QUOTE(gllop @ 2014 09 13, 16:29)
Irgi nesutinku. Vienas klientas vos nemirė dėl to, jog jo įmonei reikės mokėti 100 litų daugiau už paslaugas, o tuo pat metu savo kieme įsirenginėjo fontaną už 30 000 litų.

Žmonės savo namams netaupo, visi nori gyventi gražiai ir patogiai. Gali taupyti ten, kur gali sutaupyti, bet ne sau, sau taupyti nenormalu. Nebent tas taupymas priverstinis, iš skurdo ar negalėjimo...
Juk nevalgysi makaronų su riebalų mišiniu, jei gali valgyti makaronus su faršu... O jei jau valgai, - tai gal pats laikas pas galvos gydytoją?
Nei vienas transportinis nevarys sunkvežimio, paimti menkavertės krosnelės, kai tuo pat metu tas sunkvežimis gali uždirbti N tokių krosnelių... Žinoma, tai neliečia bankrutuojančių įmonių, kurių sunkvežimiai stovi be darbo
Ne tikrai nevarė. Paprasčiausiai tuo metu mieste buvo viena išsikrovusi tuščia Fūra..., bet vistiek situacija buvo truputi komiška
Kaip mes kažkada ir kalbėjome kiekvienai prekei yra sava pirkėjų grupė. Vieni perka prekinį ženklą, kiti nori parodyti, kad daug pinigų turi.
Invicta ir Morso yra labai skirtingi pirkėjai. INVICTA perka laisvi, atsipūtę, energingi žmonės, kuriems patinka kelionės, žmonės gyvenimas....
Vieni geriausių pavyzdžių yra
raudonos INVICTA krosnelės arba
seksualios krosnelės Paskaityk aprašymus ir ar galėtų tokias krosneles pirkti normalios lietuviškos davatkos bobutės pensininkės arba užkietėje konservatoriai
Bet energingos pensininkės keliaujančios 5 kartus per metus į šiltus kraštus ir dar nebijančios vyrų pakalbinti ar jei reikia keisti - drąsiai perka raudonas krosneles.
Tai žmogaus išraiškos priemonė.
Ir nieko čia nepadarysi, gamykloje dirba daug prancūzų dizainerių ir jiems tik viena galvoje :
Cherchez la femme Raudona suknelė