Įkraunama...
Įkraunama...

Kas nervina kelyje?

QUOTE(džu @ 2015 05 04, 13:46)
o tai kokia ta mašina dyzelinė?  smile.gif


audi a4 avant 2006 metų gražuolė smile.gif tik neatsimenu, ar 1,9, ar 2,0 ltr.
Atsakyti
2,0 spėju, bus. Na, šiaip neturėtų būt buka labai mašina, turėjau tokiu varikliu mechaną, o draugė a6 su automatu, lyg ir normaliai g.gif
nors šiaip pats nuobodžiavimas man suprantamas, man max savaitė su automatu ir liūdesys apima. smile.gif
Atsakyti
QUOTE(džu @ 2015 05 04, 14:12)
2,0 spėju, bus. Na, šiaip neturėtų būt buka labai mašina, turėjau tokiu varikliu mechaną, o draugė a6 su automatu, lyg ir normaliai  g.gif

nors šiaip pats nuobodžiavimas man suprantamas, man max savaitė su automatu ir liūdesys apima.  smile.gif


ji nėra buka, šauna kaip kulka, bet prieš tai "pagalvoja" laugh.gif per 7 vairavimo metus turėjau galimybę pavairuot 3 automatus - subaru outback, ford mondeo ir mūsų audi, visos jos "galvoja" spaudžiant gazą, ir vyras tą patį jaučia. o juk tikrai nėra taip, kad pradedant važiuot staigiai spaudžiam gazas-dugnas ir kompas nespėja suveikti. tiesiog ta akimirka yra, ir jeigu kam atrodo kitaip, aš nesiginčysiu smile.gif

vo vo, apie ką aš ir kalbu smile.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2015 05 04, 12:43)
tai, kad galvoja paspaudus gaza- gal per daug nuspaudi, kompui smegenys susiknisa tada, pamegink is palengvo pavaras susijungti... smile.gif
nemaža dalis automatų turi tą bėdą su pavėlavimu paspaudus gazą, mano senas seatas to neturėjo ir draugų naujos geros mašinos gerai reaguoja į spustelėjimą. bet vat vairuoti dyzeliai automatai turėjo šitą dalyką tikrai.
QUOTE(zuzla @ 2015 05 04, 13:06)
nemanau, kad stabdžiai turi problemą, nesenai TA praeita, gal tiesiog stabdžiai yra ne toj vietoj, kur mano koja pripratus, na kaip su sankabomis mechaninėje, ne vienodo jautrumo juk.
TA dar nieko nereiškia stabdžių klausimu, gali būti labai kietos stabdžių kaladėlės, dėl to sunkiau stabdyti.
kiek pamenu, tai stabdis lygiai toje pat vietoje tiek mechane, tiek automate mastau.gif
QUOTE(pikkolo @ 2015 05 04, 13:14)
ir kaire koja nera kur det. Bet tai ypratimas.
kairę koją vairuojant automatą reikia dėti ten pat, kur ji dedama vairuojant mechaninę ir nespaudžiant sankabos - kairėje pusėje atrėmus į tam skirtą grindų iškilimą.
Atsakyti
QUOTE(zuzla @ 2015 05 04, 14:36)
ji nėra buka, šauna kaip kulka, bet prieš tai "pagalvoja" laugh.gif per 7 vairavimo metus turėjau galimybę pavairuot 3 automatus - subaru outback, ford mondeo ir mūsų audi, visos jos "galvoja" spaudžiant gazą, ir vyras tą patį jaučia. o juk tikrai nėra taip, kad pradedant važiuot staigiai spaudžiam gazas-dugnas ir kompas nespėja suveikti. tiesiog ta akimirka yra, ir jeigu kam atrodo kitaip, aš nesiginčysiu smile.gif

Tai kad buka, tokią pat tik mechaniką turiu, labai trūksta galios (bent jau man biggrin.gif ). Nervuoja, kad geriausiai traukia su nelyginėmis pavaromis (1, 3), o ne su lyginėmis (2, 4), nes mieste daugiausiai važinėju 4 pavara.
O jei norit, kad paspaudus gazą "negalvotų", pirkit naują. Vyras turi A6, negalvoja nei trupučio, net keista.

QUOTE(Little feet @ 2015 05 04, 17:03)
kairę koją vairuojant automatą reikia dėti ten pat, kur ji dedama vairuojant mechaninę ir nespaudžiant sankabos - kairėje pusėje atrėmus į tam skirtą grindų iškilimą.

Neapsimeskit kvailele, kad nesupratot apie ką aš mirksiukas.gif Tiek stabdant, tiek greitėjant visada norisi spausti sankabą. O vat vyras jau įprato su automatu, ir pradeda užmiršti kaip vairuot mechaniką, amžinai užmiršta pavaras pakeist biggrin.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo pikkolo: 04 gegužės 2015 - 16:55
Su tuo "pagalvojimu", tai čia modelio bėda, o ne automato. Mano trijų litrų pežas neturi kada galvot - rauna iš vietos kaip įkirptas. O va esu vairavus darbinę Ford Modeo dyzeli - pagalvoja ir tada jau rauna. Reik priprast tiesiog, kad ji tokia. Ir tiek.

