Įkraunama...
Įkraunama...

tashe tashe rankinės

QUOTE(saulitta @ 2013 06 07, 10:25)
Daugumai pagal uzsakyma gamintu daiktu - ''individualizuotiems'' daiktams -, taip pat paslaugoms,  istatymai truputi kitokie - nemaisykit. Tashe tashe veikla tikrai ipuola i viena is siu kategoriju. Garantinijos - t.y atsakomybe uz kokybe-, zinoma, niekur nedingsta, bet del grazinimo tik del to, jog ''nepatiko''/''neprilipo'' -  cia jau  tashes tashes politika, o pagal istatymus jie to daryti tikrai neprivalo.  Bet, kaip suprantu, atgal priima.


Galėtųmėte gal konkrečiau dėl įstatymų? nes pagal daiktų grąžinimo ir keitimo tasykles tai nepriskirčiau tokiai kategorijai ir sakyčiau jog privalo (gi ne pjaustoma kiliminė danga, panaudota prekė ar pan.). Taigi per keturiolika dienų nuo prekės gavimo, jei nenaudojo. Jei gamyklinis brokas per du metus. EB direktyva įgyvendinta, nežinau kokius jūs dar įstatymus turite omeny g.gif

Aišku tik idomu būtų, jei išties kiltu ginčas, ar kreivas ženkliukas būtų reikšmingas trūkumas, ar iš vis trūkumu pripažintu g.gif
Atsakyti
Kilimine danga atpjove, o rankine matyt islankste is cielo odos gabalo - ir, kai grazinat - gali tiesiog atlankstyti atgal biggrin.gif

Civilinis kodeksas:

6.367 straipsnis. Pirkėjo teisė atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties, sudarytos naudojant ryšio priemones
1. Pirkėjas turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties, sudarytos naudojant ryšio priemones, pranešdamas apie tai raštu pardavėjui per septynias darbo dienas nuo:
1) daikto pristatymo dienos, – kai parduodamas daiktas;
2) sutarties sudarymo dienos, – kai teikiamos paslaugos.
3. Draudžiama šiame straipsnyje numatytą pirkėjo teisę atsisakyti sutarties suvaržyti papildomais įsipareigojimais ar įmokomis arba bet kokiu kitu būdu apriboti ar panaikinti, išskyrus šiame straipsnyje numatytus atvejus.
4. Jeigu sutarties šalys nėra susitarusios kitaip, pirkėjas neturi teisės pasinaudoti šio straipsnio 1 ir 2 dalyse nurodyta teise atsisakyti sutarties, jeigu sutartis buvo sudaryta dėl:
1) garso ir (ar) vaizdo įrašų (fonogramų, audiovizualinių įrašų) bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, kompiuterių programų tiekimo ir pirkėjas pažeidė pakuotės apsaugas;
2) laikraščių, žurnalų ar kitų periodinių leidinių tiekimo;
3) dalyvavimo žaidimuose ir loterijose;
4) paslaugų teikimo, kai pirkėjo sutikimu sutartis buvo pradėta vykdyti nepasibaigus šio straipsnio 1 dalyje nurodytam septynių darbo dienų terminui;
5) prekių, kurios buvo gaminamos pagal pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos,arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo), yra greitai gendančios arba baigiasi jų galiojimo laikas.


Taip, zinoma kad kreivas zenkliukas yra trukumas. tokiu atveju jei turi arba taisyti, arba grazinti pinigus, arba pagamint nauja su tiesiu ir t.t. Cia neina kalba apie nekokybisku prekiu grazinima, nekokybiskas prekes galima grazinti, ir ne per 14 dienu. Cia apie ''nepatiko''.
Atsakyti
QUOTE(Argija @ 2013 06 07, 10:29)
Galėtųmėte gal konkrečiau dėl įstatymų? nes pagal daiktų grąžinimo ir keitimo tasykles tai nepriskirčiau tokiai kategorijai ir sakyčiau jog privalo (gi ne pjaustoma kiliminė danga, panaudota prekė ar pan.). Taigi per keturiolika dienų nuo prekės gavimo, jei nenaudojo. Jei gamyklinis brokas per du metus. EB direktyva įgyvendinta, nežinau kokius jūs dar įstatymus turite omeny  g.gif

