QUOTE(Sunute @ 2013 12 17, 15:15)
Na, jei nebuvo, tai reiškia problemų esminių nebuvo. PPT rekomenduoja pradėti mokytis vėliau, jei yra realios problemos, o ne mamų įsivaizduojamos ir tikrai ne tik dėl aukščiau Tavo minėtų priežasčių. Užtenka rimtesnio dėmesio sutrikimo, problemų kuriant socialinius ryšius ir kt...
Sunute, nu kalbi kaip...
Pas mus - realios problemos. Labai realios. Su sąrašu ir rekomendacijomis mokytojui. Iš to realumo lankėme spec. pedagogą PPT, o ne darželyje. Problemos liko, Antroje klasėje, kai sulaukėme eilės pas spec. pedagogą - jos vėl buvo nurodytos, kai kurios. Gavo spec. pedagogo pagalbą. Tos realios problemos trukdo ir pamokose, ir popamokinėje veikloje. Kreipiausi į PPT ne kartą, su vedėja bendravo mūsų VTAS inspektorė, spec. pedagogę pažįstu, psichologė dabar vėl padeda. BET: pirmos klasės neatidėjo.
Antroje klasėje pagyrė, kad intelektas per 15 vienetų paaugo, bet problemos - dėmesys, ryšys - ranka - akis, niekur neišnyko. vaizdinė atmintis irgi neatsirado, nors dingo iš sutrikimų sąrašo vaizdo neskaidymo į detales problema. Dėl pastarosios buvo prognozė, kad neskaitys.