Tiems kas dar neapsisprende ar wc naudoti ventiliatoriu ir mesti siluma i lauka:
http://m.delfi.lt/ar...php?id=66472370
QUOTE(LokysL @ 2014 11 21, 16:39)
buvo pamineta kad 20 cm ok jei yra viskas sandaru, kitu atveju reikia didinti stori tam kad isgauti didesni sandaruma
Viskas priklauso nuo norimo pasiekti rezultato. Anksčiau, kai nafta ir dujos kapeikas kainavo iš vis šiltinti nereikėjo ir viskas buvo "ok".
Papildyta:
QUOTE(LokysL @ 2014 11 23, 14:26)
Tiems kas dar neapsisprende ar wc naudoti ventiliatoriu ir mesti siluma i lauka:
http://m.delfi.lt/ar...php?id=66472370
http://m.delfi.lt/ar...php?id=66472370
Teko matyti sprendimą, kai oro išmetimas iš tualeto buvo pajungiamas prie klozeto vandens nuleidimo skylės. Sakyčiau tas pats efektas kaip ir minėtame straipsnyje, tik nereikalingas aktyvios anglies filtras ir oras ne recirkuliuojamas, o metamas lauk. Čia taipogi iš tualeto ištraukiamas kvapas jo susidarymo vietoje. Gaila neišsisaugojau nuorodos, bet mintis man patiko.
Papildyta:
QUOTE(LokysL @ 2014 11 19, 22:41)
(labai labai tuo abejociau, yra viena .straipsnis tipo usa atlikti tyrimai del siltinimo medziagos storio panaudojimo ir efektyvumo, ant kiek ten tiesa xz, po to buvau aptikes ktu metodika kaip paskaicuoti siltinimo medziagos storio ir efektyvumo santyki, jei gerai pamenu formuliu buvo trys lapai todel negali skaiciuoti taip kaip tu sakai cia tik psichologiskai taip atrodo, kuo storiau tuo geriaui)
Tuomet galiu pasiūlyti PHPP skaičiuoklę, ten visų formulių ant trijų lapų nesutalpinsi

QUOTE
Jei nori normalesniu radiatoriu tai kaina 600 lt
Pritariu Milao, organizuojant šildymą elektra, radiatoriai tikrai nereikalingi. Pagrindinis šildymas tenka ortakiams ir rekuperatoriuje sumontuotam tenui, ši šildymo sistema leidžia visose patalpose palaikyti vienodą temperatūrą sakykim +20, o kituose kambariuose, kur reikalinga aukštesnė temperatūra, po grindų danga kloji elektrinio šildymo kilimėlius. Jei patalpų grindų danga plytelės, į plyteliųklijų sluoksnį įmurkdai kabeliu pagrystą elektrinį šildomų grindų kilimėlį, ar pats kabelį pravedžioji, o jei grindų danga laminatas, ar parketas, po juo pakloji "celeo" (kaip po veidrodžiais) tipo šildomą plėvelę.
QUOTE
Taigi apie puse metu galima tiketis padidinto dregnumo po visu remontu, toliau viskas normalizuojasi.
Pas mane jau virš poros metų pastovus konkretus drėgmės perteklius

Sandarumas, och tas sandarumas. Nebijai pelesiu kokiu?
Pas mane jau virš poros metų pastovus konkretus drėgmės perteklius
.
[/quote]

Pas mane jau virš poros metų pastovus konkretus drėgmės perteklius

[/quote]
QUOTE(LokysL @ 2014 11 19, 23:28)
Beje ten kazkuriam poste buvo mineta kad putos buna pazeistos tvirtinimo elementu ir susidaro nesandarumas.
Ne, ten buvo teigta, ne kad metalas kenkia sandarumui, o tai, kad metalas praleis visą šilumą, kurią sulaikys PUR, tad iš PUR, kad ir kokia gera jo liambda bebūtų, beveik negausi šiluminės naudos.
Sandarumo mažo sluoksnio PUR putos ar taip, ar taip neužtikrina, tam net metalo nereikia. Nori sandarumo su PUR putom, tai neapsiribok keliais centimetrais o pūsk bent jau kokį 10cm storio. Aš pūčiau sienas tik ~4-5cm, tai vietomis gavosi plyšiukų, kurių, kad neliktų, reikėtų dar panašiai tiek užpurkšti.
Papildyta:
QUOTE(arkava @ 2014 11 23, 18:08)
Ne, nebijau.
Kondensatas tik ant stiklų ir langų rėmų apatinės dalies susidaro, būtent ten, kur metalinė armatūra įkišta bei rėmas iš išorės neapšiltintas, tai ten pelėsis jau po pirmos žiemos įsiveisė. Kitur kondensatas nesirenka, o nuo PVC mano supratimu jis labai lengvai nusivalys.
Papildyta:
QUOTE(LokysL @ 2014 11 20, 14:49)
Kaip sukontroliuosi sildyma per rekuperatoriu? Pastoviai begiosi ir keitinesi nustatymus? Ateis sveciu jungsi 100% rekupa ir vynios pastoviai 2 kw be jokios pertraukos?
Žinoma, kad negalima viso šildymo galingumo patikėti tiktai ortakiams ir tenui. Kai kuriose patalpose ir visuose san mazguose privalomai reikėtų įrengti elektra šildomas grindis, kurių kaina bus mažesnė už gražesnio elektrinio radiatoriaus.
Tokiu oru- langai "verkia" ?
Idomu, cia su visais "siltais" taip?
Pravalas
Kondensatas tik ant stiklų ir langų rėmų apatinės dalies susidaro, būtent ten, kur metalinė armatūra įkišta bei rėmas iš išorės neapšiltintas, tai ten pelėsis jau po pirmos žiemos įsiveisė. Kitur kondensatas nesirenka, o nuo PVC mano supratimu jis labai lengvai nusivalys.
Papildyta:

Idomu, cia su visais "siltais" taip?
Pravalas
Kondensatas tik ant stiklų ir langų rėmų apatinės dalies susidaro, būtent ten, kur metalinė armatūra įkišta bei rėmas iš išorės neapšiltintas, tai ten pelėsis jau po pirmos žiemos įsiveisė. Kitur kondensatas nesirenka, o nuo PVC mano supratimu jis labai lengvai nusivalys.
Papildyta:
QUOTE(arkava @ 2014 11 20, 14:58)
Kazkas buvo skelbes grafika, siltalo storio priklausomybe nuo silomos poreikio.
Pagal ja virs 20cm siltinimas mazai efektyvus.
Pagal ja virs 20cm siltinimas mazai efektyvus.
Nesamonė ta skaičiuoklė, neteisingas skaičiavimo metodas iš principo, nes neskaičiuojami visi apšiltinimo sluoksnio įtakojami niuansai.
Papildyta:
QUOTE(arkava @ 2014 11 23, 18:34)
Pravalas ne šiltuose languose, o dideliame drėgmės kiekyje name. Šalti langai visi upeliais bėgiotų, o ant šiltų tik lokaliai susikaupęs kondensatas.
turejau omeny siltus, nekiaurus namus...
niekaip nesuvokiu, is kur perteklines dregmes tiek.
niekaip nesuvokiu, is kur perteklines dregmes tiek.

QUOTE(mintas @ 2014 11 23, 17:37)
Nesamonė ta skaičiuoklė, neteisingas skaičiavimo metodas iš principo, nes neskaičiuojami visi apšiltinimo sluoksnio įtakojami niuansai.
Papildyta:
Pravalas ne šiltuose languose, o dideliame drėgmės kiekyje name. Šalti langai visi upeliais bėgiotų, o ant šiltų tik lokaliai susikaupęs kondensatas.
Papildyta:
Pravalas ne šiltuose languose, o dideliame drėgmės kiekyje name. Šalti langai visi upeliais bėgiotų, o ant šiltų tik lokaliai susikaupęs kondensatas.
QUOTE(mintas @ 2014 11 23, 18:21)
Viskas priklauso nuo norimo pasiekti rezultato. Anksčiau, kai nafta ir dujos kapeikas kainavo iš vis šiltinti nereikėjo ir viskas buvo "ok".
Papildyta:
Teko matyti sprendimą, kai oro išmetimas iš tualeto buvo pajungiamas prie klozeto vandens nuleidimo skylės. Sakyčiau tas pats efektas kaip ir minėtame straipsnyje, tik nereikalingas aktyvios anglies filtras ir oras ne recirkuliuojamas, o metamas lauk. Čia taipogi iš tualeto ištraukiamas kvapas jo susidarymo vietoje. Gaila neišsisaugojau nuorodos, bet mintis man patiko.
Papildyta:
Tuomet galiu pasiūlyti PHPP skaičiuoklę, ten visų formulių ant trijų lapų nesutalpinsi
. Joje užtvirtinti principai apie kuriuos aš ir minėjau, o dėl jos skaičiavimo tikslumo, mano žiniomis, tai šiai dienai tiksliausiai apskaičiuojanti namo šilumos nuostolius skaičiuoklė.
Pritariu Milao, organizuojant šildymą elektra, radiatoriai tikrai nereikalingi. Pagrindinis šildymas tenka ortakiams ir rekuperatoriuje sumontuotam tenui, ši šildymo sistema leidžia visose patalpose palaikyti vienodą temperatūrą sakykim +20, o kituose kambariuose, kur reikalinga aukštesnė temperatūra, po grindų danga kloji elektrinio šildymo kilimėlius. Jei patalpų grindų danga plytelės, į plyteliųklijų sluoksnį įmurkdai kabeliu pagrystą elektrinį šildomų grindų kilimėlį, ar pats kabelį pravedžioji, o jei grindų danga laminatas, ar parketas, po juo pakloji "celeo" (kaip po veidrodžiais) tipo šildomą plėvelę.
Pas mane jau virš poros metų pastovus konkretus drėgmės perteklius
.
Papildyta:
Teko matyti sprendimą, kai oro išmetimas iš tualeto buvo pajungiamas prie klozeto vandens nuleidimo skylės. Sakyčiau tas pats efektas kaip ir minėtame straipsnyje, tik nereikalingas aktyvios anglies filtras ir oras ne recirkuliuojamas, o metamas lauk. Čia taipogi iš tualeto ištraukiamas kvapas jo susidarymo vietoje. Gaila neišsisaugojau nuorodos, bet mintis man patiko.
Papildyta:
Tuomet galiu pasiūlyti PHPP skaičiuoklę, ten visų formulių ant trijų lapų nesutalpinsi

