QUOTE(Riviera Maya @ 2015 07 08, 02:34)
Anksciau rasiau apie gera kuniga, kuris vede, ji baznycia persekiojo ir saipesi daug smarkiau, negu is kunigu -pedofilu

Aha, kurgi ne, persekojo ir šaipės.



QUOTE(Nura @ 2015 07 09, 22:28)
O jei eucharistija būtų dalinama gamtoje? Kodėl jūs taip sureikšminate patį pastatą? Na, taip kai kurie tikrai architektūros šedevrai, bet čia jau iš meninės pusės.
Kodėl pastatą? Yra du terminai: "Bažnyčia" (žmonės, bendruomenė) ir "bažnyčia"(pastatas). Eucharistija irgi ne tik iš kažkur paimamas ir padalijamas "paplotėlis", bet ir visos Mišios (per kurias tas "paplotėlis" ir tampa neįkainuojamu dvasiniu maistu). Bažnyčia visų pirma yra tikinčiųjų bendruomenė, kuri švenčia Eucharistiją (Mišias) tam veiksmui pašvęstuose maldos namuose (bažnyčioje, koplyčioje).
O kodėl tą reikėtų daryti gamtoje? Mišioms kažko trūksta, kad jas būtina papildyti gamtos fonu ar pan.? Šiaip į gamtą nueit ir ja gėrėtis negalima? Taigi ir eina ir džiaugias ir tie, kurie ir maldos namų pastato nesibaido. :]
Beje, tam tikrais atvejais ji švenčiama ne tik uždarame pastate, kai nėra maldos namų, kai į maldos namus netelpa. Pvz. Šiluvos atlaidų šv.Mišios vyksta aikštėje dėl tikinčiųjų gausos ir Komunija po atviru dangum ir dalijama. Bet savaime gamtoje Eucharistijos (Mišių) reikšmės atitikmens nėra.
QUOTE(hi (: @ 2015 07 09, 22:25)
Kur dar galima gauti tai, ką gauname Mišių metu? Aš ne apie grožį (jį matyti ir juom džiaugtis ir praktikuojančiam katalikui neuždrausta, tai nėra kažkokia kažkieno alternatyva :]), ne ape emocines pajautas, bet apie to kas vyksta Bažnyčioje turinį - kas yra Eucharistijos atitikmuo namuose, sode, kalnuose? Tokios pat reikšmės?
Ir ka jus gaunate misiu metu?
Jei as jauciu ir matau Dieva gamtoje, o ne baznycioje , tai kaip su tuo Dievo namai pavadinimu

QUOTE(hi (: @ 2015 07 09, 22:46)
Aha, kurgi ne, persekojo ir šaipės.
Primetu , kad tai daugių daugiausia tegalėjo būti fakto apie sulaužytą celibato pažadą konstatavimas ir tiek. Suspendavimas nuo kunigiškų pareigų. Persekiojimo nė neturiu fantazijos įsivaizduoti.
Ai nu gal dar koks viešas kunigystę palikusio paverkimas, kad KB, pasirodo, egzistuoja celibatas ir tai yra prieš žmogaus prigimtį ir t.t. Ir net jei jis tą pažadą sulaužė pats, gi vis tiek kalta KB kad jis apskritai egzistuoja. Ir va tas jo egzistavimas ir yra didžiausias persekiojimas. 



Atvirai persekiojo ir labai negraziai smeize, kas tas KB neturiu supratimo


QUOTE(Riviera Maya @ 2015 07 10, 04:58)
Jei as jauciu ir matau Dieva gamtoje, o ne baznycioje , tai kaip su tuo Dievo namai pavadinimu

Vadinasi jus ne katalike. Jei pripazistate Jezu kaip Dieva - Sunu, tuomet esate krikscione, bet nepraktikuojate tu dalyku, kuriuos praktikuoja katalikai. Va kazkas gal su Dievu susitinka baznycioje, bet jam nekyla klausimas, kodel budistai nepraktikuoja kataliku paprociu - na nes tai tiesiog nelogiska:)
Dar karta pakartosiu: tam, kas skaite biblija, bendruomene yra svarbus dalykas. Labai svarbus:) baznycia yra vieta, kurioje atliekamos apeigos ir kuriu metu dalyvauja bendruomene. Tai tiesiog privalomybe. Individualizmui katalikybeje nera vietos:))
Papildyta:
QUOTE(Nura @ 2015 07 09, 22:28)
O jei eucharistija būtų dalinama gamtoje? Kodėl jūs taip sureikšminate patį pastatą? Na, taip kai kurie tikrai architektūros šedevrai, bet čia jau iš meninės pusės.
nes turetu buti atitinkama pagarbi jausena. Jei tarkim suoliukus gali issinesti, tai vargonu jau turbut nelabai. Giedoriams sukuriama baznycioje atitinkama akustika. Na ir siaip - sventiskumas. Jei kada dalyvausit misiose - atkreipkit demesi, kiek daug pagarbos teikiama taurei, Dievo kunui, kur kas laikoma ir pan:))
Papildyta:
QUOTE(Riviera Maya @ 2015 07 10, 04:58)
Atvirai persekiojo ir labai negraziai smeize, kas tas KB neturiu supratimo
Jei prieme celibata, bet nenusizenge Dievui, nemelavo, neistvirkavo, nesislepe uz baznycios vadovu nugaru, garbingai isejo , neprisisiukslines, neprisidirbes 