Beje. Turėjau audi a4 avant automatą dyzelį. Man joje toks dalykas nebuvo užkliuvęs. Būčiau pastebėjus po savo pežo.
Atsakyti
QUOTE(zuzla @ 2015 05 04, 13:06)
gerai, visi techniniai dalykai tegu išmokstami, perprantami, bet ką daryt, kad "nemiegot" vairuojant automatą.. nes tas komfortas manęs prie gero neprives mastau.gif

cia jau sunku patarti. man kaip tik mieste automatas yra geriau, nes butent daugiau demesio gali skirti tam, kas vyksta aplinkui, nes tik atleidus stabdi masina vaziuoja.
vairavau kazkur 3-4 metus pasata 2002 metu automata ir nei vienos ir tavo isvardintos problemos neturejau (t.y. taip paspaudus gaza pagalvojimas yra, bet pagalvojimas yra ir su mechanine). O jeigu jau labai noredavosi veiksmo, tai visada budavo galima jungti rankini valdyma (triptronicas buvo)
Malonumas yra su automatu po miesta duotis.
Atsakyti
QUOTE(jurgacka @ 2015 05 04, 12:30)
Su tuo "pagalvojimu", tai čia modelio bėda, o ne automato. Mano trijų litrų pežas neturi kada galvot - rauna iš vietos kaip įkirptas. O va esu vairavus darbinę Ford Modeo dyzeli - pagalvoja ir tada jau rauna. Reik priprast tiesiog, kad ji tokia. Ir tiek.

Beje. Turėjau audi a4 avant automatą dyzelį. Man joje toks dalykas nebuvo užkliuvęs. Būčiau pastebėjus po savo pežo.

pritariu. Šiuo metu du automatus, vienas ilgai galvojantis, ir lėčiau stabdantis, kitas viską atlieka normaliai.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Taurė: 05 gegužės 2015 - 17:49
QUOTE(valkata @ 2015 05 04, 13:30)

Nes šiaip jau viso to, ką parašėte, normaliai veikiantis automatas neturėtų daryti.



Darbines visos masinos automatai, visos normaliai veikiancios ir visos atleidus stabdi vaziuoja, jei ijungta padetis D. Sustabdzius persijungia i N, o pradedant atleidineti stabdi jungiasi 1 pavara (tai jauciasi) ir atleidus pilnai masina vaziuoja.
Papildyta:
QUOTE(pikkolo @ 2015 05 04, 17:54)
Neapsimeskit kvailele, kad nesupratot apie ką aš mirksiukas.gif Tiek stabdant, tiek greitėjant visada norisi spausti sankabą. O vat vyras jau įprato su automatu, ir pradeda užmiršti kaip vairuot mechaniką, amžinai užmiršta pavaras pakeist biggrin.gif


Man buna jei po darbo labai pavargusi vaziuoju irgi pamirstu pavaras pakeisti, tik jauciu, kad kazkaip masina kaip per lenktynes rauna, ziuriu- ogi 60 su antra pavara doh.gif lotuliukas.gif lotuliukas.gif bet taip retai buna. Siaip su automatu vaziuojant jei labai ekstremali situacija tai buna kad koja sankabos paiesko, ir ziema kai slidu irgi buna prireikia- o nera, tai tik koja grindis paramstoje toje vietoje ir viskas biggrin.gif O siaip ir su mechanu vaziuodama koja laikau ten pat kur ir su automatu- po sedyne, man kazkaip taip patogiausia smile.gif
Papildyta:
QUOTE(zuzla @ 2015 05 04, 13:06)
nemanau, kad stabdžiai turi problemą, nesenai TA praeita, gal tiesiog stabdžiai yra ne toj vietoj, kur mano koja pripratus, na kaip su sankabomis mechaninėje, ne vienodo jautrumo juk. nors man labiau atrodo, kad kadangi automatas, mašina pati važiuoja ir turi daugiau stumiančios į priekį jėgos ir todėl ją sunkiau sustabdyti. dėl tos pačios jėgos atleidus gazą automatas kaip važiavo taip važiuoja, na, labai lėtai stabdo, skirtingai nuo mechaninės, kuri ryškiai praranda greitį.


Tu tikrai nepratus, sitie dalykai neturi itakos stabdymui, tiesiog kitokie stabdziai smile.gif .As po dukros masinos kai atsisedu prie savo tai irgi atrodo kad masina vaziuoja ir nei velnio nenori stoti, ir vaikas su mano nevazineja, sako- tavo masina be stabdziu lotuliukas.gif Abi mechanines ir stabdziai pas abi geri, tik skirtingi smile.gif Automatu irgi yra visokiu, kur tik prilietus iskart vietoj stoja,stabdo is palengvo.Kiek teko su visokiom vazineti- visos skirtingos, net jei masina to paties modelio ir tu paciu metu- nebus tokia pati smile.gif
Atsakyti
Pas mane kažkokie a la krūti sportiniai stabdžiai ir arklių daug. Tai aš už kokios beatsisėdu, man jos visos iš pradžių nevažiuoja, paskui nestabdo. Bet užtenka pusdienį pasimalt mieste ir susidraugauji. Ai ir dar kai prie gabaritų nepratus, tai atrodo kad ir vairas (ratai) per mažai susisuka
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo jurgacka: 06 gegužės 2015 - 17:46
paskutiniu metu pastebėjau keistus vairuotojus stabdžius tikrąja to žodžio prasme.
važiuoja lygiai tiek, kiek leistinas, ir, vos tik viršija, iškart kerta per stabdžius, kas atrodo labai keistai, jeigu važiuoji gatve, kur nei vienos mašinos, tiesus, lygus kelias. Tuomet galvoji, kas čia atsitiko, gal kas ant kelio išbėgo, gal kliūtis kokia, gal girtas važiuoja, o kai apvažiuoji, matai susigūžusį žmogų, matantį tik spidometra. doh.gif
Atsakyti
Kas blogo žmoguje, kuris neviršija greičio? O jeigu stabdymas baisus, nereikia prilipti
Atsakyti