Pradėjau naują temą
Dabar, kai pasižiūriu į temos pavadinimą, tai to ar neberašyčiau, bet skubėjau atidaryti naują temą senai nepasibaigus.
Sena tema
QUOTE(Kriiste @ 2013 04 11, 16:21)
Taip, daznai, jei vaikui kazkas nesiseka - specialistai tampa dykaduoniais, bet va nieks neivertina laiko ir vaiku skaiciaus, kuri specialistui nustato ministerija
Taip pat - tevai prisiskaito SM apie modifikuotos programos blogi, tuo baisiau apie adaptuotos - priesinas visom savo isgalem, toliau bamba kaip su vaiku nieks nedirba, nes jie ta va patys savarankiskai nuveikia namie sekmingai, aisku neatsizvelgia, kad dirba individualiai 4 ir daugiau valandu, apkartina vaiko gyvenima ir apskritai vaikas pradeda uzduoti klausima - kodel mano smegenys toookios menkos (ar kazkaip panasiai). Tevai nori is vaiko gebejimu ispausti maximuma, neatsizvelgdami ji jo realias galimybes, per dideli darba ir isspaudzia - bet kas nuo to laimingesnis - pervarges vaikas? mama?
specialistai ir moka ir pasako tevams, bent pradzioje - kol negauna per snapa nuo tu paciu tevu - kad is vaiko durniu daro, veliau ta sako atsargiai, arba is vis nebesako O tas pasakymas, kad vaikui sekas gerai - nebutinai yra netiesa - vaikui gal ir sekasi gerai - pagal jo galimybes, tik jos tevu nera suprantamos - nes vaikas nesimoko kaip visi, jo pazymiai PT o kas jau ne A - akivaizdu gad sekas blogai - ar ne?
Ne lengviau vyniot i vata karcia tiesa - bet jau pati pastebejot - zmogus, kuris to nedaro, visur afisuojamas kaip grubus, netaktiskas ir vaikus durninantis, tokiu tevu kaip jus - tikrai mazuma. Beje as irgi turejau reikalu su Mikulenaite, ir apie ja vien teigiami atsiliepimai
o del to kad visu kortu atskleidimas kai vaikui 7 metai - yra normalu - nes iki 7 net intelektas nera tiriamas, vaiko rodoje galimi dideli suoliai ir ne vienas padorus specialistas nesiims prognozuot vaiko galimybiu ir ateities Mes pas Mikulenaite ir buvom 2 ir 2,5 metu - tad ji mums absoliuciai neprognozavo nieko, susake ka ji mato ir ka bandyt keist, kad situacija geretu
Taip pat - tevai prisiskaito SM apie modifikuotos programos blogi, tuo baisiau apie adaptuotos - priesinas visom savo isgalem, toliau bamba kaip su vaiku nieks nedirba, nes jie ta va patys savarankiskai nuveikia namie sekmingai, aisku neatsizvelgia, kad dirba individualiai 4 ir daugiau valandu, apkartina vaiko gyvenima ir apskritai vaikas pradeda uzduoti klausima - kodel mano smegenys toookios menkos (ar kazkaip panasiai). Tevai nori is vaiko gebejimu ispausti maximuma, neatsizvelgdami ji jo realias galimybes, per dideli darba ir isspaudzia - bet kas nuo to laimingesnis - pervarges vaikas? mama?
specialistai ir moka ir pasako tevams, bent pradzioje - kol negauna per snapa nuo tu paciu tevu - kad is vaiko durniu daro, veliau ta sako atsargiai, arba is vis nebesako O tas pasakymas, kad vaikui sekas gerai - nebutinai yra netiesa - vaikui gal ir sekasi gerai - pagal jo galimybes, tik jos tevu nera suprantamos - nes vaikas nesimoko kaip visi, jo pazymiai PT o kas jau ne A - akivaizdu gad sekas blogai - ar ne?
