QUOTE(Riviera Maya @ 2015 06 29, 14:46)
Irodymu pilna aplink, o jums reikia, kad jums kiti irodytu, kad jus galetumete veliau gincytis su kitais, kitur
Ex, zmones , pasiimk padidinama stikla eidama pasivaikscioti, vaiksciok parke, ne mieste, ieskok kur kuo maziau zmoniu, ten tau bus pilna irodymu
Gincymasis reiskia savo tiesos arsus gynimas. Man tikrai nieko nereikia, tiesiog argumentuotos diskusijos (jauciu, kad jos cia nepavyks pasiekti) skatina mastymo lankstuma. As pati esu susipazinusi su religija bei kruopsciai issianalizavus tiek tekstus, tiek apeibas, tiek prasmes ir t.t., del to jauciuosi gebanti diskutuoti ir apsikeisti protingomis mintimis. Man butu idomu ir su islama ispazistanciu zmogumi ar su budistu pasikalbeti apie gyvenima, apie Dieva, ne del kazkokiu pasigincijimu, o del nuomoniu pasikeitimo, del kulturos supratimo, del kitaip mastancio zmogaus supratimo, zmogaus pazinimo, del elementaraus noro diskutuoti, aptarti ta pacia savoka (pvz Dieva) is ivairiu pusiu, susipazinti su ivairiais argumentais:) del to ir smagu stebeti si foruma, nes retkarciais pasirodo idomiai rasanciu zmoniu:)
Papildyta:
QUOTE(Nura @ 2015 06 29, 14:49)
Todėl, kad man įdomi pati esmė, o ne plati beletristika, kur viskas ratais ir aplinkui. Tuščiažodžiavimas ir tiek, mėgstu konkretumą

Faktas, kad krikščionys, labai didžiuodamiesi, plėšė, siaubė kitatikių kraštus, lupo iš žmonių pinigus, nes neva kitaip nebūtų nuodėmės atleistos. "Raganas" degino ant laužų, prisidengdami Dievo vardu. Tai yra faktai, todėl tos pasakėlės, kokia krikščionybė atjaučianti ir mylinti - įžūlus blefas, cinizmas
Vienintelis pagonių tikėjimas, man atrodo, logiškas ir supranatama. Visos kitos religijos - didelis farsas
Bet tai nera pati esme, tai yra tuometinio laikmecio suformuota pasaulevoka. Kiek dabartiniai vokietijos pilieciai siejasi su tuo, kas vyko hitlerio valdymo metais? Ar jie dabar turi buti atsakingi bei jausti vidine kalte del to, kas buvo tuo metu, valdant tam zmogui?
Jei zvelgtume i pacius tekstus, juose visada akcentuojama meile artimam ir, na turbut pati zinote - desimt dievo isakymu ir dar daug visko, tad pacios saknys, kurios kruopsciai saugomos, puoselejamos ir dabar, skleidziant butent istaku suformuluotas vertybes ir tradicijas, nera blogos, netinkamos ir t.t. As jus uztikrinu, kad net tas argumentas apie gejus bei konkreti citata is senojo testamento, jog "guleti su vyru" yra nuodeme, yra netikinciu zmoniu prisidengimas religija, kad surastu bent kokius nors argumentus. Rimtoje egzegezeje tie tekstai absoliuciai nieko bendro neturi su, tarkim, gejais, ir analizuojami apskritai net ne is tos puses.
Kas nutiko amziu begyje, kad viskas pakrypo kitaip? Ar tai, jog as su peiliu nuzudau kita, daro pati peili blogu? Ne, tai tiesiog piktavalio zmogaus rankose tapes irankis, kuris panaudojamas netinkamai.
Pagonybe, kaip ikikrikscioniska bendruomene, man taip pat idomi, tik galbut samanizmas zavi labiau - gal del to misticizmo, visgi. Man rodos zmogus tiesiog is prigimties linkes i garbinima, kieno nors. Kazkur skaiciau straipsni, kuris evoliuciskai bande paaiskinti, kodel visgi isliko religija, tai paaiskinimas buvo toks, jog visu pirma tai nuramina ir sumazina itampa, visu antra - religines bendruomenes skatina bendruomeniskuma, grupiu islikima, o grupese gyventi visada lengviau, nei vienam. Ir kad zmogus tiesiog linkes negyvuose objektuose matyti gyvybe, nes tai padeda apsisaugoti. Buna, kartais, eini pro nama ir langai atrodo kaip akys, o durys - kaip burna/ noris (zaismingai, turiu omeny, ne realistiskai), arba jei krumuose kas nors snara nakties metu - mes visad galvojam, kad ten kazkas gyvo, nes to reikia islikimui, savisaugai. Tad lyg yra aiskinimas, kad zmogus tiesiog linkes matyti gyvybe nebutinai ten, kur ji yra, ir galbut tai taip pat prisideda prie religijos islikimo iki siu dienu.