QUOTE(*Vaniliukė* @ 2015 06 16, 15:11)
Darželis, vaikui,kuris neištaria raidžių, nežino kas yra pietūs, vakarienė, nesukaupia dėmesio ir pan. "panaikino" visus negerumus, neva, norėdamas gero, kad diagnozė Jokūbui gyvenimo negadintų.
Tai dabar lauksiu.
Tikiuosi mokytoja realiai žiūrės į situaciją, savo ir Jokūbo galimybes. kalbėsis,o ne apsimes super duper mokytoja, kuri su vaiku susitvarko (o už akių kalbės kaip tėvams vaikas nerūpi).
Nu siaip geguzes - birzelio menesi visi darzeliai PRIVALO siusti vaikus i PPT pries mokyklos vertinima, jei vaikas neatitinka standartinio pirmoko lygio, jei numanoma, kad jam gali reiketi specialistu pagalbos (spec pedagogo ar net spec istaigos). Tuo klausimu jums reikejo kalbetis su Jokubo logopede darzelyje, kad ji suruostu visus dokumentus ir eiti i PPT vertintis. Mokyklos labai pyksta, kai ateina vaikai turintys spec poreikiu, bet neivertinti - nes jie negali skirti vaikui reikalingos pagalbos nuo rugsejo 1, o ir krepselis mazesnis. Be to - mokytoja vaika mato pirma karta, daug mokymosi nesklandumu nurasoma adaptacijai, pasikeitimams, nesubrendimui, iki kaledu laukiama, kol visi sie dalykai susitvarkys ir tik tada pradedama ruosti i PPT, kad gal mazu yra bedu... Kol susiruosia - ir pavasaris ateina, tad reali pagalba tik antroje klaseje

Dabar jau sauskati po pietu, bet jusu vietoje, eiciau pas mokyklos spec pedagoge, logopede ir paaiskinciau situacija, kad jos jau rugsejo 1 tvarkytu dokumentus ir vaikas kuo greiciau gautu tai, kas jam priklauso... Jei PPT siulo daryt veksleri - sutikit, ir darykit kuo greiciau, tada gal jau rugsejo 1 turesit isvadas
QUOTE(Elentari @ 2015 06 16, 16:12)
O aš norėjau paklausti tokio klausimo. Ar grupės kitų vaikų tėvai žino apie jūsų vaiko diangnozes, ar pasakote, ar nieko nesakote? Pati nežinau, kaip reikėtų elgtis, šiaip vaiko sveikatos būklė yra konfidenciali informacija, ir pedagogai irgi neturi teisės niekam nieko pasakoti, iš vienos pusės labai norisi apsaugoti vaiką ir visą šeimą nuo neigiamų nuostatų, vaikų primokymo vengti, nedraugauti ir t.t., susimokymo kitokį vaiką išmesti iš grupės/klasės (girdėjau ir tokių atvejų). Bet iš kitos pusės, kažkaip vis tiek kyla klausimas, kaip reiktų elgtis...
konfidenciali, bet kai nezino - tai ir "diagnozes" kimba - nesveikas, tevai durni, neziuri, neaukleja, lepina... Ir apkalbos. Jei jau sakys, kad su juo nedraugaut - sakys del elgesio, ne del isvadu

As esu atvira... Jei ji elgiasi netinkamai - aplinkiniams paaiskinu is ko tai seka. Sulaukiu supratimo, o ne apkalbu... Neturim problemu del nusiteikimo pries mano vaika ar patyciu. Maniske baisiai erzina (ki isterijos) jei kas nors juokiasi, o ji nezino is ko. Pakalbejau su mokytoja, nes nuolat asarodavo mokykloje. Mokytoja kitiems vaikams paaiskino, kaip gali jaustis zmogus, kai keli sustoja kikena, kaip jaucias aplinkiniai - problema kaip ir issisprende... Nezinodami aplinkiniai - gi nezinos nei ka daro negerai, nei kaip gali prisitaikyti, o pristaikyti prie musiskiu reikia...

Žiūriu į save veidrodyje ir galvoju - " ir kam atiteko tokia laimė..." , užlipu ant svarstyklių - "...ir dar tiek jos daug..."