Įkraunama...
Įkraunama...

Robotai siurbliai, plovėjai

QUOTE(speedy @ 2018 05 31, 15:28)
Aš rašiau apie 12 mėnesių garantinį laikotarpį (tai svarbu!).
Gal perskaitykite ką pati parašėte rolleyes.gif

Vadinasi jei Jums pardavė prekę su trūkumais.
Jei jau pradėjote čia mokyti, tai turbūt žinote kokia yra teisminė praktika ir kaip teisiškai traktuojami gedimai, atsiradę po 6 mėn po daikto perdavimo?
Nebent pirkėjas įrodinės savo teisybę supermamų forume - tada tai dzin kaip yra  hihihi.gif

Terminas nuo 12 mėn iki 24 mėn ir patenka į CK 6.338 str. 5 d....
Jums kaip pardavėjui, praverstų pasiskaityt tą praktiką smile.gif
https://www.lat.lt/n...iska-daikta/591 ir kt.
Mūsų pirkėjai nežino savo teisių, ypač kai pardavėjai taip agresyviai įrodinėja savo tiesas.Kažkaip kaip tik bylos pasiekia teismus, deja, dažniausiai viskas pakrypsta pardavėjų nenaudai.
Buvo čia įrodinėjančių, kad indaplovė po 18 mėn naudojimo savo atitarnavo. Nieko, teismas įpareigojo pardavėją grąžint pinigus
http://liteko.teisma...7c-9de8407f086d
6 mėnesiai skirti kreiptis dėl pažeidimo į pardavėją, kad nebūtų situacijų, jog sugedus daiktuis, metus laukia, o paskui pradeda reikšt pretenzijas, nebent ne apie šį terminą rašot.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Vi_ktorija: 31 gegužės 2018 - 18:38
QUOTE(Vi_ktorija @ 2018 05 31, 20:35)
Terminas nuo 12 mėn iki 24 mėn ir patenka į CK 6.338 str. 5 d....
Jums kaip pardavėjui, praverstų pasiskaityt tą praktiką smile.gif
https://www.lat.lt/n...iska-daikta/591 ir kt.
Mūsų pirkėjai nežino savo teisių, ypač kai pardavėjai taip agresyviai įrodinėja savo tiesas.Kažkaip kaip tik bylos pasiekia teismus, deja, dažniausiai viskas pakrypsta pardavėjų nenaudai.
Buvo čia įrodinėjančių, kad indaplovė po 18 mėn naudojimo savo atitarnavo. Nieko, teismas įpareigojo pardavėją grąžint pinigus
http://liteko.teisma...7c-9de8407f086d
6 mėnesiai skirti kreiptis dėl pažeidimo į pardavėją, kad nebūtų situacijų, jog sugedus daiktuis, metus laukia, o paskui pradeda reikšt pretenzijas, nebent ne apie šį terminą rašot.

Ponia, nereikia visko suplakti į vieną krūvą. Šiame poste Jūs kalbate apie visiškai kitą situacija su kitokiomis pradinėmis sąlygomis ir keliamais klausimais.
Neturiu noro toliau gaišti laiko diskusijose su Jumis.
Atsakyti
QUOTE(speedy @ 2018 06 01, 06:33)
Ponia, nereikia visko suplakti į vieną krūvą. Šiame poste Jūs kalbate apie visiškai kitą situacija su kitokiomis pradinėmis sąlygomis ir keliamais klausimais.
Neturiu noro toliau gaišti laiko diskusijose su Jumis.