As irgi pazistu viena, kuris isejo, susituoke su moterimi ir turi du vaikus (gal dar ta pati pazinosim? ne tiek jau daug tu isejusiu..), bet sito nei kas persekiojo nei kaip kitaip smeize. Kai kalbejausi su to zmogaus buvusiu destytoju, tai labai graziai kalbejo, jog tai - o paties pasirinkimas, jog jei pajuto, kad Dievui pasitarnauti gali kurdamas seima, o ne kunigaudamas, tai viskas kaip ir tvarkoj..

QUOTE(TrysKapeikos @ 2015 07 11, 04:41)
Vadinasi jus ne katalike. Jei pripazistate Jezu kaip Dieva - Sunu, tuomet esate krikscione, bet nepraktikuojate tu dalyku, kuriuos praktikuoja katalikai. Va kazkas gal su Dievu susitinka baznycioje, bet jam nekyla klausimas, kodel budistai nepraktikuoja kataliku paprociu - na nes tai tiesiog nelogiska:)
As irgi pazistu viena, kuris isejo, susituoke su moterimi ir turi du vaikus (gal dar ta pati pazinosim? ne tiek jau daug tu isejusiu..), bet sito nei kas persekiojo nei kaip kitaip smeize. Kai kalbejausi su to zmogaus buvusiu destytoju, tai labai graziai kalbejo, jog tai - o paties pasirinkimas, jog jei pajuto, kad Dievui pasitarnauti gali kurdamas seima, o ne kunigaudamas, tai viskas kaip ir tvarkoj..
(KB - ko gero Kataliku Baznycia). Dar pasake, jog kai jauniausiam vaikui sukanka pilnametyste, tai tokiems kunigams leidziama sugrizti atgal, jei pajus, jog tai butu teisinga:) be abejo tektu ir issituokti.
As irgi pazistu viena, kuris isejo, susituoke su moterimi ir turi du vaikus (gal dar ta pati pazinosim? ne tiek jau daug tu isejusiu..), bet sito nei kas persekiojo nei kaip kitaip smeize. Kai kalbejausi su to zmogaus buvusiu destytoju, tai labai graziai kalbejo, jog tai - o paties pasirinkimas, jog jei pajuto, kad Dievui pasitarnauti gali kurdamas seima, o ne kunigaudamas, tai viskas kaip ir tvarkoj..

