Įkraunama...
Įkraunama...

Dievas ar Ateizmas- kas racionaliau?

QUOTE(_una_ @ 2015 07 07, 12:54)
Na, tai tegu tuokiasi pas tuos kunigus, kurių stafkės jiems priimtinos, tikrai ne visi prašo 300 eur. Juk niekas prievarta neverčia. Juk ir baliui renkasi salę, kurios nuoma jų kišenei priimtina. Matai, iš dvasingumo bažnyčiai kiauro stogo neuždengsi, valytojai algos nesumokėsi, todėl besinaudojantieji turi ją išlaikyti.

Kad jūs klystate, tuštėja ir stačiatikių ir protestantų seminarijos, nors jie turi šeimas. Toks jau laikmetis, kad žmogus gyvena taip lengvai ir patogiai, kaip niekada istorijoje, todėl ir apie mirtį užmiršta, ketina žemėje gyventi amžinai, rūpinasi tik savo kūnu, pamiršdamas dvasią. Tada daug labiau reikalingi tampa dietologai, kūno rengybos treneriai, dizaineriai, vizažistai ir t.t.

Na, ir kiek tų kunigų su narkotikais, ištvirkusių? Aš girdėjau tik vienetus, o gerų matau kasdien pulkais - ligonius lankančių, asocialus maitinančių, nelaimingus guodžiančių.

Ne kada nors, o visais laikais tik bažnyčia tokioje situacijoje ir padėdavo, kai visuomenė vien smerkdavo. Iš kur, jūsų nuomone, kilo našlaičių prieglaudos? Net ir šiandien, prostitucijos aukomis pirmiausia rūpinasi bažnytinės organizacijos, kai pasaulietinės bando teigti, kad prostitucija normalus verslas ir reikia jį apmokestinti legalizavus, imti pinigus iš tų nelamingų moterų ir vyrų.

O jūs suprantate žodžio AUKA reikšmę ar nelabai? Man rodos, nelabai, nes jokių "stafkių" pas kunigėlius ir būti negali, kadangi besituokiantys aukoja tiek, kiek nori ir kiek gali, ir dvasinėliai tėveliai neturi teisės įvedinėti aukos normatyvų. Kita vertus, tai aišku nestebina, juk kaip sakiau ši įstaiga seniai tapo uabu.

Jums dvasingumas asocijuojasi tik su bažnyčia, deja, jo žmogus gali ieškoti bet kur: gamtoje, kūryboje, mokyme, savanoryste. Jeigu nori tobulėti dvasiškai, tai gali rasti n+k būtų, kaip tai padaryti, ir ėjimas į religinius namus tik vienas iš jų - bet toli gražu ne vienintelis.

Na, bažnyčia, ypač viduramžiais, tai buvo tikrai ne į dorybes ir ir dvasingumą nukreipta o tik naudos gavimą, kurią galėjo gauti iš mirtinai įbaugintų, drebančių žmogelių. Ne veltui, katalikų bažnyčios pačios puošniausios, nesvietiškai išpuoštos auksais. Viduramžiais buvo privaloma nuolat aukoti bažnyčių puošyboms, kame aš matau tik puikybės apraiškas ir 0 dvasingumo, nes Dievą garbinti gali ir po berželiu. Svarbu nuoširdi intencija.
Atsakyti
QUOTE(Moonte @ 2015 07 07, 13:11)
Nezinau, kaip jums, bet kiauras banycios stogas (kaip jus nezinote apie prasizengusius kunigus, taip as nezinau apie masiskus banzciu prakiurusius stogus) tikrai nera patesinama priezastis "varyti" jaunus zmones is banzycios, kai jie tikejimo vedini atejo i DIEVO NAMUS prasyti Dievo palaiminti ju santuoka.

Ar nemanote kad galimai ir va tokie kai kuriu dievo tarnu veiksmai atgraso tikinciuosius nuo banzycios. O ne mistinio, kazkokio ten palengvinimo ieskojimas...