Ne lengviau vyniot i vata karcia tiesa - bet jau pati pastebejot - zmogus, kuris to nedaro, visur afisuojamas kaip grubus, netaktiskas ir vaikus durninantis, tokiu tevu kaip jus - tikrai mazuma. Beje as irgi turejau reikalu su Mikulenaite, ir apie ja vien teigiami atsiliepimai
o del to kad visu kortu atskleidimas kai vaikui 7 metai - yra normalu - nes iki 7 net intelektas nera tiriamas, vaiko rodoje galimi dideli suoliai ir ne vienas padorus specialistas nesiims prognozuot vaiko galimybiu ir ateities Mes pas Mikulenaite ir buvom 2 ir 2,5 metu - tad ji mums absoliuciai neprognozavo nieko, susake ka ji mato ir ka bandyt keist, kad situacija geretu
Jeigu mokykloje yra tiek spec. poreikių vaikų, kad vienas specialistas, dirbdamas ne pilnu etatu, nespėja, kodėl specialistas negauna viso etato? Etatų skaičius, manau, skiriamas pagal spec. poreikių vaikų skaičių mokykloje, ne pagal ministerijos norą ar nenorą Klasės mokytojas gali dirbti viršvalandžius beveik kasdien su grupe vaikų (darbas po pamokų, neskaičiuojant, kad jo darbo valandos baigėsi, pagal etatą nepriklauso, tiesiog mokytojas jaučia pareigą išmokyti vaikus), o specialistas negali, nes nėra etato? Mokytojas dirba klasėje, kurioje yra 2 vaikai su spec. poreikiais ir dar 8 vaikai, kuriems pamokos metu reikia pagalbos, bet jam už tai nemokama. Mokytojas sudarinėja mokymo planą (ar kaip jis ten vadinasi) spec. poreikių mokiniams ir pateikia specialistui,mokytojas už tai negauna nieko, specialistas prie to neprisideda.
Jūs, kaip specialistė, pasakysite tą patį, ką aš jau kartą girdėjau:vaikui mokyti yra mokykla, tėvai turėtų mažiausiai tuo rūpintis? Nedaro ir nereikia, nesupranta ir neaiškinkit, nenori vaikas-nedirbkit, nes vis tiek iš jo nieko gero, ateityje nebus mokslininkas? Niekada vaiko prie kėdės nekaliau visam vakarui, neverčiau daryti to, kas jam virš suvokimo ribų. Mes dirbame tose srityse, kur jis supranta ir išmoksta, tik jam reikia daugiau laiko ir darbo nei vidutinių gabumų vaikui.
O kodėl dėl vienų tėvų kaltės, kiti tėvai, kurie nori žinoti tiesą, turi tenkintis pasakymu, kad viskas gerai vien dėl to, kad specialistas kartą dėl pasakytos tiesos gavo per snapą?
Mūsų ligos atveju, mes tai turėjome ir privalėjome žinoti jau nuo pat ligos pradžios. Jau situacija buvo aiški nuo pat pradžių. Pagal ligos pradžią ir požymius, pagal pirminę diagnozę mums turėjo būti paaiškinta, ko tikėtis. Bet deja, sužinojome tai mokykloje. Mūsų atveju nereikėjo laukti, kol vaikui sukaks 7 metai.
Bet visa mūsų diskusija praeitoje temoje primena kovą su vėjo malūnais. Mes, mamos, žiūrime iš vienos pusės. Specialistai-mūru stoja už savo kolegas. Bendros išvados niekaip neprieinama.
Kaip smagu, kad diskusijos tęsiasi.
Manau, kad ginčai yra beviltiški. Per savo darbo praktiką susidūriau su visokiais specialistais ir visokiais tėvais. Tik santykis skirtingas. Rūpestingų tėvų mažiau (labai gaila) nei rūpestingų specialistų. Gal kitur yra kitaip, bet mano aplinkoje tendencija tokia. Aišku rūpestis rūpesčiui nelygu. Vieni vaiką pavalgydina, aprengia ir tai jau "didelis " rūpesti, kiti nei to nedaro. Neįsižeiskite, tikrai neturėjau galvoje jūsų , čia dalyvaujančių. Bet kaimuose tokių daug.
Manau, kad ginčai yra beviltiški. Per savo darbo praktiką susidūriau su visokiais specialistais ir visokiais tėvais. Tik santykis skirtingas. Rūpestingų tėvų mažiau (labai gaila) nei rūpestingų specialistų. Gal kitur yra kitaip, bet mano aplinkoje tendencija tokia. Aišku rūpestis rūpesčiui nelygu. Vieni vaiką pavalgydina, aprengia ir tai jau "didelis " rūpesti, kiti nei to nedaro. Neįsižeiskite, tikrai neturėjau galvoje jūsų , čia dalyvaujančių. Bet kaimuose tokių daug.
