Įkraunama...
Įkraunama...

Kas nervina kelyje?

Dažnas vairuotojas užmiršta, kad pagal KET privalu išleisti viešąjį transportą iš stotelės:
179. Gyvenvietėje vairuotojai privalo duoti kelią maršrutiniam transportui, pradedančiam važiuoti iš pažymėtos stotelės.
Asmeniškai nesu susidūrusi su atvejais, kuomet piktybiškai ar kaip kitaip man būtų trukdęs VVT. Atvirkščiai, jie dažniau užleidžia ar leidžia užsukti ir pan.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2015 09 01, 13:28)
Dažnas vairuotojas užmiršta, kad pagal KET privalu išleisti viešąjį transportą iš stotelės:
179. Gyvenvietėje vairuotojai privalo duoti kelią maršrutiniam transportui, pradedančiam važiuoti iš pažymėtos stotelės.
Asmeniškai nesu susidūrusi su atvejais, kuomet piktybiškai ar kaip kitaip man būtų trukdęs VVT. Atvirkščiai, jie dažniau užleidžia ar leidžia užsukti ir pan.

o dažnas viešojo transporto vairuotojas pamiršta, kad:
179. Gyvenvietėje vairuotojai privalo duoti kelią maršrutiniam transportui, pradedančiam važiuoti iš pažymėtos stotelės.
180. Prieš pradėdamas važiuoti iš stotelės, maršrutinio transporto vairuotojas turi įsitikinti, kad jam duodamas kelias.

o ne brautis be posūkių sukeliant avarines situacijas.
Atsakyti
QUOTE(Ciccio @ 2015 09 01, 14:50)
o ne brautis be posūkių sukeliant avarines situacijas.


su tuo tai nesusidūriau, dažnai autobusai rodo posūkį, kad nori važiuoti iš stotelės, sustoji praleisti, o jis dar žmones laipina. todėl dabar artėjant prie autobuso iš anksto pasižiūriu, ar tikrai jau sulipę keleiviai, ir tik tada praleidžiu.
Atsakyti
QUOTE(zuzla @ 2015 09 01, 13:55)
su tuo tai nesusidūriau, dažnai autobusai rodo posūkį, kad nori važiuoti iš stotelės, sustoji praleisti, o jis dar žmones laipina. todėl dabar artėjant prie autobuso iš anksto pasižiūriu, ar tikrai jau sulipę keleiviai, ir tik tada praleidžiu.

o man ne kartą teko, kai posūkus rodo belekaip - tai įjungia posūkį, nors keleiviai dar nė nesulipę, tai nerodo visai posūkio, bet jau išvažinėja. Tas galioja tiek troleibusams, tiek autobusams. Vieną kartą jau galvojau bus avarija, kai vienoje juostoje troleibusas rodydamas posūkį į dešinę ėmė rikiuotis į kairę spausdamas mane į kitą juostą, kuri buvo pilna.
Atsakyti
QUOTE(zuzla @ 2015 09 01, 14:55)
su tuo tai nesusidūriau, dažnai autobusai rodo posūkį, kad nori važiuoti iš stotelės, sustoji praleisti, o jis dar žmones laipina. todėl dabar artėjant prie autobuso iš anksto pasižiūriu, ar tikrai jau sulipę keleiviai, ir tik tada praleidžiu.


Zinok cia buve troleibusistai...ir bliam kaip uzknisa- sustoji va uz tokio, galvoji, kad jis tuoj vaziuos ir neisleidi keleiviu, nes lauki kol anas isvaziuos kad galetum normaliai sustoti, paskui ziuri- o jis nei nesiruosia dar vaziuoti... privatininkai kai kurie irgi tokias nesamones daro, sakiau kada pasigavus morala atpilsiu progai pasitaikius...balamutina visus...
Papildyta:
QUOTE(Bekasė @ 2015 09 01, 11:21)
o nepagalvojai kodel taip yra? Gal kaip sauksi, taip ir atsilieps.
Graziai praso - praleidziu. Lenda nachaliskai - moku ir as nacahliskai.

Tai vat su tuo graziu prasymu graziai ir lieki stoveti skersai gatves, nes graziai prasant uzleidzia tik senesnes bmw ir tie, kurie patys toki darba dirba. Tie, kurie lenda nachaliskai- paprastai turi laiko galineje stoteleje bent jau i tualeta nueiti, priklausancias poilsio pertraukeles po 5 min. ir visus pietus. As kai nachaliskai nelendu- pas mane nuolatiniai velavimai pagal grafika nes savo noru niekas beveik neuzleidzia... siandien va vel prie pramogu arenos teko kelis kartus sukti i kaire ne is tos juostos, nes jei buciau visai nevaziavus- butu paralyzuotas eismas vaziuojantiems tiesiai. Va tau ir grazus prasymas... nors as nezinau- gal tas autobuso vairuotojas turetu islipti is masinos ir pries lengvuskes raudona kepure nukelti atsiklaupes... nes net 5 ijungtos posukio lemputes duoda tik atvirkstini efekta. del to kai kurie kolegos nerodo posukiu- nes taip lengviau isirikiuoti. Taigi- kaip sauksi, taip ir atsilieps.
Papildyta:
QUOTE(Rodnega @ 2015 08 31, 21:28)
Tai kad ten troleibusai buvo mirksiukas.gif


