Skaičiau aš tą knygą Mocarto muzikos poveikis,nusivyliau.Man pasirodė,kad ji parašyta pletkų lygyje,nieko konkretaus kaip padėti vaikui,ten aprašomi atvėjai kaip muzika pakeitė kokio nors vaiko gyvenimą,bet koks Mocarto kūrinys tuo metu skambėjo-nerašo.Rašo apie aukštus,žemus dažnius ir dar nežinia ką.Man muzika yra MUZIKA.Taip,Mocartas yra genijus ir tegu vaikai klausosi genialios muzikos,bent jau muzikinis skonis lavės.
sveikutės 
radau šį Jūsų pašnekesių skyrelį ir iš tikro apsidžiaugiau
nes skaitydama Jūsų pešnekesius gaunu daug naudingos informacijos. Esu šiaulietė būsima specialioji pedagogė - logopedė (paskutiniai metai
) ir domiuosi tokiais vaikučiais, kaip Jūsų
neseniai dėstytoja pasiūlė man padirbėti individualiai su vaikučiu, pasižyminčiu autizmo sindromu
ir aš sutikau
neseniai į Lietuvą "atėjo" naujas darbo su vaikais, turinčiais autizmo sindromą, būdas. Tai dabar (jau nuo pirmadienio) pradėsiu šiuo metodu dirbti
labai tikiuosi teigiamų rezultatų
nes kiek mačiau, tai nemažai galima pasiekti juo dirbant
manau, kad ateityje jis duos teigiamų rezultatų
Specialusis pedagogas dirba pamokų metu. Jis gali sėdėti su vaikų klasėje, o esant reikalui dirbti su juo savo (t.y. spec. pedagogo) kabinete. Logopedas dirba po pamokų. Tą tikrai žinau, nes dar dirbu mokykloje spec. pedagogo - logopede
kadangi, mano mokiniai yra jau pakankamai dideli, ir nenori dirbti su visais klasėje, tai dažniausiai einame į mano kabinetą, bet po truputį siekiu, kad dirbtume bendrai klasėje, nes, mano manymu, VISIEMS mokiniams yra geriau, kai jie girdi mokytojos aiškinimus, o tik po to kas neaišku, paaiškina specialusis pedagogas

radau šį Jūsų pašnekesių skyrelį ir iš tikro apsidžiaugiau









QUOTE(Atėnė V @ 2006 10 13, 13:49)
Spec pedagogas man blogai tuo,kad jis dirba po pamokų o ne per pačią pamoką ir dažniausiai su vaikais iš asocialių šeimų.
Specialusis pedagogas dirba pamokų metu. Jis gali sėdėti su vaikų klasėje, o esant reikalui dirbti su juo savo (t.y. spec. pedagogo) kabinete. Logopedas dirba po pamokų. Tą tikrai žinau, nes dar dirbu mokykloje spec. pedagogo - logopede


Na va, kaip smagu ,kad ir Lietuvoje jau tai yra. AteneV, gal kaip tik tau reiketu pasieiskoti , tokio spec.pedagogo paieskot, kuri irgi gal jau paskutinisu metus mokos, ir jai butu ir praktika ir nauda. Nors tam pacioam uzsienyje irgi nera cia jau labai senas dalykas. Jie taip pat tai vadina nauju dalyku, kai su autistais vaikuciais lieka pamokose.
Smagu apie tai girdėti
Gaila,kad sūnaus mokykloje iki tokios tvarkos,kad spec pedagogas būtų per pamoką dar toli,o gal mokyklos pavaduotoja mane mausto?Juk daug paprasčiau suvaryti visus į krūvą ir mokyti nei sėdėti pamokoje kartu su vaiku.

