Įkraunama...
Įkraunama...

Besimokančioms vairuoti

QUOTE(denaxa @ 2014 01 23, 16:57)
TB neteisus,nereikia gazuoti perjungus kol dar neatleista sankaba...as buvau pati sita negera iproti is kazkur igijus,treneris pastebejo-gavau gerai velniu ir kazkur per menesi persimokiau vaziuoti teisingai... blush2.gif Gaza reikia pradeti spausti tik tada,kai pilnai atleidi sankaba...jei jauciasi stabdymas-reiskia,buvo per zemos apsukos pries perjungiant,arba perjungimas atliekamas per letai,po to suveluojama su gazu arba jo duodama per mazai...va tai ir yra apsuku suderinimas,kad vaziavimo metu nesijaustu pavaru perjungimo,kad viskas vyktu tolygiai...duodi varikliui isibegeti,staigiai persijungi ir vel iskart duodi gazo-bet jau pilnai atleidus sankaba. Beje,is savo patirties galiu pasakyti,kad iskart ismokti vaziuoti teisingai yra gerokai lengviau,negu persimokyti paskui,kai jau buna susiformave netike iprociai... ax.gif


Tai tada teisingai aš esu išmokus, tik per lėtai aišku perjunginėju, gal ir kur įkalnėj per mažai pagazuoju prieš tai drinks_cheers.gif
Bet karas namie nežinau kuo baigsis - spaudžia MB mokytis gazuot, nors tu ką - kaip pradedant važiuot tipo kad atleisdama sankabą turiu gazuot kad greičiau ir negęstant pajudėt, taip ir perjungus pavaras... o nedarau nei to, nei to unsure.gif Dar ir jo draugai patvirtina, kad tikrai - ir jie tipo taip daro... keisčiausia, kad net mano brolis, kuris jau daug metų vairuoja ir autotransporto inžineriją KTU baigęs - tai tas irgi į vieną dūdą: atleidinėji sankabą ir jau tuo pat metu po truputį spaudi gazą... Net patarė nevažiuojant sėdint užvestoj mašinoj mokytis apsukas jaust ir spausti gazą lyg atleidinėjant sankabą ir išlaikant apsukas... doh.gif Gal čia vyrų vairavimo stilius, ar kaip? g.gif Reiks matyt jį vestis kartu į pamokas, kad išsiaiškintų kaip ir kas ten ir kodėl, kitaip nieko nebus... smile.gif
Atsakyti
QUOTE(zuikis5 @ 2014 01 23, 16:40)
Tai tada teisingai aš esu išmokus, tik per lėtai aišku perjunginėju, gal ir kur įkalnėj per mažai pagazuoju prieš tai  drinks_cheers.gif
Bet karas namie nežinau kuo baigsis - spaudžia MB mokytis gazuot, nors tu ką - kaip pradedant važiuot tipo kad atleisdama sankabą turiu gazuot kad greičiau ir negęstant pajudėt, taip ir perjungus pavaras... o nedarau nei to, nei to  unsure.gif  Dar ir jo draugai patvirtina, kad tikrai - ir jie tipo taip daro... keisčiausia, kad net mano brolis, kuris jau daug metų vairuoja ir autotransporto inžineriją KTU baigęs - tai tas irgi į vieną dūdą: atleidinėji sankabą ir jau tuo pat metu po truputį spaudi gazą... Net patarė nevažiuojant sėdint užvestoj mašinoj mokytis apsukas jaust ir spausti gazą lyg atleidinėjant sankabą ir išlaikant apsukas...  doh.gif Gal čia vyrų vairavimo stilius, ar kaip?  g.gif  Reiks matyt jį vestis kartu į pamokas, kad išsiaiškintų kaip ir kas ten ir kodėl, kitaip nieko nebus...  smile.gif