Nezinau kaip jums man Dievas nesiejamas su pinigais. Bent jau dvasiniai reikalai auksciau aukso versio. Sutuoks neturtingus jaunus zmones, kai jie sukurs seima, laukia pagausejimas, jie atves savo vaikus i Dievo namus ir t.t. ir t.t. Bet karta atstumti zmones retai grista, o kartais isvis negrista ten kur ju dvasiniai poreikiai buvo sutrypti vardan pinigu.

Aš žinau, kiek kartų per trisdešimt metų buvo remontuojamas mano parapijos bažnyčios stogas, todėl numanau, kad ir kitų bažnyčių stogai, tinkas, grindų dažai, suolai, langai, elektros instaliacijos ir pan. dalykai yra neamžini. Kai žmonės tikėjimo vedini ateina į Dievo namus susituokti, tikrai nebus iš jų paprašyta 300 eurų. Tokios sumos paprašo, kai žmonės nori susituokti ant bažnyčios stogo, ar svetimoje, bet prestižinėje parapijoje, kai nori ypatingo laiko ar papildomų "pribumbasų". Tokios sumos "žaidžia" madingose vietose, kur yra didžiuliai srautai.

Dalį tikinčiųjų ir patraukia ir atgraso konkretaus kunigo asmuo. Bet tai yra paviršutiniško tikėjimo rezultatas. Giliai tikintis žmogus tiki į Dievą ir supranta, kad kunigas gali nusidėti ir klysti, jis nėra Dievas.
Papildyta:
QUOTE(Nura @ 2015 07 07, 13:39)
O jūs suprantate žodžio AUKA reikšmę ar nelabai?

Dievą garbinti gali ir po berželiu. Svarbu nuoširdi intencija.

Auka yra tai, ką atiduodi apribodamas save, jei tu atiduodi netyčia kišenėj užsilikusius centus, tai nėra auka.

Dievą garbinti gali visur 4u.gif . Bet ar Dievas po berželiu ateina susitikti su tavimi, ar pažadėjo būti "jūsų tarpe kai tai darysite"?
Atsakyti
O moralu kunigui manipuliuoto ta sąvoka ir be konkrečios aukos netuokti žmonių?.Aukščiausias dvasingumo lygmuo bigsmile.gif

Ai, tai Dievas tik bažnyčioj avinėlių gatvėj 5 ateina į susitikimus su žmonėmis? biggrin.gif Koks primityvus jūsų požiūris. Dievą siejate tik su pastatu, tikėjimą tik su didesne pinigine auka, nors ar ne krikščionys sako, kad "Dievas yra visur" ne tik naujai suremontuotoje bažnyčioje?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Nura: 07 liepos 2015 - 12:50
QUOTE(_una_ @ 2015 07 07, 13:46)
Aš žinau, kiek kartų per trisdešimt metų buvo remontuojamas mano parapijos bažnyčios stogas, todėl numanau, kad ir kitų bažnyčių stogai, tinkas, grindų dažai, suolai, langai, elektros instaliacijos ir pan. dalykai yra neamžini. Kai žmonės tikėjimo vedini ateina į Dievo namus susituokti, tikrai nebus iš jų paprašyta 300 eurų. Tokios sumos paprašo, kai žmonės nori susituokti ant bažnyčios stogo, ar svetimoje, bet prestižinėje parapijoje, kai nori ypatingo laiko ar papildomų "pribumbasų". Tokios sumos "žaidžia" madingose vietose, kur yra didžiuliai srautai.

Dalį tikinčiųjų ir patraukia ir atgraso konkretaus kunigo asmuo. Bet tai yra paviršutiniško tikėjimo rezultatas. Giliai tikintis žmogus tiki į Dievą ir supranta, kad kunigas gali nusidėti ir klysti, jis nėra Dievas.