AteneV, manau kad ta pavaduotoja pati nelabai dar ka nusimano apie tai. Tu pabandyk su ja dar karta pakalbet ir su direktore , geriausia kartu, kad yra taip daroma, tam vaikui buna atsikirai mokytojas( spec.pedagogas ir pan), kuris PER PAMOKAS ir PERTAUKAS( kaip kuriam vaikui ko reikia), padetu TAVO vaikui. PAS mus direktorius irgi buvo niekas to nedares, irgi nesigaude kas ir kaip. Bet vistiek, reikia bandyti, nuo to ir prasideda viskas.
Bandem eiti su vaikasi saldainiauti. PAdariau is paneles ragana. Ne, tai prie jos prisiliete, tai dar kas nutiko, tai per arti stovi. Paleido kakaryne, pamaciau,kad stumdo vaikus, kiti jau tarppusavyje kalbetis pradejo,kad " ta , ta ir ana daro". Tai pasiemiau ir parvedziau rekiancia namo. Sunus pasiliko su kitais. O pernai puikiausiai ji atbuvo,reke kartu su visais" saldaus arba rugstaus". O simet deja. Toks vaizdas,kad kuo tolyn tuoi sunkyn su ja.
Bandem eiti su vaikasi saldainiauti. PAdariau is paneles ragana. Ne, tai prie jos prisiliete, tai dar kas nutiko, tai per arti stovi. Paleido kakaryne, pamaciau,kad stumdo vaikus, kiti jau tarppusavyje kalbetis pradejo,kad " ta , ta ir ana daro". Tai pasiemiau ir parvedziau rekiancia namo. Sunus pasiliko su kitais. O pernai puikiausiai ji atbuvo,reke kartu su visais" saldaus arba rugstaus". O simet deja. Toks vaizdas,kad kuo tolyn tuoi sunkyn su ja.
QUOTE(Atėnė V @ 2006 10 30, 16:40)
Smagu apie tai girdėti
Gaila,kad sūnaus mokykloje iki tokios tvarkos,kad spec pedagogas būtų per pamoką dar toli,o gal mokyklos pavaduotoja mane mausto?Juk daug paprasčiau suvaryti visus į krūvą ir mokyti nei sėdėti pamokoje kartu su vaiku.

o Tu pabandyk nueiti pas pačią spec. pedagogę ir pasikalbėk - paaiškink situaciją


QUOTE(Pareis @ 2006 10 31, 20:00)
Bandem eiti su vaikasi saldainiauti. PAdariau is paneles ragana.
o čia tą Helovyną švenčiat taip?



Nu , jo ta pati helovyna. Bet kad nelabai kas simet gavosi.
Atenev, gal galetum susizinoti kur yra ruosiami tie pedagogai ir kreiptis tiesiogiai i ta katedra.Gal pasiulytu tau kloki studenta, ar paaiskintu kokiu keliu yra gauti toki pedagoga.Manau jie ruosia specialistus ir gal yra suinteresuoti ,kad jie darbus gautu. Bandyciau viska. O gal Karamba ka gali patari?
Atenev, gal galetum susizinoti kur yra ruosiami tie pedagogai ir kreiptis tiesiogiai i ta katedra.Gal pasiulytu tau kloki studenta, ar paaiskintu kokiu keliu yra gauti toki pedagoga.Manau jie ruosia specialistus ir gal yra suinteresuoti ,kad jie darbus gautu. Bandyciau viska. O gal Karamba ka gali patari?
Pareis,tu skaitai mano mintis,aš ką tik galvojau nueiti į ŠU ir pasiūlyti,kad studentai atliktų praktiką toje mokykloje.Man atrodo,kad 3 kurse praktika yra privaloma.Kai aš užsiminiau mokytojai apie lydinčią mokytoją,nuo to laiko sūnus gauna pačius geriausius pažymius
,tai supratau,kad mokytoja nenori,kad klasėje sėdėtų kitas pedagogas.Osu mokytoja mano santykiai geri,ji visada pasako kas sūnui nesiseka o aš namuose išaiškinu jam suprantama kalba.Pareis,nenusimink kad nesisekė saldainiauti,džiaukis ,kad Smiltė aplamai nori kažkur eiti,aš tai sūnaus niekur iš namų negaliu ištempti,dabar mokinių atostogos,tai vakar vos ištempiau,kad į kiną kartu nueitume.Bet skundėsi vaikinas kad miego nori ,pilvą skauda kad tik niekur neitume.Taip atrodo kiekvienas mūsų išėjimas iš namų.

