cia krize vaikui, jai jis pradeda reiksti savo nuomone ir tampa savarankiskesnis

cia kazkoks totalus blogis

Ir man paaiskinkit, prasau, kodel to nereiktu leisti? Kad netaptu savarankiskas ir nemoketu reiksti savo nuomones?

PAs mus niekas neturi valdzios, mes kazkaip draugiskai gyvenam, pasitariam susitariam, nemegstu nei kai man isakineja,ir nemanau,kad kitiem stai patiktu

zinokit anksciau ar veliau ateis laikas, kai vaikas paprasciasuiai nepaklus jusu isakymams, ir tada jau gali buti veloka kurti bendradarbiavimo rysius, ar paskui sakysit,ai cia tas susnkusis paauglystes amzius- vaikui krize
Cia jus taip kazkur perskaitet. As manau kitaip. Ne nesilaikom jokio is anskto nustatyto rezimo,kam sau susikurti papildomas probelmas

KAi kazka reikia atlikti pasiplanuoji ir viskas.
Zinokit nebutina, galima piesti (lipdyti....) kartu, galima ir nepiesti, vaikai ir patys mokinasi piesti ir temas susikurti ir t.t. O tai kaip jus bendraujat su savo vaiku?jei nervina jo klausimai?r nebus taip ,ak dpaaugsu ji nervisn jusu klausimai
As jau Ajstei rasiau apie si pasiulyma(ji siule) ne neturiu nei noro , nei pasaukimo dirbti su svetimais vaikais,tureciau tikrai kurciau, nes labai tuscia nisa dabar

Nedirbau as 8 m mokytoja

O siaip mokytojos darbas ir darzelio aukletojos -skirtingi
Kokia idomi jusu isvada... As pagal tai ka zinau apie musu svietimo sistema is teorijos ir praktikos, darau isvada,kad ji maziau tinkama daugumai vaiku, nei kai kurios netradicines mokyklos, pvz Valdorfo ar Montesori, cia tos is labiau zinomu. Man asmeniskai labai patinka dar kitos pedagogines sistemos. Siaip ar taip netradicinis ugdymas parinkus tinkamai pagal vaika yra daug produktyvesnis ir nasesnes, idomus vaimas ir rezultate jie nemoka maziau, moka gal net daugiau, bet pats procesas buna ne kancia, o idomumas

Nezinau ar sugebesit astiminti ta pazinimo dziaugsma is vaikystes, ta nora kazka ismokti, o paskui ta nerima , nenora eiti i kokius kontroliunius ar egzaminus ar net is vis i mokykla, nors nezinau gal mokykla jums buvo dziaugsmo oaze, niekad nebegdavot is pamoku, nesimuliuodavot ligu ir t.t.
Papildyta:
QUOTE(Limcamca @ 2013 04 26, 14:33)
Čia aišku bus ryškiai ne į temą, bet kaip vaikas, Airijos respublikos gyventojas, gali būti užrašytas ir net pradėti lankyti lietuvišką darželį Lietuvoje?
Nezinau,jei idomu galiu paklausti sesers, pamenu tik, kad vyras jau siunte skiepu pasa, ji tada buvo cia gana ilgai apie 4men
Papildyta:
QUOTE(Kriiste @ 2013 04 26, 14:34)
butent - tam vaikui reikejo anksciau bent metais pradeti lankyti darzeli, o ne vynioti i vata - mama pati dabar jau ta pripazysta...
kiek darzeliu, aukletoju, grupiu isbandet - kad manot turinti teise pateikti isvadas apie "kietos" skuros turejimo daznuma?

cia manau, jos tolesnis akiu uzmerkimas vaiko probelmas.
O kiek lietuviu reikia pazinoti, pabendrauti, kiek darzeliu reiktu palankyti, kad taip butu galima zinoti?