QUOTE(Aimeja @ 2014 12 02, 15:33)
O kas sakė, kad DOMĖTIS reikia tik iškilus problemai?
Kiek vaikų turi ir užauginai? Nes panašu, kad tu net suvokimo neturi ką reiškia domėtis vaiku ir jo aplinka mokykloje, kokie galimi būdai, sąlygos, tvarka ir t.t.
Tu manai, kad tik apsilankius paskaitose ir kursuose tai daroma?
Jūs sakėte " Bet jei nėra problemų su vaiku, arba jos na kaip čia pasakius, vaikiškai mažytės, išsprendžiamos namuose, nėra mokytojų skundų, nemanau, kad paskaitos yra kažkas tokio, kur reikia būtinai dalyvauti. "
Iš kur žinote, ar paskaita vertinga, jei joje nedalyvausite?
Kodėl toje paskaitoje, kurioje nebuvote ir nežinote, apie ką ji, reikia dalyvauti tik tuomet, jei problemos didelės, nes mažytės, anot jūsų, nevertos laiko gaišimo? Domėjimosi vaiku būdų yra daug. Lankymasis mokyklos organizuojamose paskaitose, kuomet tau net parūpinamas asmeninis vertėjas, vienas iš jų.
Ypač, jei aptariamu atveju, kaip supratau, tos paskaitos vyko Norvegijoje, svetimoje šalyje, naujoje sistemoje ir žinant, kokios griežtos ten yra vaikų teisių tarnybos.