Įkraunama...
Įkraunama...

Pasyvus namas - 24 tema

bet beveik dvigubai didesni kieki jo ir reikes sildyti? COP tai neitakoja?
manau tas ant to iseina. Dar praktiskai priklauso, kokio storio betono sluoksnis. Siluma sklinda visom kryptim, tad jai aukstym/zemyn teks iveikti 3-4cm, o i sonus??? (10-12cm).
Ir kainos ir irengimo prasme pasileiku ties 16.
Dabar new bute, ismetyti ant grunto vamzdeliai (i radiatorius nuo dujinuko), ant ju klos 20cm ESP ir tada stiazke.
Pareikalavau, iskelti vamdzelius virs ESP, (gausis 1/3 buto su grindiniu biggrin.gif


- "be to 20mm vamzdelyje telpa daugiau skysčio, taigi galima turėti didesnį jo kiekį grindyse, "
Atsakyti
QUOTE(mintas @ 2014 02 09, 11:00)
Rekomenduoju ir tau nepagailėti ant termofikato kiekio grindyse,

Rekomenduoju pasirinkti atitinkamos galios šilumos siurblį, ir dar DC inverterį, kuriam bus +/- px kiek termofikato. Kojines derinkime prie kojų, ne prie batų.
Papildyta:
QUOTE(cibulis @ 2014 02 08, 10:58)
3. Kodėl 20 mm vamzdelis geriau nei 16 mm vamzdelis?

Didesnis šilumos perdavimo plotas. Bet nepamirškime atsižvelgti į vamzdelių kainas.
Papildyta:
QUOTE(arkava @ 2014 02 09, 11:16)
- "be to 20mm vamzdelyje telpa daugiau skysčio, taigi galima turėti didesnį jo kiekį grindyse, "

Čia tai varganų lašų skaičiavimas doh.gif
Atsakyti
QUOTE(mintas @ 2014 02 09, 10:00)
Mano ŠS aprašyme parašyta, kad siurbliui reikia mažiausiai 12l termofikato grindinio šildymo vamzdeliuose, vienam ŠS kilovattui, taigi jei tavo grindiniame bus 68 litrai, tai 5,6  kW ŠS galėsi įrenginėti be akumuliacinės talpos, o 6 kW atveju akumuliacinę įrengti reikėtų, todėl rekomenduočiau grindinį įrengti su rezervu. Maža ką, gal 7 kW ŠS gausi 4000 Lt pigiau nei 6 kW, kaip kad aš, kai ieškojau panašaus galingumo o nusipirkau 10 kW ŠS iš parduotuvės dvigubai pigiau. Gerai, kad mano grindiniame 124 l termofikato ttelpa, tai akumuliacinės ir šiuo atveju galėsiu nedaryti. Rekomenduoju ir tau nepagailėti ant termofikato kiekio grindyse, galėsi palygnti savo grindinio termofikato kiekį su manuoju, kai namų kvadratūra pas mus panaši.

Tavo mintis tokia, kad grindinį šildymą derinti ne prie namo nuostolių (tarkime kokių 3,7 kW), o prie siurblio galingumo. Jei renkuosi kokių 6 kW siurblį, tai pagal jo galią reikia parinkti ir grindinį šildymą. Dar kiek suprantu siūlai daryti grindinį šildymą su atsarga. Tarkim, kad galėčiau pajungti kokių 7-8 kW siurblį? O dėl atsargos nesijaus perkaitimas name?

Kadangi suskaičiuoti maždaug 5,6 kW, tai realiai reikia esamus 16 mm vamzdelius pakeisti į 20 mm vamzdelius ir tikriausiai bus ta atsarga. Aišku reikėtų įsivertinti, kiek tokiu atveju padidėja sistemoje vandens, kad nebūtų per daug termofikato. Beje, visiems siurbliams 1 kW rekomenduojama 12 l termofikato ar tai priklauso nuo modelio, gamintojo.
Atsakyti
QUOTE(Vilienė @ 2014 02 09, 11:19)
Čia tai varganų lašų skaičiavimas doh.gif

nieko sau lasai, "tik" 1.5 karto daugiau turio - vietoj puses litro visi 0.75l. skirtumas juntamas net neigudusiai gerklei smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo madwifi: 09 vasario 2014 - 17:22
QUOTE(==== @ 2014 02 08, 18:45)
kazkaip atrodo, kad del sertifikato statot, nes pirmas teiginys neigia antraji smile.gif

