Už ką balsavau nesakysiu. Visos turi savų pliusų savų minusų, bet jei plačiau pažvelgus...
VW Touran - kiek teko susidurt, reikalauja priežiūros. Detaliu kainos kiek didesnės, bet dažniausiai proto ribose + yra galimybė rinktis kainų segmentą (ekonominės, vidutinės, brengesnės priklausomai nuo gamintojo). Valdymas, gan smagus, bet garso izoliacija manęs nesužavėjo. Salonas standartinis paprastasis.
Opel Meriva - yra mažesnis nei atrodo, galines sėdynės nėra labai komfortiškos ilgoms kelionėms, garso izoliacija nežavi, valdymas neblogas, detalių kainos proto ribose.
Ford Focus C-Max - labai nedaug teko susidurt (viena rimtesne kelionė + pora valandų mieste), negaliu pasakyt, kad labai sužavėjo, bet kaip varinatas gali būti. Valdymas gan smagus, tiesa gale vietos neperdaugiausiai.
Renault Scenic - vietos ganėtinai daug, bet galinės sėdynės nėra itin komfortiškos. Detaliu kainos pusė velnio, bet kai kur vis dar galioja mitas, kad renault yra bogis. Tiesa garso izoliacija bene geriausia pasitaikė
Mazda 2 - jei jau reikia vienatūrio, manau visai netinkamas variantas, vietos mažokokai, be to bent jau as jaučiausi labai arti asfalto
Detaliu kainos labai įvairios, kėbulas draugauja su rudimis (siūlau atkreipti dėmesį i galines arkas, bei slensčius).
Chevrolet Tacuma - ganėtinai retas atvejas mūsų gatvėse, todėl manau galėtų būt bėdų su autodalim, jei tektų ieškot laužyne. Vairuot kiek pamenu neteko, tad objektyviai nelabai galiu apibūdint.
Fiat Croma - valdymas gan neblogas, bet eilini kart galas nesmagus keleiviams. Detaliu kainos įvairios, tiesa man nepasirodė labai jau ekonomiškas.
Pontiac Vibe - atrodo didesnis nei iš tiesų yra, bet šiaip gan smagus. Priežiūros reikalauja, kurą mėgsta, detaliu kainos apie, arba kiek aukščiau vidurkio. Gera variantą susirast teks paplušėt.
Mitsubishi Space Star - valdymas nesužavėjo, mielai bendrauja su rūdimis, vietos ne taip ir daug, garso izoliacija prasta, tiesa kiek teko užsakinėt daliu, tai labai nebrangios.
Citroen Xsara Picasso - erdvus, bent jau man važiuoja labai smagiai, galinės sėdynės atskiros, kas labai patogu vežant vaikus auto kėdutėse. Garso izpliacija nebloga. Detalių kainos nesikandžioja. Perkant būtų labai gerai apžiūrėt galinį tiltą.
Peugeot 307 - čia turbūt derėtų kalbėti apie Peugeot 307 SW. Valdymas smagus, SW modelyje galinės sedynės atskiros, kas kaip jau minėjau tam tikrais atvejais patogu, vietos pakankamai daug. Garso izoliacija tikrai nebloga, detalių kainos labai vidutinės. Žavi stiklinis stogas. Paprastasis 307 neturės nei atskirtų galinių sėdynių nei galimybės išplėsti sėdimų vietų skaičių iki 7, nei stiklinio stogo, žodžiu bus paprastas universalas. Šis variantas pakankamai ekonomiškas.
Nissan Almera Tino - vietos paga dydį gal ir nelabai daug, bet visai patogus, paprastas automobiliukas. Visai smagiai valdomas, nelabai brangiai remontuojamas, tiesa draugauja su rūdimis.
Suzuki Ignis / Liana - šie variantai man sunkiai įsipaišo į vienatūrių gretas. Labiau miesto automobiliai. Garso izoliacija nesužavėjo. Kiek žiūriu detalių kainos apie viduriuką.
Pabaigai: surašiau labai abstrakčiai iš to kiek teko prisiliest prie tų automobilių. Prieš perkant siūlau pavažiuoti su visais įmanomais ir patiems nuspręst kaip jaučiasi. Tam tikri automobiliai reikalauja daugiau priežiūros bet jais važiavimas smagesnis, kiti yra kiek paprasčiau sutverti ir priežiūros reikia ne tiek daug. Blogų automobilių nėra, yra nesugebantys jų prižiūrėt savininkai.