QUOTE(upsideize @ 2015 06 22, 20:52)
o kaip dėl rekomendacijų kur vaikui mokytis? ar čia aš pati sprendžiu, ar po to įvertinimo paaiškėja. Kiek suprantu Weksleri daro? Dar žinau yra kita alternatyva- atidėti mokymą, jeigu vaikas nėra psichologiškai pasirengęs, nebrandus lankyti mokyklą. Kaip visi tie dalykai nusprendžiami?
Yra kažkokios (dar ne visai aiškios alternatyvos), bet kokią rinktis mano vaikui- nežinia.
Aš truputėli susipainiojau, nes raidos centre sako jam būtų idealu integruotis, darželis, kaip suprantu- norėtų, kad jis būtų spec grupėje, o sveikatos psichikos centre sako: namų mokymas jam būtų ko gero tinkamiausias.
Suprantate kokį galvosūkį turiu

Per metus laiko, jau norėčiau žinot, kur mum dėtis, kaip planuot ateitį.
cia labai nuo savivaldybes priklauso - ar tai bus kryziaus keliai, ar savaime suprantamas dalykas... Pas mus nera labai sudetinga procedura:
1. PPT vertins vaika ir pagal gautus rezultatus siulys spec arba bendrojo ugdymo istaiga. Tai daugiau rekomendacinio pobudzio pasiulymas, renkates jus

(jei vaikui taip sudetinga integruotis - rinkciausi spec)
2. Gaukite pediatro pazyma, kad vaikui reikalingas tausojantis rezimas + PPT isvados ir rekomendacijos - gaunat galimybe i sprendima trisalei (mokykla, darzelis ir jus) sutarciai, kur vaikas pirma klase baigia darzelio grupeje (priesmokyklineje), pas ji ateina mokytoja ir jie individualiai mokosi. Cia yra vienas BET, vaikui sekancia rugsejo 1 priklausys eiti i antra klase mokykloje

Apeiti ta reikala galit sutare is pat pradziu su mokytoja (ir mokykla), kad ji nevertins vaiko teigiamais balais ir paliks kartoti kurso, tad sekanti rugseji vaikas i mokykla soliuos kaip visi pirmokai

(skamba baisiai, taciau vaiko akimis tai nera baisu, nes jis net nezino, kad bus dukart pirmokas)...
3. Vertintis PPT ir keliauti i pirma klase su visom ju rekomendacijom specialistams (tada reikia rinktis mokykla, kuri tuos specialistus turi) - velgi, jei vaikui sudetinga, rinkciausi spec...
As irgi uz bandyma integruoti, jei jau labai labai nepasiseks, kuri laika pabandyti namie ir vel startuot mokykloje, bet nereik to vaiko izoliuot - gi negyvens kaip akvariume visa likusi gyvenima

Žiūriu į save veidrodyje ir galvoju - " ir kam atiteko tokia laimė..." , užlipu ant svarstyklių - "...ir dar tiek jos daug..."