Įkraunama...
Įkraunama...

Besimokančioms vairuoti

QUOTE(delfiuka @ 2014 09 02, 12:24)
Man reikia tiksliai, kad va, paspaudi gazą, atleidi stabdį, atleidinėji sankabą ir panašiai, nežinau eiliškumo, turiu galvoje, kai stovima pirma pavara, įminus sankabą ir stabdį ir laukiama patogios progos įlįst. Posūkį turiu galvoje kai iš šalutinio reikia į pagrindinę gatvę įvažiuot į kairę arba dešinę. Vakar instruktorius pyko, kad oj, jau 12 pamoka, jau laikas išmokt, nu blyn, kaip man išmokt, jei neišmoko? Tai ir darau belekaip.. Jau net nebesivarginu klaust ko nors, nes niekad atsakymo nesulaukiu.


Nezinau, ar gerai, bet as darau taip- sankryzoj sustoju su sankaba ir stabdziu, imetu laisva pavara, atleidziu sankaba, bet tokaiu laikau stabdi, kai jau matau, kad galima vaziuoti, isminu sankaba, imetu pirma pavara (su benzinu spaudziu gaza, dyzelis rauna pats is vietos ) ir atleidinedama sankaba vaziuoju sukdama vaira i reikiama puse. Kai jau pervaziuoju sankryza, isminu sankaba ir jungiu 2 pavara.



Papildyta:
QUOTE(Biutiful @ 2014 09 02, 13:04)
Neišlaikiau 08-09, tai trys savaitės jau praėjo. Nebaudžia atseit biggrin.gif Aš jau stresuoti imu. Neturiu per darbą kada važinėti su savo vyru, kad ir negalima, bet reikia. Tai grįžus tris pamokas imsiu papildomai. Kaip į loteriją eisiu, tai nzn ar verta. Tikimybė, kad vairuoti seksis tinkamai, maža.


Priminkit, kada jums egzaminas? nedekinga jusu situacija, bet tikekimes, kad per tas kelias pamokas atsiminsit viska. tikiuosi, kad pasiseks 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(aikstinga @ 2014 09 02, 12:34)
Nezinau, ar gerai, bet as darau taip- sankryzoj sustoju su sankaba ir stabdziu, imetu laisva pavara, atleidziu sankaba, bet tokaiu laikau stabdi, kai jau matau, kad galima vaziuoti, isminu sankaba, imetu pirma pavara (su benzinu spaudziu gaza, dyzelis rauna pats is vietos ) ir atleidinedama sankaba vaziuoju sukdama vaira i reikiama puse. Kai jau pervaziuoju sankryza, isminu sankaba ir jungiu 2 pavara.
Papildyta:
Priminkit, kada jums egzaminas? nedekinga jusu situacija, bet tikekimes, kad per tas kelias pamokas atsiminsit viska. tikiuosi, kad pasiseks  4u.gif

Mane instruktorius kaip ir Jus mokino, kad taip ir reikia daryti. Tik stabdžio nelaikau, jei mašina nerieda (prieš tai patikrinu, aišku). Man egzaminas 09-26, dar turiu laiko. Vyras jau sakė, kad geriau nepamiegos, bet kaip nors nuvažiuosime nors valandėlei kitai pasivažinėti (jis dirba naktimis, tad grafikai kertasi mūsų).
Na, įgūdžiai tikrai nepasimiršta, bent jau man pakako pamokos viską prisiminti aną sykį, tik šiaip reikia su savimi pakovoti, "įstoti" į ritmą, vėl susikoncentruoti. Tikiuos, kad viskas bus ok. Jei ne, dar spalį mėginsiu. Paskui jau nzn unsure.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Biutiful: 02 rugsėjo 2014 - 12:43
QUOTE(aikstinga @ 2014 09 02, 14:34)
Nezinau, ar gerai, bet as darau taip- sankryzoj sustoju su sankaba ir stabdziu, imetu laisva pavara, atleidziu sankaba, bet tokaiu laikau stabdi, kai jau matau, kad galima vaziuoti, isminu sankaba, imetu pirma pavara (su benzinu spaudziu gaza, dyzelis rauna pats is vietos ) ir atleidinedama sankaba vaziuoju sukdama vaira i reikiama puse. Kai jau pervaziuoju sankryza, isminu sankaba ir jungiu 2 pavara.

