QUOTE(veiducka @ 2014 11 12, 17:22)
musu mokytoja bando i bendro lavinimo programa pataikyti, zinoma su palengvinimais, tad daug prie jo sedi, ir namuose vis ilgiau uztrunkam prie namu darbu.vakar atrodo skaite normaliai, o siandien susikaupimo 0, tad sako zodzius spejimo budu ir viskas

. ka cia priapeliuosi i ta mokytoja, gi vaikas ne vienas, istikruju dziaugiuosi musu mokytoja, nuo pirmos dienos labai stengesi prie mano D prieiti, kad vaikis atsipalaiduotu toje aplinkoje, kad apsiprastu.jau man didziausias pliusas kad nebevemia, kad su didziausiu noru keliasi ir eina i mokykla.
tai va, kai klaseje vaiku nedaug - ir prieit gali ir pasicackint, o kai klaseje 26 vaikai ir dirba pagal benrojo ugdymo programa, kurios tempai nerealus - kada bezaist? As irgi manau jei vaikas geba - jam specialiai nieks lengviau nedaro, vistiek ta programa atitinka vaiko gebejimus - ar spec mokykloje ar bendrojo ugdymo, tik klausimas kiek bendrojo ugdymo mokykloje mokytoja turi galimybiu dirbt su juo pagal ta palengvinta
O jus nesidomejot, jei jis ikanda ta bendrojo ugdymo programa ar gales laikyti keliamuosius egzaminus 10 klaseje ar ne? Aisku dar viskas labai toli kad kazka prognozuot - bet idomu kokios realios galimybes
O uz jus labai dziaugiuos

- nes pagal parasymus kaip sekesi lankytio darzeli, mokyklos pradzia - situacija gana beviltiska atrode...

Žiūriu į save veidrodyje ir galvoju - " ir kam atiteko tokia laimė..." , užlipu ant svarstyklių - "...ir dar tiek jos daug..."