Įkraunama...
Įkraunama...

Pradedančios vairuotojos

QUOTE(zuikis5 @ 2015 06 04, 13:38)
(kai kurių detalių pavadinimai man visai gražūs  lotuliukas.gif )

Cia kada darbine uzsivarius ant duobes atradau negeru dalyku ir daviau paraiska remontui, o vienas is entuziastu (yra toks jaunimas, vvt entuziastai lotuliukas.gif tusosi su vairuotojais ir viska zino doh.gif ) klausia, kas masinai, sakau- gitara iskilo lotuliukas.gif tas- o kas cia per detale, sakau- ant jos pagalves laikosi lotuliukas.gif Daugiau nieko nebeklause doh.gif lotuliukas.gif
Atsakyti
gerai, kad mano vyras varo tas mašinas, susakau tik, ką reikia padaryt, nes kitaip nusišaučiau su savo darbo grafiku, jei reiktų pačiai doh.gif o mašina sportuojanti, tai žiūrėk, vis reikia pakrapštyt tai tą, tai aną.
Atsakyti
QUOTE(zuikis5 @ 2015 06 04, 12:38)
Reikia skelbt balsavimą ir paskui apdovanot nugalėtoją, mėgstantį laisvalaikį servisuose  biggrin.gif


na tai as buvau penktadieni, paskui treciadieni, paskui ketvirtadieni, paskui vaziuosiu varikli plaut sekmadieni, paskui vel i servisa antradieni, paskui kaip Dievas duos biggrin.gif

Su kuo bepakalbu visi nelabai kaip atsiliepia apie kondicionierius, jauc, nesitvarkysiu schmoll.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo susidomejus: 04 birželio 2015 - 16:29
QUOTE(susidomejus @ 2015 06 04, 09:28)
na tai as buvau penktadieni, paskui treciadieni, paskui ketvirtadieni, paskui vaziuosiu varikli plaut sekmadieni, paskui vel i servisa antradieni, paskui kaip Dievas duos biggrin.gif

Su kuo bepakalbu visi nelabai kaip atsiliepia apie kondicionierius, jauc, nesitvarkysiu  schmoll.gif

Įdomu kodėl nekaip atsliepia dėl kondicionierių. Tvarkingas kondicionierius problemų nekelia g.gif

Atsakyti
QUOTE(susidomejus @ 2015 06 04, 17:28)

Su kuo bepakalbu visi nelabai kaip atsiliepia apie kondicionierius, jauc, nesitvarkysiu  schmoll.gif


Kodel nesitvarkysi? As patarciau tvarkytis, su protu naudojamas vasara issigelbejimas karstom dienom. As nesitvarkau del to kad reikia radiatoriu jo keisti ir neaisku kiti mazgai kokios bukles (I radiatoriu vizualiai pasiziurejus aisku jau kad kiauras bus)- neapsimoka, remonto kaina gerokai virsytu masinos pirkimo kaina. O jei tik uzpildyti tereikia- tai kam gi apleisti?
Papildyta:
QUOTE(Taurė @ 2015 06 04, 17:36)


Taure, gal zinai koks laiko skirtumas tarp Pietu Dakotos ir Lietuvos laiko? Ar tas pats kas Nesvilyje, ar skiriasi kiek nuo Nesvilio laiko? Is Nesvilio laiskas atejo ryte, tai ten turejo buti naktis ar vakaras?
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2015 06 04, 10:00)
Kodel nesitvarkysi? As patarciau tvarkytis, su protu naudojamas vasara issigelbejimas karstom dienom. As nesitvarkau del to kad reikia radiatoriu jo keisti ir neaisku kiti mazgai kokios bukles (I radiatoriu vizualiai pasiziurejus aisku jau kad kiauras bus)- neapsimoka, remonto kaina gerokai virsytu masinos pirkimo kaina. O jei tik uzpildyti tereikia- tai kam gi apleisti?
Papildyta:
Taure, gal zinai koks laiko skirtumas tarp Pietu Dakotos ir Lietuvos laiko? Ar tas pats kas Nesvilyje, ar skiriasi kiek nuo Nesvilio laiko? Is Nesvilio laiskas atejo ryte, tai ten turejo buti naktis ar vakaras?

