Kad ir pigiausias daiktas, jei jau pardavinėji, tai pardavinėji. Tame ir darbas. Neužtenka sukurti ir pasiūlti, riekai ir parduoti. O jei nesiseka pačioms, gal reikėtų žmogų tam pasamdyti. Plius, kad mano įdėtas komentaras iš FB jokio ryšio su straipsniu neturi. Tai vadinasi, toks atvejis buvo ne vienas. Ir kokie tie konkurentai, kurie anot kai kurių, užsakė staripsnį?
Kažkokį užsilikusį sovietinį mentalitetą mes dar turim aptarnavimo srityje. Kai atėjęs į parduotuvę, trukdai paradvėjai dirbti. Ir tada jautiesi pamalonintas, kad aptarnavo
Kad ir pigiausias daiktas, jei jau pardavinėji, tai pardavinėji. Tame ir darbas. Neužtenka sukurti ir pasiūlti, riekai ir parduoti. O jei nesiseka pačioms, gal reikėtų žmogų tam pasamdyti. Plius, kad mano įdėtas komentaras iš FB jokio ryšio su straipsniu neturi. Tai vadinasi, toks atvejis buvo ne vienas. Ir kokie tie konkurentai, kurie anot kai kurių, užsakė staripsnį?
Kad ir pigiausias daiktas, jei jau pardavinėji, tai pardavinėji. Tame ir darbas. Neužtenka sukurti ir pasiūlti, riekai ir parduoti. O jei nesiseka pačioms, gal reikėtų žmogų tam pasamdyti. Plius, kad mano įdėtas komentaras iš FB jokio ryšio su straipsniu neturi. Tai vadinasi, toks atvejis buvo ne vienas. Ir kokie tie konkurentai, kurie anot kai kurių, užsakė staripsnį?
QUOTE(Marla @ 2014 03 20, 16:53)
ane?
QUOTE(balbetka @ 2014 03 20, 23:06)
As tai linkus tiket, kad bendravimas ju nelabai koks, nes kiek pamenu viena kureja anskciau taip "graziai" forume bendravo, kad as iki siol pamenu

Pamenu ir aš
QUOTE(Sindea @ 2014 03 21, 03:18)
ane?
ispezejimas greiciau,sekmes istorija,kai ant sakiu iskelia iki padebesu uz ka net nezinau,atvirai pasakius..o klientas yra visada teisus,nes jis maitina,moka uz patalpu nuoma ir kitus mokescius.Jei jis pabegs,tie ,,sedevrai,,praras bet kokia prasme.
Karts nuo karto tenka isgirsti ir kitokia nuomone - geriau jokio kliento, nei problematiskas
Sio prekes zenklo rankines yra isskirtines, todel klientai nepabegs... Kodel turetu? Na, pabegs kelios isizeidusios damos, nes su ju "nepapute", kaip tos princeses is multiko.... Maza beda, manau...
Nesakau, kad jei preke kitokia, paklausi - aptarnavima gali buti netinkamas...Tikrai ne.... Taciau kazkaip is muses dramblys daromas...Pora nepatenkintu motereliu - temoje sarsalas.. O kiek patenkintu ir graziai aptarnautu, tai istorija nutyli....
Tikekimes, kad pageres ta aptarnavimo kokybe ir visos bus laimingos...Nes rankines tikrai ypatingos
QUOTE(Whatever? @ 2014 03 21, 08:51)
Karts nuo karto tenka isgirsti ir kitokia nuomone - geriau jokio kliento, nei problematiskas
Sio prekes zenklo rankines yra isskirtines, todel klientai nepabegs... Kodel turetu? Na, pabegs kelios isizeidusios damos, nes su ju "nepapute", kaip tos princeses is multiko.... Maza beda, manau...
