QUOTE(saulitta @ 2013 06 07, 10:25)
Daugumai pagal uzsakyma gamintu daiktu - ''individualizuotiems'' daiktams -, taip pat paslaugoms, istatymai truputi kitokie - nemaisykit. Tashe tashe veikla tikrai ipuola i viena is siu kategoriju. Garantinijos - t.y atsakomybe uz kokybe-, zinoma, niekur nedingsta, bet del grazinimo tik del to, jog ''nepatiko''/''neprilipo'' - cia jau tashes tashes politika, o pagal istatymus jie to daryti tikrai neprivalo. Bet, kaip suprantu, atgal priima.
Galėtųmėte gal konkrečiau dėl įstatymų? nes pagal daiktų grąžinimo ir keitimo tasykles tai nepriskirčiau tokiai kategorijai ir sakyčiau jog privalo (gi ne pjaustoma kiliminė danga, panaudota prekė ar pan.). Taigi per keturiolika dienų nuo prekės gavimo, jei nenaudojo. Jei gamyklinis brokas per du metus. EB direktyva įgyvendinta, nežinau kokius jūs dar įstatymus turite omeny

Aišku tik idomu būtų, jei išties kiltu ginčas, ar kreivas ženkliukas būtų reikšmingas trūkumas, ar iš vis trūkumu pripažintu