8 valandas atgal nuo savo laiko paskaičiuok. JAV laikas atsilieka nuo LT, visados reik skaičiuoti atgal.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Taurė: 04 birželio 2015 - 17:26
QUOTE(Taurė @ 2015 06 04, 16:36)
Įdomu kodėl nekaip atsliepia dėl kondicionierių. Tvarkingas kondicionierius problemų nekelia  g.gif

sako gerkles skauda paskui. Nezinau, nors gal patikrint ir zinot situacija vertetu. g.gif
Atsakyti
QUOTE(Taurė @ 2015 06 04, 18:25)
8 valandas atgal nuo savo laiko paskaičiuok. JAV laikas atsilieka nuo LT, visados reik skaičiuoti atgal.


Aciu 4u.gif
Papildyta:
QUOTE(susidomejus @ 2015 06 04, 18:48)
sako gerkles skauda paskui. Nezinau,  nors gal patikrint ir zinot situacija vertetu.  g.gif


Nu jei lauke bus +30, o tu kondiske nusistatysi kokiu 18- taip, didele tikimybe kad susirgsi, bet jei nusistatysi kokius 22-25- tada viskas bus gerai. Sergama tada, kai nustatomas per daug didelis skirtumas tarp lauko ir vidaus temperaturos. As su fura kai mokiausi man instruktorius aiksteleje neleido kondiskes jungtis, pykau nerealiai, karsta, visa po prakaitais doh.gif Sake- susirgsi, nes daznai i lauka islipi, o kai vaziuosim i miesta- prasom doh.gif Grasinau, kad ateisiu su bikiniu i kita pamoka, tik kad nelabai issigando lotuliukas.gif
Atsakyti
QUOTE(susidomejus @ 2015 06 04, 10:48)
sako gerkles skauda paskui. Nezinau,  nors gal patikrint ir zinot situacija vertetu.  g.gif

Mitas, matomai susijęs su senoviniais kondicionieriais. Reikia temperatūrą normalią nusistatyti.
Pas mus namie kondicionierius veikia visą vasarą, mašinose irgi naudojam, niekas nesergam.
Atsakyti
QUOTE(Taurė @ 2015 06 04, 21:05)
Mitas, matomai susijęs su senoviniais kondicionieriais. Reikia temperatūrą normalią nusistatyti.
Pas mus namie kondicionierius veikia visą vasarą, mašinose irgi naudojam, niekas nesergam.

Čia ne mitas, o neteisingas naudojimas. Pas mus Lietuvoje tai dar gana naujas dalykas, nes gal tik kokie 10 metų kai vasarom būna daug karštų dienų, todėl žmonės neįpratę kondicionierių naudoti.

Svarbiausia, kad tik įsėdus į prikaitintą automobilį nedaryti kondicionieriaus ant minimalios temperatūros, teoriškai reiktų pradėt nuo tokios kaip lauke ir po truputį mažinti iki komfortiškos 20-22 laipsnių. Kadangi mano auto stovi kieme, tai prieš sėdant pradarau visas duris, kad prasivėdintų arba visus langus atsidarau ir taip pavažiuoju ~1 km, tuomet nelieka viduje to įkaitusio oro ir tada jau kondicionierius gali vėsinti normaliai. Taip pat negalima vėjelio atsukti tiesiai į save. Ilgos kelionės metu galima ir žemesnę daryti temperatūrą, bet prieš išlipant reikėtų kažkur 5-10 min palaikyti viduje 5 laipsniais žemesnę nei lauke, kad išlipus nebūtų terminio šoko.
O nenaudojant kondicionieriaus kaip tik sakyčiau yra didesnė tikimybė peršalti, nes atsidarai langus - skersvėjis, ypač pavojingas kaklo ir nugaros raumenims, didelis ūžimas ypač važiuojant ilgus atstumus atsidarius langus, kur dar dulkės iš lauko, karštom ir lietingom dienom - drėgmė (kondicionierius ištraukia drėgmę), be to, didelė perkaitimo tikimybė, ypač stovint kamščiuose, o išlipus į lauką suprakaitavus vėjas gali perpūsti.
Taip, kad susidomėjus jei kondicionieriaus taisymas nebus brangus, būtinai taisyk/pildyk, galėsi vėliau naudoti arba ne. Nes naudojant protingai tai tikrai labai geras dalykas, ypač žmonėm, kurie negali pernešti karščių (kaip aš ir mano šeimyna, mano vyrui jau karščiai kai lauke +20-25, tai ką kalbėt apie +30, dėl to ir namie kondicionierių įsitaisėm).
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2015 06 05, 12:38)
Svarbiausia, kad tik įsėdus į prikaitintą automobilį nedaryti kondicionieriaus ant minimalios temperatūros, teoriškai reiktų pradėt nuo tokios kaip lauke ir po truputį mažinti iki komfortiškos 20-22 laipsnių.