QUOTE(Dite @ 2013 04 11, 21:05)
Jeigu mokykloje yra tiek spec. poreikių vaikų, kad vienas specialistas, dirbdamas ne pilnu etatu, nespėja, kodėl specialistas negauna viso etato? Etatų skaičius, manau, skiriamas pagal spec. poreikių vaikų skaičių mokykloje, ne pagal ministerijos norą ar nenorą Klasės mokytojas gali dirbti viršvalandžius beveik kasdien su grupe vaikų (darbas po pamokų, neskaičiuojant, kad jo darbo valandos baigėsi, pagal etatą nepriklauso, tiesiog mokytojas jaučia pareigą išmokyti vaikus), o specialistas negali, nes nėra etato?
Jūs, kaip specialistė, pasakysite tą patį, ką aš jau kartą girdėjau:vaikui mokyti yra mokykla, tėvai turėtų mažiausiai tuo rūpintis? Niekada vaiko prie kėdės nekaliau visam vakarui, neverčiau daryti to, kas jam virš suvokimo ribų. Mes dirbame tose srityse, kur jis supranta ir išmoksta, tik jam reikia daugiau laiko ir darbo nei vidutinių gabumų vaikui.
O kodėl dėl vienų tėvų kaltės, kiti tėvai, kurie nori žinoti tiesą, turi tenkintis pasakymu, kad viskas gerai vien dėl to, kad specialistas kartą dėl pasakytos tiesos gavo per snapą?
Mūsų ligos atveju, mes tai turėjome ir privalėjome žinoti jau nuo pat ligos pradžios. Jau situacija buvo aiški nuo pat pradžių.
Bet visa mūsų diskusija praeitoje temoje primena kovą su vėjo malūnais. Mes, mamos, žiūrime iš vienos pusės. Specialistai-mūru stoja už savo kolegas. Bendros išvados niekaip neprieinama.
Jūs, kaip specialistė, pasakysite tą patį, ką aš jau kartą girdėjau:vaikui mokyti yra mokykla, tėvai turėtų mažiausiai tuo rūpintis? Niekada vaiko prie kėdės nekaliau visam vakarui, neverčiau daryti to, kas jam virš suvokimo ribų. Mes dirbame tose srityse, kur jis supranta ir išmoksta, tik jam reikia daugiau laiko ir darbo nei vidutinių gabumų vaikui.
O kodėl dėl vienų tėvų kaltės, kiti tėvai, kurie nori žinoti tiesą, turi tenkintis pasakymu, kad viskas gerai vien dėl to, kad specialistas kartą dėl pasakytos tiesos gavo per snapą?
Mūsų ligos atveju, mes tai turėjome ir privalėjome žinoti jau nuo pat ligos pradžios. Jau situacija buvo aiški nuo pat pradžių.
Bet visa mūsų diskusija praeitoje temoje primena kovą su vėjo malūnais. Mes, mamos, žiūrime iš vienos pusės. Specialistai-mūru stoja už savo kolegas. Bendros išvados niekaip neprieinama.
yra bendrojo lavinimo istaiga ir spec istaiga. Specialistu etatai skiriami pagal mokykloje besimokanciu mokiniu skaiciu, o ne pagal spec poreikiu vaiku skaiciu... Deja priekaistai turetu buti ne specialistams, o kazkam is auksciau Ar dirbti virsvalandzius ar ne - tai jau tiek mokytojo, tiek specialisto asmeninis reikalas. Yra nustatytos darbo valandos ir ju laikaisi - kodel turetum dirbti ilgiau? Jei etatui priklauso 60 vaiku - ir visiems ta papildoma pagalba reikalinga - pagal ka atrinkti prioritetus su kuriais dirbti savo asmeniniu laiku? Jus realiai gerai jauciates, kai zinot, kad mokytoja lieka su jusu vaiku po pamoku, nors tai jos asmeninis laikas, galbut tuo metu jos namie vaikas laukia? Taip, mokytoje klaseje turi 2-3, gal 5 spec poreikiu vaikus, specialistas turi visa 60
Niekada nesu sakius, kad tevai maziausiai turi rupintis, kaip mokosi ju vaikas Tevai turi sekti, kaip sekasi ju vaikui, kad jis atliktu jam pavestas uzduotis - bet cia buvo kritikuotos tevu papildomai uzduotos uzduotys ir vaiko pasvarstymai - kodel jis toks nelaimingas del savo "galvos"... Taip neturetu buti, kazkur kazkas yra perspausta
kodel jus daugelio tevu nuomone prilyginat mazumai? dauguma tevu nenori girdeti, suprasti, zinoti apie realia vaiko situacija Vienetai kurie suvokia savo vaiko galimybes... Su tais nemanau kad kas ir sneka vyniodamas i vata Pati VRC kai gulejau su dukra esu tieeek prisiklausius - "isivaizduok, vaikas neranda tokio pat paveiksliuko - ir jau paiso sutrikima", "vaikas nenupiesia zmogaus - ir jau laiko nesveiku", "arba vaikas nenori delioti deliones, jis jomis nesidomi - ir cia jau durnem tragedija" - tai kai toks poziuris - ka gali aiskint apie vaiko situacija...
