Įkraunama...
Įkraunama...

Perkame Anglijos parduotuvėse ir aukcionuose

http://www.poundshop.com/

Gal sitie?
Atsakyti
pataisiau, parduotuve radau, bet shopo ju nea. bet tikrai pamenu buvo
Atsakyti
Miela Lina (Tukis UK Logistics LTD), na, as tikrai daug laiko su Jumis kalbejau telefonu is LT i UK, ir tas Jusu nuo saves atsakomybes nusimetimas - tiesiog nepateisinamas. As apie KIEKVIENA nusipirkta preke Jums parasydavau el.laiska. DINGUSIU prekius skaicius visada buvo/yra/bus toks pats - TIK NETVIRTINKIT, KAD DINGUSIU PREKIU AS JUMS NEBUVAU ISVARDIJUS !!! As apie DINGUSIAS musu prekes Jums rasiau ir el.laiskuose, ir telefonu. Tai buvo plansete, vitaminai ir jos deklas. NEKLAIDINKIT KLIENTU, p.Lina. Mes is Vitabotics pirkome jau ne pirma karta, Jusu imones paslaugomis naudojomes nuo 2013.09 men. Ir niekada jokiu nesusipratimu nebuvo. tai, kad Jus "atmestinai" atsakote jog "nekomentuosiu", "neteiksiu informacijos", "mes isiuntem ka gavom" veliau parasete "mes negavome", paskui rasete "kad mes atsiemem"... Na, toks Jusu netikslumas - LABAI NEPATIKIMA. Deja, Jusu sprendimo budai buvo tokie: iskelkite "dispute" kompiuterio pardavejui. Argi negraudu?! Juk pardavejas atsiunte DPD israsa su paraso foto, musu pavarde, Jusu adresu ir tiksliu atsiemimo laiku. Is Vitabiotics, kaip minejau, sklandziai uzsakinejome ne pirma karta ir mes su sia kompanija susisiekem – musu uzsakymai issiusti tvarkingai, teisingai. Beje, si kompanija issiunte pakartotinai ir nemokamai dali musu uzsakymo. Jus patvirtinot, kad gavot ji, tik mus atjungete nuo Tukio sistemos su 2014.09.26 buvusiu statusu "Pirkinys Uk sandelyje" ir spalio 3d. is Jusu gavome tokia zinute "Siuo metu yra ruosiama siunta isvykimui. Parasykite tikslu savo adresa su pasto kodu, kur persiusti gautus vitaminus.". MES JU TAIP IR NEGAVOME!!! Gaila, bet Jusu "skaidrumas" prasilenkia su tiesa. Net jeigu rastumete ar radote musu prekes – Jusu sazine leistu mums ju negrazinti. Grazios dienos.
Atsakyti
QUOTE(sunandmoon177 @ 2014 11 19, 23:25)


Del Sandros Reklos (tikslus vardas ir pavarde zinomi) asmeniniu zinuciu musu klientams.
Kliente teigia, kad tai yra draugu rekomendacija, taciau tai yra netiesa. Sandra Rekla yra tas pats asmuo, kuris savo prekes siuntesi per mus. Praejus beveik menesiui, po prekiu pristatymo I LT, p.Sandra pareiske, kad negavo prekiu. Pradejus paieska, buvo issiaiskinta, kad prekes kurios buvo gautos ir uzregistruotos musu sistemoje buvo atsiimtos LT. KLientei su tuo nesutikus, buvo pateiktos telefonu isklotines, data ir laikas, kada tiksliai prekes buvo paimtos. Po ilgu diskusiju, kliente prisimine, kad siuntas atsieme. Tada kliente, nurode, kad siuntu turejo buti daugiau. Kadangi klientes atsiimtos siuntos atitiko siuntu skaiciu, gauta musu adrese, tvirtiname, kad siuntos nebuvo gautos ir musu adrese UK. Labiausiai nerima kele tai, kad kliente nuolat keite ngautu siuntu skaiciaus. Vietoj 3 buvo 5, paskui 7, dar veliau 8, o veliau vel 7. Kliente nurode ypac brangias prekes, taciau kodel ju paieska pradejo praejus beveik 2 menesiams po pirkimo, paaiskinti negalejo.
Nepaisant visu itarimu ir "keistenybiu", turedami patirties darbe su siuntomis, mes su kliente susisiekeme emailu ir telefonu ir aptareme ivairius galimus variantus. Pasiuleme net keleta sprendimo budu. Taip pat pasiuleme tarpininkavimo ir vertejavimo paslaugas, bendraujant su kurjeriais ir parduotuvemis. Kadangi rupinames savo klientais, ir zinome, kaip turi buti rasomi oficialus laiskai del dingusiu siuntu, kur tiksliai kreiptis, pasiuleme jai ir sia paslauga.
I musu pasiulymus padeti, ir i musu patarimus kliente reagavo tiesiog klausimu: “ ar isvis zinote ka veikiate siame gyvenime”.

