Įkraunama...
Įkraunama...

Besimokančioms vairuoti

QUOTE(delfiuka @ 2014 08 09, 12:25)
Sveikutės, kaip jus mokė veidrodėlius nusireguliuot aikštelėje?
Šiaip jau veidrodėliai nėra skirtingai reguliuojami aikštelei ir gatvei...

QUOTE(delfiuka @ 2014 08 09, 12:25)
Ir gal kas galėtų pasidalint paslaptimi, kaip nuo visiško sustojimo pavyzdžiui prie šviesaforo greit pereit prie antros pavaros? Instruktorius tik kritikuoja, bet net prašomas nepaaiškina, kaip greičiau ir sklandžiau važiuot.
Hmm, kas ten pas jus per instruktoriai, kad tokie klausimai kyla? smile.gif Spaudžiate smarkiai gazą, kad greičiau įsibėgėtumėte ir jungiate tą antrą pavarą, ką čia dar norite gudriau sugalvoti?

Papildyta:
QUOTE(delfiuka @ 2014 08 09, 13:51)
Mane šiek tiek kitaip mokė orientuotis, kad parkuojantis visuose pratimuose sukama atgal, kai kuolelis tam mažam langely pasirodo, tada lyginies, kad gautųsi lygiagrečiai ir sustabdai tada, kai galinė linija būna lygiai pusiau kažkurios rankenėlės, tai va, nepamenu, kurios ir kurioj veidrodėlio daly ta rankenėlė turi būti.
Siaubas. Bėgčiau nuo tokio instruktoriaus kuo toliau. Egzą su konkrečiu automobiliu jis gal ir išmokina išlaikyti, bet vairuoti - tikrai ne.
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2014 08 11, 12:21)
Šiaip jau veidrodėliai nėra skirtingai reguliuojami aikštelei ir gatvei...

Hmm, kas ten pas jus per instruktoriai, kad tokie klausimai kyla? smile.gif Spaudžiate smarkiai gazą, kad greičiau įsibėgėtumėte ir jungiate tą antrą pavarą, ką čia dar norite gudriau sugalvoti?

Papildyta:
Siaubas. Bėgčiau nuo tokio instruktoriaus kuo toliau. Egzą su konkrečiu automobiliu jis gal ir išmokina išlaikyti, bet vairuoti - tikrai ne.

Nuo kada veidrodėliai reguliuojami vienodai? Per regitros egzaminą tam papildomai laikas skirtas, kad veidrodėlius nusireguliuot važiavimui gatvėje, yra skirtumas, kai reikia matyt stulpelius ir linijas ant žemės, o kur matyt paskui važiuojančius automobilius. Pas kokį instruktorių mokėtės? doh.gif
Tai pamokykit, jei tokia visažinė, o ne ant instruktorių varykit, jei žmonės klausia, jie konkrečių atsakymų nori. Kiek tas smarkiai? Iki maksimalių apsukų? Per kiek laiko? Tai kaip važiuoti, kad vairuoti su visais automobiliais išmoktume?
Atsakyti
QUOTE(delfiuka @ 2014 08 11, 12:23)
Nuo kada veidrodėliai reguliuojami vienodai? Per regitros egzaminą tam papildomai laikas skirtas, kad veidrodėlius nusireguliuot važiavimui gatvėje, yra skirtumas, kai reikia matyt stulpelius ir linijas ant žemės, o kur matyt paskui važiuojančius automobilius. Pas kokį instruktorių mokėtės?  doh.gif
Tai pamokykit, jei tokia visažinė, o ne ant instruktorių varykit, jei žmonės klausia, jie konkrečių atsakymų nori. Kiek tas smarkiai? Iki maksimalių apsukų? Per kiek laiko? Tai kaip važiuoti, kad vairuoti su visais automobiliais išmoktume?


