QUOTE(klopedija @ 2014 10 22, 18:41)
Kodėl nesutinkate, jei aš siūlau ieškoti būtent panašių variantų?
O tai, kas svarbu tėvams, ne visada atitinka įstatymus.
Pvz.:
1. Kodėl vaiko nepriima spec. įstaiga, jei jo poreikiai vidutiniai? O gi todėl, kad pagal įstatymus vaikas su vidutiniais spec. poreikiais turėtų dalinai (Jūsų atveju spec. klasė) arba visiškai (vaikas mokosi bendros paskirties klasėje) integruotis į bendrojo lavinimo įstaigą.
2. Kodėl negali spec. mokykla priimti vaiko su vidutiniais spec. poreikiais? Todėl, kad viskas atsispindi duomenų bazėse. Jei vaikas su vidutiniais poreikiais atsiduria spec. įstaigoje, atlekia visokie auditai ir "duoda galvon" įstaigos vadovui už įstatymų nesilaikymą.
Ir nesigąsdinkit tų "duomenų bazių". Tik gimusį vaiką tėvai registruoja į eilę darželyje; vaikas automatiškai atsiduria duomenų bazėje. Galima pavadinti "švelniai" - sąrašuose, bet kam apsigaudinėti, jei seniai nėra sąrašų, jei vaikai traukiami į elektroninius "sąrašus", kitaip, duomenų bazes?
na mano vaiko spec poreikiai dideli, kitaip jis turbut nebutu priimtas i ta klase, ir tektu eiti i bendro lav mokykla, ir bendro lav klase kur 30 vaiku sedi.
is jusu parasymo ( Blogai, kai vaikas auga "šiltnamyje", nejaučia jokių blogumų, o paskui "bac" - išmetamas į "laukinį pasaulį", kur susiduria su diskriminacija, priešiškumu, neigiamu požiūriu į "kitokį" žmogų.) supratau kad autistiskas vaikas turetu eit i bendro lav klase su sveikais ir kovoti nuo pirmos dienos mokykloje, uz savo vieta sioje zemeje.
istikruju idomu man kaip bus su mano vaiku, tarkim mes gavom sunku neigaluma iki 18 metu, o spec poreikius ppt ir kita rudeni nustatines, ir jeigu jis nebegautu dideliu spec poreikiu, tai turetu jis pereiti i bendro lav klase???