drinks_cheers.gif sėdžiu va dabar ir "loju" laringitiniu kosuliu, nes viską padariau neteisingai doh.gif skubiai reikėjo važiuot, auto prikaitintas, kondiškė ant 22, ir suėmė gerklę momentaliai.. o juk žinau, kaip (ne)reikia daryti, tai taip pikta ant savęs, kad per savo neatsargumą susirgau doh.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo zuzla: 05 birželio 2015 - 11:53
QUOTE(pikkolo @ 2015 06 05, 04:38)
Čia ne mitas, o neteisingas naudojimas. Pas mus Lietuvoje tai dar gana naujas dalykas, nes gal tik kokie 10 metų kai vasarom būna daug karštų dienų, todėl žmonės neįpratę kondicionierių naudoti.

Svarbiausia, kad tik įsėdus į prikaitintą automobilį nedaryti kondicionieriaus ant minimalios temperatūros, teoriškai reiktų pradėt nuo tokios kaip lauke ir po truputį mažinti iki komfortiškos 20-22 laipsnių. Kadangi mano auto stovi kieme, tai prieš sėdant pradarau visas duris, kad prasivėdintų arba visus langus atsidarau ir taip pavažiuoju ~1 km, tuomet nelieka viduje to įkaitusio oro ir tada jau kondicionierius gali vėsinti normaliai. Taip pat negalima vėjelio atsukti tiesiai į save. Ilgos kelionės metu galima ir žemesnę daryti temperatūrą, bet prieš išlipant reikėtų kažkur 5-10 min palaikyti viduje 5 laipsniais žemesnę nei lauke, kad išlipus nebūtų terminio šoko.
O nenaudojant kondicionieriaus kaip tik sakyčiau yra didesnė tikimybė peršalti, nes atsidarai langus - skersvėjis, ypač pavojingas kaklo ir nugaros raumenims, didelis ūžimas ypač važiuojant ilgus atstumus atsidarius langus, kur dar dulkės iš lauko, karštom ir lietingom dienom - drėgmė (kondicionierius ištraukia drėgmę), be to, didelė perkaitimo tikimybė, ypač stovint kamščiuose, o išlipus į lauką suprakaitavus vėjas gali perpūsti.
Taip, kad susidomėjus jei kondicionieriaus taisymas nebus brangus, būtinai taisyk/pildyk, galėsi vėliau naudoti arba ne. Nes naudojant protingai tai tikrai labai geras dalykas, ypač žmonėm, kurie negali pernešti karščių (kaip aš ir mano šeimyna, mano vyrui jau karščiai kai lauke +20-25, tai ką kalbėt apie +30, dėl to ir namie kondicionierių įsitaisėm).

Pas mus vasarą karštis didelis. Virš 30 norma, 40 ir daugiau irgi būna. Naudoju kondincionierių paprastai. Tik atsidarius mašiną būna pekla. Kalu kond. ant viso pajėgumo ir palaikau atidarytas duris. Tada pradedu išvažinėti iš kiemo atvirais langais, kol išeis visas pirtinis karštis. Tada užsidarau langus, ir numažinu kond. iki normalaus, viskas. Niekad neesu peršalus. Svarbiausiai nepadauginti tempos, ir, kad nepūstų į mane tiesiai. Tempa mašinoje turi būti komfortabili, kad nereikėtų megstinio. Namie irgi taip pat, nustatom, kad nereiktų megstinio, bet vėsu.
Bet yra tiesios tame, kad nepratę prie kondicionierių žmonės gali peršalti. Ne vienas svečias iš LT pakimo pirmom dienom pasivažinėjęs su mumis, ar pabuvęs svečiuose. Bet tik vieną kartą, paskui nebesikartoja maniškiams.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Taurė: 07 birželio 2015 - 02:55