Prašau, situacija, kai pardavėjas atsimušinėja, jog sutartyje buvo nurodyta trumpesnė nei 2 metų kokybės garantija, todėl, anot pardavėjo, pirkėjas neturi teisės reikalauti iš pardavėjo daikto kokybės garantijos.
http://eteismai.lt/b...2A-611-125/2012
Trumpai esmė:
Pastate buvo sumontuotas iš pardavėjo įsigytas maišytuvas, trūkus dušo maišytuvo ekscentrinei jungčiai, išsiliejęs vanduo apgadino pirkėjo patalpas. Maišytuvas buvo pagamintas Kinijoje. Pardavėjas maišytuvo korpusui suteikė 5 m garantiją, tuo tarpu tam tikroms dalims nustatė sutrumpintą garantiją: komplektuojančioms detalėms – 1 metus, greitai dylančioms detalėms – 6 mėn. Teismas nurodė, jog sprendžiant klausimą, ar daikto pardavėjas turi atsakyti už parduoto daikto trūkumus (tarp jų ir pasibaigus garantiniam terminui), svarbu išsiaiškinti, kada atsirado daikto trūkumai – iki daikto perdavimo ar po jo. taip pat teismas nurodė, jog avarija įvyko dėl nekokybiškos ekscentrinės jungties – tai yra gamyklinio broko, kurio nei pardavėja, nei pirkėja, nei montuotojas vizualiai nei perduodant daiktą, nei jį montuojant negalėjo pastebėti. Teismas nurodė, jog pardavėjas dvejų metų laikotarpiu atsako už parduoto daikto trūkumus, atsiradusius iki daikto perdavimo, nors ir yra pasibaigęs trumpesnis nei dveji metai garantijos laikotarpis.

Išvada, jei Lietuvos pardavėjas parduos prekę, kurioje bus nurodytas 12 mėn kokybės garantinis terminas, bet šis daiktas net ir po 12 mėnesių suges dėl gamyklinio broko, pardavėjas turės visus įsipareigojimus, susijusius su prekės kokybės garantija.
Atsakyti
QUOTE(Vi_ktorija @ 2018 06 01, 10:29)
Išvada, jei Lietuvos pardavėjas parduos prekę, kurioje bus nurodytas 12 mėn kokybės garantinis terminas, bet šis daiktas net ir po 12 mėnesių suges dėl gamyklinio broko, pardavėjas turės visus įsipareigojimus, susijusius su prekės kokybės garantija.

Ponia, Jūsų išvada nėra absoliuti. Ir ne į temą.
Pažiūrėkite apie ką buvo diskusija:
1. Kad parduotas Lietuvoje daiktas turi garantiją (beje to niekas neneigia).
2. Kad kaina Lietuvoje nėra "du tris kart brangesnė", kaip teigė p. "Vaidytė".
Gal dabar aišku, kad esate ne į temą? rolleyes.gif
Atsakyti
QUOTE(speedy @ 2018 06 01, 12:18)
Ponia, Jūsų išvada nėra absoliuti. Ir ne į temą.
2. Kad kaina Lietuvoje nėra "du tris kart brangesnė", kaip teigė p. "Vaidytė".
Gal dabar aišku, kad esate ne į temą? rolleyes.gif

Ponas skaityt nemoka. Cituoju vaidytę: tokios specifikacijos siurbliai du tris kart brangesni...Tikiuosi suprantat, kad gali būt skirtingi gamintojai, bet specifikacijos vienodos. Palyginkite, kiek kainuoja analogiškų specifikacijų Roomba ar Neato. Tikiuosi dabar bus aiškiau
Atsakyti
QUOTE(speedy @ 2018 05 30, 15:36)
1. Tas "siurblysrobotas" (pvz.) pateikia visus reikiamus kontaktus. Pagal individualios veiklos pažymėjimo nr. VMI puslapyje yra viskas.
2. Man tai pfg iš kur veža, jei pardavėjas Lietuvoje ir išrašo lietuvišką sąskaitą faktūrą. Standartinė garantija Lietuvos Respublikoje yra 24 mėnesiai jei pirkimo dokumente nenurodyta kitaip. Nurodys kad 12 mėnesių, perspės prieš parduodamas, vadinasi garantija bus 12 mėnesių.