Aišku tik idomu būtų, jei išties kiltu ginčas, ar kreivas ženkliukas būtų reikšmingas trūkumas, ar iš vis trūkumu pripažintu  g.gif


Konkrečiu atveju dėl tashe tashe turbūt turima omenyje prekės,gamintos pagal spec.užsakymą. Tačiau:
II straipsnis, 14. Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, jis turi teisę per keturiolika dienų nuo ne maisto prekių pardavimo dienos, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti ją analogiška preke.
unsure.gif
Bet jei raštiškai sutarėte su gamintojais savo individualų pasirinkimą, o jos pabrėžia,kad tokiu atveju grąžinimas negalimas, tai jūs prisiimate atsakomybę už savo tokį pasirinkimą (sutinkate raštiškai su jų pardavimo taisyklėmis) 4u.gif vat ir įdomu,kas teisus g.gif

aa,va saulitta jau ir atsakė tiksliai drinks_cheers.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo KYM: 07 birželio 2013 - 12:24
Žinau Ck, ten eina kalba apie individualiai užsakomus gaminius. Gi tashe tashe bendru atveju gamina pagal tam tikrą modelį, kuris gali būti užsakomas ne vieno žmogaus. Tuomet kuo tai skiriasi nuo Zaros rankinių (neskaitant grožio biggrin.gif ), gi zariniu irgi niekas neatlankstys, jei jau remiantis tokia logika.. biggrin.gif manau tokiu atveju turėtų būti taikoma 2 str. 14 d. g.gif

Kita kalba, jei ten individualiai nori kažką keisti, tada taip. smile.gif
Atsakyti
QUOTE(raudoni bateliai @ 2013 06 07, 09:31)
Manau, kad labai norint įmanoma atpažint  tongue.gif čia delninės foto? Tiesą sakant, mačiau kreivoką logo ne tik šioje rankinėje, bet ir dar vienoje  tarp merginų parduodamų  g.gif Tikiuosi, kad to nebus maniškėje... Kažkaip per tas kelias savaites jau apsiraminau su tashių manija, nebeliko apsėdimo, kad "būtinai dar vienos reiks"  biggrin.gif Pažiūrėsiu ką gausiu, kaip nešiosis ir t.t. Bent jau kurį laiką neskubėsiu vėl kažką užsisakinėt  ax.gif


Kodėl nutylėjot, nerašėt iš karto temoj apie kreivus logo?

Kreivumas jau ne patiko/nepatiko o broko reikalas. Priduočiau atgal cool.gif
Atsakyti
migle111, tema tokia yra, paziurekite atdziau.

i del tos emblemos, tai tikiuosi ikeltos rankines savininke perskaitys-ir jei nenesiota, gales reiksti pritenzijas gamintojui.
taip suprantu chia papuola i gamyklinio broko kategorija, ar ne?

bet visvien kur ju akys ir rankos, jog deklaruoja kad gaminys ranku radbo, ir t.t.
1ma keliau tema del pigiu pamusalu is visiems prieinamos pardes, dabar tas zenklu kreivumas...ar vel peiksite kad keliu sias temas nes pavydziu, kad negaliu ipirkti smile.gif)))

taip aisku gamyklinis brokas pasitaiko, bet NEGALI pasitaikyt "ekskliuzyve".
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo looo: 07 birželio 2013 - 13:12
QUOTE(Malena @ 2013 06 07, 13:53)
Kodėl nutylėjot, nerašėt iš karto temoj apie kreivus logo?