Tikrai ne dėl sertifikato. (paspauskite ant žodžio Plačiau ir paskaitykite). Architektas ir PHPP planuotojas tikrai norėtų, kad namą sertifikuočiau (pvz., PHPP planuotojas siūlo nemokamai suskaičiuoti šilumos tiltelius), bet man to nereikia. PN sertifikavimas kainuoja apie 15 000 Lt. Kam mėtyti pinigus vėjais. Daug pigiau ir protingiau sertifikuoti pagal lietuviškus standartus A+ ar A++ namą. Todėl ir sakau, kad reikia į kažką lygiuotis, bet ne dėl sertifikato.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo cibulis: 09 vasario 2014 - 17:23
QUOTE(cibulis @ 2014 02 09, 19:22)
Tikrai ne dėl sertifikato. (paspauskite ant žodžio Plačiau ir paskaitykite). Architektas ir PHPP planuotojas tikrai norėtų, kad namą sertifikuočiau (pvz., PHPP planuotojas siūlo nemokamai suskaičiuoti šilumos tiltelius), bet man to nereikia. PN sertifikavimas kainuoja apie 15 000 Lt. Kam mėtyti pinigus vėjais. Daug pigiau ir protingiau sertifikuoti pagal lietuviškus standartus A+ ar A++ namą. Todėl ir sakau, kad reikia į kažką lygiuotis, bet ne dėl sertifikato.

Kazka del PN sertifikavimo kainos sumaisete arba jums kas tai buria .Pasakiau kaimynui is medeinos 31 apie tokia suma tai tik nusijuoke ir buvo pasakes kokia ta suma ,bet kaip man PN ***** tai net neistrigo(bet kiek prisimenu zenkliai katalikiskesne) ir po drinks_cheers.gif nelabai atsimenu blush2.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo korida: 09 vasario 2014 - 18:11
QUOTE(korida @ 2014 02 09, 18:08)
Kazka del PN sertifikavimo kainos  sumaisete arba jums kas tai buria .Pasakiau kaimynui is medeinos 31 apie tokia suma tai tik nusijuoke ir buvo pasakes kokia ta suma ,bet kaip man PN ***** tai net neistrigo(bet kiek prisimenu zenkliai katalikiskesne) ir po drinks_cheers.gif  nelabai atsimenu blush2.gif

Tai galit užklaust prie progos. Vokietijoje, PN institute dirba lietuvė. Ji man tokias kainas prieš kelis metus parašė:

Sertifikavimo kaina priklauso nuo pastato dydzio, bet jei standartinis gyvenamas namas, su nesudetingais projektiniais sprendimais, taip pat jeigu su visais reikiamais dokumentais gauname PHPP (Pasyvaus namo projektavimo programa) ir mus tik reikia viska sutikrinti tai sertifikavimo kaina prasideda nuo 1440 Eur plius PVM mokestis. Taciau jei pastatui reikia atskiru konsultaciju (klimato duomenu sudarymas, silumos tilteliu paskaiciamas ir t.t.), kaina kyla.

Tačiau yra daugiau skaičiavimų, todėl man kažkaip užsifiksavę, kad kaina apie 15 000 Lt.
Atsakyti
QUOTE(arkava @ 2014 02 09, 10:16)
bet beveik dvigubai didesni kieki jo ir reikes sildyti?



Pala, pala, mes gi apie geoterminį kalbame, čia juk rekomenduojama iš vis akumuliacines statyti, kad temperatūra per greitai neužkiltų. Pagal tave, geriau pataupyti ant 10l-20l grindiniame šildyme, kad vėliau mokėti 2000Lt ir daugiau už akumuliacinę g.gif ? Originalu g.gif .
Papildyta:
QUOTE(arkava @ 2014 02 09, 10:16)

Dabar new bute, ismetyti ant grunto vamzdeliai (i radiatorius nuo dujinuko), ant ju klos 20cm ESP ir tada stiazke.
Pareikalavau, iskelti vamdzelius virs ESP, (gausis 1/3 buto su grindiniu  biggrin.gif


doh.gif
Radiatoriams juk temperatūra tiekiama aukštesnė nei grindiniam. Radiatorių žinok nenaudosi.
Atsakyti
QUOTE(mintas @ 2014 02 09, 18:29)
Pala, pala, mes gi apie geoterminį kalbame, čia juk rekomenduojama iš vis akumuliacines statyti, kad temperatūra per greitai neužkiltų. Pagal tave, geriau pataupyti ant 10l-20l grindiniame šildyme, kad vėliau mokėti 2000Lt ir daugiau už akumuliacinę  g.gif ? Originalu  g.gif .

Vokiečiai, kurie atliko daugelio šilumos siurblių monitoringą, kaip tik sako, kad ŠS efektyvumas su akumuliacine talpa negerėja.
Atsakyti
Tai kol nutekes vanduo iki radiatoriu, pasildys grindis. Sienos - r-6, nereikes karstu radiatoriu.
Beje, galima bus nebesiplesyt del COP mirksiukas.gif
http://www.delfi.lt/...s.d?id=63970702


doh.gif
Radiatoriams juk temperatūra tiekiama aukštesnė nei grindiniam. Radiatorių žinok nenaudosi.
[/quote]
Atsakyti
QUOTE(Vilienė @ 2014 02 09, 11:19)
Rekomenduoju pasirinkti atitinkamos galios šilumos siurblį, ir dar DC inverterį, kuriam bus +/- px kiek termofikato. Kojines derinkime prie kojų, ne prie batų.


