
Sveikinimai, Vilmuciuk

QUOTE(vasaros_lietus @ 2013 07 24, 20:02)
aciu

patarimai padejo kaip vaziuoti gyvate,aciu mergaites

QUOTE(vilmuciukas5 @ 2013 07 24, 20:00)
sveikinimai, pabaigus sita etapa. Dabar teks ruostis stipriau ir iveikt Regitra

QUOTE(vilmuciukas5 @ 2013 07 24, 21:00)
Sveikinu, saunuole

QUOTE(Vaanile @ 2013 07 27, 14:07)
20 km/h - antra, nuo 30 km/h iki 50 km/h - trecia, veliau ketvirta.
QUOTE(Vaanile @ 2013 07 27, 14:07)
Perjunginėt pavaras geriausia žiūrėt į apsukas, kai 20 pasieki, jungi aukštesnę. Bet jei su greičiais orientuotis, tai:
1 pavara iki 20 (nors kad nekrioktų mašina ir 15 užtenka), jungi 2
2 pavara iki 30, tada jungi 3
3 pavara iki 50, tada jungi 4
4 pavara iki 70, tada jungi 5
ir atgal taip pat


Ačiū ir dar klausimėlis su statmenu įvažiavimu aikštelėje, reikia privažiuoti nuo gairelių apie 1m, tada važiuoti kol gairelė pasislėps ir nematysime, tada judant atgal susukti vairą į dešinę, stumti žiūrėti į veidrodėlius ir kai išlys dešinėje pusėje juosta, ištiesinti ir atgal sustumti, taip?

QUOTE(Vaanile @ 2013 07 27, 15:10)
Ačiū ir dar klausimėlis su statmenu įvažiavimu aikštelėje, reikia privažiuoti nuo gairelių apie 1m, tada važiuoti kol gairelė pasislėps ir nematysime, tada judant atgal susukti vairą į dešinę, stumti žiūrėti į veidrodėlius ir kai išlys dešinėje pusėje juosta, ištiesinti ir atgal sustumti, taip? 

Na aš kai statmeną darau, tai žiūriu į galinio lango tą mažiuką langelį. Kai tik pamatau tą pagaliuką iškart susuku vairą į dešinę ir dešiniam veidrodėlį žiūriu kaip sekasi artėti iki linijos. Jei matau, kad užvažiuosiu ant linijos, truputį vairą į kairę ir pasitaisau, paskui vėl iki galo į dešine. Ir tada važiuoji ir lygiagretumą žiūri. Bent jau aš taip darau

QUOTE(the-spark @ 2013 07 27, 13:31)
Na aš kai statmeną darau, tai žiūriu į galinio lango tą mažiuką langelį. Kai tik pamatau tą pagaliuką iškart susuku vairą į dešinę ir dešiniam veidrodėlį žiūriu kaip sekasi artėti iki linijos. Jei matau, kad užvažiuosiu ant linijos, truputį vairą į kairę ir pasitaisau, paskui vėl iki galo į dešine. Ir tada važiuoji ir lygiagretumą žiūri. Bent jau aš taip darau 

vieni sako turi kuolelis pasislėpti, kiti kad matytis kaip jūs sakėte, tai va šito ir nelabai suprantu

Svarbiausia yra mokėti pasitaisyti. Nes vis tiek kiekvieną kartą vairą susuksi skirtingai . Ir mašina bus per daug pakrypus arba į viena arba į kitą pusę. Čia ir yra visa esmė parkavimosi, laiku pamatyti iš kurios pusės palikai per mažai vietos ir tą ištaisyti.
Tas mašinos privažiavimas prie kuolelių yra antraeilis dalykas, bet instruktoriiai moko taip:
Statmenas parkavimasis - privažiuoti taip, kad kuolelis būtų vos pasislėpęs
Įstrižas - kuolelis vos išlindęs iš langelio krašto
Lygiagretus - kuolelis per langelio vidurį
Tas mašinos privažiavimas prie kuolelių yra antraeilis dalykas, bet instruktoriiai moko taip:
Statmenas parkavimasis - privažiuoti taip, kad kuolelis būtų vos pasislėpęs
Įstrižas - kuolelis vos išlindęs iš langelio krašto
Lygiagretus - kuolelis per langelio vidurį
QUOTE(the-spark @ 2013 07 27, 14:27)
Perjunginėt pavaras geriausia žiūrėt į apsukas, kai 20 pasieki, jungi aukštesnę. Bet jei su greičiais orientuotis, tai:
1 pavara iki 20 (nors kad nekrioktų mašina ir 15 užtenka), jungi 2
2 pavara iki 30, tada jungi 3
3 pavara iki 50, tada jungi 4
4 pavara iki 70, tada jungi 5
ir atgal taip pat
Bet į viršų jungti kaip ir sakiau, geriausia žiūrėti į apsukas, kai būna apie 20 tada į aukštesnę. O jei į įkalnę važiuoji tai iki 25 sulauki, tada aukštesnę. 
1 pavara iki 20 (nors kad nekrioktų mašina ir 15 užtenka), jungi 2
2 pavara iki 30, tada jungi 3
3 pavara iki 50, tada jungi 4
4 pavara iki 70, tada jungi 5
ir atgal taip pat


Ne 20,o 2000...