Na jei tokie metodai taikomi, ko piktintis zmonemis, kad jie vartotojiskai ziuri i Dievo namus.
Matyt as baisiai naivi, bet visada galvoju, kad Dievo tarnai nepamina Dievo propaguojamu principu, islieka gerais, dvasingais, mylinciais, rodanciais pavyzdi, nesitapatindami su snobais, o savo tvirtu tikejimu, meile zmogui, gebantys pazadinti ju sazine, vercia suabejoti del ju elgesio - snobizmo. O dabar barteriniai mainai, vienas snobas, kitas lupikautojas. Kaip sakoma ST "dantis uz danti", jei tu snobas, as busiu lupikautojas.

Beje, jus visai uzmirsote, kad Lietuvoje kiekviena konfesija priklausomai nuo tikinciuju procento gauna tam tikra suma pinigu. As jau nekalbu apie laidojimo paslaugas, bent jau miestuose bancios turi ne viebna ir ne dvi sarvojimo sales, o mokesciu nemoka mirksiukas.gif Tad gal nereikia taip "nusibiedninti".
Papildyta:
QUOTE(Nura @ 2015 07 07, 13:49)
O moralu kunigui manipuliuoto ta sąvoka ir be konkrečios aukos netuokti žmonių?.Aukščiausias dvasingumo lygmuo bigsmile.gif

Ai, tai Dievas tik bažnyčioj avinėlių gatvėj 5 ateina į susitikimus su žmonėmis? biggrin.gif  Koks primityvus jūsų požiūris. Dievą siejate tik su pastatu, tikėjimą tik su didesne pinigine auka, nors ar ne krikščionys sako, kad "Dievas yra visur" ne tik naujai suremontuotoje bažnyčioje?


Nesikarsciuokite 4u.gif
BEje ir as kartais paganu kabli ir isikarsciuoju, tad kai as isikarsciuosiu jus man irgi mirktelekite kad stabdyciau arklius mirksiukas.gif

Poziuris tikrai nera primityvus, Bet cia suveikia elemntari zmogiska savybe, jog ginamas tai ka mylim, kas yra vertybe. TAip tevai gina savo vaikus, vaikai tevus ir t.t.

Bet galimos, samoningai rasau galimos problemos neigimas, tvirkina, atsiranda pagrindo dviprasmybem.
Na ne kiekvienam duota, pripazinti galimas kalidas. Dazniausiai zmones pripazinima vertina kaip isdavyste. O esamu problemu ivardinima, kaip puolima, nuo kurio reikia apginti savo meile, vertybes. Nors...

Bet cia siaip lyrinis nukrypimas.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Moonte: 07 liepos 2015 - 13:00
Aš tai pastebėjau vieną dalyką - ateistai, turintieji asmeninį tikėjimą, tikintieji šiuo gyvenimu gali elgtis įvairiai, gali klysti, yra laisvi rinktis ką tik nori, jiems viskas atleidžiama, katalikai tikintieji ir kunigai yra jei ne Dievai, tai bent beveik Dievai lotuliukas.gif jie negali pykti, turi būti visą laiką nusižeminę, pritarti visoms nuomonėms, turi būti tokie dvasingi, patogiausia dar būtų jei jie prisiimtų visas ateistų kaltes, va mislįju g.gif ar bent tada kokį "ačiū" išgirstume doh.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo loja5: 07 liepos 2015 - 13:35
QUOTE(loja5 @ 2015 07 07, 14:31)
Aš tai pastebėjau vieną dalyką - ateistai, turintieji asmeninį tikėjimą, tikintieji šiuo gyvenimu gali elgtis įvairiai, gali klysti, yra laisvi rinktis ką tik nori, jiems viskas atleidžiama, katalikai tikintieji ir kunigai yra jei ne Dievai, tai bent beveik Dievai lotuliukas.gif jie negali pykti, turi būti visą laiką nusižeminę, pritarti visoms nuomonėms, turi būti tokie dvasingi, patogiausia dar būtų jei jie prisiimtų visas ateistų kaltes, va mislįju g.gif ar bent tada kokį "ačiū" išgirstume doh.gif


Siandiena as kaip niekada taikiai nusiteikusi, tad i provokacijas nepasiduosiu.