Kreivumas jau ne patiko/nepatiko o broko reikalas. Priduočiau atgal cool.gif


Čia ne mano rankinė. Atkreipiau dėmesį į šitą konkretų kreivą logo tik kai looo įkėlė apkarpytą foto smile.gif Kur viršuje foto matosi bordo spalvos juostelė, supratau, kad tai delninė, kuri jau buvo įkelta ankstesnėje temoje, susiradau ir pasižiūrėjau - įsitikinau.
O dėl to, kad mačiau kitą kreivą logo tarp merginų parduodamų rankinių, tai viso labo irgi tik šiandien pamačiau biggrin.gif Nes googlinau tashių foto mirksiukas.gif

Tai nebuvo kada nutylėt 4u.gif

Maniškė rankinė, kaip minėjau, tik kitą savaitę bus.

Kiekviename tashių e.laiške yra toks prierašas (apačioje):
"Primename, kad pagal CK 6.367 str. 2d. - prekės, kurios buvo gaminamos pagal pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, yra negrąžinamos. Užsisakius esamą modelį pagal fotografijas - modelis gali būti grąžinamas tokios pačios prekinės išvaizdos, kokios buvo įsigyjant, nedėvėtas, pageidautina kelių dienų laikotarpyje."


Atsakyti
Argija, nejuokaukit. Zaros rankines yra gatavos produkcijos pardavimas, tai skirtingas dalykas nuo gamybos pagal uzsakyma. Gamyba pagal uzsakyma vyksta tarp Zaros ir fabriko Kinijoje, o ten galioja dar kitokie, ne mazmenines prekybos, istatymai.

Paprastesnis pavyzdys bendram isivaizdavimui ''kodel'':
Atejo mergina pas siuveja pasisiuti sukneles.
Kartais zmones atsinesa sava audini - siuvimas yra visiskai ''tik paslauga''. Viskas aisku - uz nekokybiska pslauga galima atsisakyti moketi, bet kitais atvejais jokiu grazinimu (net fiziskai to neimanoma padaryti). Kartais audini siuveja atkapsto savam ''savartyne'', kartais nuvaziuoja nuperka siuveja, arba pvz siuvimas vyksta audiniu salone . Ar jau gaunasi, jog parduodamas ''daiktas''- rubas - kuris irasytas tarp grazintinu daiktu? Ne - is tikro tai parduodami du dalykai 1. audinys - kuris jau pats savaime irasytas i negrazintinu daiktu sarasa ir 2. siuvimo paslauga.
Oda - ji nera atskiru punktu irasyta i negrazintinu daiktu sarasa. Gali buti, jog oda pagal istatymu prkatika prisiskirtu prie to pacio, nezinau. Nes vadovaujantis pazodziui, netgi trikotazas yra ne ''audinys'': audinys tai kas buvo ''audimo staklem'' padaryta, o mezgimo stakles jau mol netinka.
Bet cia net nesvarbu tai: nes grazinti del ''tiesiog'' galima tik nenaudotus daiktus. Oda - kaip ir audinys suknelei - buvo panaudota - vadinasi jos grazinti tokiu atveju nebegalima. Kokybiska paslauga taip pat ''negazinama '' - nu ir va, ir vel prieinam prie to pacio - grazinti del ''tiesiog'' negalima.

Kuomet kalba eina apie individualius uzsakymus, i juos labiau reikia zvelgi kaip i kompleksini ''preke+paslauga'' pirkima. Tada darosi truputi aiskiau kaip-kas-kodel.
Atsakyti
Saulitta, tai Jūs nejuokaukit smile.gif

Kaip raudoni bateliai pacitavo :
"Kiekviename tashių e.laiške yra toks prierašas (apačioje):
Primename, kad pagal CK 6.367 str. 2d. - prekės, kurios buvo gaminamos pagal pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, yra negrąžinamos. Užsisakius esamą modelį pagal fotografijas - modelis gali būti grąžinamas tokios pačios prekinės išvaizdos, kokios buvo įsigyjant, nedėvėtas, pageidautina kelių dienų laikotarpyje."

