QUOTE(letuciukas @ 2016 05 16, 12:48)
mes irgi gavom kvietima, bet akademijos puslapyje nieko neradau ko bus mokoma, kaip rase viena mama , kad uzduotys sunkios 6-7kl lygio fizika, matematika, o jei dar mokytojai neidomus ir nemokes paprastai isaiskinti, tai ko ten eiti tada, pagal komentarus dar pageidauja naglu , drasiu vaiku, musu vaikas labai kuklus su nepazistamais, tai tokio ir ''nematys''. Kaip bebutu gaila, man teko sutikti pedagogu, kurie nemegsta tylesniu vaiku, vietoj to kad pamokytu, padrasintu, pamiltu juos, ir jie atsiskleistu, pedagogai tokius ignoruoja. Musu vaikas yra labai drasus su patikimais zmonem, tik tam tikroje vietoje elgiasi kulturingai, nesibrauna ir nelipa per galvas, o jei pajaucia , kad jo nemyli, tai uzsidaro. Tai tokiam net neverta ten stoti?
Gal kas smulkiau paaiskins kokia ten psichologine aplinka, kokie pedagogai? kiek klaseje vaiku?
Pernai taip pat turėjau daugybę klausimų ir sunkiai ieškojau atsakymų, bet nepaisant visų dvejonių, vis tik išleidom savo antrokę. Maniškei tiko ir patiko - užpildžiau jau prašymą ir kitiems metams
Užsiėmimai vyksta kas antrą šeštadienį po 4 valandas. Pamokos vis keičiasi, bet kas kartą būdavo matematika. O kitos - gamtos mokslai, filosofija (logika), kūrybinis problemų sprendimas, "žaidimas" (aktyvi pamoka, kurios turinys, matyt, siedavosi su kokia nors nagrinėjama tema - tarkim, žaidė molekulės sandarą esant skirtingiems būviams, arba kokios nors esatetės būdavo su matematinėm užduotim ir pan.).
Kad būtų neįdomu ar nuobodu - per visus metus nė karto neišgirdau. Tiesa, kiekvieną savaitę gaudavom po 10 užduočių (dauguma matematinės, loginės, bet buvo ir tokių, kur eksperimentą reikėjo aprašyt ir pan.). Jas reikdavo per savaitę išspręst ir išsiųst, o sprendimus (ne atsakymus) aptardavo jau per šeštadienines sesijas. Kai kuriems vaikams tai kėlė problemų, nes užduotys tikrai sunkesnės nei mokykloje, o ir papildomai reikėjo tam skirti laiko. Bet mes buvom susitarę mokykloje su mokytoja, kad per matematikos pamokas galės jas spręsti, tai paprastai vienos pamokos jai užtekdavo.
O dėl psichologinės atmosferos - man labai patiko, kad kiekviena klasė (iki 16 vaikų) turėjo savo kuratorių-mokytoją, o realiai tai buvo psichologė, kuri dalyvaudavo visose veiklose, stebėdavo, kaip vaikams sekasi tarpusavyje bendrauti, padėdavo pasiskirstyt vaidmenimis per komandines užduotis ir t.t.