As kai mokiausi visad ivaziavus i aikstele veidrodelius susireguliuodavau aikstelei, isvaziuojant- miestui. Ismokit nekreipti demesio i issisokancias, matyt moterelei ne ta diena ax.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo aikstinga: 11 rugpjūčio 2014 - 11:44
QUOTE(aikstinga @ 2014 08 11, 13:41)
As kai mokiausi visad ivaziavus i aikstele veidrodelius susireguliuodavau aikstelei, isvaziuojant- miestui. Ismokit nekreipti demesio i issisokancias, matyt moterelei ne ta diena    ax.gif

Gal galit pasidalinti, kaip jus mokė aikštelėj veidrodėlius nusireguliuot? 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(delfiuka @ 2014 08 11, 12:57)
Gal galit pasidalinti, kaip jus mokė aikštelėj veidrodėlius nusireguliuot? 4u.gif


As jums jau buvau sakius, tik jus moke kitaip. Man paprasciausiai liepdavo juos nusileisti zemyn taip, kad matyciau linijas ant zemes ir stulpelius. Ir nemoke manes ziureti, kada stulpelis pasirodys per galini langa ir tada sukti vaira,matyt kiekvienas moko kitaip, man tai paprastai sakydavo- vaziuok tiesiai, dabar visa vaira i desine, pavaziuok taip ir istiesink masina. Po kiek laiko jau pati jausdavau, kad reikia pradeti sukti, i jokius langus nesidairydavau. Gal kuri jums aiskiau paaiskins. O del perjungimo is 1 i 2 pavara, tai as pajudedavau su 1, tada spusteldavau gaza, kai apsukos budavo arti 2tukst, tada sankaba, antra pavara ir vaziuoji. LAbai greitai cia budavo, kelios sekundes ir jau antra pavara vaziuoji.
Atsakyti
jeigu nusipirksite naujesnį automobilį, ar šiaip daugiau privalumų turintį, problema su veidrodėliais išsispręs, jungiant atbulinę pavarą, jie nukreipia vaizdą žemyn, kad matytumėt, kas darosi ant žemės, bordiūras, juosta ir t.t. Papildomai, mano galva, reguliuot nieko nereikia, bent nepastebėjau per tiek metų. ax.gif išskyrus atsukimą į žemę, kaip ir minėjau.
kas liečia apsukas, pjaut automobilio visai nereikia, nes prie aukštų apsukų dažnas kasdienis automobilis, ypač dyzelinis, turi vadinamą lagą-t.y. ar spausi daugiau, ar ne, norimo greitėjimo iš to nebus. Mano galva, optimalu yra perjungti bėgį prie 2000+apsukų iki maždaug 3000, na gal dar iki 4000. Aišku, yra išimčių, pvz kai reikia važiuoti sportiniu režimu, galiu bėgį jungti ir prie 6000-7000. Daug lemia vairuotojo įgūdžiai būtent liečiantys patį perjungimo greitį.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo džu: 11 rugpjūčio 2014 - 12:20
Sveikos,as kai pirma karta regitroj laikiau irgi aikstelej susimoviau,i miesta net nevaziavau....kvailoj vietoj susimoviau,gavau statmenai iparkuot,susikreivojau ir ejau namo verysad.gif ir tureciau uz tai instruktoriam turbut padekot,nes per pamokas visad padedavo gerai iparkuot,o va ka daryt susikreivojus ziniu nulis verysad.gif
Savo masinos irgi niekad neiparkuodavau pagal ju ,,orentyrus,, nes ana didesne nei golfas ar hyundajus.
Atidepresavau pora savaiciu,ir dabar is naujo pradejau mokytis su savo masina,su visais paklydimais ir pasitaisymais.... ir ka daejo kaip ten viskas turi but smile.gif
Na regitroj ne tokios ismanios masinos,kad nereiktu veidrodeliu reguliuot. mirksiukas.gif
teorinius klausimus labai paprastus gavau,kaip patikrint langu skysti ir reikejo parodyt kur yra stabdziu ir ausinimo skysciu bakeliai.
Laukiu sekancio apsilankymo regitroj ax.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo v-inga: 11 rugpjūčio 2014 - 15:31
QUOTE(delfiuka @ 2014 08 11, 13:23)
Nuo kada veidrodėliai reguliuojami vienodai?

