Įkraunama...
Įkraunama...

Prekių grąžinimas - 3

QUOTE(smala @ 2015 06 17, 13:55)
Supratau,nuvezem,be problemu pasieme taisyti,nereikejo net kazka sakyt  blink.gif

Na va thumbup.gif jai suges dar pora kartu galite atsisakyti keitimo į tokį patį produktą ...gal vertės nusipirkti brangesnį...
Atsakyti
QUOTE(Kikker @ 2015 06 17, 15:23)
Na va  thumbup.gif jai suges dar pora kartu galite atsisakyti keitimo į tokį patį produktą ...gal vertės nusipirkti brangesnį...

cha,isivaizduokit,pasiemem pataisyta,padirbo 2 dienas,trecia diena vel sugedo.bandysim tartis del grazinimo.Ar butinai turiu keisti i kazka kito ar galiu prasyt pilno grazinimo?kazkokiu s.... jie prekiauja,tos firmos nebenoriu pirkt,nepatikima.
Atsakyti
QUOTE(smala @ 2015 07 03, 09:32)
cha,isivaizduokit,pasiemem pataisyta,padirbo 2 dienas,trecia diena vel sugedo.bandysim tartis del grazinimo.Ar butinai turiu keisti i kazka kito ar galiu prasyt pilno grazinimo?kazkokiu s.... jie prekiauja,tos firmos nebenoriu pirkt,nepatikima.

Turi taisyti bent trys kartus tada turite teisę netaisyti o prašyti kad sudarytu broko aktą kad prekė nekokybiška ir prašyti pardavėjo grąžinti pinigus 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Kikker @ 2015 07 03, 11:24)
Turi taisyti bent trys kartus tada turite teisę netaisyti o prašyti kad sudarytu broko aktą kad prekė nekokybiška ir prašyti pardavėjo grąžinti pinigus 4u.gif

Nu ka-parasiau pretenzija,kad grazintu pinigus.Is karto atspausdintas atsakymas,kad negrazinsm,nes gedimas del netinkamo eksploatavimo.Klausimas iskyla-kodel pirma karta taise nemokamai,jei del musu kaltes jis sugedo...Ka dabar turetume daryt?
Atsakyti
QUOTE(smala @ 2015 07 03, 12:51)
Nu ka-parasiau pretenzija,kad grazintu pinigus.Is karto atspausdintas atsakymas,kad negrazinsm,nes gedimas del netinkamo eksploatavimo.Klausimas iskyla-kodel pirma karta taise nemokamai,jei del musu kaltes jis sugedo...Ka dabar turetume daryt?

Kreipkitės į vartotojų teises ten viską sutvarkys 4u.gif
Atsakyti
Nėra tokio, kad 3 kartus taisyti reiktų:
vartotojas turi teisę rinktis pinigų grąžinimą - paskaminkit į Vartotojų teisių apsaigos tarnybą - smulkiau ir profesionaliai išaiškins, ir patars
Atsakyti
QUOTE(pupik @ 2015 07 03, 13:54)
Nėra tokio, kad 3 kartus taisyti reiktų:
vartotojas turi teisę rinktis pinigų grąžinimą - paskaminkit į Vartotojų teisių apsaigos tarnybą - smulkiau ir profesionaliai išaiškins, ir patars

Vartotojas turi teise grąžinti per 14 d/d bet jai sugedo privalo taisyti...
Atsakyti
QUOTE(Kikker @ 2015 07 03, 15:22)
Vartotojas turi teise grąžinti per 14 d/d bet jai sugedo privalo taisyti...

Nieko panašaus.Jei prekė nekokybiška, vartotojas neturi gaišti laiko ir taisyti, gali tiesiog atsiimti pinigus. Tiek Civiliame kodekse taip parašyta, tiek Valstybinės varrtotojų teisių apsaugos tarnybos išaiškinimas:
Pažymėtina, kad pirkėjas, kuriam buvo parduotas netinkamos kokybės daiktas, savo pasirinkimu turi teisę:
1) iš pardavėjo reikalauti nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą);
2) nemokamai pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu;
3) atitinkamai sumažinti kainą;
4) vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą kainą.

Aukščiau yra išdėstytos vartotojo teisių gynimo priemonės, suteikiančios teisę vartotojui pagal savo asmeninius poreikius ir interesus pasirinkti vieną iš jų. Teisė pasirinkti vieną iš alternatyvių reikalavimų yra suteikta būtent vartotojui, o ne pardavėjui, todėl pardavėjas iš esmės vienašališkai negali nuspręsti, kokį pirkėjo reikalavimą tenkinti, kokio netenkinti. Pažymėtina, kad pirmiausia vartotojas turėtų kreiptis į pardavėją raštu ir labai aiškiai nurodyti savo pasirinktą reikalavimą (prie prašymo būtina pridėti prekės įsigijimą įrodantį dokumentą) ir iš esmės taip išvengti situacijų, kuomet susiklosčiusi situacija būtų išspręsta pirkėjui ne pačiu priimtiniausiu būdu.