O gazo nespaudžiat pradėdama važiuot? Sustoti ir stovėti aš moku. Sunkiausia dalis, kai jau pasiruošus važiuot, pirma pavara jau įjungta ir kaip greičiau tos sankabos atsikratyt prieš posūkį, kad per egzaminą kaip klaidos neužskaitytų. Matau, kad esat iš Kauno, tai kaip pavyzdžiui pravažiuojat tą sankryžą ant kalno prie regitros, kur veidrodis yra ir iš Šilainių pusės atvažiuojama? Instruktorius mokina smulkių dalykų, kurie gali padėti, o kad spausdama sankabą sankryžose suku ir apsisukinėju, tai nieko nesako..
Atsakyti
Laba bendrazyges 4u.gif
Pirmiausia dideli sveikinimai naujai vairuotojai,valio valio,baltai pavydziu sito dziaugsmo,gero ir saugaus vazinejimo 4u.gif

Del vietu,man irgi nerodo nieko,laikiau 08.16d. Isvis vakar jokiu dienu neberode,isvis vietu net toliau nera,siandien jau 10.27d rodo..
Kosmarelis,noriu vairuot,o nera galimybes doh.gif

Del sankabos,man cia buvo sunkiausia visame vairavime,ilgai ir nuobodziai nejauciau,nesupratau,posuky su sankaba vaziuodavau,zodziu,kol instruktorius karta gerai neiskankino su ta sankaba,liepe is vietos judeti pirmu,antru,poto ir net treciu begiu,pajudejau,ir vis sankaba dirbdavo skirtingai,vis skirtingai atleidinet reikdavo,daug gesau,bet dabar manau kad galiu pasakyt pradejau jausti,geriau leciau nei pergreit atleisti,ir posukyje turim jaust kada ja atleist galima pilnai,ne visada iseina tik pasukus vaira atleist,jei pvz greitis mazas ir tik pradejai vaziuot,o ir sukant dazniausiai jau antra jungiu,mokino,liepe taip ir darau.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Nesta123: 02 rugsėjo 2014 - 13:00
QUOTE(delfiuka @ 2014 09 02, 13:48)
O gazo nespaudžiat pradėdama važiuot? Sustoti ir stovėti aš moku. Sunkiausia dalis, kai jau pasiruošus važiuot, pirma pavara jau įjungta ir kaip greičiau tos sankabos atsikratyt prieš posūkį, kad per egzaminą kaip klaidos neužskaitytų. Matau, kad esat iš Kauno, tai kaip pavyzdžiui pravažiuojat tą sankryžą ant kalno prie regitros, kur veidrodis yra ir iš Šilainių pusės atvažiuojama? Instruktorius mokina smulkių dalykų, kurie gali padėti, o kad spausdama sankabą sankryžose suku ir apsisukinėju, tai nieko nesako..


Mokyklinej masinoj gazo spasuti nereikedavo, nes tik vos vos atleidus sankaba ji pati "raudavo" is vietos, su MB benzinu visda ji spaudziu. Svarbiausia nenumeskit sankabos- tada pagesit, is leto atleidinekit, spauskit gaza ir pervaziuosit ta sankryza smile.gif Del sankabos posukyje- klausiau savo instruktoriaus pries regitros egzamina, sake, kad tai nera baisus nusikaltimas, bet geriau tiesiog prisistabdyti stabdziu be jos, nes as irgi buvau megeja su ja posukiuose vazineti lotuliukas.gif Kuria sankryza turite omeny? Kur atvaziuoji is silainiu puses, kelias i virsu i Romainius ir kitas zemyn i regitra? Net nepastebejau, kad kazkur veidrodziu yra ax.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo aikstinga: 02 rugsėjo 2014 - 13:16
QUOTE(vyvy @ 2014 09 02, 11:25)
Priklauso nuo situacijos. Pvz sankryzoje jei suki tarkim i kaire, tai ivaziuoji i sankryza, praleidi masinas, kol praleidi, gali truputi pasukti vaira.... Nu man su tuo vairo sukimu ir visko buna. Jei darai posuki su antra pavara, tai reik neskubet, tada lengviau ir reik laiku atsisukt vaira.

Skaitau tuos 20 kl...
Jus juos issamei moketes? Man su tom padangom sunku. Bandau esme atsimint....

Dar pvz yra ziedu Alytuje, kur instruktorius sake galiu vaziuoti 3 pavaara, bet man geriau 2...

