netaisiau dar to kondicionieriaus, yra svarbesniu dalyku taisyt mano masiniuke. Kazkas pradejo kartais barsket kartais svilpt ties generatorium. Dar reik ziuret ar tepalu neleidzia. Dar duslintuvas negrazus labai. Dar buferis po ziemos palamdytas. Dar turbut kazkokia nesamone atsitiko su lango apipurskintuvu galinio lango, nebega tas skystis is tenai, priekinius purskia, o galinio ne. Va kiek visko taisyt uz melejona pinigu...
Bet is esmes jau buvo keletas dienu, kai norejau, kad kondicionierius butu. Bet keliones mano neilgos, pravertas langas kitoj pusej pagelbejo.
Na, buferis tai gali ir palaukti- sita tvarkyt nera butina, nebent del grozio
Galinis apipurskimas- irgi sakyciau nera labai butina, nu bet kiti negali be jo... ten gali buti zarnele trukusi, tai remontas turetu pigus buti... mano astrai tas buvo susitvarkiau pati, bet kadangi nesinaudojau- uzpuvo pats valytuvo varikliukas ir neveikia valytuvas- netvarkau, nes nepasigendu jo... o renuke irgi neveikia apipurskimas galinio lango, bet vaikui nekliuna tai nesiaiskinau kol kas del jo, nes yra rimtesniu reikalu su ta masina
Ryt meginsiu TA pravaryt
renuka




QUOTE(denaxa @ 2015 06 14, 21:12)
Na, buferis tai gali ir palaukti- sita tvarkyt nera butina, nebent del grozio
Galinis apipurskimas- irgi sakyciau nera labai butina, nu bet kiti negali be jo... ten gali buti zarnele trukusi, tai remontas turetu pigus buti... mano astrai tas buvo susitvarkiau pati, bet kadangi nesinaudojau- uzpuvo pats valytuvo varikliukas ir neveikia valytuvas- netvarkau, nes nepasigendu jo... o renuke irgi neveikia apipurskimas galinio lango, bet vaikui nekliuna tai nesiaiskinau kol kas del jo, nes yra rimtesniu reikalu su ta masina
Ryt meginsiu TA pravaryt
renuka 




tai sekmes kuo didziausios

o dar pamirsau, kad mano masiniuko stabdziai su visais diskais irgi eileje laukia

tai stabdzius pirmoj eilej, o paskui pamazu visa kita
Stabdziai- svarbiausia, jie turi buti geri 


QUOTE(Taurė @ 2015 06 12, 20:52)
nevisi turbut gali naujom masinom vazinet...nors ir jos genda


QUOTE(JOLKA999 @ 2015 06 15, 00:28)


QUOTE(valkata @ 2015 06 16, 12:11)
Nuveži į autorizuotą garantiniam remontui ir tiek tų bėdų...
Oi ir su tais servisais bėdų būna, ypač jei mašina dar garantinė. Vieni pažįstami turėjo citroen c4 picasso, pradėjo kvailioti lempos, o kai jos važiuojant užgęsta, tai ir variklis užgęsta, tipo nesaugu važiuot, padaužai per lempą ir vėl veikia. Akivaizdu kažkur nėr kontakto, bet kol mašina buvo garantinė servise vis netaisė, vis rasdavo priežasčių - tai tipo veikia, tai neranda gedimo ir t.t. O kai baigėsi garantinis tai ir sutvarkė, žinoma susimokėt jau reikėjo savininkam


QUOTE(pikkolo @ 2015 06 16, 13:44)
Vieni pažįstami turėjo citroen c4 picasso, pradėjo kvailioti lempos, o kai jos važiuojant užgęsta, tai ir variklis užgęsta, tipo nesaugu važiuot, padaužai per lempą ir vėl veikia. Akivaizdu kažkur nėr kontakto, bet kol mašina buvo garantinė servise vis netaisė, vis rasdavo priežasčių - tai tipo veikia, tai neranda gedimo ir t.t.
Vaizdelis viename servise: atvažiuoja mergina prabangia baltutėle mašina, sako - nedega viena fara... prieina vaikinukas ten dirbantis rimtu veidu - bam bam bam padaužo - lempa veikia


Kažkoks labai juokingas vaizdelis buvo, belaukiant eilinio verdikto savo mašinai... papasakot gal taip net neišeina....
Gyvenam servisuose pasikeisdami su MB.... niekas nesupranta kas yra... Kad būtume leidę, tai būtų jau ko gero pakeitę visas detales, įskaitant ir variklį... kiekvienam servise vis kitą detalę taikosi pakeist... o problema neišnyksta nuo to... šiandien keičia akumuliatorių...
Pagalvojau, jeigu taip susirinkus visas pakeistas detales, žėk ir nauja mašina išeitų

QUOTE(valkata @ 2015 06 16, 15:37)
O tai kas per problema?
Rašiau jau čia truputį anksčiau: cypia kažkas. Pasakai - visi iškart sako diržas. Diržas pakeistas, patikrintas - specai sako ne.
Toks ne itin garsus švilpimo-cypimo garsas atsiranda užvedus variklį, gerai girdisi atidarius kapotą kažkur aplink variklį (tikslios vietos kiek beklausytų niekas negali nustatyt, visi girdi skirtingai). Itin gerai girdisi esant žemoms apsukoms, pagazavus mažėja, sukant vairą irgi mažiau girdimas

Penktadienį ryte neužsivedė. Vyras grįžęs pažiūrėjo - akumuliatorius išsikrovęs. Manėm, parėjo generatorius, užpjovė jį tas cypimas. Man net savotiškai palengvėjo... Pakrovė, nuvarė į vieną servisą - sako neremontuosim, varikliui amen. Nuvarėm į kitą - sako ok viskas su varikliu, gal generatorius.... pas dar kitus palikom savaitgaliui - pirmadienį sako jūsų akumuliatorius sugedo..... Jau buvau taip pavargus, kad sakau - gerai, keiskit. Pakeitė, šiandien paskambino - sako vedasi mašina, pasiimkit. Pasiėmiau. Nebeturiu jėgų. Cypimas liko. Servisuose vienu balsu atsakymas vienas : "ČIA NIEKO TOKIO"

Va tokia istorija. Nežinau, ką daryti, tiesiog nebesugalvoju nieko, ir jėgų nebėr po servisus važiuot, ir pinigų gaila. Visi mielai pakeistų dar vieną kitą detalę ( visi skirtingas taikosi kaip susitarę), bet jau supratau, kad tas nieko neduos, kol priežastis neaiški...

Oi tos masinos
Maniske ziema pasalus kvailioja: sunkiai vedasi, kompas vis raso "low battery", akumas greit issikrauna. Servise pakeite pakaitinimo zvakes, patikrino generatoriu, tipo viskas gerai. Tad speju, kad kompas pasales kvailioja, nors masina skirta siaures rinkai.