Tai gi kad netikiu as jokia religija




Kaip dar tiketi tokia religija, paskaicius paskutini sakini

Riviera, tai apie ka jus komentuojate? Aname poste teigete, jog jus su Dievu susitinkate ne baznycioje, o uz jos ribu, ir kaip cia taip gaunas, kad baznycia vadinama Dievo namais. As ir atsakiau - kad tam tikros religijos ribose tam tikri dalykai yra praktikuojami vienaip, o ne kitaip, nes remiamasi tos konkrecios religijos tradicija. O apie ka jus kalbate atsakius i mano posta?
Cia niekam asmeniskai netaikau, tik bendras ispudis:
Sunku kazkaip siam skyrely su diskusijom. Zmones nebeargumentuoja, nesiremia absoliuciai niekuo, apart "as manau, jog turetu buti taip ir taip". Truputi nepagarbu tiems zmonems, kurie cia atejo ne ant durniaus, kurie bent truputi pasiskaite, kurie i argumenta gali atsakyti argumentu. Na sutikit, jei as pasakyciau, jog mano manymu budistu karmos supratimas yra kvailas, nes as taip manau, tai atodytu kiek.. idiotiska:) smagu butu ne po sakini skaityt komentarus, o normalia pastraipa su bent minimaliais pagrindimais:))
Cia niekam asmeniskai netaikau, tik bendras ispudis:
Sunku kazkaip siam skyrely su diskusijom. Zmones nebeargumentuoja, nesiremia absoliuciai niekuo, apart "as manau, jog turetu buti taip ir taip". Truputi nepagarbu tiems zmonems, kurie cia atejo ne ant durniaus, kurie bent truputi pasiskaite, kurie i argumenta gali atsakyti argumentu. Na sutikit, jei as pasakyciau, jog mano manymu budistu karmos supratimas yra kvailas, nes as taip manau, tai atodytu kiek.. idiotiska:) smagu butu ne po sakini skaityt komentarus, o normalia pastraipa su bent minimaliais pagrindimais:))
Mesiu dar vieną akmenį į bažnyčios daržą, bet argumentuosiu kodėl. Vat mąstau apie besituokiančias poras ten. Ne paslaptis, kad dabar 99,9% porų iki santuokos turi lytinių santykių ir dažniausiai gyvena kartu. Pagal bažnytines dogmas, tai yra nuodėminga ir to daryti negalima. Pirmas kartas po vestuvių, kontracepcija tik nšp leidžiama, jokių pagyvenimų drauge ir bla bla bla. Tai čia yra teorija, o praktika tokia, kad kunigėliai kuo puikiausiai tuokia visas tas "nuodėmingas" poras, kurios sumetę skudurus būna kelis metus, pas jaunąsias seniai visos rūtos nurautos ir ateina į tą bažnyčią tik vestuvinio cirko pavaidinti, nes "nuotraukos bus gražesnės"
Pirmiausia, aišku, jaunavedžių nesuprantu - tai arba laikykis visų krikščioniškų dogmų, taisyklių, arba gyvenk kaip nori, bet kam tada veidmainiauti ir eiti tuoktis bažnyčion, kai tu spjovei ant jos visų paliepimų?
Ir kaip kunigai parsiduoda ir tuokia poros, kai kurios net vaikų turi arba senų senovėj "nuodėmėj gyvena"? Konkretus farsas ir cinizmas iš abiejų pusių. Viena, tai tikriausiai pinigai savo vaidmenį vaidina, nes solidi auka ir kunigėlis, tikriausiai, visus paliepimus užmiršta, bet man tai aš jausčiausi kaip didžiausia veidmainė ir cinikė, eidama ten tuoktis, kai nesilaikiau jokių tai religijai būdingų taisyklių.


QUOTE(Nura @ 2015 07 12, 12:44)
Mesiu dar vieną akmenį į bažnyčios daržą, bet argumentuosiu kodėl. Vat mąstau apie besituokiančias poras ten. Ne paslaptis, kad dabar 99,9% porų iki santuokos turi lytinių santykių ir dažniausiai gyvena kartu. Pagal bažnytines dogmas, tai yra nuodėminga ir to daryti negalima. Pirmas kartas po
Tam ir tuokiasi, kad nebegyventų nuodėmėje

