QUOTE(gegne2 @ 2014 07 16, 09:39)
Vakar parasiau uzklausa i rynair tai atsake, kad tik pries 7 dienas check in atgal. Tai jei mes skrendam 08-09 iki 08-16, tai 08-09 diena po 12h nakties jau galiu daryti check in atgal. Bet tai tuos ilipimo lapus ne is karto atsiuncia? tai vel nesamone, o jei ka ne taip padarysi, ar neatsius? Jauciu pirksim atgal vietas....
niekas nieko niekur nesiunčia, Jūs padarę registraciją online iškart galit atsispausdint įlaipinimo talonus.
Aš irgi labai pergyvenau, nes mūsų kelionė buvo 10 d ir reikėtų tada kažkur ieškot kad galėčiau atsispausdinti , tada apsisprendžiau kad atgaliniam skrydžiui nusipirksim vietas (kai darysiu registraciją) ir viską atsispausdinsim namie. Pradėjus daryt registraciją online, pažymėjau kad noriu atgaliniam skrydžiui mokamų vietų ir man pradėjo mesti vietas visiškai skirtingose eilėse, pamaniau kad kažkokia nesąmonė, mokėti už vietas ir dar sėdėt atskirai tikrai nenoriu, o lėktuvo plano neišmeta, ir apskritai puslapis kaip pakibęs kažkoks, nei pirmyn nei atgal (gal visi po 24 val puolė registruotis

). Tada palikau tą langą atidarytą, užėjau naujai per manage booking, nusipirkau vietas, perkroviau registracijos langą, ir o laimė, viskas susitvarkė, man išmetė mano nusipirkats vietas, pirmyn mums automatiškai išmetė vietas kartu. Viskas kaip ir gerai.
Skrendant atgal, įlipam į lėktuvą, prieinam prie mūsų eilės ir matom kad ten nėra lango

, gal plane buvo pažymėta, gal nebuvo, neatkreipiau dėmesio. Taip mėgstam su vaikais žiūrėt pro langą ir taip pataikėm nusipirkus vietas

.
Tai va - 11 eilė ABC vietos neturi lango (tik nžn gal ne visuose lėktuvuose), o DEF vietos turėjo langą

. Ir jei gerai pamenu 12 eilė DEF vietos neturi lango.
Ir kitą kartą jei norėsiu pirkti vietas, iš pradžių nusipirksiu vietas, o paskui darysiu registraciją

Štai tokia patirtis.