Priklauso nuo to, į kokį klientą orientuotas konrketus verslas. Visi į kažką orientuojasi, negali būti geras visiems, nes tada nebūsi geras niekam.
Šiuo atveju, rašiau apie prekybcentrius ar pramogų parkus - ten šiaip ar taip muzikos ir bendro tirukšmo lygis toks, kad kūdikio zyzimo ar net rėkimo niekas net neišgirstų. Antra, tai vietos, kuriose daugelis dalykų orientuota į šeimas su mažais vaikais, yra ir vaikų žaidimo kambariai, žaidimoaikštelės lauke, žaislų parduotuvės, įvarios akvijos-atrakcijos vaikams ir t.t.. O ne į ramų romantišką pasivaikščiojimą tyloje ir ramybėje.
Tai bet kuriuo atveju, į klientų sąrašą pridėjus kūdikius - verslas tikrai nenukentėtų
Kitos vietos - tai vietos, kur laukiamos būtent šeimos, ne jaunimas, ne studentai. Yra pvz., kino teatras, kur galima filmus žiūrėti su kūdikiais, ten pamažintas garsas ir padidintas salės apšvietimas. Ir ten tikrai eina tik mamos su kūdikiais, t.y. tam tikra klientūra. Puiku. Kitokiai klientūrai yra kitokie kino teatrai.
Yra viešbučių, kur priima poilsiautojus tik nuo 14 metų. Šeimos su mažiais važiuoja į kitus, ir ten jau viskas orientuota ir padaryta, kad jos dar ir sugrįžtų.
Jei kavinė, tai vėlgi - yra klubų jaunimui, yra vietų suaugusiems ar su paaugliais, o štai variantas - šeimoms su kūdikiais ir mažais vaikais. Adaptuota. Kodėl ne? Tikrai neisiu (o ir neinam) į kavines, kuriose su mažais vaikais nėra ką veikti (nes gaila vaikų). Jei atsirastų kavinių su spec.žindymo kabariais ar kitokiais pribumbasais kūdikiams - jie turėtų savo klientą, ir matomai - nuolatinį, bo kūdikių ir norinčių atsipalaiduoti jų tėvelių visados yra ir bus.
O straipsno autorė - tik parodė, kas yra kas. Gi ji nėjo į klasikinės muz. koncertą su kūdikiu ir nesipiktino, kad naktiniame klube nerado vaikų žaidimo kambario . Jos pasipiktinimas buvo visiškai adekvatus - jei yra žindymo kambarys, jis turėtų būti pasiekiamas praktikoje, ne vien teorijoje.
Ir, kitas dalykas - svarbus yra klientas, o šiais laikais - svarbus kiekvienas klientas. Daugybė parduotuvių bankrutuoja, va prieš kelias pirkau už savikainą bankrutavusios pard. drabužių, už tiek nė Maksimoej nenusiprikčiau, o jie toli gražu ne maximiniai. Jau seniausiai niekas nebesigrumdo eilėse, nebent per mega išpardavimus, ir tai ne klientas prašo įleisti jį apsipirkti, o parduotuvės prašo apsilankyti.
Jeigu mamai su kūdikiu nėra sąlygų apsipirkti čia, ji apsipirkinės kitur. Tegu internetu, tegu kelionėse ar kt. - ji žiiūrės, kaip JAI patogu, o kartu su ja - ir visa šeima. Ir man, pvz., vienodai mūsų verslininkų pajamos ar bankrotai, ar žiūriu kur geriau man ir mano vaikams.
Jei atsiras normalios sąlygos šopintis ir su kūdikiu - aš šopinsiuos, ir grįšiu. Viskas labai paprasta.
Žindančios mamos tikrai nesiruošia nei maldauti, nei prašytis - yra vietų, kur jų pinigus prims maloniau, ir dar padėkos už apsilankymą.