Nesakau, kad jei preke kitokia, paklausi - aptarnavima gali buti netinkamas...Tikrai ne.... Taciau kazkaip is muses dramblys daromas...Pora nepatenkintu motereliu - temoje sarsalas.. O kiek patenkintu ir graziai aptarnautu, tai istorija nutyli....
Tikekimes, kad pageres ta aptarnavimo kokybe ir visos bus laimingos...Nes rankines tikrai ypatingos
Sio prekes zenklo rankines yra isskirtines, todel klientai nepabegs... Kodel turetu? Na, pabegs kelios isizeidusios damos, nes su ju "nepapute", kaip tos princeses is multiko.... Maza beda, manau...
Nesakau, kad jei preke kitokia, paklausi - aptarnavima gali buti netinkamas...Tikrai ne.... Taciau kazkaip is muses dramblys daromas...Pora nepatenkintu motereliu - temoje sarsalas.. O kiek patenkintu ir graziai aptarnautu, tai istorija nutyli....
Tikekimes, kad pageres ta aptarnavimo kokybe ir visos bus laimingos...Nes rankines tikrai ypatingos
na na
o dėl to, ką istorija nutyli- tai manau nutyli ir apie patenkintas ir nepatenkintas.
Ne,rankines tikrai neypatingos.
QUOTE(Forget @ 2014 03 21, 03:02)
Plius, kad mano įdėtas komentaras iš FB jokio ryšio su straipsniu neturi. Tai vadinasi, toks atvejis buvo ne vienas. Ir kokie tie konkurentai, kurie anot kai kurių, užsakė staripsnį? 
O man labai turi, viskas vyko analogiškai, pasakojimo eiga labai panaši. Net pabaiga su pinigų grąžinimu. Ar negali būti, kad už įkvėpimą paimtas FB komentaras buvo perdarytas kažkieno į straipsnį?
QUOTE(Sindea @ 2014 03 21, 03:18)
ane?
ispezejimas greiciau,sekmes istorija,kai ant sakiu iskelia iki padebesu uz ka net nezinau,atvirai pasakius..o klientas yra visada teisus,nes jis maitina,moka uz patalpu nuoma ir kitus mokescius.Jei jis pabegs,tie ,,sedevrai,,praras bet kokia prasme.
Klientas klientu, bet negali paneigti, kad su rankinių dizainu jos dirba- klientė neateina su Chloe rankinuko nuotrauka ir nesako- "pasiūk man tokią". Man atrodo, kad rankinės kūrimas yra sunkus darbas- pradedant dizainu- modelio forma, spalvos, detalės- ir baigiant konstravimu. O sėkmės ar ne istorija- šie modeliai ir prekės ženklas yra populiarūs, paklausūs ir ne pirmus metus, tai nemanau, kad būtų "per fuksą" kaip sakote Jūs.
Kaip tokioms neypatingoms rankinėms, tikrai per daug laiko skiriate kritikai ir kūrėjų pamokymams.
Gal kuri teiravotės šios delninės kainos? ir gal matėte gyvai, kaip ji?
Gal kuri teiravotės šios delninės kainos? ir gal matėte gyvai, kaip ji?
QUOTE(Girl. @ 2014 03 21, 10:20)
Gal kuri teiravotės šios delninės kainos?
parašyk laišką, kaip nurodyta FB ir sužinosi kainą
Ooo, kiek diskusijų užderėjo
Pritariu Tylenei, micefee
Dėl tų ginčų apie pagalbą su spalvom ir pan.... Mano darbas kaip tik susijęs su tuo (ne tašėm
). Taip, būna problematiškų klientų (kaip ir visur), kuriems pasiūlai keletą variantų, jie apsisprendžia, vėliau patys keičia, galiausiai nusprendžia, kad nepatinka ir vos ne užsipuola, kodėl nesustabdei ir leidai pakeist nuomonę... O jei neleisi, vėl liksi kaltas, kad neleidai
Tačiau iš esmės viena pagrindinių dizainerio funkcijų, jei taip galima išsireikšt, ir yra žmogui susigaudyti visoje gausybėje medžiagų, spalvų ir pan. Ir negalima tos atsakomybės lengva ranka nuo savęs nusimest, nes žmogus tam ir moka pinigus.
