QUOTE(Delicia @ 2013 11 17, 13:34)
As su jumis sutinku pilnai,nes ir dirbu su klientais tiesiogiai, bet cia tai manau turetu buti etatas kuris dirba savaitgaliais, nes tikrai dabar beda yra kad niekas nepavogtu, o va ja laukti daabr turiu dvi dienas kol prasides darbo diena

Jei siuntas galima atsiimti bet kuria diena, tai ir dirbti turi kazkas, paste juk sekmadieni neatiduoda siuntu tai niekas ir neskambina
na idomiai skamba sutikit,kad kažkas kažką PrIVALO daryti

gal jų praktikoj tokių dalykų nepasitaikę, kaip pasiimti kito žmogaus siunta

gal viską pavyksta išspręsti darbo metu

Jūs juk nedirbat ten ir nežinot

Jei dabar dings siunta, tai gal bus precedentas ir gal apsvarstys etatą.. o bet tačiau ne veltui įrengtos yra stebėjimo kameros

tai tam tikras saugiklis irgi

nes kito žmogaus daiktų pasisavimas yra ne kas kita kaip vagystė

na o kam jiems tos kameros pagalvokit
neginu darbuotojų..bet manau irgi,kad kabėti ant telefono ne datbo metu ne visada yra prasmė...patikėkit,kad tokių skambučių su užsitrenkusiom durim būtų minimumas...o žmonės šiaip sau skambintų paklausti kurį mygtuką spausti ir pan

tai tam ir yra darbo dienos,kai siuntas surinkinėja kurjeriai
kodėl aš nebekėliau ragelio nuo 7val? patikėkit irgi iš patirties, kai pakėlus 30min turiu aiškinti tai,kas visai nesusiję su mano tiesioginiu darbu.... o tas 30min galėdavau kažką naudingo nudirbti...
čia mano nuomonė