Velnias zino,tarp mano kolegu taip vazinejanciu nera...bent jau neteko matyti... g.gif Atleidinejant sankaba spaudi gaza tik pajudant is vietos,veliau to nereikia...ir regitroj galvos tikrai nepaglostys uz tokius fintus...Vaziuok kaip ismokus,tik mokykis daryti viska greitai kad perjungiant nepamestum greicio,ir islaikytum reikiamas apsukas,issigazuok pries perjungiant,sek tachometra viena akim,kad matytum,kaip kinta apsukos,ir pratinkis pajusti varikli-ir tikrai viskas bus gerai 4u.gif Ne per viena diena juk Maskva pasistate ax.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2014 01 23, 18:30)
Velnias zino,tarp mano kolegu taip vazinejanciu nera...bent jau neteko matyti... g.gif Atleidinejant sankaba spaudi gaza tik pajudant is vietos,veliau to nereikia...ir regitroj galvos tikrai nepaglostys uz tokius fintus...Vaziuok kaip ismokus,tik mokykis daryti viska greitai kad perjungiant nepamestum greicio,ir islaikytum reikiamas apsukas,issigazuok pries perjungiant,sek tachometra viena akim,kad matytum,kaip kinta apsukos,ir pratinkis pajusti varikli-ir tikrai viskas bus gerai 4u.gif  Ne per viena diena juk Maskva pasistate ax.gif


Net nežinau kodėl, bet egzamino metu sugalvojau, kad reikia ne iki galo sankabą atleidus gazą spaust, tai užsidirbau dėl to kelias klaidas. Atrodo nieks taip ir nemokė, visad atleidus pilnai sankabą gazą spausdavau, bet kodėl per egzaminą taip susišvietė, nežinau doh.gif
Atsakyti
QUOTE(ieva114 @ 2014 01 23, 22:14)
Net nežinau kodėl, bet egzamino metu sugalvojau, kad reikia ne iki galo sankabą atleidus gazą spaust, tai užsidirbau dėl to kelias klaidas. Atrodo nieks taip ir nemokė, visad atleidus pilnai sankabą gazą spausdavau, bet kodėl per egzaminą taip susišvietė, nežinau  doh.gif


Ką gi, didelis ačiū, žinosiu ir kaktoj įsirašysiu - jokių eksperimentų biggrin.gif
Papildyta:
QUOTE(denaxa @ 2014 01 23, 20:30)
Velnias zino,tarp mano kolegu taip vazinejanciu nera...bent jau neteko matyti... g.gif Atleidinejant sankaba spaudi gaza tik pajudant is vietos,veliau to nereikia...ir regitroj galvos tikrai nepaglostys uz tokius fintus...Vaziuok kaip ismokus,tik mokykis daryti viska greitai kad perjungiant nepamestum greicio,ir islaikytum reikiamas apsukas,issigazuok pries perjungiant,sek tachometra viena akim,kad matytum,kaip kinta apsukos,ir pratinkis pajusti varikli-ir tikrai viskas bus gerai 4u.gif  Ne per viena diena juk Maskva pasistate ax.gif


taip ir darau drinks_cheers.gif mokausi dabar kuo tolygiau ir greičiau viską daryt, be to išsiryškinau kad tas mašinos šokinėjimas perjungiant pavaras daugiau susijęs su neteisingu sankabos atleidimu: pradėdama važiuot atsargiai atleidžiu, užlaikydama, o paskui į aukštesnius bėgius jau "numetu" pedalą.... palengvėjo man kažkaip, ir po truputį lyg šviesėja akyse ir smegeninėj... 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(zuikis5 @ 2014 01 24, 14:10)
taip ir darau  drinks_cheers.gif mokausi dabar kuo tolygiau ir greičiau viską daryt, be to išsiryškinau kad tas mašinos šokinėjimas perjungiant pavaras daugiau susijęs su neteisingu sankabos atleidimu: pradėdama važiuot atsargiai atleidžiu, užlaikydama, o paskui į aukštesnius bėgius jau "numetu" pedalą.... palengvėjo man kažkaip, ir po truputį lyg šviesėja akyse ir smegeninėj...  4u.gif

Tkrai taip,man buvo tas pats... drinks_cheers.gif Gali buti,kad ir ta netikusi iproti butent del to buvau igijusi,bet kai gavau velniu,susiemiau ir ismokau teisingai blush2.gif Viskas bus gerai su tavim,ismoksi 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(zuikis5 @ 2014 01 24, 15:10)
Ką gi, didelis ačiū, žinosiu ir kaktoj įsirašysiu - jokių eksperimentų  biggrin.gif
Papildyta:
taip ir darau  drinks_cheers.gif mokausi dabar kuo tolygiau ir greičiau viską daryt, be to išsiryškinau kad tas mašinos šokinėjimas perjungiant pavaras daugiau susijęs su neteisingu sankabos atleidimu: pradėdama važiuot atsargiai atleidžiu, užlaikydama, o paskui į aukštesnius bėgius jau "numetu" pedalą.... palengvėjo man kažkaip, ir po truputį lyg šviesėja akyse ir smegeninėj...  4u.gif