Per egzamena tai tikrai reguliuosit veidrodelius, taip patogiau kai nuleisti žemiau, bet kai turesit VP ir savarankiškai vairuosit, tai nereguliuosit veidrodeliu kiekviena karta parkuodamasi, išmoksit kitaip mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(aikstinga @ 2014 08 11, 09:55)
Na tada tikrai gaila, vien del keliones ir igudziu, jei neturi kaip uzsieny pavairuoti.. O is masinos sandaros koki klausima gavai?

Turiu kaip vairuoti ir čia, nelabai galima, bet aikštelėje šiek tiek važinėju. Tik su MB sunku, jis kitaip nei instruktorius aiškina, tai susibaram.
Klausimus gavau apie rankinį stabdį, apie posūkius ir galinius žibintus.
Atsakyti
QUOTE(Vėja2 @ 2014 08 11, 18:03)
Per egzamena tai tikrai reguliuosit veidrodelius, taip patogiau kai nuleisti žemiau, bet kai turesit VP ir savarankiškai vairuosit, tai nereguliuosit veidrodeliu kiekviena karta parkuodamasi, išmoksit kitaip  mirksiukas.gif

Būtent, kad dabar reikia mokintis išlaikyti egzaminą, o viskas šlifuosis jau savarankiškai važiuojant kiekvienam skirtingai kaip patogiau.. Žiūrėsim į realias mašinas, o ne į linijas, nes kiti automobiliai nelabai tų linijų paiso biggrin.gif Šiek tiek pikta, kad šiandien atvairavau ketvirtą važiavimą mieste ir tik per šiandieninę pamoką pradėjo aiškinti kada susižeminti pavaras, kaip greičiau antrą pavarą įsimest ir kaip pajudėt, kai sustojama prie šviesoforo.. Juk iš karto reikia tokius dalykus mokyti, o ne iš pradžių leisti važiuoti belekaip ir tik tada jau po truputį tą važiavimą taisyt. Juk geriau nuo nulio išmokyt, o ne pertaisyt einant pamokoms doh.gif. Aš gal vėl su durnu klausimu, bet kaip patogiau sukti vairą, kai reikia jį susukti iki galo? Rankos klaidžioja po visą vairą ir neišeina greit susukt ir atsukt mieste važiuojant.. Per regitros egzaminą pėsčiuosius reikia praleist, kol visą gatvę praeina, na, pagal KET, ar tiesiog užtenka, kad praeina pro tavo juostą ir važiuoji toliau? Paklausiau instruktoriaus, bet patylėjo ir viskas.
Papildyta:
QUOTE(Biutiful @ 2014 08 11, 18:40)
Turiu kaip vairuoti ir čia, nelabai galima, bet aikštelėje šiek tiek važinėju. Tik su MB sunku, jis kitaip nei instruktorius aiškina, tai susibaram.
Klausimus gavau apie rankinį stabdį, apie posūkius ir galinius žibintus.

Tai pati visokius variantus bandykit, kad ir tai, kaip TB siūlo, internete skirtingų pasiūlymų yra, kaip įparkuot, išmėginkit ir žiūrėkit, kuris lengviausiai gaunas, juk egzamine svarbiausia, kad linijų nekirstumėt ir panašiai, niekam nerūpi, į ką orientuojamės parkuodamiesi. Man turbūt būtų geriausia išlaipint vairuotoją ir pačiai bandyt, kad ir klystant, jog pati pajusčiau, kaip automobilis važiuoja ir žinočiau, kad niekas nepataisys, o ir klysti nebūtų gėda. Aikštelėse instruktoriai duoda kada pačioms pavažinėt? Juk mėgsta jie vienas su kitu paplepėt, tai kad mokinys be reikalo nesėdėtų, galėtų savarankiškai leist viską pabandyt, aišku, ne per pirmas pamokas, kai gali tiesiu taikymu į tvorą nuvažiuot.. biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(delfiuka @ 2014 08 11, 18:51)
Būtent, kad dabar reikia mokintis išlaikyti egzaminą, o viskas šlifuosis jau savarankiškai važiuojant kiekvienam skirtingai kaip patogiau.. Žiūrėsim į realias mašinas, o ne į linijas, nes kiti automobiliai nelabai tų linijų paiso biggrin.gif Šiek tiek pikta, kad šiandien atvairavau ketvirtą važiavimą mieste ir tik per šiandieninę pamoką pradėjo aiškinti kada susižeminti pavaras, kaip greičiau antrą pavarą įsimest ir kaip pajudėt, kai sustojama prie šviesoforo.. Juk iš karto reikia tokius dalykus mokyti, o ne iš pradžių leisti važiuoti belekaip ir tik tada jau po truputį tą važiavimą taisyt. Juk geriau nuo nulio išmokyt, o ne pertaisyt einant pamokoms  doh.gif. Aš gal vėl su durnu klausimu, bet kaip patogiau sukti vairą, kai reikia jį susukti iki galo? Rankos klaidžioja po visą vairą ir neišeina greit susukt ir atsukt mieste važiuojant.. Per regitros egzaminą pėsčiuosius reikia praleist, kol visą gatvę praeina, na, pagal KET, ar tiesiog užtenka, kad praeina pro tavo juostą ir važiuoji toliau? Paklausiau instruktoriaus, bet patylėjo ir viskas.
Papildyta:

Tai pati visokius variantus bandykit, kad ir tai, kaip TB siūlo, internete skirtingų pasiūlymų yra, kaip įparkuot, išmėginkit ir žiūrėkit, kuris lengviausiai gaunas, juk egzamine svarbiausia, kad linijų nekirstumėt ir panašiai, niekam nerūpi, į ką orientuojamės parkuodamiesi. Man turbūt būtų geriausia išlaipint vairuotoją ir pačiai bandyt, kad ir klystant, jog pati pajusčiau, kaip automobilis važiuoja ir žinočiau, kad niekas nepataisys, o ir klysti nebūtų gėda. Aikštelėse instruktoriai duoda kada pačioms pavažinėt? Juk mėgsta jie vienas su kitu paplepėt, tai kad mokinys be reikalo nesėdėtų, galėtų savarankiškai leist viską pabandyt, aišku, ne per pirmas pamokas, kai gali tiesiu taikymu į tvorą nuvažiuot..  biggrin.gif

Bandysiu po egzamino, dabar man svarbu nesiblaškyti. O kas dėl instruktoriaus, niekad viena aikštelėje nevažinėjau, neskaitant to, kad jis telefonu pliurpdavo man pratimus darant, nepergyveno, kad stulpelius nuversti galiu biggrin.gif nekalbu apie pirmus kartus, kai visko mokė
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Biutiful: 11 rugpjūčio 2014 - 21:47
QUOTE(delfiuka @ 2014 08 11, 11:23)
Nuo kada veidrodėliai reguliuojami vienodai?
Nuo neatmenamų laikų smile.gif Realiame gyvenime niekas veidrodėlių nesukinėja prieš mašiną parkuodami...

QUOTE(delfiuka @ 2014 08 11, 11:23)
Per regitros egzaminą tam papildomai laikas skirtas, kad veidrodėlius nusireguliuot važiavimui gatvėje, yra skirtumas, kai reikia matyt stulpelius ir linijas ant žemės, o kur matyt paskui važiuojančius automobilius. Pas kokį instruktorių mokėtės?  doh.gif
Tai aš ir sakau, kad jus ten mokina egzą išlaikyti, o ne gerai vairuoti smile.gif
O vairuoti mane išmokino tėvas, ačiū Dievui, teises laikiausi dar tada, kai iš vairavimo mokyklų ir regitros nebuvo būsimų vairuotojų piniginių melžyklos padarytos smile.gif

QUOTE(delfiuka @ 2014 08 11, 11:23)
Tai pamokykit, jei tokia visažinė, o ne ant instruktorių varykit, jei žmonės klausia, jie konkrečių atsakymų nori. Kiek tas smarkiai? Iki maksimalių apsukų? Per kiek laiko? Tai kaip važiuoti, kad vairuoti su visais automobiliais išmoktume?
Hmm, o tai jūs niekada nesate kaip keleivė su patyrusiu vairuotoju važiavusi? Neatkreipėte dėmesio kaip jie pradeda važiuoti? smile.gif

Spaudžiate stipriai gazą (bet ne iki dugno), per sekundę-dvi mašina įsibėgės, apsukos sukils iki 2500-3000 aps/min, tada ir jungiate antrą pavarą.
Atsakyti