nzn jusu vaiko "ligos" tad negaliu komentuoti, nors daznai net is paziuros tikrai aiskiu atveju (tarkim Dauno sindromas) - negalima prognozuot galimybiu - pazystu mergina su Dauno sindromu - puikiai kalbancia tiek lietuviu, tiek anglu kalbomis, vedancia ekskursijas Jaunimo dienos centre
tai nera kova, ir visai ne su vejo malunais, kai auginau didiji - buvau tik mama, tada viskas atrode kitaip, kai auginau mazaja, pradzioje irgi buvau tik mama, ir man atrode kad su vaiku nedirba tiek, kiek jai to reikia, taciau viskas pasikeite, kai pati pradejau ta darba dirbti, kai susiduri su tuo jau is kitos puses ir pamatai visa situacija is vidaus... Vertinimas tikrai keiciasi
Papildyta:
QUOTE(Para @ 2013 04 11, 21:28)
Kaip smagu, kad diskusijos tęsiasi.
Manau, kad ginčai yra beviltiški. Per savo darbo praktiką susidūriau su visokiais specialistais ir visokiais tėvais. Tik santykis skirtingas. Rūpestingų tėvų mažiau (labai gaila) nei rūpestingų specialistų. Gal kitur yra kitaip, bet mano aplinkoje tendencija tokia. Aišku rūpestis rūpesčiui nelygu. Vieni vaiką pavalgydina, aprengia ir tai jau "didelis " rūpesti, kiti nei to nedaro. Neįsižeiskite, tikrai neturėjau galvoje jūsų , čia dalyvaujančių. Bet kaimuose tokių daug.
Manau, kad ginčai yra beviltiški. Per savo darbo praktiką susidūriau su visokiais specialistais ir visokiais tėvais. Tik santykis skirtingas. Rūpestingų tėvų mažiau (labai gaila) nei rūpestingų specialistų. Gal kitur yra kitaip, bet mano aplinkoje tendencija tokia. Aišku rūpestis rūpesčiui nelygu. Vieni vaiką pavalgydina, aprengia ir tai jau "didelis " rūpesti, kiti nei to nedaro. Neįsižeiskite, tikrai neturėjau galvoje jūsų , čia dalyvaujančių. Bet kaimuose tokių daug.
kiek as zinau specialistu (logopedu, spec pedagogu, kineziterapeutu) - nzn ne vieno - kuris nedarytu visko, kas imanoma (ir neimanoma) del savo ugdytiniu, kai susitinkam - nuolatines temos, va "as turiu toki ir toki - nzn ka daryt, gal turejai kazka panasaus, kaip sprendeis..." Aisku yra atveju - kai del vaiko sutrikimo rezultatai nera tokie dziuginantys, kad ir kiek besitengtum...
QUOTE(Kriiste @ 2013 04 11, 18:21)
Papildyta:
specialistai ir moka ir pasako tevams, bent pradzioje - kol negauna per snapa nuo tu paciu tevu - kad is vaiko durniu daro, veliau ta sako atsargiai, arba is vis nebesako O tas pasakymas, kad vaikui sekas gerai - nebutinai yra netiesa - vaikui gal ir sekasi gerai - pagal jo galimybes, tik jos tevu nera suprantamos - nes vaikas nesimoko kaip visi, jo pazymiai PT o kas jau ne A - akivaizdu gad sekas blogai - ar ne?
specialistai ir moka ir pasako tevams, bent pradzioje - kol negauna per snapa nuo tu paciu tevu - kad is vaiko durniu daro, veliau ta sako atsargiai, arba is vis nebesako O tas pasakymas, kad vaikui sekas gerai - nebutinai yra netiesa - vaikui gal ir sekasi gerai - pagal jo galimybes, tik jos tevu nera suprantamos - nes vaikas nesimoko kaip visi, jo pazymiai PT o kas jau ne A - akivaizdu gad sekas blogai - ar ne?
