QUOTE(CaraMela @ 2013 04 25, 18:22)
Mamos, dėl Sportsdirecto pasiteirauti noriu.
Man prieš porą sav. atėjo siuntinys, viena dėžė buvo apgadinta - vieno krašto apačioje buvo visai nemaža skylė. Kurjerio klausiu - o tai man gi prekės galėjo iškristi. Sako, nu jo, galėjo. Sakau - ką daryt? O jis man - tai suskaičiuokit ko trūksta ir parašykit į SD. Va pas mus net važtarašty parašyta, kad dėžė transportuojant apgadinta, grąžins pinigus.
Nu akurat - kelių prekių nebuvo. Parašiau į SD, kad trūksta prekių (na ir kad dar vietoj vienos idėjo kitą). Tai atsiliepė po pusantros savaitės, atsiuntė užpildyti DHL formą, kad trūksta prekių:
"To investigate this issue, please kindly complete, sign and return the attached form with pictures of the packaging within 2 working days and we will aim for a swift response."
Bet tai aš tai tą dėžę išmečiau, kaip aš ją daba nufotkinsiu?? Ar yra kam buvus panaši situacija? Gal tos foto nebūtina, užtektų ir formos?
Visiškoj nevilty aš
Pas mane analogiska situacija. Skambinau lietuvoj DHL, sakau ar matosi, kad deze buvo pazeista. Taip sako, pas mus parasyta kad repacked padaryta. Sako jie turi matyti. Tai uzpildziau forma ir issiunciau su prierasu, kad neplanavau, kad prekiu truks ir pazeidimu tik gavusi nepuoliau fotkinti, kadangi kurjeris pasake, jog pazeidimai pas juos uzfiksuoti. Ir dabar jau savaite tylu, po formos issiuntimo. Aisku, 10 dienu uztruko, kol ta forma atsiunte. Uzsakymas 25 kovo buvo... Va taip ir smaginuos. Nuostolis 45 eurai