Vilniuje Ermitaže na pakankmai seniai, t.y. birželio mėn. pirkau klozetą. Esmė ta, kad statybnos nusitęsė, ir klozetą pastatė šiandien. Atisdarius santechnikai pamatė, kad nudaužtas dangčio galiukas. Ką patartumėte daryti? Pakuotė tikrai nebuvo pažeista, tad lieka tik gamyklinis brokas. Atrodo nusiperki naują daiktą, ir va ką gauni...jau taip man nesiseka su remontu, kažkoks košmaras. Nebuvo daikto, kuris būtų be sugadinimų: langą pristatė su pažeista laminuote, na patys prisipažino, tai numušė kainą, laminato vienas pokas pažeistas, tai pakeitė, bet vėlgi vežimas,kilnojimas man vienai moteriškei, duris atvežė vėl nežymiai brokas-laminatas nudrožtas, vienu žodžiu

Laukiu labai mergaitės jūsų sprendimų. Šiandien su ermitažu susirašinėjau, bet dar nieko nepešiau. Atvykti, užpildyti, pateikti čekį. Paprašiau, kad galėčiau prašymą, čekį, foto pateikti el.paštu, nes esu ne vilnietė, tai atrašė, kad jų mažmenos taisyklės to nenumato, ech atrodo dvidešimtas amžius, bet technologijos viduramžių...

