
HATA, su kokiom programom? Suformuluokit aiskiai
Jus turi omenyje individualizuotom?

QUOTE(HATA @ 2014 03 17, 19:55)
o kaip dabar su tom programom....nelabai noretusi kad vaikas butu nurasomas kad jis kitoks....nors pas mazaja klaseje taip nera bet amzinai pradinej nesedesim 
HATA, mokiniai eina iš klasės į klasę kartu su bendraamžiais su visais savo spec. poreikiais ir programom. Niekas dabar nepalikinėja vaikų antramečiauti, nebent tėvai pageidautų ar būtų rimtų priežasčių (pvz., vaikas daug sirgo). 
Individualizuotos programos taip pat galima atsisakyti ir pakeisti pritaikyta. Bet ar tai bus naudinga vaikui?

klopedija, del viso pikto parasykite skirtumus
tarp individualizuotos ir pritaikytos, nes as dabar painiojuosi su naujais pavadinimais


Anksčiau buvo modifikuota, kurią skirdavo įstaiga, ir adaptuota, kurią skirdavo PPT. Dabar yra pritaikyta (rekomenduoja įstaigos VGK) ir individualizuota (rekomenduoja PPT).
Turėtų tarsi atitikti modifikuota-pritaikyta ir adaptuota-individualizuota, bet tai nėra tapatu. Dabar "žaidžia" dar ir spec. poreikių lygis. Didelių ir labai didelių poreikių turintis vaikas nukreipiamas į spec. ugdymo įstaigas. Anksčiau tai būtų vadinama spec. programa.
Iš esmės dabar, rekomenduojant programas, labiau atsižvelgiama į vaiko poreikių lygį.
Bet... kuo toliau į mišką...
Čia viso seminaro klausimas.
Turėtų tarsi atitikti modifikuota-pritaikyta ir adaptuota-individualizuota, bet tai nėra tapatu. Dabar "žaidžia" dar ir spec. poreikių lygis. Didelių ir labai didelių poreikių turintis vaikas nukreipiamas į spec. ugdymo įstaigas. Anksčiau tai būtų vadinama spec. programa.
Iš esmės dabar, rekomenduojant programas, labiau atsižvelgiama į vaiko poreikių lygį.
Bet... kuo toliau į mišką...


aaaaaaaaaaaaaaaisku
aciu
maniskis dideliu poreikiu, bet pritaikyta..nu poreikius prirase, kad gautu pedagogo padejejo pagalba



QUOTE(klopedija @ 2014 03 17, 20:43)
HATA, mokiniai eina iš klasės į klasę kartu su bendraamžiais su visais savo spec. poreikiais ir programom. Niekas dabar nepalikinėja vaikų antramečiauti, nebent tėvai pageidautų ar būtų rimtų priežasčių (pvz., vaikas daug sirgo).
Individualizuotos programos taip pat galima atsisakyti ir pakeisti pritaikyta. Bet ar tai bus naudinga vaikui?
Individualizuotos programos taip pat galima atsisakyti ir pakeisti pritaikyta. Bet ar tai bus naudinga vaikui?

Ar tikrai tikrai yra galimas tėvų pageidavimas paliekant antrus metus pvz. pirmoje klasėje?
Nes mes susidūrėme su tam tikra problema...


QUOTE(Ice @ 2014 03 18, 01:52)
Vaikas dabar pirmokas su trišale sutartimi lanko darželio priešmokyklinę grupę (bet jau yra pirmokas). Norime rudenį eiti į pirmą klasę mokykloje, bet...mokykla sako, kad reikia eiti į antrą klasę.
Gegužės mėnesį turėtumėt vėl vykti į PPT pakartotiniam įvertinimui. Reikės Vaiko gerovės komisijos pažymos dėl specialiųjų ugdymosi poreikių pirminio/pakartotinio įvertinimo (5 priedas). Toje pažymoje turės būti aprašyti vaiko pasiekimai per mokslo metus. Jei PPT rekomenduos kartoti kursą, tai ir kartosite.

QUOTE(klopedija @ 2014 03 17, 19:50)
Bet kokią programą galima panaudoti kalbos ugdymui, tik nereikia palikti vieno vaiko prie PC. Vaikui reikalinga gyva kalba, todėl sėskite kartu ir kalbėkitės, atlikdami užduotis.

Ačiū už nuorodą. Bandysime, kažką pasisemti ir iš čia. Šiaip dabar stengiames lavinti gimtąją kalbą, t. y. rusų, tai nemažai resursų ir rusų kalba jau radome. Gyvoji kalba, aišku vaikui nepakeičiama, bet norisi išnaudoti tą vaiką trauką kompiuterinėms technologijoms. Vienaip ar kitaip laikas prie kompiuterio užima kažkokią jo laisvalaikio

Dabar renku informaciją apie įvairias metodikas ir jų prieinamumą Lietuvoje. Gal kas dar žino ar LT kas nors taiko Tomatis metodiką? Rusiškuose tinklapiuose irgi radau daug gerų atsiliepimų apie ją, bet pas mus nieko nerandu

Kažkaip keista, kad Lietuvoje tokio panašaus centro nerandu.
Gavau šiandien Disc rezultatus. Atliktas beveik prieš mėnesį (atlikom per 4 susitikimus):
Smulkioji motorika - 85 proc.
Kalbos suvokimas - 77 proc
Ekspresyvioji kalba - 60 proc. (šiai dienai šis sakė, kad aukštesnis jau)
Stambioji motorika - 100 proc.
Girdimasis dėmesys ir atmintis - 77 proc.
Regimasis dėmesys ir atmintis - 71 proc.
Savarankiški įgūdžiai - 91 proc.
Socialinė adaptacija - 91 proc.
Smulkioji motorika - 85 proc.
Kalbos suvokimas - 77 proc
Ekspresyvioji kalba - 60 proc. (šiai dienai šis sakė, kad aukštesnis jau)
Stambioji motorika - 100 proc.
Girdimasis dėmesys ir atmintis - 77 proc.
Regimasis dėmesys ir atmintis - 71 proc.
Savarankiški įgūdžiai - 91 proc.
Socialinė adaptacija - 91 proc.
Sveikos, grįžtu į temą su paprastesnėm kito vaiko bėdelėm. Mano panelytei neseniai suėjo 5, bet netaria š,ž ir r. Bandėm eit pas logopedę į polikliniką, bet po trijų užsiėmimų vaikas su baisiom ašarom, kad daugiau nebenori ten nei už ką eit. Nu šiaip tai aš visiškai su ja sutinku, gerai, kad savo laiku sūnui tokia logopedė nebuvo pakliuvusi
O laukėm eilėj tiek laiko
. Man irgi jokios naudos, nes iš pat pirmo užsiėmimo sėdėjau už durų ir nemačiau ką reikia daryti, kad išmokyt vaiką tarti tuos garsus. Gal kas nors gali parekomenduot ką nors Antakalnyje arba Žirmūnuose? Ir gal kas nors gali apšviest kokie dabar logopedų įkainiai privačiai?