QUOTE(Kriiste @ 2013 04 11, 20:50)
Niekada nesu sakius, kad tevai maziausiai turi rupintis, kaip mokosi ju vaikas Tevai turi sekti, kaip sekasi ju vaikui, kad jis atliktu jam pavestas uzduotis - bet cia buvo kritikuotos tevu papildomai uzduotos uzduotys ir vaiko pasvarstymai - kodel jis toks nelaimingas del savo "galvos"... Taip neturetu buti, kazkur kazkas yra perspausta
kaip specialistas - ką daryti, jeigu vaikas neįveikia jam duotos mokytojo užduoties? vat pirmokas - neįveikia išmokti rašyti raidžių? Vaikas mokyklai nesubrendęs, tačiau oficialaus leidimo atidėti mokslo metus negauna, globėja negali 'šiaip sau" neleisti į mokyklą, kitiap jis po mėnesio grįžtų į globos namus. Taigi - mokyklai nesubrendęs, motyvacijos neturi, sutrikimas toks, kad neįveikia išmokti rašyti klasėje? ką daryti tėvams/globėjams? sėdėti ir aikčioti, kad tavo smegenys tokios pat kaip kitų, nesvarbus, kad tu paties pirmo sudėtingesnio junginio AS neįveiki, tu vistiek pats šauniausias ir protingiausias klasėje? pakeverzok ką nors į tą mokytojos skirtą eilutę, tu rašyti kada nors išmoksi, kai jau norėsi/atsiras motyvacija - 9 klasėje.
o vaikai nedurni, jau po mėnesio žino apie savo skirtumus - vienas išmoksta rašyti greitai ir gražiai, kitam - ir po naujų metų neina taip gražiai, kaip jam pačiam norėtusi. tas pats - su skaitymu, su matematika et ctr.
QUOTE(Karusia @ 2013 04 12, 07:09)
kaip specialistas - ką daryti, jeigu vaikas neįveikia jam duotos mokytojo užduoties? vat pirmokas - neįveikia išmokti rašyti raidžių? Vaikas mokyklai nesubrendęs, tačiau oficialaus leidimo atidėti mokslo metus negauna, globėja negali 'šiaip sau" neleisti į mokyklą, kitiap jis po mėnesio grįžtų į globos namus. Taigi - mokyklai nesubrendęs, motyvacijos neturi, sutrikimas toks, kad neįveikia išmokti rašyti klasėje? ką daryti tėvams/globėjams?
o kas sako, kad pirmokas privalo sugebeti parasyti raides? Oficialiai ir biologiniu tevu vaikas negauna oficialaus leidimo atideti mokslo metus, tevai taip pat negali jo savavaliskai neleisti i mokykla... Bet, jei pirmos klases kursas neiveiktas - ir priezastis tik vaiko nebrandumas, as kaip mama ko gero daryciau viska, kad vaikas liktu kartoti kurso , o jei priezastis - sutrikimas - lengvinti programa, kol vaiko pasiekimai pasieks teigiama lygi
Motyvacijos gali netureti ir del to kad nesubrendes ir del to - kad is vaiko per daug reikalaujama, jam per sunku, jam neidomu, jam tai atrodo absoliuciai nereikalinga Norint motyvacija padidinti - butina pasalinti tuos veiksnius
Kodel jus norit iskart vaikui aiskint, tai, kad jis sauniausias protingiausias klaseje? Juk tai neteisybe - klaseje yra protingesniu, turtingesniu, gal ir grazesniu - bet nera butent tokio, koks yra jis - mielo, mylimo, nepakartojamo Nesiseka atlikti tai, ka pavede mokytoja - bet tu pasitenk atlikti kuo panasiau, pasistengsi truputi siandien, pasistengsi rytoj - ir kada nors pavyks - juk tikrai pavyks - nepavyks, ar beda? mylesiu ir taip Vaikai nedurni - ir pastebi skirtumus, tik kazkodel kai vaikui negalime dar darzelyje nupirkti kasdien naujos leles, kai negalime nupirkti to - ka turi kitas - sugebam isaiskinti kodel anas turi, o jis va ne, bet kai jau reikia paaiskinti apie jo rasymo, skaitymo, skaiciavimo sunkumus - tai jau kyla daug problemu. Juk nemokantis rasyt vaikas, neiveikiantis mokytojo uzduociu - absoliuciai nera prastesnis uz pirmuna. Jo savijauta, saviverte priklauso tik nuo tevu poziurio (daznai ir mokytojo, todel siuos reiktu rinktis tinkamus). Ir tas skirtumas nera jauciamas darzelyje - nes ten vaiku nieks nelygina, nieks nevertina - visi jie i pirma klase ateina zibanciom akytem - jos ir toliau zybetu, jei vaikai nebutu lyginami tarpusavyje, jei butu vertinamos pastangos, o ne pasiekimai, jei apskritai i mokykla vaikai eitu mokytis, o ne ismokti
QUOTE(Kriiste @ 2013 04 12, 19:24)
o kas sako, kad pirmokas privalo sugebeti parasyti raides?
