Autobusai į Ravello išvyksta iš tos pačios stoties, kur ir kiti SITA autobusai. Jie bazuojasi stoties pakraštyje, į Atrani pusę. Nedidukai autobusiukai.
Artecard neužkliūna.

Važiuojame. Kylame serpantinu į viršų. Ima lyti. (Bandau įsivaizduoti save važiuojančią autobusu su atviru stogu.

)
Nuotaika niaukiasi, lygiai taip pat, kaip niaukiasi dangus.
Vairuotojas pasako, kad jau Ravello. Visuose autobusuose garsiai pasako turistinių stotelių pavadinimus.
Pereiname tunelį - ir jau Ravello.
Savo jaukumu Ravello pribloškia nuo pirmos akimirkos.

Bet lygiai taip pat pribloškia ir šalčiu, stipriu lediniu vėju, užpilkavusiu dangumi. Laimei, čia jau nulyta.
Skaičiau kažkur, kad Ravello paprastai būna keletu laipsnių vėsiau. Bet šia info kažkaip praleidau. Dabar galiu patarti visiems, kad Ravello tikrai vėsiau.

Trumpai apie Ravello:
Ravello įsikūrė 5 amžiuje kaip priedanga nuo barbarų invazijos. 9 amžiuje Ravello buvo svarbus Amalfio Pajūrio Respublikos miestas dėl vilnos gamybos. Vėliau tapo stambia vyskupija su daugybe gyventojų, turgaus aikštėmis, parduotuvėmis, amatais. Po Pizos Respublikos atakų prasidėjo gyventojų ir ekonomikos mažėjimas, Ravello nusilpo, žmonės išsikėlė gyventi kitur.
Ravello dabar yra didelis kaimelis. Tai yra įspūdinga ir neprilygstama vietovė, išsidėsčiusi vienoje iš pakrantės kalnų 335 m. viršūnėje. Vagneris čia sukūrė dalį savo operai Parsifal, David Herbert Lawrence čia parašė dalį savo knygos Ledi Četerli meilužis.
Ravello paprastai yra tyliau, nei apatiniuose pakrantės miesteliuose.
Katedros aikštė.

Katedra.

Jau pastatų, aikščių ir gatvių jaukumas.

Greitomis apibėgame apie Katedros aikštę. Bet taip šalta, kad kūnas net kalatojasi ir dantys barška...

Lekiam sušilti į Katedrą.
Ravello katedra arba Duomo 11 a. bažnyčia. Katedroje yra vertingos kelios 12 a. bronzinės durys su 54 Kristaus kančių scenomis. Interjeras turtingas ornamentais, dviemis marmurinėmis sakyklomis. Daugiau prašmatni yra dešinėje altoriaus pusėje esanti šv. Dvasios sakykla. Kairėje nuo pagrindinio altoriaus yra koplyčia, skirta stebukladariui šv. Panteleone. Ir laikomas jo kaujo buteliukas drumzlinas skystis, kuris tampa peršviečiamu kiekvieną liepos 27 d. kankinio mirties dieną. Kriptos laiptai veda žemyn į muziejų, saugantį Rufolo biustą ir šv. Barbaros relikvijas.



Sušylame, apžiūrime bažnyčią ir muziejų ir bandome eiti į gatves.
Piešta keramika madinga ir čia.

Dar turime nepanaudoję pusantro objekto pagal Artecard kortelę. Esame skrudžės, todėl nusprendžiame pirma eiti į Villa Cimbrone, kurios lankymas kainuoja 7 eur. Su Artecard į ją įeisime nemokamai. O tada grįšime iki pigiau kainuojančios Rufolo vilos ir ji bus tik pusę kainos.
Susiorientuojame, randame ženklus į Villa Cimbrone ir einame.