Pritariu Milao, organizuojant šildymą elektra, radiatoriai tikrai nereikalingi. Pagrindinis šildymas tenka ortakiams ir rekuperatoriuje sumontuotam tenui, ši šildymo sistema leidžia visose patalpose palaikyti vienodą temperatūrą sakykim +20, o kituose kambariuose, kur reikalinga aukštesnė temperatūra, po grindų danga kloji elektrinio šildymo kilimėlius. Jei patalpų grindų danga plytelės, į plyteliųklijų sluoksnį įmurkdai kabeliu pagrystą elektrinį šildomų grindų kilimėlį, ar pats kabelį pravedžioji, o jei grindų danga laminatas, ar parketas, po juo pakloji "celeo" (kaip po veidrodžiais) tipo šildomą plėvelę.
Pas mane jau virš poros metų pastovus konkretus drėgmės perteklius

su rekupu jei sildytis tai pirmiausiai reiktu apsisildyti visus vamzdzius bent jau su antikondensacine tam kad butu maziau nuostoliu, nes dalis silumos pasilieka po gipsu, ir tai nera taip efektyvu kaip su grindiniu, kadangi silta ora isputi ties lubomis o ne apacioje, saldymui taip, salta ora isputi virsuje ir jis graziai leidziasi i apacia.
Del pur kaip ir minejau, visada yra galimybe uzhsideti papildomai plevele ir tada apie sandaruma tikrai gali pamirsti. Mane labiausiai domina, kas liecia putas, tai darbo greitis, butu kita alterantyva daryciau kitaip, bet zaisti su PIR ir su vata tikrai uzima labai daug laiko. Na su PIR dar PUR konkuruoja, nes PIR turi is karto folija ir jei nera daug pjaustymo tada +/-ok jei lyginsim kad ant PUR dar reiktu deti plevele. o PIR tada pagal tave irgi praranda prasme nes tas plokstes reikia tvirtinti prie gegniu su ilgai varztais, bet tie varztai buna medienoje, o ne kazkur lauke, tai del 0,005 R pradeti paglvoti gal neverta.
Dabar ziuriu kilimeliu kainas tai 8 kvadratu patalpai, pvz voniai sildymo kilimelis 650, plius programuojamas potinkinis termostatas 270 lt.
Bet kiek suprantu kolkas niekas nera taip pasidares (rekupas, el. kilimeliai) ir niekas neturi jokiu duomenu apie toki sildyma.
Jei tiek dregmes tai tikrai truksta ventiliacijos, kai rekupas padirbs ant 100% menesi tai tikrai tos dregmes tiek nebus
QUOTE(LokysL @ 2014 11 23, 19:26)
Bet kiek suprantu kolkas niekas nera taip pasidares (rekupas, el. kilimeliai) ir niekas neturi jokiu duomenu apie toki sildyma.
Mano viso namo maksimalus šilumos poreikis yra 17W/m2 x 124 m2 = 2.1kW (buvau sumaišęs su metiniais šilumos nuostoliais kvadratui 22kWh/m2 per metus).
Taigi, primetam, kad pavyzdžiui amalvos domekt rego 400VE rekupo tenas 1kW, tad kilimėliai dar turi turėti bendrą 1,1kW, turint omenį, kad kilimėliai būna 200W/m2 galingumo, maksimum visam namui reikia papildomai tiktai 6m2 kilimėlių, kuriuos teisingiau būtų pamėtyti, o ne koncentruoti vienose patalpose. Galima aišku ir perebora padaryti, prišils greičiau, bet tai tikrai nebūtina.
QUOTE
Jei tiek dregmes tai tikrai truksta ventiliacijos, kai rekupas padirbs ant 100% menesi tai tikrai tos dregmes tiek nebus
Su rekupu tai faktas.
QUOTE(arkava @ 2014 11 23, 19:34)
Tokiu oru- langai "verkia" ?
Idomu, cia su visais "siltais" taip?
Pravalas
Kondensatas tik ant stiklų ir langų rėmų apatinės dalies susidaro, būtent ten, kur metalinė armatūra įkišta bei rėmas iš išorės neapšiltintas, tai ten pelėsis jau po pirmos žiemos įsiveisė. Kitur kondensatas nesirenka, o nuo PVC mano supratimu jis labai lengvai nusivalys.
Papildyta:

Idomu, cia su visais "siltais" taip?
Pravalas
Kondensatas tik ant stiklų ir langų rėmų apatinės dalies susidaro, būtent ten, kur metalinė armatūra įkišta bei rėmas iš išorės neapšiltintas, tai ten pelėsis jau po pirmos žiemos įsiveisė. Kitur kondensatas nesirenka, o nuo PVC mano supratimu jis labai lengvai nusivalys.
Papildyta:
greziojau po remu ta pilka profili (palangini) ir puciau makrofleksa, remas neberasoja,stiklas rasoja
QUOTE(mintas @ 2014 11 23, 20:45)
Mano viso namo maksimalus šilumos poreikis yra 17W/m2 x 124 m2 = 2.1kW (buvau sumaišęs su metiniais šilumos nuostoliais kvadratui 22kWh/m2 per metus).
Taigi, primetam, kad pavyzdžiui amalvos domekt rego 400VE rekupo tenas 1kW, tad kilimėliai dar turi turėti bendrą 1,1kW, turint omenį, kad kilimėliai būna 200W/m2 galingumo, maksimum visam namui reikia papildomai tiktai 6m2 kilimėlių, kuriuos teisingiau būtų pamėtyti, o ne koncentruoti vienose patalpose. Galima aišku ir perebora padaryti, prišils greičiau, bet tai tikrai nebūtina.
Su rekupu tai faktas.
Taigi, primetam, kad pavyzdžiui amalvos domekt rego 400VE rekupo tenas 1kW, tad kilimėliai dar turi turėti bendrą 1,1kW, turint omenį, kad kilimėliai būna 200W/m2 galingumo, maksimum visam namui reikia papildomai tiktai 6m2 kilimėlių, kuriuos teisingiau būtų pamėtyti, o ne koncentruoti vienose patalpose. Galima aišku ir perebora padaryti, prišils greičiau, bet tai tikrai nebūtina.
Su rekupu tai faktas.
del kilimeliu: 50 cm koja i sona pastatai ant grindu - salta, 50 cm pastatai atgal silta. "Labai komfortabilu". ta kaina kur sakiau tai 150 W/kv.m Tada nebent kabeli atskirai vedziotis kazkaip didesniais tarpais bet ir tai klausimas ar nebus saltu zonu nes viskas klojama po plytelemis tokiu atveju tos saltos zonos labai jauciasi. Jei jau daryti su kilimeliais ar su kabeliu tai daryti taip kaip priklauso, o ne viena kvadrata numesti 8 kvadratu patalpoje arba is vis nedaryti.
Papildyta:
QUOTE(litunas @ 2014 11 23, 21:20)
greziojau po remu ta pilka profili (palangini) ir puciau makrofleksa, remas neberasoja,stiklas rasoja
stiklas gali rasoti kad ir koks pasyvus namas bus, jei langai yra giliai ilinde i angokrasti ten nera jokios ventiliacijos, tai jei susidaro reikiamos salygos temp ir dregmes tai ir rasoja, dazniausiai apatine dalis kokia 1 cm plocio. Nes tokia problema buna su roletais, kai jie buna uztraukti iki galo, buna kad apatine dalis pradeda rasoti, jei pakeli 2 cm nuo apatinio lango krasto problema dingsta
QUOTE(LokysL @ 2014 11 23, 21:26)
Jei tiek dregmes tai tikrai truksta ventiliacijos, kai rekupas padirbs ant 100% menesi tai tikrai tos dregmes tiek nebus
Nereikes nei menesio padirbs 4val . ant 50pr. ir jaugales mazinti ant 30pr ir langu stiklu apacia nerasos

Pas mane buvo lygiai tas pats ...
Papildyta:
QUOTE(arkava @ 2014 11 23, 21:10)
turejau omeny siltus, nekiaurus namus...
niekaip nesuvokiu, is kur perteklines dregmes tiek.
niekaip nesuvokiu, is kur perteklines dregmes tiek.

vedinimo stoka ir vis del to taupumo ar suvalkietisko ar ne


Papildyta:
QUOTE(arkava @ 2014 11 23, 20:34)