Ooooi sad.gif  ...
Papildyta:
Sveikinu smile.gif

Kokie klausimai papuole? smile.gif

bliamba... tuoj pagalvoti reikia. ai kaip patikrinsit ar pakankamas kiekis langu skyscio, kaip patikrinsit darbini stabdi ir parodyti kur pilasi langu plovimo skystis.
Papildyta:
QUOTE(delfiuka @ 2014 09 02, 12:24)
Man reikia tiksliai, kad va, paspaudi gazą, atleidi stabdį, atleidinėji sankabą ir panašiai, nežinau eiliškumo, turiu galvoje, kai stovima pirma pavara, įminus sankabą ir stabdį ir laukiama patogios progos įlįst. Posūkį turiu galvoje kai iš šalutinio reikia į pagrindinę gatvę įvažiuot į kairę arba dešinę. Vakar instruktorius pyko, kad oj, jau 12 pamoka, jau laikas išmokt, nu blyn, kaip man išmokt, jei neišmoko? Tai ir darau belekaip.. Jau net nebesivarginu klaust ko nors, nes niekad atsakymo nesulaukiu.



as pagal srauta ziuriu. jei lb didelis ir matau kad per kelias sekundes nera sansu ilysti tai stoviu laisva, tada nutaikius momenta jungi pirma ir vaziuoji truputi paspaudi kad viskas greiciau vyktu ir viskas jungi antra (jei tai tarkim isvaziavimas is kiemo) jei didele sankryza tada manevro metu keiciu pavaras.
Atsakyti
QUOTE(aikstinga @ 2014 09 02, 15:09)
Mokyklinej masinoj gazo spasuti nereikedavo, nes tik vos vos atleidus sankaba ji pati "raudavo" is vietos, su MB benzinu visda ji spaudziu. Svarbiausia nenumeskit sankabos- tada pagesit, is leto atleidinekit, spauskit gaza ir pervaziuosit ta sankryza  smile.gif  Del sankabos posukyje- klausiau savo instruktoriaus pries regitros egzamina, sake, kad tai nera baisus nusikaltimas, bet geriau tiesiog prisistabdyti stabdziu be jos, nes as irgi buvau megeja su ja posukiuose vazineti  lotuliukas.gif  Kuria sankryza turite omeny? Kur atvaziuoji is silainiu puses, kelias i virsu i Romainius ir kitas zemyn i regitra? Net nepastebejau, kad kazkur veidrodziu yra  ax.gif

Aha, šitą sankryžą turiu galvoj, nežinau, kaip dabar, anksčiau buvo išlenktas veidrodis. Aš taip bijau tą sankabą numest, kad ir išvažiuoju su ja kaip aikštelėj važiuodama praktiškai iki tada, kai jau tiesiai važiuot reikia... Posūkyje su sankaba nevažiuoju, jei turima galvoj, kai ji vietoj stabdžio naudojama, važiuoju tada, kai bijau gazo paduot ir numest ją kai nuo visiško sustojimo pradedama važiuot... Pristabdymas, sustojimas, stovėjimas viskas tvarkoj, bet va kai jau reikia pradėt judėt pamačius didesnį tarpą įlįst ir nebežinau, ką spaust, ką atleist.
Atsakyti
QUOTE(delfiuka @ 2014 09 02, 14:26)
Aha, šitą sankryžą turiu galvoj, nežinau, kaip dabar, anksčiau buvo išlenktas veidrodis. Aš taip bijau tą sankabą numest, kad ir išvažiuoju su ja kaip aikštelėj važiuodama praktiškai iki tada, kai jau tiesiai važiuot reikia... Posūkyje su sankaba nevažiuoju, jei turima galvoj, kai ji vietoj stabdžio naudojama, važiuoju tada, kai bijau gazo paduot ir numest ją kai nuo visiško sustojimo pradedama važiuot... Pristabdymas, sustojimas, stovėjimas viskas tvarkoj, bet va kai jau reikia pradėt judėt pamačius didesnį tarpą įlįst ir nebežinau, ką spaust, ką atleist.

Gaza spaust smile.gif gazas tokiose vietose isgelbeja biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Nesta123 @ 2014 09 02, 15:28)
Gaza spaust smile.gif gazas tokiose vietose isgelbeja biggrin.gif