VA tame ir esme, pasivadinot gruzdais lipkite i pintine. Kitaip tariant, atitikite tam, ka patys ir deklaruojat. na jei jus, neva tikintieji nesilaikote savo propaguojamu vertybiu, tik jas deklaruojat, tuomet ko noreti is nuodemingu ateistu, agnostiku ir t.t.

Galimai as ir klystu, bet tikintieji turetu buti pavyzdziu, kaip zmogaus vidu itakoja tikejimas Dievu. O dabar va paskaitai toki posteli ir supranti, kad va tas tikintysis ne kiek negeresnis uz mane brangute. Tad tokios ir tu tikinciuju vertybes, kaip ir ie patys. Jus tikintieji esate ambasadoriai, Dievo vertybiu skleidejai, jums ir reikalavimai didesni. Bet jei jus manote, kad jus galite buti kaip mes, kai cia ne karta buvo mineta - bedieviai, lengvo gyvenimo siekejai, tad kokia ta prasme jusu tikejime, jei tapatinates su mumis g.gif
Atsakyti
QUOTE(loja5 @ 2015 07 07, 13:31)
Aš tai pastebėjau vieną dalyką - ateistai, turintieji asmeninį tikėjimą, tikintieji šiuo gyvenimu gali elgtis įvairiai, gali klysti, yra laisvi rinktis ką tik nori, jiems viskas atleidžiama, katalikai tikintieji ir kunigai yra jei ne Dievai, tai bent beveik Dievai lotuliukas.gif jie negali pykti, turi būti visą laiką nusižeminę, pritarti visoms nuomonėms, turi būti tokie dvasingi, patogiausia dar būtų jei jie prisiimtų visas ateistų kaltes, va mislįju g.gif ar bent tada kokį "ačiū" išgirstume doh.gif


Keista, as Aciu kasdien po keleta kartu girdziu, pati irgi ne viena karta pasakau, o jums, tiek daug gero darant niekas net ACIU nepasako g.gif Ar jusu tas aciu turi buti pinigine forma g.gif
As dar tebelaukiu graziu istoriju, padekosiu, jei parasysite tikrai kazka gero 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Moonte @ 2015 07 07, 14:58)
Siandiena as kaip niekada taikiai nusiteikusi, tad i provokacijas nepasiduosiu.

VA tame ir esme, pasivadinot gruzdais lipkite i pintine. Kitaip tariant, atitikite tam, ka patys ir deklaruojat. na jei jus, neva tikintieji nesilaikote savo propaguojamu vertybiu, tik jas deklaruojat, tuomet ko noreti is nuodemingu ateistu, agnostiku ir t.t.

Galimai as ir klystu, bet tikintieji turetu buti pavyzdziu, kaip zmogaus vidu itakoja tikejimas Dievu. O dabar va paskaitai toki posteli ir supranti, kad va tas tikintysis ne kiek negeresnis uz mane brangute. Tad tokios ir tu tikinciuju vertybes, kaip ir ie patys. Jus tikintieji esate ambasadoriai, Dievo vertybiu skleidejai, jums ir reikalavimai didesni. Bet jei jus manote, kad jus galite buti kaip mes, kai cia ne karta buvo mineta - bedieviai, lengvo gyvenimo siekejai, tad kokia ta prasme jusu tikejime, jei tapatinates su mumis  g.gif

Su niekuo aš nesitapatinu cool.gif bažnyčioje esu dar visai nedaug laiko, dar tik pradedu eiti šiuo keliu, kodėl jūs įsivaizduojat turinti teisę iš manęs kažko reikalauti, net Kristus moko - svarbu ne rezultatas o pastangos. Tik pastangos turi vertę nes rezultatas labai dažnai yra ne mūsų rankose.
Mano tikslas nėra nei jus, nei dar kažką provokuoti, jokio pykčio aš nejaučiu, tiesiog visada sakau tiesiai šviesiai, gal ne visada taktiškai..
ai, reikia baigti, bergždžias tai reikalas
Papildyta:
QUOTE(Riviera Maya @ 2015 07 07, 15:09)
Keista, as Aciu kasdien po keleta kartu girdziu, pati irgi ne viena karta pasakau, o jums, tiek daug gero darant niekas net ACIU nepasako  g.gif Ar jusu tas aciu turi buti pinigine forma  g.gif
As dar tebelaukiu graziu istoriju, padekosiu, jei parasysite tikrai kazka gero  4u.gif