Oficialiai ir biologiniu tevu vaikas negauna oficialaus leidimo atideti mokslo metus, tevai taip pat negali jo savavaliskai neleisti i mokykla...
Motyvacijos gali netureti ir del to kad nesubrendes ir del to - kad is vaiko per daug reikalaujama, jam per sunku, jam neidomu, jam tai atrodo absoliuciai nereikalinga Norint motyvacija padidinti - butina pasalinti tuos veiksnius
Ir tas skirtumas nera jauciamas darzelyje - nes ten vaiku nieks nelygina, nieks nevertina
Oficialiai ir biologiniu tevu vaikas negauna oficialaus leidimo atideti mokslo metus, tevai taip pat negali jo savavaliskai neleisti i mokykla...
Motyvacijos gali netureti ir del to kad nesubrendes ir del to - kad is vaiko per daug reikalaujama, jam per sunku, jam neidomu, jam tai atrodo absoliuciai nereikalinga Norint motyvacija padidinti - butina pasalinti tuos veiksnius
Ir tas skirtumas nera jauciamas darzelyje - nes ten vaiku nieks nelygina, nieks nevertina
Bendrosios mokymo programos.
Biologiniai tėvai blogiausiu atveju susimoka baudą.
Neįdomu. Kaip sudominti raidžių grožiu? matematikos gudybėmis?
Jaučiamas.
QUOTE(Karusia @ 2013 04 12, 20:54)
Bendrosios mokymo programos.
Biologiniai tėvai blogiausiu atveju susimoka baudą.
Neįdomu. Kaip sudominti raidžių grožiu? matematikos gudybėmis?
Jaučiamas.
Biologiniai tėvai blogiausiu atveju susimoka baudą.
Neįdomu. Kaip sudominti raidžių grožiu? matematikos gudybėmis?
Jaučiamas.
benroji programa rodo - ka vaikas turetu ismokti, bet jei nepavyksta - programa lengvinama arba isvis pritaikoma
bet paimt vaika is darzelio ir laikyt metus uzdaryta namie - ar iseitis?
jei reikalausit tu raidziu grazumo is programos ir ne pagal sugebejimus, o vaika "lausit" kol pavyks - naturalu kad nelabai sudominsit
Jauciamas tevams, ne vaikams - kiekvienas savo darbeliu dziaugias labiausiai, jam jo darbelis pats graziausias, kol kas nors nepradeda kreipti akiu i salia esancius darbelius ir rodyti - kad va matai, jo toks, galetum ir tu taip pameginti
Dirba ir gabus vaikai papildomai, drauges sunus neviena sasiuvini prirase, pirmoje klaseje, pradziai raidziu (kad sasiuvinio nepribraukytu) veliau diktantu.
Kita mama uzduoda po tris sakinius sugalvoti, su duotais zodziais.
Tokiu yra daug, retas vaikas sugeba gauti pati geriausia ivertinima, nepadirbejes namie. Programos yra sunkios, reikalavimai dideli.
Visi nori, kad ju vaikai labai gerai mokintusi, graziai rasytu. Todel ir duoda papildomai.
Pirmoje klaseje namu darbai yra neuzduodami.