Manau,kad daugelis taip vaziuoja is besimokanciu,pradedanciujiu,cia ne vien jusu problema mirksiukas.gif
Atsakyti
Sakykite, o kur panasiausi teorijos testai i regitros egzamino. Kur sprendziate?
Atsakyti
Na, bent jau aš sprendžiau visus nemokamus, kokius tik radau interneto platybėse :) Daugiausia autoplius.lt :) Kai sprendžiau „Regitroj“, buvo net klausimas vos ne žodis į žodį nurašytas su tokiais pat atsakymo variantais kaip kad autopliuse. Tačiau patarčiau ne iškalti klausimus mintinai, o tiesiog suprasti, ko klausia, ir pabandyti įsivaizduoti realią situaciją :)
Atsakyti
Reikia labai įsiskaityti į klausimą. Penktadienį laikiau, iš pirmo karto išlaikiau, labai labai bijojau blush2.gif Mokiausi čia:
http://www.ketbilietai.lt/
Atsakyti
Vien autopliuso ir nemokamų kažin ar užtenka - nebent mokotės mokykloj ir sprendžiat pilnas versijas ten. Nemokamuose labai nedaug bilietų, jie paskui kartojasi, daug ko nebūsit net "užkabinę"....Nepagailėkit kelių litų ir nusipirkit pilną versiją. Ketbilietai ko gero panašiausi į Regitros, tik jokiu būdu mintinai nesimokykit niekur - Regitroj būna šiek tiek kitaip pateikti, tad atidžai įsiskaityti(įsižiūrėti) reikia tikrai ir gerai apgalvoti - sakyčiau, ten labiau intelekto patikrinimas, negu žinių biggrin.gif
Atsakyti

Aš irgi pritarčiau, kad Regitroje labiau intelekto patikrinimas drinks_cheers.gif
Papildyta:
Važinėjimų tai žiauriai bijau blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(zuikis5 @ 2014 01 23, 16:40)
Dar ir jo draugai patvirtina, kad tikrai - ir jie tipo taip daro... keisčiausia, kad net mano brolis, kuris jau daug metų vairuoja ir autotransporto inžineriją KTU baigęs - tai tas irgi į vieną dūdą: atleidinėji sankabą ir jau tuo pat metu po truputį spaudi gazą...

na taigi taip ir reikia daryt, atleidinejant sankaba tuo paciu metu svelniai lygiagreciai spausti gaza..kiek atleidi sankabos tiek ispaudi svelniai gazo..tada gaunasi tolygus grazus vairavimas. visada taip vairavau. niekad niekas nesikabino prie to g.gif nors cia gal dar nuo masinos priklauso g.gif beto gal dar nuo situacijos priklauso tarkim jei nori greiciau pajudet tada atleidineji sankaba ir spaudi gazo, jei leciau, tada tik atleidineji sankaba, ir jau atleidus, tada tik gazo duodi..na bent jau su mano masina tai vargas butu taip vairuoti, t.y.atleidinejant sankaba neduoti gazo, nes maniske labai letai begejasi buciau stabdys kelyje biggrin.gif ir dar pastebejau, perjunginejant is 1 i 2 ir is 2 i 3 begi, visada pilnai neatleidus sankabos duodu svelniai gazo, o jau aukstesnese pavarose (kai jungiu 4 ar 5 begi) jau tik sankaba atleidziu, gazo tuo pat metu jau nebeduodu
Papildyta:
QUOTE(ieva114 @ 2014 01 23, 21:14)
Net nežinau kodėl, bet egzamino metu sugalvojau, kad reikia ne iki galo sankabą atleidus gazą spaust, tai užsidirbau dėl to kelias klaidas. Atrodo nieks taip ir nemokė, visad atleidus pilnai sankabą gazą spausdavau, bet kodėl per egzaminą taip susišvietė, nežinau  doh.gif

egzamino metu ir as taip vairavau, islaikiau is pirmo karto, egzaminuotojas neuzskaite jokiu klaidu uz tai. g.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Bubbleghost: 28 sausio 2014 - 15:27