tai as ir sakau kad nereikia painioti smile.gif Mane trulikai irgi ne viena karta kesinosi taranuoti ir avvriniu situaciju su jais pasitaiko- saugausi, bet... buna, mini su greituoju pro sali o jis bac is stoteles be posukio vos ne tau sonan... biggrin.gif bet ju ir darbas bjaurus... dar atkreipk demesi kaip ju veidrodziai sureguliuoti- autobusu daugiau i kelia, o troleibusu- labiau virsun, kad matytusi laidai, nu tai nesistebiu kad jie nelabai mato kas ant kelio dedasi...o ir neuzleis niekad net jei mato kad veluoji- cia kas liecia moteris, vyrukai biski normalesni smile.gif
Papildyta:
Viena is siandieniniu situaciju- Jogailos gatve, uzstatyta ten labai, mano puseje kliutis, is priekio mina kolega, matau kad skuba, stabtelejau, mirktelejau- tipo vaziuok, as nelysiu, praleidziu, ir tuo metu mane is uz posukio lenkia lengvuske (uz vairo jaunas vyriokas su mobiliaku prie ausies) ir mina tiesiai i kolega kaktomusa... gerai kad anas dar nebuvo isibegejes ir spejo pristabdyt... doh.gif Ir tokiu ir pan. situaciju per diena buna n, kulturos nerasta jokios, uz vairo uzsiimam belekuo, kelio kur vaziuojam nematom, mastymo sugebejimo irgi nerasta, bet vat uztat gaza spausti- jooo, cia tai jau mokam... mes su kolega tik peciais paguzciojom prasilenkdami, pasisaipem ir tiek smile.gif
Papildyta:
QUOTE(Bekasė @ 2015 09 01, 11:21)
furistai, kad uzleidzia tenka  matyti. VVT, kad uzleistu netenka matyti. Net ir tada, kai yra sakykim kelyje kliutis ir reikia praleisti po viena persirikuoti, vvt to nemegsta daryti.



Visada uzleidziam- jei neveluojam aisku, kai yra tam galimybes. Troleibusai ir privatininkai neuzleidzia.
Papildyta:
QUOTE(Bekasė @ 2015 09 01, 11:21)
o visi like kelyje uz kelione nemoka (taip sakant jiems masina nekainuoja ir kuras uz dyka) ir i darba ir mokslus ar pas klienta (jeigu dirba) laiku nuvykti jau neturi teises?



Tai yra ju pasirinkimas, nes automobili renkasi savo patogumui, gali pasirinkti isvykimo laika ir marsruta, be to- vaziuoja po viena masinoje ir uzima kelyje labai daug vietos. O cia viena transporto priemove vaziuoja 200+ zmoniu (piko metu). Be to, vvt keleiviai yra labiausiai socialiai neapsaugota eismo dalyviu dalis, jie tiesiog neturi kito pasirinkimo- sesti i automobili ar pan....vaikai, senukai ir siaip varguomene.Va pagalvok- pvz., tavo sena mama, arba tavo vaikas vaziuoja suspaustas kaip silke backoje, o autobusas veluoja nes negali kad ir ta pacia autobusu juosta pravaziuoti... jei zmonems tenka stoveti labai ilgai- zinok, buna ir alpsta, ir ne tik senukai, bet ir vaikai... O vazineja ir jaunos mamos su maziukais, ir nescios- pesciom gal neis i darba ar poliklinika ar dar kur nors per visa miesta? Tiesiog mes galime rinktis- vaziuoti savo patogumui su auto turint savo asmenine erdve, ar vaziuoti vvt, o nuolatiniai vvt keleiviai tokio pasirinkimo neturi.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo denaxa: 01 rugsėjo 2015 - 17:37
QUOTE(pikkolo @ 2015 09 01, 14:28)
Dažnas vairuotojas užmiršta, kad pagal KET privalu išleisti viešąjį transportą iš stotelės:
179. Gyvenvietėje vairuotojai privalo duoti kelią maršrutiniam transportui, pradedančiam važiuoti iš pažymėtos stotelės.

neuzmirstu, bet pazymejau zodi, kuri megsta uzmirsti VVT vairuotojai isvaziuojant is stoteles ties salininku ziedu. Zenklas gyvenvietes pabaiga yra kazkur ties regitros pastatu (dar gerokai pries zieda). Ne viena karta stebejau ten situacija, kai nachaliskai isvazineja is stoteles sukeldami avarines situacijas ir spausdami masinas i priespriesine juosta.