Nieko nesupratau g.gif nelaukite gražių istorijų, kurkite jas pati 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(loja5 @ 2015 07 07, 15:27)
Su niekuo aš nesitapatinu cool.gif bažnyčioje esu dar visai nedaug laiko, dar tik pradedu eiti šiuo keliu, kodėl jūs įsivaizduojat turinti teisę iš manęs kažko reikalauti, net Kristus moko - svarbu ne rezultatas o pastangos. Tik pastangos turi vertę nes rezultatas labai dažnai yra ne mūsų rankose.
Mano tikslas nėra nei jus, nei dar kažką provokuoti, jokio pykčio aš nejaučiu, tiesiog visada sakau tiesiai šviesiai, gal ne visada taktiškai..
ai, reikia baigti, bergždžias tai reikalas



Nuo kada pasvarstymai inspiruoti perskaityto posto yra REIKALAVIMAS?

Kita vertus, dabar suprantama jusu reakcija, tai budnga naujai itikejusiems, uoliai ginanciais naujai "atrastas" vertybes, net tada kada jomis nera abejojama, o tik kalbama apie tuos, kurie vertybes deklaruoja, patys ju nepraktikuoja, nes apsiriboja tik praktikavimo imitacija, tokiu budu patys tas vertybes ir devalvuoja.
Sakot Kirstus sake... Kad va as tu pastangu ir neizvelgiu... Bet ka as zinau, juk didumo cia esanciu nepazinojau iki jie itikejo, tad gal pokiciai zenklus. Bet kokiu atveju tai labai dziugu, kad zmogus kinta i gera.

Kas jums tai pasake, kad pastangos ne musu rankose? Butent mes sprenziam kiek esame pasiryze stengtis, kiek turime valios siekti savo tikslo. Bet va rezultato gavimas isties, ne visada yra musu rankose, nepriklausomai nuo stengimosi. Nors as manau, tie kas dirba, samonigai siekia tikslo greiciausiai rezultata pasieks., jei ne pasieks, tai bent priartes. O tie kas nededa pastangu, neideda jokio darbo, tad tie neretai lieka su nuliniu rezultatu.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Moonte: 07 liepos 2015 - 14:52
Loja5, paskaitykite savo zinutes ir padarykite isvadas, kiek jose gero ir kiek neigiamu emociju. Viskas butu nebergzdzia, jei jose butu daugiau teigiamu pavyzdziu mirksiukas.gif Mes cia visos-i, tai ir bandeme jums pasakyti, nes jusu postuose ateistai, savo tikejimo zmones lyg antrarusiai, bet musu postuose tiek pagiezos tikintiems nera, daugiau religijoms , kurios permirke blogomis istorijomis ax.gif
Atsakyti
QUOTE(Riviera Maya @ 2015 07 07, 15:50)
Loja5, paskaitykite savo zinutes ir padarykite isvadas, kiek jose gero ir kiek neigiamu emociju. Viskas butu nebergzdzia, jei jose butu daugiau teigiamu pavyzdziu  mirksiukas.gif Mes cia visos-i, tai ir bandeme jums pasakyti, nes jusu postuose ateistai, savo tikejimo zmones lyg antrarusiai, bet musu postuose tiek pagiezos tikintiems nera, daugiau religijoms , kurios permirke blogomis istorijomis  ax.gif

Riviera Maya,
ka as bepasakyciau viskas atsisuka pries mane biggrin.gif uztenka to kad esu katalike, nieko man daugiau nesakykit, nes daugiau manes atsakymams neisprovokuosit smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Nura @ 2015 07 07, 13:49)
O moralu kunigui manipuliuoto ta sąvoka ir be konkrečios aukos netuokti žmonių?.Aukščiausias dvasingumo lygmuo bigsmile.gif

Ai, tai Dievas tik bažnyčioj avinėlių gatvėj 5 ateina į susitikimus su žmonėmis? biggrin.gif  Koks primityvus jūsų požiūris.

