Labai nemalonu, kad šį klausimą tenka kelti Jūsų forume, bet...

:
sesuo užsisakė iš Jūsų akinius vasario 1d., parkeliavo ne tie, į Jus kreiptasi kovo 23d., kad įvyko klaida, po to vėl balandžio 5d., balandžio 7d. vis dar laukėte atsakymo iš parduotuvės, paskutinį kartą kreipėmės balandžio 18d., nesiteikėte atsakyti visai...

Gauti akiniai kainuoja 99$, o sumokėta už 124,32$, akiniai išvaizda skiriasi kaip diena nuo nakties... Keista iš Jūsų nesulaukti atsakymų, mes suprantame, kad egzistuoja žmogiškasis faktorius ir klysti žmoniška. Sutiktume net su skirtumo tarp akinių kainos gražinimu ar tarpininkavimo mokesčiu, bet Jūs nesiūlote net to. Ką čia nesiūlote - nebendraujate visai

Tai kaip spręsim šitą problemą?