QUOTE(agė-melagė @ 2014 10 09, 15:56)
Nežinau tiksliai ar kur nors yra apibrėžta, kokios turėtų būti pertraukėlės. Aš čia pasisakysiu iš savo pozicijų. Manau pertraukėlė reikalinga tik tada, kai vaikai pamokoje visą laiką praleidžia ramiai sėdėdami. Bet, jei dirba grupelėse ar porose ir darbo eigoje turi vaikščiot, bendraut jiems pertraukėlė nereikalinga. Ypač, jei ji sutrukdo darbą. Taip susidedu užduotis, kad po maždaug pusės pamokos laiko užduotis būtų, kokia nors judresnė. Ar koks sugedęs telefonas, tos pamokos tema. Ar štai šiandien per p.p. žaidėm priešpiečių dėžutę. Ar autobusas, kai klasė lipa vienoj ar kitoj stotelėj pagal pamokos pratimą, užduotį. Pvz.: sakau skaičių, o vaikai lipa į lyginių ar nelyginių skaičių įsivaizduotą autobusą. Gali vaikai susigalvoti ,kokia bus daržovė ir tada subėgti į klasės kampus pagal jų spalvas ir t.t. ir panašiai. Nebūtini judresniam pabuvimui pamokoje dainelės ir šokiai.
Tokia mano nuomonė
Ačiū už pasakytą savo nuomonę ir pasiūlymus

Pas mane tikrai visos pamokos nėra vienodos, monotoniškos, kad tik sėdi ir rašo. Mes atliekame užduotis ir lentoje, klasėje ieškome paslėptų raidžių, skaičių ir t.t.. stengiuosi vis kokią veiklą įdėt, bet va mūsų pavaduotoja labai akcentavo, kad pedagoginėje pertraukėlėje vaikas turi atitrūkti nuo darbo, pailsinti akis, pirštus, ir pats turi pajudėti... ir taip nieko mes nespėjam per tas 35min., tai kur dar įdėt tas mankštas...
Papildyta:
QUOTE(Bites Rites @ 2014 10 09, 15:58)
Aš per daug nežiūriu, kokia tema. Matau, jei vaikai pavargo, sušalo, leidžiu judrų žaidimą pažaist 2-3 kartus, pvz. "raganėle pamotėle". O jei yra stebėtojų, tai tada jau pritempiu prie temos
Tai ir mes pajudam pašokam, nes kitaip prišaltume prie tų kėdžių, o va šiandien ežys ir piratų mankšta visai nesusiderino