QUOTE(valkata @ 2014 08 12, 15:18)
Nuo neatmenamų laikų

Realiame gyvenime niekas veidrodėlių nesukinėja prieš mašiną parkuodami...
Tai aš ir sakau, kad jus ten mokina egzą išlaikyti, o ne gerai vairuoti

O vairuoti mane išmokino tėvas, ačiū Dievui, teises laikiausi dar tada, kai iš vairavimo mokyklų ir regitros nebuvo būsimų vairuotojų piniginių melžyklos padarytos
Hmm, o tai jūs niekada nesate kaip keleivė su patyrusiu vairuotoju važiavusi? Neatkreipėte dėmesio kaip jie pradeda važiuoti?
Spaudžiate stipriai gazą (bet ne iki dugno), per sekundę-dvi mašina įsibėgės, apsukos sukils iki 2500-3000 aps/min, tada ir jungiate antrą pavarą.
Kad gaut leidimą, niekas neduos jo važiuojant taip, kaip kam patogiau, o ne kaip taisyklėse nurodyta. Iš keleivio vietos nesimato, kada kokį pedalą ir kokiu stiprumu spaudžia, apsukų irgi nesimato, geriausiu atveju tik greitis matosi.
Mes čia mokomės pirmiausia egzaminą išlaikyt, o ne klausytis, kaip kiti išmoko vairuot prieš keliolika metų. Pasižiūri, kaip tie profai sustoja prie šviesaforo toli pravažiavę stop liniją vidury gatvės, statydami mašiną gręžiojasi atgal taip, kad atrodo kaklą nusilauš, tai gal geriau aš vairuosiu taip, kaip tie kvaili instruktoriai moko

Jie moko tausot automobilius, važiuot taip, kad kuo mažiau degalų susinaudotų, mažiau baudų būtų gaunama ir parkuojantis nereiktų pusvalandį užtrukt, kai užtektų veidrodėlius susižemint per minutę.
Papildyta:
QUOTE(akteja @ 2014 08 12, 16:13)
Sveikutės, prisijungiu ir aš prie jūsų
Regitroj teoriją esu išsilaikius, beliko didžiausias siaubas, kuris panašu dar ilgai kankins, nes mokytis pradėjau tik šį mėnesį. Bandau save guost, kad čia tik pradžia ir su laiku išmoksiu, bet jaučiuosi kaip didelė nevykėlė... Niekada nebuvau prieš tai sėdėjus už vairo, tenka viską mokytis nuo 0 ir kuo toliau tuo labiau galvoju, kad čia buvo didelė klaida. Instruktorių turiu tikrai gerą, jis ir paaiškina ir pajuokauja ir kai ką blogai padarau pabara, tikrai ne jo kaltė, kad aš pati nesugebu nekringeliuoti kelyje, normaliai pasukti, sankabą greitai įminti ar apskritai nukelt koją nuo gazo kai spaudžiu sankabą . Net baisu darosi pagalvoti apie tai kas bus kai duos viską pačiai daryt, dabar vis tiek viską darau ką sako instruktorius, tiek aikštelėj, tiek mieste.
Kalbant apie keitimą į antrą pavarą, maniškis liepė keist kai pasiekiu 1800 apsukų.
Absoliuti dauguma merginų bijo, kai nuo nulio reikia pradėt ir kai vairavimas kaip mokymas plaukti įmetus į vandenį, maždaug kapanokis

Kai pabara, paklauskit, ką jums reikia daryt, kad klaidos nekartotumėt. Jei tik šį mėnesį pradėjot, tai praktiškai turbūt tik kelis važiavimus turėjot, su laiku ateis praktika, išmoksit labiau jaust, kada ką daryt, ant manęs irgi parėkauja, o aš jautresnė, tai pagalvoju sau, kad esu tik eilinė mokinukė jam, kad kiti irgi tikrai neidealiai važiavo ir turiu teisę klysti, tai stengiuos nereaguot. Su laiku ateis šiek tiek drąsos, pasistenkit į vairavimą kaip galimybę kažko išmokt, o ne kažką košmariško žiūrėt. Visos bijom, jūs ne viena, aš net naktį negaliu užmigt, kai po darbo pamoka laukia, bet pagalvoju, kad ai, jei kas bus blogai, instruktorius juk išsuks iš kokios avarijos, o užgesimas ne pasaulio tragedija. Instruktorius davė palengvinimą, kad įjungus pirmą pavarą neatleist pilnai sankabos, kad greičiau antrą būtų galima įsimest, dabar iškilo klausimas, kaip kuo greičiau išvis pajudėt nuo sustojimo, kai pavaikė po šalutinius keliukus smagu nebuvo