Tokia logika vadovaujantis vieną kartą suklydus laukia amžinasis pasmerkimas.
Pats žodis šėtonas yra hebrajiškai 'kaltintojas'. Pas krikščionis yra ne taip.
11 Jis kalbėjo toliau: Vienas žmogus turėjo du sūnus.[i1] 12 Kartą jaunesnysis tarė tėvui: 'Tėve, atiduok man priklausančią palikimo dalį'. Tėvas padalijo sūnums turtą. 13 Netrukus jaunėlis, susiėmęs savo dalį, iškeliavo į tolimą šalį. Ten, palaidai gyvendamas, išeikvojo savo lobį.
14 Kai viską išleido, toje šalyje kilo baisus badas, ir jis pradėjo stokoti. 15 Tada nuėjo pas vieną šalies gyventoją ir stojo jam tarnauti. Tasai jį pasiuntė į laukus kiaulių ganyti.[i2] 16 Jis geidė prikimšti pilvą bent ankščių jovalo, kurį ėdė kiaulės, tačiau nė to jam neduodavo.[i3] 17 Tada susimąstė ir tarė: 'Kiek mano tėvo samdinių apsčiai turi duonos, o aš čia mirštu iš bado! 18 Kelsiuos, eisiu pas tėvą ir sakysiu: 'Tėve, nusidėjau dangui ir tau. 19 Nesu vertas vadintis tavo sūnumi. Priimk mane bent samdiniu!' 20 Jis pasiryžo ir iškeliavo pas tėvą.
Tėvas pažino jį iš tolo, labai susigraudino, pribėgo prie jo, puolė ant kaklo ir pabučiavo. 21 O sūnus prabilo: 'Tėve, nusidėjau dangui ir tau. Nebesu vertas vadintis tavo sūnumi...' 22 Bet tėvas įsakė tarnams: 'Kuo greičiau atneškite geriausią drabužį ir apvilkite jį. Užmaukite jam ant piršto žiedą, apaukite kojas![i4] 23 Atveskite nupenėtą veršį ir papjaukite! Puotaukime, linksminkimės! 24 Nes šis mano sūnus buvo miręs ir vėl atgijo, buvo pražuvęs ir atsirado'. Ir jie pradėjo linksmintis.
25 Tuo metu vyresnysis sūnus buvo laukuose. Eidamas namo ir prisiartinęs prie sodybos, išgirdo muziką ir šokius. 26 Jis pasišaukė tarną ir paklausė, kas čia dedasi. 27 Tas jam atsakė: 'Sugrįžo tavo brolis, tai tėvas liepė papjauti nupenėtą veršį, kad sulaukė jo sveiko'. 28 Tada šis supyko ir nenorėjo eiti namo. Tėvas išėjęs pradėjo vadinti jį vidun. 29 O jis atkirto tėvui: 'Štai jau tiek metų tau tarnauju ir niekad tavo įsakymo neperžengiau, o tu man nė karto nesi davęs nė ožiuko pasilinksminti su draugais. 30 Bet vos tik sugrįžo šitas tavo sūnus, prarijęs tavąjį turtą su kekšėmis, tu tuojau jam papjovei nupenėtą veršį'. 31 Tėvas atsakė: 'Vaikeli, tu visuomet su manimi, ir visa, kas mano, yra ir tavo. 32 Bet reikėjo puotauti bei linksmintis, nes tavo brolis buvo miręs ir vėl atgijo, buvo žuvęs ir atsirado!
Sunku tikrai čia su diskusijom
man tai įspūdis toks - "nei pats valgau, nei kitam duodu". Viskas labai paprasta, jei dūšioje esi ramus, tau tikrai nėra jokio poreikio menkinti religiją kuria netiki.
Pvz. neateitų į galvą kaltinti krišnaistų nes nevalgo mėsos ir neina išpažinties (beje, gilinausi į šią religiją, netiko man, ir menu tik geru žodžiu, nejaučiu jokios pašaipos) arba musulmonų nes jų ramadanas koks tai nereikalingas dalykas.

Pvz. neateitų į galvą kaltinti krišnaistų nes nevalgo mėsos ir neina išpažinties (beje, gilinausi į šią religiją, netiko man, ir menu tik geru žodžiu, nejaučiu jokios pašaipos) arba musulmonų nes jų ramadanas koks tai nereikalingas dalykas.
QUOTE(TrysKapeikos @ 2015 07 11, 22:46)
Riviera, tai apie ka jus komentuojate? Aname poste teigete, jog jus su Dievu susitinkate ne baznycioje, o uz jos ribu, ir kaip cia taip gaunas, kad baznycia vadinama Dievo namais. As ir atsakiau - kad tam tikros religijos ribose tam tikri dalykai yra praktikuojami vienaip, o ne kitaip, nes remiamasi tos konkrecios religijos tradicija. O apie ka jus kalbate atsakius i mano posta?
Cia niekam asmeniskai netaikau, tik bendras ispudis:
Sunku kazkaip siam skyrely su diskusijom. Zmones nebeargumentuoja, nesiremia absoliuciai niekuo, apart "as manau, jog turetu buti taip ir taip". Truputi nepagarbu tiems zmonems, kurie cia atejo ne ant durniaus, kurie bent truputi pasiskaite, kurie i argumenta gali atsakyti argumentu. Na sutikit, jei as pasakyciau, jog mano manymu budistu karmos supratimas yra kvailas, nes as taip manau, tai atodytu kiek.. idiotiska:) smagu butu ne po sakini skaityt komentarus, o normalia pastraipa su bent minimaliais pagrindimais:))
Cia niekam asmeniskai netaikau, tik bendras ispudis:
Sunku kazkaip siam skyrely su diskusijom. Zmones nebeargumentuoja, nesiremia absoliuciai niekuo, apart "as manau, jog turetu buti taip ir taip". Truputi nepagarbu tiems zmonems, kurie cia atejo ne ant durniaus, kurie bent truputi pasiskaite, kurie i argumenta gali atsakyti argumentu. Na sutikit, jei as pasakyciau, jog mano manymu budistu karmos supratimas yra kvailas, nes as taip manau, tai atodytu kiek.. idiotiska:) smagu butu ne po sakini skaityt komentarus, o normalia pastraipa su bent minimaliais pagrindimais:))
Trys kapeikos, as sioje temoje jau nemazai parasiusi, jei rasyciau ta pati per ta pati, kad butu parasyta kuo daugiau o ne keliais zodziais, tiems kurie sia tema skaito, atrodytu, ko ji cia raso ta pati per ta pati



Ir jau tiek daug kartu argumentavau, kodel netikiu