Moralu, nes yra tikinčiųjų pareiga išlaikyti savo bažnyčią (ne kunigų, o tikinčiųjų), taigi bobutė, kas sekmadienį įmetanti į aukų lėkštelę po grašį per dvidešimtį metų paaukoja daugiau, nei tie, kurie bažnyčia naudojasi per santuoką, krikštynas ir laidotuves, o pastatas tai ir tiems reikalingas, va ir prisideda savo pinigais, kad būtų kur savo poreikius tenkinti.

Mano požiūris remiasi Šventuoju Raštu, Dievo žodžiu, kur parašyta:
Mt 18
18 Iš tiesų sakau jums: ką tik jūs surišite žemėje, bus surišta ir danguje, ir ką tik atrišite žemėje, bus atrišta ir danguje“.[i3] 19 „Ir dar sakau jums: jeigu kas iš jūsų susitars žemėje dviese melsti kokio dalyko, jiems mano dangiškasis Tėvas jį suteiks. 20 Kur du ar trys susirinkę mano vardu, ten ir aš esu tarp jų“.

Lk 22
Eucharistijos įsteigimas

19 [i7]Ir, paėmęs duonos, jis sukalbėjo padėkos maldą, laužė ją ir davė apaštalams, tardamas: „Tai yra mano kūnas, kuris už jus atiduodamas. Tai darykite mano atminimui“.

Apie berželį ten tiek daug nepasakyta.
QUOTE(Moonte @ 2015 07 07, 14:05)
Beje, jus visai uzmirsote, kad Lietuvoje kiekviena konfesija priklausomai nuo tikinciuju procento gauna tam tikra suma pinigu. As jau nekalbu apie laidojimo paslaugas, bent jau miestuose bancios turi ne viebna ir ne dvi sarvojimo sales, o mokesciu nemoka mirksiukas.gif  Tad gal nereikia taip "nusibiedninti".

Visai neužmirštu, nes tai kiekvienam pokalby apie bažnyčią visada iškilmingai primenama biggrin.gif . Kažkuriais metais domėjausi, atrodo tos sumos aniems metams numatytų Pažaislio ansamblio remonto darbų kaštams nepakako, o juk ne vien Pažaislis Lietuvoje yra. Štai šiuo metu mūsų parapijos bažnyčioje keičiamos per šimtmetį supuvusios lubos, sąmata siekia 1,5 mln. litų, kiek tokių 300 eur. vestuvių reikia, kad tokią sumą surinktų? O juk remontuojamoj bažnyčioj nieks nenori tuoktis, lekia į kitas parapijas, kur bažnyčios jau suremontuotos, išdažytos, išpuoštos auksais ax.gif .
Pelno mokesčio nemoka, bet už šildymą, elektrą, vandenį, salių valymą, budėtojmas ir t.t. taip pat reikia mokėti.
QUOTE(Riviera Maya @ 2015 07 07, 15:09)
As dar tebelaukiu graziu istoriju, padekosiu, jei parasysite tikrai kazka gero  4u.gif

Pagalba prekybos žmonėmis aukoms jums negraži istorija? Tai, įtariu, ir valgyklos vargšams nesužavės, kaip ir slaugos hospisai mirštantiems (Kaunas, Armatūrininkų g. 4 ar Vilniaus pal. kun. Mykolo Sopočkos hospisas), o galėtumėt apsilankyti, susipažinti su savanoriais, gal ir gražių istorijų lengviau būtų išgirsti verysad.gif .
QUOTE(Moonte @ 2015 07 07, 15:46)
Kas jums tai pasake, kad pastangos ne musu rankose?

Moont, nu bet kaip diskutuoti, jei loja5 rašo: " Kristus moko - svarbu ne rezultatas o pastangos. Tik pastangos turi vertę nes rezultatas labai dažnai yra ne mūsų rankose.", o jūs va kaip išvartot g.gif ?
Atsakyti