Kita mama uzduoda po tris sakinius sugalvoti, su duotais zodziais.
Tokiu yra daug, retas vaikas sugeba gauti pati geriausia ivertinima, nepadirbejes namie. Programos yra sunkios, reikalavimai dideli.
Visi nori, kad ju vaikai labai gerai mokintusi, graziai rasytu. Todel ir duoda papildomai.
Pirmoje klaseje namu darbai yra neuzduodami.
QUOTE(jurgilas @ 2013 04 13, 09:57)
Dirba ir gabus vaikai papildomai, drauges sunus neviena sasiuvini prirase, pirmoje klaseje, pradziai raidziu (kad sasiuvinio nepribraukytu) veliau diktantu.
Kita mama uzduoda po tris sakinius sugalvoti, su duotais zodziais.
Tokiu yra daug, retas vaikas sugeba gauti pati geriausia ivertinima, nepadirbejes namie. Programos yra sunkios, reikalavimai dideli.
Visi nori, kad ju vaikai labai gerai mokintusi, graziai rasytu. Todel ir duoda papildomai.
Pirmoje klaseje namu darbai yra neuzduodami.
Kita mama uzduoda po tris sakinius sugalvoti, su duotais zodziais.
Tokiu yra daug, retas vaikas sugeba gauti pati geriausia ivertinima, nepadirbejes namie. Programos yra sunkios, reikalavimai dideli.
Visi nori, kad ju vaikai labai gerai mokintusi, graziai rasytu. Todel ir duoda papildomai.
Pirmoje klaseje namu darbai yra neuzduodami.
o kodel negalima pribraukyti sasiuvinio kai mokaisi? Su gabiais vaikais yra kiek kitaip - jiems lengviau ta daryti, papildomai parasyti, tas darbas nereikalauja is ju tiek pastangu, kaip is vaiko su sutrikimu
Mamos uzduoda todel, kad joms labai svarbu tas geriausias pazymys - o ka tai duoda paciam vaikui? - nenora mokytis, mokyklos nekentima, nuolatini atostogu laukima (zinoma jei per jas leidzia vaikui pailseti) Pradinese klasese tie vaikai mokosi ta pati per ta pati - skaityti, rasyti, skaiciuoti. Pirmoje klaseje gal kiek sunkiau - nes jiems viskas nauja - tiek pati sistema, tiek reikalavimai, tiek veikla - paskui daug kas kartojasi. Pirmoku mamos labai stropios, vaikus spaudzia ziauriai - dvieju draugiu vaikai siemet pirmokai - irgi uzspaude su tais papildomais rasymais - mokytoja net kviete susirinkima - kad leiskit jai buti mokytoja... neperspauskit vaiku... kol jie mazi - paklusta, taciau didele tikimybe tiek atgrasyti nuo mokymosi malonumo, kad vyresnese klasese, paauglysteje darys bile ka - tik nesimokys. Vaikas eina mokytis, o ne ismokti - o tas ivertinimas (kuris beje irgi pradinese klasese negalimas) - parodo tik vaiko tos dienos lygi, o ne gebejimus
Namu darbai pirmokui yra pabaigti tai, ko nespejo klaseje
o kalbant apie papildomus darbelius namie, jei jau matosi kad vaikui sunkiau sekasi - gi nebutina prirasyt kalna sasiuviniu - kas jiems baisiai neidomu - galima ir per piesima - nupiesti ir aprasineti raidelemis kurias mokosi koki paveiksliuka, is tu raideliu padaryti remeli - rankyte laveja, vaikui smagiau nei eilutes uzpildinet. Veliau galima rasyti laiskeli mociutei (butinai issiusti ir gauti atsakyma) - neilga, keliu sakinuku Tereikia noro ir vaikai ta daro tikrai noriai, be prievartos
QUOTE(jurgilas @ 2013 04 13, 08:57)
Visi nori, kad ju vaikai labai gerai mokintusi, graziai rasytu. Todel ir duoda papildomai.
Pirmoje klaseje namu darbai yra neuzduodami.
Pirmoje klaseje namu darbai yra neuzduodami.
nenoriu 'labai gerai". noriu, kad išmoktų - rašyti, skaityti. Pagrindo toliau. kitu atveju - jei viakas nemoka rašyti raidžių - kokiu būdu jis rašys tuos laiškus ar sakinius?
užduodami. kad ir kaip juos vadintų.