Nu va matai kaip sutapo mintys
. O ,kad mokytoja nenori, tai aisku ir taip. Musu mokytoja taip pat nenori, ji negali priprast,kad kazkas sedi. Bet pas mus skirtumas,kad musu lydinti mokytoja yra pradiniu klasiu mokytoja, o ne soc.pedagoge. Manau jei ji butu soc.pedagoge, mokytojai butu ramiau.O cia juk tokia pat specialsite kaip mokytoja tai ji nejaukiai jauciasi gal del to. Maniske eina mielai laukan, ir vis nori ,kad mes visur metro vaziuotumem, bet kai tik imanoma, mes einam pesciom.Taip ramiau, kas kad nenori. Bet mes taip sutaupom musu abieju nervus. Dukra dabar pradejo prasyti pati ausiniu,kad metro su jom vaziuotu, kad negirdetu kosint kitu. Bet kad mes dar tokiu ausiniu niekur nerandam, kad jai tikrai gerai ausytes uzdengtu ir ji negirdetu kosuliu. Ir kaip ji pati sako" mama pirkt masina, tada tik mes ten vaziuosim, nebus kitu zmoniu". AS tikrai zaviuosi jos isradingumu. Bet siandien jau apstaugiau as ja, kentejau puse ryto jos spiegimus kai brolis koso, nuejo valgyt plauku nesusitvarkius, visi i lekste krenta, pradejo nervintis vel del kosuliu, pratrukau.Pagrasinau,kad nupkirpsiu jos tuos plaukus jei nesitvarkys.Tai aisku kol susitvarke issibliove nemazai laiko praejo. O as nuejau raminanciu isgert, kad tiek neberekciau ant jos. AS raminancius geriu, kad nepratrukciau ant jos. Nesu as labai jau stipriu nervu, greit uzsiplieskiu, nors su dukra ismokau tikrai kantri but, bet pasitaiko ir daznokai,kai as gerkle paleidziu.


Mano sūnų nervina tik vėjo varpelių garsas(tfu tfu tfu) o anksčiau tai durų trenksmas,paniškai bijodavo medžių žievės,bet tai jau praeitis.Pamatysi,dukrai augant ji pastebės,kad kiti vaikai taip nedaro,ji jau dabar nori būti kaip klasiokai ty.sėdėti be lydinčiosios ir liausis perdėtai nervintis.Mūsų vaikai protingi,jie visas gyvenimo tiesas IŠMOKS.Aš tai jau pastebiu.Aš manau,sūnus vengia žmonių todėl,kad nelabai supranta ką jie kalba,nes grįžęs iš mokyklos manęs prašo paaiškinti ar gerai jis pasielgė,ar tai buvo juokinga ir pan.Kažkada jis paklausė
,kai aš būsiu toks kaip tetė ir turėsiu draugą,o jei aš nesuprasiu ką jis sako?Todėl ir padariau tokią išvadą dėl jo vengimo bendrauti.Mokykloje mokytoja vaikus moko skaityti skiemenimis,aš paklausiau kaip sekasi sūnui skaityti o ji sako,kad reikia pasimokyti skaityti neskiemenuojant.Aš žado netekau,nes sūnus laisvai skaito nuo 5 metų.Pasirodo, jis galvojo,kad reikia skaityti taip kaip skaito dauguma vaikų klasėje-skiemenuojant.
.Aš jam pasakiau,tu skaityk ten taip kaip namuose,o jis man sako,kad taip negalima,nes visi vaikai skaito skiemenimis ir mokytoja taip moko.Bet dabar šią problemą jau išsprendėm.