Vertindami savo imones varda, susisiekeme su klientes nurodytomis parduotuvemis, ir DPD kurjeriais. Deja, parduotuve pateike kitokia klientes prekiu isklotine, nei ta, kuri teigia p.Sandra jos negauta. Taip pat turime patvirtinima is kurjeriu, kad klientes ieskomi brangus kompiuteriai, musu adrese nedingo, nes jos tiesiog nebuvo pristatytos. Kliente teigia, kad buvo ismesta is musu sistemos, kas yra netiesa. Kliente yra registruota musu sistemoje iki sios dienos.
Esame uztikrinti, kad del p.Sandros Reklos stengemes ir siuleme visus imanomus sprendimo budus. Apgailestaujame, kad ne vienas is aptartu budu netiko.

Atsiprasome, taciau norint isvengti nauju ir nepagristu kaltinimu, asmenines diskusijos vystyti nebegalime.

Būdami atviri ir atsakingi, įspėjame, visus savo esamus ir būsimus klientus, jog visada yra rizika prarasti siuntą ar gauti ją sugadintą. Mūsų įmonė veikia kaip kliento pašto adresas UK. Mes neatsakome už pardavėjų, pašto ir kitų vežėjų veiksmus. Neatsakome už negautas ar gautas pažeistas siuntas. Būdami geranoriški visada padėsime išspręsti jums kilusias bėdas su pardavėjais, parduotuvėmis ar kitomis institucijomis. Jeigu siuntos negaunate ar įtariate nesąžininga sandėrį visada galite kreiptis, padėsime komunikuoti, patikrinti ar ieškoti siuntų.

Linkime sekmingu pirkiniu!
Atsakyti
Mūsų draugai įspėja: būkite LABAI atsargūs nuomodamiesi "Tukis UK" adresą prekių ar siuntų iš Anglijos į Lietuvą pristatymui. Kol viskas einasi sklandžiai, t. y. kol nusipirke ir gaunate prekes, net nesusimąstome, kad mūsų prekių nesaugo jokie draudimai, jokios sutartys ir jokia apsauga… Mes ieškodami savo dingusių prekių (kurių taip ir neradome) išsiaiškinome, kad į Lietuvą "Tukio UK" pristatytos prekės yra išdalinamos LT klientams be jokios atsakomybės, jokios tapatybės patvirtinimo, jokių parašų. Negavę savo prekių, kreipėmis į "Tukio" savininkus sutuoktinius lietuvius. Jie tikino, kad mūsų užsakymo nebuvo gavę, nors pardavimo įmonė atsiuntė mums foto su parašais, kad "Tukis" mūsų prekių registruotą siuntą atsiėmė laiku. Tuomet "Tukio" vadovė p. Lina atrėžė: “vadinasi, prekes Jūs jau pasiėmėte Lietuvoje”. Gal kas nors ir "atsiėmė" mūsų prekes (už 600 LTL), bet tikrai ne mes!
Ieškodami savo prekių, suradome ir daugiau panašiai nukentėjusių žmonių, kurie taip pat negavo savo prekių/siuntinių.
"Tukis" savo svetainėje aprašo savo veiklą labai skaidriai ir patraukliai, nors toli gražu skaidrumo šiame procese nėra. Jie slepia nesklandumus, o į klientų kritiką ar skundus "atsako" paprasčiausiai išmesdami juos iš savo internetinės sistemos.
UK pardavėjas (mūsų atveju "Vitabiotics"), mums negavus savo prekių, kaip kompensaciją pakartotinai nemokamai išsiuntė dalį mūsų užsakymo vėl nelemtu "Tukio" adresu, tačiau "Tukis" šios siuntos mums nepersiuntė į Lietuvą, kaip sakė, “iš principo”!!!
Labai nemaloniai nuteikia toks susidūrimas su žemos kultūros verslininkais, su atsakomybės vengiančiais žmonėmis, įžūliu melu ir elementariu nemandagumu.
Siulyčiau neturėti jokių reikalų su "Tukis UK" ir rasti kitą siuntų iš UK į LT gabentoją.
Papildyta:
Miela Lina (Tukis UK Logistics LTD), na, as tikrai daug laiko su Jumis kalbejau telefonu is LT i UK, ir tas Jusu nuo saves atsakomybes nusimetimas - tiesiog nepateisinamas. As apie KIEKVIENA nusipirkta preke Jums parasydavau el.laiska. DINGUSIU prekius skaicius visada buvo/yra/bus toks pats - TIK NETVIRTINKIT, KAD DINGUSIU PREKIU AS JUMS NEBUVAU ISVARDIJUS !!! As apie DINGUSIAS musu prekes Jums rasiau ir el.laiskuose, ir telefonu. Tai buvo plansete, vitaminai ir jos deklas. NEKLAIDINKIT KLIENTU, p.Lina. Mes is Vitabotics pirkome jau ne pirma karta, Jusu imones paslaugomis naudojomes nuo 2013.09 men. Ir niekada jokiu nesusipratimu nebuvo. tai, kad Jus "atmestinai" atsakote jog "nekomentuosiu", "neteiksiu informacijos", "mes isiuntem ka gavom" veliau parasete "mes negavome", paskui rasete "kad mes atsiemem"... Na, toks Jusu netikslumas - LABAI NEPATIKIMA. Deja, Jusu sprendimo budai buvo tokie: iskelkite "dispute" kompiuterio pardavejui. Argi negraudu?! Juk pardavejas atsiunte DPD israsa su paraso foto, musu pavarde, Jusu adresu ir tiksliu atsiemimo laiku. Is Vitabiotics, kaip minejau, sklandziai uzsakinejome ne pirma karta ir mes su sia kompanija susisiekem – musu uzsakymai issiusti tvarkingai, teisingai. Beje, si kompanija issiunte pakartotinai ir nemokamai dali musu uzsakymo. Jus patvirtinot, kad gavot ji, tik mus atjungete nuo Tukio sistemos su 2014.09.26 buvusiu statusu "Pirkinys Uk sandelyje" ir spalio 3d. is Jusu gavome tokia zinute "Siuo metu yra ruosiama siunta isvykimui. Parasykite tikslu savo adresa su pasto kodu, kur persiusti gautus vitaminus.". MES JU TAIP IR NEGAVOME!!! Gaila, bet Jusu "skaidrumas" prasilenkia su tiesa. Net jeigu rastumete ar radote musu prekes – Jusu sazine leistu mums ju negrazinti. Grazios dienos.
Atsakyti
QUOTE(Limcamca @ 2014 11 19, 16:32)
Siandien sarasas nebegalioja, nes pagal ji siunta ruosiama pirmadieni, isvyksta antradieni!  mirksiukas.gif  4u.gif Vakar, kaip ir minejau siunta isvyko  4u.gif  4u.gif

