QUOTE(indroox @ 2013 12 19, 16:54)
Sveiko,
pas mus darbe išeina
vyr. buhaltere 
, noriu paklausti, kokių papildomų dokumentų be įsakymo, prašymo dar reikia (ir ką daryti, jei ji dirba taip seniai, kad jos net sutarties tais laikasi dar nebuvo

).
Kažkiek skaičiau kad reikia
perdavimo priėmomo akto (jei kas turit įmeskit pavyzdį)
Taip pat radau, kad reikia ir kožkiokų sąskaitų likučių...va čia tai man nelabai aišku....
Išeinančioji buhalterė turi perduoti viską (visą buhalterinę dokumentaciją) ateinančiai buhaltertei ir turi pasirašyti perdavimo - perėmimo aktus. Tai gana didelis darbas, nes reikia perduoti visą apskaitą. O ateinančioji turi sutikti su perduodamuose dokumentuose esančia informacija ir pasirašyti tame akte. Akto pvz tai neturiu, bet manau pagooglinus, galima rasti.
O kad sutarties nėra, tai nieko nekeičia. Įsakymu įforminamas atleidimas ir viskas.