Dėl tashe tashe merginų bendravimo - bendravau ir e.paštu, ir gyvai.
Bendravimas e.paštu labai lakoniškas, dalykiškas, be jokių malonių žodelių ar šypsenėlių, bet argi dėl to verta skųstis? Tiesiog toks stilius ir tiek, aš tai tikrai nesureikšminu
Ne visi moka būt saldžiais, ne visi tokius ir mėgsta...
Štai gyvai buvo justi šioks toks atsainumas (nors tikrai mandagiai kalbėjo), tiesiog, bendraujant akis į akį, malonu sulaukti šypsenos, paslaugumo (nekalbu apie kažkokį padlaižiavimą), tai padeda sukurti tam tikrą ryšį, norą apsilankyti vėl ir t.t.
Aš asmeniškai nepatyriau kažkokių blogų išgyvenimų, kad vertėtų bambėti ir skųstis, bet taip, bendravimas buvo kiek šaltokas, tarsi norėtų, kad kuo greičiau viską išsirinktum ir dingtum
Susidaro įspūdis, kad kūrėjoms ne itin norisi su klientais akis į akį bendrauti, tai gal galima būtų pasisamdyti tam tikslui kitą žmogų
Bet ar priversi?
Gali sėkmingai pasakyt - man geriau jokio kliento, nei toks viskuo nepatenkintas, pats nežinantis ko nori... Žiūrint, kokį lygi pasiekė kūrėjas - yra tokių, kurie gali ir klientus sau rinktis. Net šokdinti - būna bambančių, nepatenkintų, o apsisuka ir vėl ateina, nes geriau nerado. Aišku, yra ir tokių, kuriem vienas ne toks žodis ar žvilgsnis ir daugiau kojos nekels... Iš kitos pusės, jei klientas labai nepatenkintas, kodėl to nepasako į akis? Būtinai reikia straipsnį parašyt?
Geriausia, žinoma, būtų rast tą aukso vidurį.
Pritariu Tylenei, micefee
Dėl tų ginčų apie pagalbą su spalvom ir pan.... Mano darbas kaip tik susijęs su tuo (ne tašėm
Tačiau iš esmės viena pagrindinių dizainerio funkcijų, jei taip galima išsireikšt, ir yra žmogui susigaudyti visoje gausybėje medžiagų, spalvų ir pan. Ir negalima tos atsakomybės lengva ranka nuo savęs nusimest, nes žmogus tam ir moka pinigus.
Dėl tashe tashe merginų bendravimo - bendravau ir e.paštu, ir gyvai.
Bendravimas e.paštu labai lakoniškas, dalykiškas, be jokių malonių žodelių ar šypsenėlių, bet argi dėl to verta skųstis? Tiesiog toks stilius ir tiek, aš tai tikrai nesureikšminu
Štai gyvai buvo justi šioks toks atsainumas (nors tikrai mandagiai kalbėjo), tiesiog, bendraujant akis į akį, malonu sulaukti šypsenos, paslaugumo (nekalbu apie kažkokį padlaižiavimą), tai padeda sukurti tam tikrą ryšį, norą apsilankyti vėl ir t.t.
Aš asmeniškai nepatyriau kažkokių blogų išgyvenimų, kad vertėtų bambėti ir skųstis, bet taip, bendravimas buvo kiek šaltokas, tarsi norėtų, kad kuo greičiau viską išsirinktum ir dingtum
Susidaro įspūdis, kad kūrėjoms ne itin norisi su klientais akis į akį bendrauti, tai gal galima būtų pasisamdyti tam tikslui kitą žmogų
Bet ar priversi?