Visgi, kuomet susiklosto situacija, jog pirkėjas, nors ir nesutikdamas su pardavėjo pasiūlytu variantu (pvz., nekokybiškos prekės pakeitimu kita preke ar kt.), jį iš esmės akceptuoja konkliudentiniais veiksmais, tai galimai būtų laikytina sutikimu su pardavėjo pasiūlymu ir pačios situacijos išsprendimu, todėl kito reikalavimo pardavėjui reikšti nebūtų galima.
plačiau: http://www.vvtat.lt/....php?1873064510
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Vi_ktorija: 03 liepos 2015 - 17:35
QUOTE(Vi_ktorija @ 2015 07 03, 17:33)
Nieko panašaus.Jei prekė nekokybiška, vartotojas neturi gaišti laiko ir taisyti, gali tiesiog atsiimti pinigus. Tiek Civiliame kodekse taip parašyta, tiek Valstybinės varrtotojų teisių apsaugos tarnybos išaiškinimas:
Pažymėtina, kad pirkėjas, kuriam buvo parduotas netinkamos kokybės daiktas, savo pasirinkimu turi teisę:
1) iš pardavėjo reikalauti nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą);
2) nemokamai pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu;
3) atitinkamai sumažinti kainą;
4) vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą kainą.

Aukščiau yra išdėstytos vartotojo teisių gynimo priemonės, suteikiančios teisę vartotojui pagal savo asmeninius poreikius ir interesus pasirinkti vieną iš jų. Teisė pasirinkti vieną iš alternatyvių reikalavimų yra suteikta būtent vartotojui, o ne pardavėjui, todėl pardavėjas iš esmės vienašališkai negali nuspręsti, kokį pirkėjo reikalavimą tenkinti, kokio netenkinti. Pažymėtina, kad pirmiausia vartotojas turėtų kreiptis į pardavėją raštu ir labai aiškiai nurodyti savo pasirinktą reikalavimą (prie prašymo būtina pridėti prekės įsigijimą įrodantį dokumentą) ir iš esmės taip išvengti situacijų, kuomet susiklosčiusi situacija būtų išspręsta pirkėjui ne pačiu priimtiniausiu būdu.
Tai tik ką parašėte
iš pardavėjo reikalauti nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą)
Tai jie neatsisako taisyti....jie gali taisyti be galo ir be krašto...
Visgi, kuomet susiklosto situacija, jog pirkėjas, nors ir nesutikdamas su pardavėjo pasiūlytu variantu (pvz., nekokybiškos prekės pakeitimu kita preke ar kt.), jį iš esmės akceptuoja konkliudentiniais veiksmais, tai galimai būtų laikytina sutikimu su pardavėjo pasiūlymu ir pačios situacijos išsprendimu, todėl kito reikalavimo pardavėjui reikšti nebūtų galima.
plačiau: http://www.vvtat.lt/....php?1873064510

Tai ką tik parašėte
iš pardavėjo reikalauti nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą)
Tai jie neatsisako taisyti...jie taisys be galo ir be krašto...
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Kikker: 03 liepos 2015 - 17:57
QUOTE(Kikker @ 2015 07 03, 18:56)
Tai ką tik parašėte
iš pardavėjo reikalauti nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą)
Tai jie neatsisako taisyti...jie taisys be galo ir be krašto...

Citavau jūsų paskutinę žinutę nepaskaičiusi prieš tai problemos į kurią atsakėt.
Na žodžiu taip, sugedus prekei yra keli keliai:arba iš karto reikalauji pinigų grąžinimo arba sutinki taisyti. Jei jau sutinki taisyt, tai reikia pasiknist, ar yra kur parašyta, dėl tų trijų kartų taisymo.
Atsakyti
QUOTE(Vi_ktorija @ 2015 07 03, 19:04)
Citavau jūsų paskutinę žinutę nepaskaičiusi prieš tai problemos į kurią atsakėt.
Na žodžiu taip, sugedus prekei yra keli keliai:arba iš karto reikalauji pinigų grąžinimo arba sutinki taisyti. Jei jau sutinki taisyt, tai reikia pasiknist, ar yra kur parašyta, dėl tų trijų kartų taisymo.

Na jai esate pastebėje turint garantinį taloną jame rasite knygute kurioje yra garantinio metu nuplešiame talonai (juos pasiima meistrai kaip pataiso) tai jie visada būna 3 vnt. t. y ketvirta karta sugedus turi sudaryti broko aktą su kuriuo kreipiatės dėl prekės grąžinimą.
Atsakyti
QUOTE(Kikker @ 2015 07 04, 09:52)
Na jai esate pastebėje turint garantinį taloną jame rasite knygute kurioje yra garantinio metu nuplešiame talonai (juos pasiima meistrai kaip pataiso) tai jie visada būna 3 vnt. t. y ketvirta karta sugedus turi sudaryti broko aktą su kuriuo kreipiatės dėl prekės grąžinimą.

Žinokite jokiomis knygutėmis nepasitikiu ir pardavėjų/gamintojų reikalavimais smile.gif . Vadovaujuosi teisės aktais, nes kartais jie būna skirtingi, nei teigia gamintojai/pardavėjai. tad reikėtų pasiknisti, kur parašyta teisės aktuose, kiek kartų gali taisyti ir kokie vėliau gali būti sprendimo būdai.
Atsakyti