Priderinti aišku gerai, bet kaip manai, konkrečiai mano atveju, aš blogai padariau, kad už 6000Lt nusipirkau kinietį? Reikėjo už ~12000 Lt pirkti lietuvį, ar už 18000 brandą pritaikytą konkrečiai mano namo šilumos poreikiui? Jei manai, kad mano pirkinys teisingesnis, nežiūrint didesnio, nei man reikia galingumo, tokiu atveju turėtum sutikti, kad ir investicija į galingesnį grindinį šildymą mano atveju atsipirko, nes vos ne litro tikslumu ji atitiko mano įsigytą šilumos siurblį. (mano grindyse 124 l termofikato, o 10kW ŠS reikia ne mažiau 120l).


Papildyta:
QUOTE(cibulis @ 2014 02 09, 17:14)
Tavo mintis tokia, kad grindinį šildymą derinti ne prie namo nuostolių (tarkime kokių 3,7 kW), o prie siurblio galingumo. Jei renkuosi kokių 6 kW siurblį, tai pagal jo galią reikia parinkti ir grindinį šildymą. Dar kiek suprantu siūlai daryti grindinį šildymą su atsarga. Tarkim, kad galėčiau pajungti kokių 7-8 kW siurblį? O dėl atsargos nesijaus perkaitimas name?

Absoliučiai teisingai.

Ne, per daug galinga nebus. Siūlau žiūrėti į rezervą grindyse, kaip į papildomą akumuliacinę talpą, kuri yra keleriopai pigesnė, ir kurios darbui, nereikia papildomo cirkuliacinio siurbliuko. ŠS juk labai dažanai teigiama, kad akumuliacinė pagerina ŠS darbą, taigi, su kiekvienu papildomu termofikato litru grindyse, gauni daugiau naudos, nei kokia papildoma 10l skysčio akumuliacinėje talpoje.


QUOTE
Kadangi suskaičiuoti maždaug 5,6 kW, tai realiai reikia esamus 16 mm vamzdelius pakeisti į 20 mm vamzdelius ir tikriausiai bus ta atsarga. Aišku reikėtų įsivertinti, kiek tokiu atveju padidėja sistemoje vandens, kad nebūtų per daug termofikato. Beje, visiems siurbliams 1 kW rekomenduojama 12 l termofikato ar tai priklauso nuo modelio, gamintojo.


Oi, reikia skaičiuoti. Tai ir pats nesunkiai gali padaryti. Projekte juk yra nurodytas vamzdelių ilgis, padaugini jį iš abiejų dydžių vamzdelių vidinio ploto, ir matai, kiek litrų skysčio telpa abiejų vamzdelių atveju. Šitą, labai nesunkiai gali padaryti pats. Dėl 12l termofikato, tai čia manau, kad turėtų galioti visiems ŠS, nors perskaičiau, konkrečiai mano siurblio montavimo instrukcijoje.

Dėl tų 12l, tai rekomendacijoje parašyta, kad norint išvengti akumuliacinės, turi būti ne mažesnis kiekis skysčio grindyse, daugiau gali būti.


Papildyta:
QUOTE(cibulis @ 2014 02 09, 18:32)
Vokiečiai, kurie atliko daugelio šilumos siurblių monitoringą, kaip tik sako, kad ŠS efektyvumas su akumuliacine talpa negerėja.


Kaip gali didėti efektyvumas, kai prisideda dar vienas cirkuliacinis siurblys?

Akumuliacinė reikalinga tam, kad paleidus šilumą į grindinį, kai grindinis mažo galingumo, nespėja atidavinėti šilumos betonui ir termofikato temperatūra labai greitai užkyla, kad ŠS nespėjęs įsijungti privalo vėl išsijungti. Jei mažas grindinio galingumas, ŠS dirba su labai dažnais įsijungimo-išsijungimo ciklais, akumuliacinė skirta ne efektyvumo didinimui, o ŠS ilgaamžiškumui, todėl ir sakau, kad teisingiau išvengti akumuliacinės, o suinvestuoti daugiau į grindis, kad jos pagalba sumažinti ŠS įsijunginėjimą. Kuo grindyse bus daugiau litrų, tuo ŠS mažiau junginėsis, o kadangi nebus akumuliacinės, tai ir papildomo cirkuliacinio nebus.
Papildyta:
QUOTE(arkava @ 2014 02 09, 18:36)
Tai kol nutekes vanduo iki radiatoriu, pasildys grindis. Sienos - r-6, nereikes karstu radiatoriu.


Tai kad tokiu atveju radiatorių iš vis nereikės mirksiukas.gif , kam ant jų išlaidavai mirksiukas.gif ?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo mintas: 09 vasario 2014 - 19:07
Tai radiatorinis sildymas, statytojo numatyta. Tik isnaudot reikia ir vamdzeliu siluma...

Tai kad tokiu atveju radiatorių iš vis nereikės mirksiukas.gif , kam ant jų išlaidavai mirksiukas.gif ?
[/quote]
Atsakyti