Iki kiek spaust, kad mašina neišlėktų į nereikalingą juostą arba netaptų nevaldoma? Ir kaip pajaust, kada jau galima sankabą pilnai atleist? Ant estakados paprasčiau, kai gali neskubėt ir girdi automobilį.. Pirma gazas ir tada sankaba atleidinėjama, ar pirma sankaba atleidžiama iki sukibimo taško ir tik tada gazas kaip estakadoj? Ar tinka ši instrukcija?
5.Pakelti sūkius gazu iki 2500aps/min., įsitikinti saugumu.
6.Švelniai, čiurnos sąnario judesiu atleidinėti sankabą, kol automobilis pajuda. Koja sustingsta sekundei-dviems, iki pilno išjudėjimo. Tuomet sankaba atleidžiama (neatmetama!) pilnai.
Atsakyti
QUOTE(delfiuka @ 2014 09 02, 13:26)
Aha, šitą sankryžą turiu galvoj, nežinau, kaip dabar, anksčiau buvo išlenktas veidrodis. Aš taip bijau tą sankabą numest, kad ir išvažiuoju su ja kaip aikštelėj važiuodama praktiškai iki tada, kai jau tiesiai važiuot reikia... Posūkyje su sankaba nevažiuoju, jei turima galvoj, kai ji vietoj stabdžio naudojama, važiuoju tada, kai bijau gazo paduot ir numest ją kai nuo visiško sustojimo pradedama važiuot... Pristabdymas, sustojimas, stovėjimas viskas tvarkoj, bet va kai jau reikia pradėt judėt pamačius didesnį tarpą įlįst ir nebežinau, ką spaust, ką atleist.

Yra veidrodis, ir jis labai svarbus. Šioje vietoje stovi ženklas, kad pagrindinis kelias keičia kryptį, todėl galioja kliūties iš dešinės taisyklė. Tie, kas atvažiuoja nuo regitros, važiuoja pagrindiniu keliu. Tie, kurie važiuoja pagr. keliu ant kalno link Šilainių, turi žvilgtelėti į veidrodį, ar niekas nuo regitros kalnu nekyla. Dar kartą reikia apsidairyti prie veidrodžio į dešinę. Jei mašina spėjo pakilti, ją reikia praleist.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Biutiful: 02 rugsėjo 2014 - 13:36
QUOTE(delfiuka @ 2014 09 02, 14:26)
Aha, šitą sankryžą turiu galvoj, nežinau, kaip dabar, anksčiau buvo išlenktas veidrodis. Aš taip bijau tą sankabą numest, kad ir išvažiuoju su ja kaip aikštelėj važiuodama praktiškai iki tada, kai jau tiesiai važiuot reikia... Posūkyje su sankaba nevažiuoju, jei turima galvoj, kai ji vietoj stabdžio naudojama, važiuoju tada, kai bijau gazo paduot ir numest ją kai nuo visiško sustojimo pradedama važiuot... Pristabdymas, sustojimas, stovėjimas viskas tvarkoj, bet va kai jau reikia pradėt judėt pamačius didesnį tarpą įlįst ir nebežinau, ką spaust, ką atleist.


Tai nebijokit spaust gazo tada ir is leto lengvai atleiskit sankaba, neuzgesit smile.gif O toj sankryzoj tai jei atvaziuoju is silainiu ir noriu i regitra nuvaziuoti, praleidziu visas masinas is pagrindinio kelio, tada jungiuos pirma pavara ir be gazo vaziuoju, nes man tas kalnas laaabai nesmagus ir ko jau ko, ale gazo as ten maziausiai pasigendu, 3 pavara besileisdama zemyn posukiuose visad pristabdau blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(delfiuka @ 2014 09 02, 14:34)
Iki kiek spaust, kad mašina neišlėktų į nereikalingą juostą arba netaptų nevaldoma? Ir kaip pajaust, kada jau galima sankabą pilnai atleist? Ant estakados paprasčiau, kai gali neskubėt ir girdi automobilį.. Pirma gazas ir tada sankaba atleidinėjama, ar pirma sankaba atleidžiama iki sukibimo taško ir tik tada gazas kaip estakadoj? Ar tinka ši instrukcija? 
5.Pakelti sūkius gazu iki 2500aps/min., įsitikinti saugumu.
6.Švelniai, čiurnos sąnario judesiu atleidinėti sankabą, kol automobilis pajuda. Koja sustingsta sekundei-dviems, iki pilno išjudėjimo. Tuomet  sankaba atleidžiama (neatmetama!) pilnai.

O dievuliau kaip cia sudetingai surasei biggrin.gif
Na kaip mane mkino,tsi pirma sankaba atleidineji,iki kol pajauti kitoki masinos dirbima(iki sukibimo tasko)poto svelniai gazuoju masina pradeda judeti,stipriau gaza ir atleidziu sankaba,zodziu poros sekundziu reikalas. O is tikro niekas kitas tau neisaiskins,kaip instruktorius,ir sedejimas uz masinos vairo,pasakot galim daug,bet tik pati turi pajausti masina.
Atsakyti