QUOTE(denaxa @ 2015 09 01, 18:37)
Tai yra ju pasirinkimas, nes automobili renkasi savo patogumui, gali pasirinkti isvykimo laika ir marsruta

atmetus vaikus ir kitus neveiksnius asmenis, tai ir vvt keleiviu pasirinkimas naudotis vvt yra tik ju pasirinkimas. Jie taip pat dazniausiai (atmetus pirma ir paskutini reisa) gali pasirinkti isvykimo laika (pvz vienu reisu anksciau ir tada jau nebus velavimo i darba/mokslus), marsruta.
Atsakyti
QUOTE(Bekasė @ 2015 09 02, 09:36)
Ne viena karta stebejau ten situacija, kai nachaliskai isvazineja is stoteles sukeldami avarines situacijas ir spausdami masinas i priespriesine juosta.

Nemanau, kad taip daro is naglumo ar izulumo, tiesiog kartais kito kelio nera, vairuotojai nelinke praleisti/uzleisti autobusu, nes jiems tai kliutis kelyje. Yra teke ne karta stebeti kaip autobusas is stoteles turi ivaziuoti i antra juosta (Kaune po Aleksoto tiltu yra stotele, is jos autobusas vaziuoja i Aleksota, tad jam iskart reik antros). Spekit kiek masinu ji praleidzia piko metu? Lygiai 0. Tad vienintele iseitis - paciam spraustis, tada praleis. Tas pats pasakytina ir apie lengvasias, kuomet neuzleidzia isukt, daznas pradeda kist nosi, ziurek kazkas ir uzleidzia tada bigsmile.gif
Atsakyti
kaip nervina vepliai, kurie sudaro pavojingas situacijas, avarines doh.gif ir dar ereliai lakstymo, nu siaubas, as juos bash.gif
Atsakyti
man nekliūna viešojo transporto vairuotojų elgesys, iš jų pusės galėčiau pasakyt, kad lengvųjų vairuotojai irgi bjaurūs, tikrai būna, kai pagalvoji, velnias, dabar jei užleisiu autobusą, vilksis ir negalėsiu aplenkt iki artimiausios stotelės ir spusteli, kad prašoktum, kol iš stotelės neišlindo. Tai jie turėtų tokių irgi nemėgt, ane, denaxa? biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(džu @ 2015 09 02, 11:33)
man nekliūna viešojo transporto vairuotojų elgesys, iš jų pusės galėčiau pasakyt, kad lengvųjų vairuotojai irgi bjaurūs, tikrai būna, kai pagalvoji, velnias, dabar jei užleisiu autobusą, vilksis ir negalėsiu aplenkt iki artimiausios stotelės ir spusteli, kad prašoktum, kol iš stotelės neišlindo. Tai jie turėtų tokių irgi nemėgt, ane, denaxa?  biggrin.gif


Aga, turetu smile.gif Tik va kad autobusams taip suspausti grafikai kad daznokai dar ir lengvas turi lenkti smile.gif As asmeniskai jei buna labai daug laiko stengiuosi lengvas kazkaip praleisti kad nesudaryti kamscio, stoteleje ilgiau pastoviu... nes kartais taip buna- duotas laikas kamsciams, o kamscio tuo metu nera... o kitu reisu vaziuoji, laiko neduota- o bac cia kamstis smile.gif
Papildyta:
QUOTE(pikkolo @ 2015 09 02, 10:13)
Nemanau, kad taip daro is naglumo ar izulumo, tiesiog kartais kito kelio nera, vairuotojai nelinke praleisti/uzleisti autobusu, nes jiems tai kliutis kelyje. Yra teke ne karta stebeti kaip autobusas is stoteles turi ivaziuoti i antra juosta (Kaune po Aleksoto tiltu yra stotele, is jos autobusas vaziuoja i Aleksota, tad jam iskart reik antros). Spekit kiek masinu ji praleidzia piko metu? Lygiai 0. Tad vienintele iseitis - paciam spraustis, tada praleis. Tas pats pasakytina ir apie lengvasias, kuomet neuzleidzia isukt, daznas pradeda kist nosi, ziurek kazkas ir uzleidzia tada bigsmile.gif


Nors vienas zmogus cia yra realiai matantis ir suvokiantis situacija drinks_cheers.gif

Siandieninis vaizdelis:
https://scontent-ams...742440139_o.jpg
kaip ir kasryt... man uz nugaros dusinosi kokie 300, trecdalis- moksleiviai, mama su maziuku pasikvieciau i kabina, salonan nebetilpo...tokius va dalbobiesus tiesiog norisi nusauti kiekviena karta, kai tik pasiziuri i susigrudusius uz tavo nugaros zmones, kodel jie turi kankintis del vieno zmogaus asmeninio patogumo? schmoll.gif
Tai gal pries teisdami autobusu vairuotojus pirmiau pradekim nuo saves,a? ir gal posukius irgi reiketu pradeti rodyti pries manevra- paprasciau kelyje butu visiems... wink.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo denaxa: 02 rugsėjo 2015 - 19:29
denaxa biggrin.gif
user posted image
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Rodnega: 07 rugsėjo 2015 - 18:05
Mėgstančioms palakstyti - "Nuo balandžio 1-osios įsigalios LR administracinių nusižengimų kodeksas, pagal kurį iš daugiau nei 30 km/val. greitį viršijusių vairuotojų bus atimtas vairuotojo pažymėjimas."
Atsakyti