QUOTE(speedy @ 2018 06 01, 10:18)
Ponia, Jūsų išvada nėra absoliuti. Ir ne į temą.
Pažiūrėkite apie ką buvo diskusija:
1. Kad parduotas Lietuvoje daiktas turi garantiją (beje to niekas neneigia).
2. Kad kaina Lietuvoje nėra "du tris kart brangesnė", kaip teigė p. "Vaidytė".
Gal dabar aišku, kad esate ne į temą? rolleyes.gif

Man su teksto suvokimu viskas gerai, tik jūs nenorit pripažint, kad ne nuo pardavėjo norų daikto garantinis terminas priklauso
Atsakyti
Mano robotukas atitarnavęs tik metus sugedo, nebepasikrauna cray.gif verysad.gif
Atsakyti
QUOTE(audradv @ 2018 06 02, 18:41)
Mano robotukas atitarnavęs tik metus sugedo, nebepasikrauna cray.gif  verysad.gif


Koks pas jus buvo?
Atsakyti
QUOTE(audradv @ 2018 06 02, 17:41)
Mano robotukas atitarnavęs tik metus sugedo, nebepasikrauna cray.gif  verysad.gif

Tai gal nesugedo, gal tik akumuliatorių pasikeisti tereikia?
Atsakyti
Na ką vargstu su pigu.lt. Prekę pristatė greit, bet kai sugedo.... tai jau įtariu kad nebepasieks garantinio aptranavimo

Na tikrai nusivyliau pigu.lt. Sugedo siurblys. Pasiskambinau konsultantui kaip perduoti garantiniam taisymui, paaiškino per kurjerį arba paštu kaip jums patogiau. išsiunčiua paštu , registruotu, Praėjo svaitė , siuntinys vis dar pašte paskambinau konsultantei sako aga matom kad pašte, na dar palaukim turi mus pasiekti, praėjo dar savaitė, paskambinau dar du kartus konsultatntams sako mes išsiaiškinsim sutvarkysim , vėl siuntinys pašte. paskambinau trečią svaitę, penktas konsultantas pasakė kad mes neturim žmogaus kuris paiimtų siuntinius iš pašto ( ką kiti nežinojo tris savaites vilikino). Dabar reikia man tą siuntinį susigrąžinti iš Vilniaus į kitą Lietuvos kraštą , vėl susimokėti ir vėl siųsti per kurjerį. Nebėr kantrybės , sugaištas laikas, išleisti pinigai, negaliu naudotis siurbliu....
Gal žinot kam galėčiau pasikambinti ir pasikalbėti, gal reičiau pasiimtų tą robotą
Papildyta:
QUOTE(audradv @ 2018 07 16, 12:45)
Na ką vargstu su pigu.lt. Prekę pristatė greit, bet kai sugedo.... tai jau įtariu kad nebepasieks garantinio aptranavimo

Na tikrai nusivyliau pigu.lt. Sugedo siurblys. Pasiskambinau konsultantui kaip perduoti garantiniam taisymui, paaiškino per kurjerį arba paštu kaip jums patogiau. išsiunčiua paštu , registruotu, Praėjo svaitė , siuntinys vis dar pašte paskambinau konsultantei sako aga matom kad pašte, na dar palaukim turi mus pasiekti, praėjo dar savaitė, paskambinau dar du kartus konsultatntams sako mes išsiaiškinsim sutvarkysim , vėl siuntinys pašte. paskambinau trečią svaitę, penktas konsultantas pasakė kad mes neturim žmogaus kuris paiimtų siuntinius iš pašto ( ką kiti nežinojo tris savaites vilikino). Dabar reikia man tą siuntinį susigrąžinti iš Vilniaus į kitą Lietuvos kraštą , vėl susimokėti ir vėl siųsti per kurjerį. Nebėr kantrybės , sugaištas laikas, išleisti pinigai, negaliu naudotis siurbliu....
Gal žinot kam galėčiau pasikambinti ir pasikalbėti, gal reičiau pasiimtų tą robotą



Paskutinė konsultantė kai paklausiau gal kažkaip gi galim iš to pašto siuntinį jums pasiimti, tai sako palaukit truputį ir išjungė telefoną
Atsakyti
Visada galima paskaityti atsiliepimus apie pigu.lt
https://rekvizitai.v...u/atsiliepimai/
Atsakyti
QUOTE(Kikker @ 2018 07 16, 14:00)
Visada galima paskaityti atsiliepimus apie pigu.lt
https://rekvizitai.v...u/atsiliepimai/


Ačiū, na parašiau jiems į el. paštą, tai ikirytdienos 13.30 bus atsakymas
Atsakyti