Taigi, kaip jau ir minėjau, galimi du variantai:
1. užsisakai individualų modelį (čia kaip jūsų pavyzdys su siuvėja) - grąžinti, nes nepatiko negali.
2. užsisakai modelį tokį kokį jos siūlo (šiuo atveju gali gražinti nuo gavimo dienos per 14 dienų jei kas nors nepatiko, svarbu nenešioti ir nesugadinti)

jei brokas, per du metus nepriklausomai nuo to ar individualiai pagamintas, ar užsakytas iš "šabloninių" modelių. (na čia dar yra niuansų, bet gal nesigilinam, ne apie tai tema..)
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Argija: 07 birželio 2013 - 15:00
Individualiu modeliu jos laiko, jei pats išsirenki spalvas, rankenas, kišenėles dar ten kokius priedus, kurių nėra jų pateiktame modelyje. Jei rankinę rinksitės nuo iki kaip tashė tashė puslapyje, galėsite grąžinti ir su teiginiu "man ji nepatiko".
Atsakyti
QUOTE(Argija @ 2013 06 07, 15:58)
Taigi, kaip jau ir minėjau, galimi du variantai:
1.  užsisakai individualų modelį (čia kaip jūsų pavyzdys su siuvėja) - grąžinti, nes nepatiko negali.
2.  užsisakai modelį tokį kokį jos siūlo (šiuo atveju gali gražinti nuo gavimo dienos per 14 dienų jei kas nors nepatiko, svarbu nenešioti ir nesugadinti)

jei brokas, per du metus nepriklausomai nuo to ar individualiai pagamintas, ar užsakytas iš "šabloninių" modelių. (na čia dar yra niuansų, bet gal nesigilinam, ne apie tai tema..)


drinks_cheers.gif

QUOTE(Girl. @ 2013 06 07, 17:25)
Individualiu modeliu jos laiko, jei pats išsirenki spalvas, rankenas, kišenėles dar ten kokius priedus, kurių nėra jų pateiktame modelyje. Jei rankinę rinksitės nuo iki kaip tashė tashė puslapyje, galėsite grąžinti ir su teiginiu "man ji nepatiko".


drinks_cheers.gif


Gavau laiškelį iš tashe tashe, kad manoji jau pagaminta ir galiu pasiimti pirmadienį thumbup.gif thumbup.gif Priminsiu, kad sutartas 6 sav. terminas turėjo būti birželio 11 d. smile.gif

Pažadu foto 4u.gif Tik tiek, kad mano standartinis variantas ir spalva, kaip jų FB puslapyje, pasirinkau tik papildomą kišenėlę ir pamušalą pagal save blush2.gif
Atsakyti
Jau gavau clap.gif Jaukintis kaip ir nereikia, nes man ji labai patinka biggrin.gif Tik priprast prie dvigubo užsegimo (užtrauktukas ir metalinis segiklis), na ir prie to, kad ji mažesnė, nei mano įprastai nešiojamos rankinės, pusės gyvenimo nebesusikrausi, bet būtent to ir norėjau ax.gif

Tiesa, mano foto prastokos, gyvai ji tikrai gražiau atrodo, be to, šviesesnė.

Čai FB tashe tashe ax.gif FOTO

o čia mano...

user posted image

user posted image

user posted image


Rankena ilgoji reguliuojama, ant dugno kojytės, viduje užsegama užtrauktuku kišenėlė ir dvi mažos (raktams, telefonui). Įpakavo į popierinį maišelį, patarė išpurkšti impregnantu, nors sakė, kad ši oda nebijo lietaus (kaip kad nubukas arba versta oda).

Beje, gavau čekį - kažkam aktualu buvo ax.gif

Garantijos talono ar pan. negavau, bet sakė, kad kreiptis bet kokiu atveju, jei kas atsitiks, jei gamybos brokas ar pan., tai jos viską sutvarko, jei dėl mano kaltės atsitiktų irgi bandytų padėti išspręsti. Žodžiu, bendravimas buvo tikrai konkretus ir malonus, jokių priekaištų neturiu thumbup.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo raudoni bateliai: 10 birželio 2013 - 14:56