Geriausia, žinoma, būtų rast tą aukso vidurį.
O kai pagalvoji, taip sunku toms merginoms bendrauti taip kaip klientai nori - tai kam tą daryti? Investuotų savo kelias rankines į e-shopą su visokiais pasirinkimų variantais ir viskas.
Išsirenki viską, susidedi komplektaciją į krepšiuką ir užsisakai, gauni kokias kelias dienas iki avanso apmokėjimo, per kurias gali viską keisti, tam pačiam ešope. Po avanso apmokėjimo nieko keisti nebegali, su taisyklėmis sutikai ir susipažinai. Basta. Jokių nemandagių šypsenų, jokio vargo bendraujant ir rinktis komponentus gali nors ir savaitę - dėliot, modeliuot, ir žiūrėt kaip atrodys viskas, kol padarai užsakymą.
Na taip, kainuoja e-shopai, bet kiek vargo nusimeta po to.
Išsirenki viską, susidedi komplektaciją į krepšiuką ir užsisakai, gauni kokias kelias dienas iki avanso apmokėjimo, per kurias gali viską keisti, tam pačiam ešope. Po avanso apmokėjimo nieko keisti nebegali, su taisyklėmis sutikai ir susipažinai. Basta. Jokių nemandagių šypsenų, jokio vargo bendraujant ir rinktis komponentus gali nors ir savaitę - dėliot, modeliuot, ir žiūrėt kaip atrodys viskas, kol padarai užsakymą.
Na taip, kainuoja e-shopai, bet kiek vargo nusimeta po to.
QUOTE(Salomeja @ 2014 03 21, 20:15)
O kai pagalvoji, taip sunku toms merginoms bendrauti taip kaip klientai nori - tai kam tą daryti? Investuotų savo kelias rankines į e-shopą su visokiais pasirinkimų variantais ir viskas.
Išsirenki viską, susidedi komplektaciją į krepšiuką ir užsisakai, gauni kokias kelias dienas iki avanso apmokėjimo, per kurias gali viską keisti, tam pačiam ešope. Po avanso apmokėjimo nieko keisti nebegali, su taisyklėmis sutikai ir susipažinai. Basta. Jokių nemandagių šypsenų, jokio vargo bendraujant ir rinktis komponentus gali nors ir savaitę - dėliot, modeliuot, ir žiūrėt kaip atrodys viskas, kol padarai užsakymą.
Na taip, kainuoja e-shopai, bet kiek vargo nusimeta po to.
Išsirenki viską, susidedi komplektaciją į krepšiuką ir užsisakai, gauni kokias kelias dienas iki avanso apmokėjimo, per kurias gali viską keisti, tam pačiam ešope. Po avanso apmokėjimo nieko keisti nebegali, su taisyklėmis sutikai ir susipažinai. Basta. Jokių nemandagių šypsenų, jokio vargo bendraujant ir rinktis komponentus gali nors ir savaitę - dėliot, modeliuot, ir žiūrėt kaip atrodys viskas, kol padarai užsakymą.
Na taip, kainuoja e-shopai, bet kiek vargo nusimeta po to.
Manau, kad jos norėjo sukurti ekskliuzyvinį wow boutiq'a. Deja... Kai aš gyvai atėjau į studija vasara, bendravimas buvo pakenčiamas, bet atsainus, viena iš kūrėju nepakėlė akiu nuo kompo, atsakymai trumpi, tikrai iš tos serijos "greičiau dink". Bet šiaip man tai nesukelia nemalonumo, daug kur būna, kad aptarnavimas ne itin malonus, bet perki, jei neturi kur kitur pirkti. Svarbiau prekės kokybė, aptarnavimas svarbesnis paslaugu sektoriuje - kirpykla ir pan.
Jei gyvenčiau vėl užsienyje, tokios tashes už 600 Lt nepirkčiau. Lietuvoj nèra iš ko rinktis.