Superinis pasiulymas YANKEE zvakems!

ispudinga nuolaida LEGO TRAUKINIUI

bet kaina vistiek ispudinga biggrin.gif
Atsakyti
sunandmoon177, siųskitės viską Lietuvon ir nereikės romanų rašinėt bei nervų gadintis biggrin.gif
Atsakyti
Laba,

QUOTE(rasosrasotos @ 2014 11 19, 21:57)
Lina,
Kada planuojate Asda maista pirkti?


Mes kada pirksime? Sia savaite teiksime papildyma, galite atsiusti.

QUOTE(Murčikas @ 2014 11 19, 22:16)
O siti neturejo shopo?
http://www.poundworld.net/

man rodos buvo, bet nerandu


QUOTE(simpa @ 2014 11 19, 22:18)


QUOTE(Murčikas @ 2014 11 19, 22:40)
pataisiau, parduotuve radau, bet shopo ju nea. bet tikrai pamenu buvo


Murcikai, cia ta pati. Jie tiesiog pakeite internetini puslapi 4u.gif
Papildyta:
Sistema atnaujinta 4u.gif Sekanti siunta nekooperuota, turintiems 7kg arba, asmeniskai susikooperavusiems 4u.gif
Papildyta:
Dar viena svarbi info: Kazkas pirko automobilio lempas ir susitare, kad jas pristatys mums i adresa. Lempas pristate, bet pardavejas angliskai nekalbantis, kam jos priklauso nezino. To nezinome ir mes. Maloniai prasome atsiliepti auto lempu pirkeja!
Atsakyti
ASDA MAISTO planas.

Penktadieni 19-21
Sestadieni 14-21
Sekmadieni 11-21
Pirmadieni 19-21
Treciadieni 19-21

Uzsisakius butinai pranesti. Yra 2 svaru arba 8lt pakavimo mokestis 4u.gif 4u.gif 4u.gif
Atsakyti
sveiki, gal kas nors turite atliekama flysine pizama- kombinezona XS IR S dydzio, bijau uzsakius iki kaledu nespes, siulyti i AZ
Atsakyti
QUOTE(Limcamca @ 2014 11 19, 16:32)

wub.gif traukinys nereali dovana būtų bigsmile.gif
Atsakyti
QUOTE(Limcamca @ 2014 11 20, 11:43)
Sistema atnaujinta  4u.gif Sekanti siunta nekooperuota, turintiems 7kg arba, asmeniskai susikooperavusiems  4u.gif


Gal yra norinčių asmeniškai koooperuotis sekančiai siuntai? Mano yra virš 2kg.
Atsakyti